abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:24:39 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340254
leeftijd: 28
status: alleenstaand/vrijgezel
beroep: onbekend
hobby's/beschrijving: heeft 1 hond, ze doet aan wedstrijd-zwemmen

de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=169.topic

verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Blond, komt uit Brabant. Ze is alleenstaand. Ze vindt het erg dat ze geen föhn mee kan nemen. Heeft aan wedstrijdzwemmen gedaan. Ze ziet er goed uit maar heeft wel een irritante zachte chee.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 02:31]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340264
Zou niet zeggen dat ze al 28 is... Ik had haar vier of vijf minder gegeven.
pi_340443
Weet je zeker dat ze geen Bridget heet????
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_340975
ff een aanvulling van de BB-site:

Desiree (29) is een vrolijke meid die in het dagelijks leven werkzaam is als assistent-makelaar. Ze heeft geen vriend, maar wel twee honden die ze ongelooflijk zal missen. In haar vrije tijd is ze te vinden in het zwembad of de fitnessclub. Het lijkt haar heerlijk om samen met anderen allerlei dingen te moeten doen.

Redactie Frontpage donderdag 14 september 2000 @ 23:11:52 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_341722
Mooie meid, maar ik snap nu waarom z enog vrijgezel is. Jezus, hier is Jop niks bij! Wat een accent, verstond niks van wat ze zei. Ze mompelde drie keer het woord 'föhn' en pas derde keer begreep ik na lang nadenken dat ze dus het woord föhn bedoelde.
Eerste keer:" Ik vind het jammer dat ik geen vulling mag meenemen..."
Tweede keer:" Helaas, ik mag geen vuur meenemen..."
Derde keer:" Ik heb krulspelden, ik mag geen feu meenemen..."

*denk denk* Feu, feuh, feuhn...
Jaaaaaaaa, het is föhn ! Ze bedoelt een föhn! Zeg dat dan meteen kalf!

Sorry meis, de in de tweede bocht vlieg jij eruit, mag je weer terug naar Limboland...
Helaas, aan je uiterlijk mankeert niks...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_341809
quote:
Op 14 september 2000 23:11 schreef Djeez het volgende:

Sorry meis, de in de tweede bocht vlieg jij eruit, mag je weer terug naar Limboland...

KIJK, das nou pas fout!
Someren ligt nog steeds (naar mijn beste weten) in Brabant!
Enne...leer dat 'dialect' nou maar gauw want die meid is er voorlopig nog niet uit!

*GRIJNS*

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_341833
Dat is geen Limburgs.....

Wat is er mis met Limburgs trouwens?

Redactie Frontpage vrijdag 15 september 2000 @ 00:14:48 #8
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_341887
quote:
Op 14 september 2000 23:58 schreef Uiruru het volgende:

Wat is er mis met Limburgs trouwens?

Alles...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:27:30 #9
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_341925
Sorry hoor, maar ik kon het toch allemaal goed volgen! En ach, je moet toch niet alles willen horen wat vrouwen zeggen. 8)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_342308
Vanwege deze dame mogen ze de boel wel gaan ondertitelen zeg...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_342416
Ja en veel verstand heeft ze ook niet. Ze heeft het bijna uitsluitend over haar uiterlijk gehad..
* niet lang douchen
* ik ga met krulspelden rondlopen bij gebrek aan Feuhn
* bij deze spiegel kan je je amper opmaken

en zo waren er nog een paare opmerkingen.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_342459
quote:
Op 15 september 2000 09:40 schreef Party-pooper het volgende:
Ja en veel verstand heeft ze ook niet. Ze heeft het bijna uitsluitend over haar uiterlijk gehad..
* niet lang douchen
* ik ga met krulspelden rondlopen bij gebrek aan Feuhn
* bij deze spiegel kan je je amper opmaken

en zo waren er nog een paare opmerkingen.

Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:11:02 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342880
quote:
Op 15 september 2000 10:09 schreef Cathelijne het volgende:
Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
Ja. of je bent juist positief en lekker alledaags overgekomen bij al die duizenden vrouwen die dagelijks ook hun haar fohnen en ook nog es naar de nominatielijn bellen. Ben zelf geen fohn en krulspeldenfan en moest ook wel even lachen om haar, maar ze is in ieder geval zichzelf en dat telt bij mij dubbel.

Edit: waar haal je die o umlaut vandaan??

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 15-09-2000 14:11]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 15 september 2000 @ 16:06:54 #14
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343197
Er is veel op haar aan te merken, maar ze heeft wel iets. Een leuk accentje, een (gespeeld?) naïeve kijk op de wereld en een prettig uiterlijk. Deze meid kan nog wel eens voor verrassingen gaan zorgen.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_343225
quote:
Op 15 september 2000 10:09 schreef Cathelijne het volgende:
Of over de douchetijd. Moet je er niet ingaan.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 22:04:44 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343688
Ik vind 'r vooralsnog niet echt onaardig. Ze is nou niet bepaald mijn persoonlijke favoriet, maar het lijkt me, na Jolanda, de pittigste tante die erbij zit...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 september 2000 @ 20:21:02 #17
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346162
Raar genoeg vind ik haar wel een leuk meisje. Officieel val ik namelijk niet op blond en al helemaal niet op het taaltje dat ze spreekt. Maar het klopt wel wat ze gisteren of eergisteren zei, ze lijkt op de één of andere manier een lief meisje.

Nou, dat was mijn spannende bijdrage aan dit topic dat veel te laag stond.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 20:24:28 #18
862 Arcee
Look closer
pi_346169
quote:
Op 15 september 2000 14:11 schreef Barb het volgende:
Edit: waar haal je die o umlaut vandaan??
ALT-148
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_346892
Nou ik vind het een trut!!! Bah. Vooral door gisteren. Zij zat samen met Ali in de slaapkamer te roddelen. mevrouw beaamde alles wat hij zei over Jolanda en vond de mannen leuker.
Zij had ook aan iemand (een vrouw, wie o wie?) de pest. Schijnheilig trutje met een geil kutje. Oeps of mag dit niet. censuur?

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 18-09-2000 11:43]

pi_346900
quote:
Op 18 september 2000 11:35 schreef itsme het volgende:
Nou ik vind het een trut!!! Bah. Vooral door gisteren. Zij zat samen met Ali in de slaapkamer te roddelen. mevrouw beaamde alles wat hij zei over Jolanda en vond de mannen leuker.
Zij had ook aan iemand (een vrouw, wie o wie?) de pest.
Ik vind dat stukje van haar ook redelijk schijnheilig... je gaat toch niet met Ali meelullen
Gewoon zeggen: Joh Ali, als je daar problemen mee hebt, moet je dat met haar zelf bespreken en niet achter haar rug om met mij.

Maargoed, ze gooit nu gewoon haar eigen glazen in...

maandag 18 september 2000 @ 12:03:03 #21
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346926
quote:
Op 18 september 2000 11:38 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind dat stukje van haar ook redelijk schijnheilig... je gaat toch niet met Ali meelullen
Gewoon zeggen: Joh Ali, als je daar problemen mee hebt, moet je dat met haar zelf bespreken en niet achter haar rug om met mij.

Maargoed, ze gooit nu gewoon haar eigen glazen in...

Mmm ja, dat is wel minder van haar ja. Maar goed, iedereen mag wel eens een foutje maken. Ze moet het gewoon niet vaker doen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  Admin maandag 18 september 2000 @ 12:06:46 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_346929
Persoonlijk zou het mij niet verbazen als ze het hele verhaal doorlult aan de dames. Dat ze Ali gewoon ff zat uit te horen zeg maar.
pi_346980
Dit meisje heeft duidelijk geen eigen mening...en kletst zoals de wind waait.....jammer want ze doet het waarschijnlijk omdat ze een lief karakter heeft en niemand voor het hoofd wil stoten...
  Overall beste user 2022 maandag 18 september 2000 @ 12:44:20 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_346983
quote:
Op 18 september 2000 12:39 schreef cos-micV het volgende:
Dit meisje heeft duidelijk geen eigen mening...en kletst zoals de wind waait.....jammer want ze doet het waarschijnlijk omdat ze een lief karakter heeft en niemand voor het hoofd wil stoten...
inderdaad, oprotten met haar. Mensen met een eigen mening willen we! Ali dus!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 september 2000 @ 20:39:08 #25
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_347731
Dat roddelen van haar klonk wel erg professioneel. Ik ben bang dat het geen incident is.
  maandag 18 september 2000 @ 20:48:20 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_347757
Maar ze liet Robin wel effe haar tandjes poetsen. Ze had natuurlijk een hele viese smaak in haar mond gekregen van al dat roddelen dat een goeie reiniging nodig was.
  dinsdag 19 september 2000 @ 00:18:53 #27
3542 Gia
User under construction
pi_348264
Wat bedoelt ze eigenlijk met:

Jolanda doet niets, ze is huisvrouw.?????

dinsdag 19 september 2000 @ 14:44:22 #28
6000 Stiefbeen
Er is leven na de deadline.
pi_349054
quote:
Op 18 september 2000 20:39 schreef DiEr het volgende:
Dat roddelen van haar klonk wel erg professioneel. Ik ben bang dat het geen incident is.
Ach, je moet haar wat meer credit geven, ze heeft een leuk bekje en lekker aanhalig, daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.
Stiefbeen
  woensdag 20 september 2000 @ 12:30:29 #29
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_350567
Hmm Desiree is dit moment wel de enige die wat actie op de streams maakt. Eerst lekker met Ferdi in bed, dan de hele nacht daarop met Robin lopen vozen.

Nee gaat wel goed komen met deze dame. Vooral Doorgaan

I'm getting too old for this....
pi_354912
wat is dit grietje lui.....gaat als eerste naar bed en komt er het laatst uit.....in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:24:57 #31
4316 Arnof
Socioofzo.......
pi_355000
quote:
Op 22 september 2000 14:52 schreef cos-micV het volgende:
....in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
Maar dat doet ze wel goed.
Don't speak unless you can improve the silence. -Hunter
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:28:16 #32
3767 Herald
Come get some
pi_355007
quote:
in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
Net zoals Priscella op dit forum dus
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:28:22 #33
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_355008
Het is wel ironisch dat juist degene die in de 1e dagen het meest met ALI heeft meegeluld en -geroddeld, Desiree dus, uiteindelijk 2 punten van hem heeft gekregen bij de nominaties.
  vrijdag 22 september 2000 @ 16:24:02 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_355153
Net even 5 minuten naar de streams gekeken en viel daarbij in alweer een fikse aanvaring tussen Dees en Mo.Ali. Gaat volgens mij niet lang meer goed.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 22 september 2000 @ 16:25:30 #35
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_355161
Ja de liefde is nu wel voorbij...
pi_355251
quote:
Op 22 september 2000 15:28 schreef PingPong het volgende:
Het is wel ironisch dat juist degene die in de 1e dagen het meest met ALI heeft meegeluld en -geroddeld, Desiree dus, uiteindelijk 2 punten van hem heeft gekregen bij de nominaties.
Nee Hieke kreeg 2 punten van Darius.....en niet Desiree

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:56]

vrijdag 22 september 2000 @ 16:56:47 #37
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_355255
Oeps, sorry. Maar een nominatie is een nominatie.
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 16:59:26 #38
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_355259
quote:
Op 22 september 2000 16:56 schreef PingPong het volgende:
Oeps, sorry. Maar een nominatie is een nominatie.
Hij heeft Desiree ook niet 1 punt gegeven. Die ging namelijk naar Jolanda
Desiree gaf hem WEL 2 punten.. (en terecht)
  vrijdag 22 september 2000 @ 17:03:26 #39
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_355269
GVD daar gaat m'n redenering. Ik bedoelde dus dat DESIREE eerst meelult met ALI en 'm vervolgens nomineert. Maar da's dus niet ironisch.
pi_355277
quote:
wat is dit grietje lui.....gaat als eerste naar bed en komt er het laatst uit.....in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
Ja niets doen...En maar zeggen dat ze het finacieel heeeeel slecht heeft gehad. raar he als je niets doet! Gewoon een lui kreng. Misschien ziet ze er aardig uit qua hoofd enzo..Maar pas op hoor. Ze doet qua krengerigheid niet onder voor Sabine Watch my words!!
De echte Diaree krijgen we nog te zien.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_355279
quote:
Op 19 september 2000 00:18 schreef Gia het volgende:
Wat bedoelt ze eigenlijk met:

Jolanda doet niets, ze is huisvrouw.?????

hmm...tegenwoordig ass. makelaar en ooohhh wat heeft ze het finacieel slecht...
pi_355297
Desiree is echt de schijnheiligste die er in zit en dat heeft wat mij betreft weinig te maken met de nominatie van Mohammed Ali.

Het verbaasde mij meer dat er niet meer mensen hem nomineerden.

Maar in de dagboekkamer zag je even het ware gezicht van Desiree. Very evil!!!!!
De felheid die uit haar motivatie voor haar nominaties sprak was een nieuwe kant van Desiree. Als ze in gesprek is met 1 van de andere bewoners lult ze mee, maar achter hun rug om......

vrijdag 22 september 2000 @ 17:20:34 #43
1986 Jane
pi_355314
Right, Right! Dat was mij ook al opgevallen. Desiree wordt de nieuwe Willem, let op mijn woorden!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-09-2000 17:21]

pi_355347
Ja het lijkt er idd op alsof we steeds meer de echte Desiree leren kennen en ik vind haar absoluut niet sympathiek overkomen. Ze weet iedereen voor haar karretje te spannen en als het ff niet lukt, gaat ze gewoon janken. Die taktiek blijkt goed te werken.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_355919
't Is een vals kreng, maar dan van het domme soort. Onvoorstelbaar dat niemand op haar heeft gestemd.
  zaterdag 23 september 2000 @ 00:30:16 #46
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_356028
quote:
Op 22 september 2000 17:07 schreef Letterman het volgende:
Misschien ziet ze er aardig uit qua hoofd enzo..Maar pas op hoor. Ze doet qua krengerigheid niet onder voor Sabine Watch my words!!
Now we're talking.
Evil spirits hebben het BB huis betreden.

Een paar dingen vallen me op mbt Desireet:
1) Het woord achterbaks is nog niet gevallen. En dat is nu precies wat ze is.
Letterman heeft gelijk!
2) Ze liegt: Dat ze graag dingen met andere mensen doet (zoals ze in de intro zegt). Dat ze assistent makelaar zou zijn. My ass! Die is receptioniste en verder niks (no offense to aardige en slimme receptionistes)
3) Ze is door niemand 'weggenomineerd' (zero points). Heeft iemand een verklaring?

Let op! Die gaat slachtoffers maken. Robin is nummer 1.

Volgens mij kan Sabine nog wat van Desiree leren.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_356036
Ik vind Desiree nog steeds een schatje.
Ik hoop dat Playboy haar een aanbieding doet.
pi_356052
Desiree is desiree...blond...sorry voor alle andere blonde fokkers maarre..als iemand het type 'blondje' is is zij het wel!

Meelullen met figuren (Ali) die beter (?) kunnen lullen dan jezelf.

Je dingen aantrekken (het Ali zwerver topic) die niet eens op jou gericht zijn...(alhoewel daar is Ali ook een kei in).

Gewoon doen waar je zelf zin in hebt...kleffen met Robin...

Mensen!...als er iemand zichzelf is in BB dan is het Desiree!

(naast Ali dan...)

Ali is gewoon dom dominant bezig terwijl Desiree dom 'ignorant' bezig is...leuk!

En overigens, Desiree heeft terecht op Ali gestemt! Wat ben je dom als je niet snapt waarom Desiree op Ali stemt...Geeeeeeeeeeez!

zaterdag 23 september 2000 @ 00:47:43 #49
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_356060
Ik ben het eens met Jane die zegt dat dit waarschijnlijk een 2e Willem is. Ze doet zich zo onschuldig en kwetsbaar voor.
Als ze werkelijk zo zou zijn dan zat ze toch zeker niet in BB.
Naar mijn idee wil ze zich zo profileren om er niet uitgestemd te worden (het lieve onschuldige meisje). Ondertussen roddelt ze met een ieder over diegene die er nu net even niet bij is.
Ik kan me nog herinneren dat Willen dezelfde truck gebruikte als me bij Desiree is opgevallen:
Ze wil roddelen en iemand in een slecht daglicht stellen en doet dat alla Willem:
Breng iets vaag naar voren (fluisterend en kijkend of er niemand aankomt), noem in eerste instantie geen naam en zeg steeds weet je wie ik bedoel, ik denk dat we dezelfde bedoelen etc.

Bah!!! Onschuldig ammehoela: sluw en uitgekiend, van mij mag ze vanf nu Vosje heten!

pi_356067
Ze weet niet beter Thorka, ze weet niet beter...
  zaterdag 23 september 2000 @ 00:53:32 #51
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_356078
Nou gaat ie los

Bovendien overdrijft ze / stelt ze zich aan. Ze had het over een 'dolk in de rug', nav dat gezeik over die broek met Ali Blabla.

Zeer eng mens.

Ps Thorka had Willem een vrachtwagen binnengesmokkeld, vorig jaar?
Niks van gemerkt.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_356092
Yep...ze overdrijft en stelt zich aan!

Maar als mensen ALI steunen MOETEN diezelfde mensen (met dezelfde reden waarom ze ALI willen behouden) OOK desiree steunen omdat zij als 1 van de weinigen zich (op zijn blonds) tegen Ali durft te keren.

Hoe dom ook...

pi_356592
Ik had een topic over haar aanvaring maar die werd gesloten!
Maar toen Ali met Jolanda een aanvaring had, zat ze met hem mee te lullen.
Nu heeft ze er zelf een en wat doet madam? Janken en bij iedereen steun zoeken.
Dan heb ik toch heel wat meer resp[ect voor Jolanda.
Die ging er niet over lullen met anderen en droeg het als een man. en in haar eentje.
Vanaf dat die desiree mee roddelde met Ali ging ik meer op haar letten.
Ik heb mister zap dus kan kijken wanneer ik wil via de tv, en word kotsmisselijk van haar gedrag.
Als er iemand iedereen te vriend wil houden (dat zei ze n.l over iemand Bianca? tijdens haar roddel partij met Ali) dan is zij het wel!!
En over dat verliefd zijn dat gedoe bij en met die mannen, dat vind ze volgens mij heerlijk..de mannen tegen elkaar uit spelen, zodat ze om haar vechten.
Ze ligt liever met Ferdi omdat Robin niet stil ligt in bed!!!!!!!! Nou ja...en dan noem je verliefd zijn? Als je iemand leuk vind en met hem zoent dan lijkt het mij dat je graag bij hem in bed wil liggen.

Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.
Wat een trut.

pi_356614
quote:
Op 23 september 2000 14:11 schreef itsme het volgende:

Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.

... en hopelijk vooral mét Desiree..!
Achter iedere grote broer staat een zusje.

zaterdag 23 september 2000 @ 23:58:42 #55
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_357654
Big Papa schreef het volgende

Ps Thorka had Willem een vrachtwagen binnengesmokkeld, vorig jaar?
Niks van gemerkt.

Ik snapte het niet totdat ik m'n tekstje terug las!!!

LOL

pi_363635
Ik vind die meid wel een beetje vaag hoor. Interessant hoe ze heen en weer wiebelt. Eerst roddelt ze met Ali, dan blijkt ze Ali (vanaf de eerste dag, aldus zijzelf) toch niet te mogen, en nu zit ze weer met Ali over Robin te praten. Ik snap best dat de arme meid haar hart gebroken is (hoewel mij een beetje ontgaat waarom), maar om daar nu uitgerekend Ali voor uit te kiezen. Ze praat liever met mannen...tja...kweet nog steeds niet of Ali daar nou de aangewezen persoon voor is, maar dat terzijde.
En natuurlijk het slapen met Ferdi en het zoenen met Robin, maar ach er zijn nou eenmaal maar een beperkt aantal bedden. Als Robin niet naast haar wil slapen....dan moet iemand anders wel.

Volgens mij zit er wel meer achter deze dame. IN de eerste week had ze het er al eens over dat ze al haar vrienden voor een partner had opgegeven. En waarom laat ze zo af en toe doorschemeren dat ze geen vrienden heeft? Waarom voelde ze zich zo aangesproken met het verhaal over het wel/niet goed hebben (je kunt het best heel beroerd hebben terwijl je een dak boven je hoofd hebt hoor, net je huur kunnen betalen en weinig geld voor eten over hebben, bijvoorbeeld). En nou blijkt ze ook nog 10 maanden getrouwd geweest te zijn. Ik wil de persoonlijke drama's van Desiree weten!! Of ben ik nou te nieuwsgierig?

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  woensdag 27 september 2000 @ 15:20:25 #57
1986 Jane
pi_364646
quote:
Op 27 september 2000 09:30 schreef MiepMiep het volgende:
Ik wil de persoonlijke drama's van Desiree weten!!
Haar grootste drama is haar domheid!
pi_364711
Zie had toch nooit geselekteerd mogen worden. Veronica had haar moeten weigeren om haar tegen zichzelf te beschermen. Ik snap niet dat Fairdy en Robin erin trappen dat ze steeds met iemand anders in bed ligt
pi_364727
Desiree is een bijzonder eng, smerig, achter de ellebogen mens
Stiekum ook gatverdamme weg dat wijf!
  woensdag 27 september 2000 @ 17:15:28 #60
6292 sensy
A girl of Beauty = a joy 4ever
pi_365112
En Tot heeft NIEMAND in het BB huis op haar gestem!!!!!
Once you go Black, You'll never go back.
pi_365155
ow maar dat gata echt wel gebeuren...
  woensdag 27 september 2000 @ 18:13:43 #62
1986 Jane
pi_365244
quote:
Op 27 september 2000 17:34 schreef Letterman het volgende:
ow maar dat gaat echt wel gebeuren...
Maar het kan wel lang duren. Denk aan Willem!
pi_365558
ja da´s waar maar het gaat gebeuren..Op een gegeven moment valt zo iemand door de mand..en Willem kon het allemaal langer "uitspelen" doordat hij er echt over nagedacht had voordat hij het huis inging en tijdens z´n BB opvoering
pi_365610
[correct me if I'm wrong] maar volgens mij is Desiree eigenlijk heel ongelukkig; ze heeft absoluut nul vrienden, heeft een verkeerde relatie achter de rug ("meisje, ik heb liever dat je je vrienden niet meer ziet; heb je niet nodig"), en dus psychisch beetje afgestompt en eigenlijk gewoon nog erg naief. (Kijk maar naar haar 'childish' jaloerse reactie toen haar 'BB-vriendje' buiten beetje te close ging dansen met anderen, en "dat niet met haar wilde"...)

Ze is in het huis gekomen "om mensen te ontmoeten"... Eigenlijk is ze gewoon een heel zielig klein verlaten meisje...

elke beslissing is een goeie
  woensdag 27 september 2000 @ 22:38:10 #65
215 misterDre
Paint it black!
pi_365642
quote:
Op 27 september 2000 22:18 schreef CHIN het volgende:
[correct me if I'm wrong] maar volgens mij is Desiree eigenlijk heel ongelukkig; ze heeft absoluut nul vrienden, heeft een verkeerde relatie achter de rug ("meisje, ik heb liever dat je je vrienden niet meer ziet; heb je niet nodig"), en dus psychisch beetje afgestompt en eigenlijk gewoon nog erg naief. (Kijk maar naar haar 'childish' jaloerse reactie toen haar 'BB-vriendje' buiten beetje te close ging dansen met anderen, en "dat niet met haar wilde"...)

Ze is in het huis gekomen "om mensen te ontmoeten"... Eigenlijk is ze gewoon een heel zielig klein verlaten meisje...

Je moet je toetsenbord ff opnieuw configureren hij spring af en toe op engelands.
pi_365650

thanckxs, ik wist niet dat-ie dat deed. Net een oplawaai gegeven.

elke beslissing is een goeie
  woensdag 27 september 2000 @ 22:47:04 #67
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_365657
Ik wordt een beetje moe van de infantiliteit van Dosireet. Dat gezeur over dat dansen: tsja, daar naderde haar geestelijke intelligentie die van een 7-jarige. Ze is irritant zonder cult te worden, zoals Ali.
  donderdag 28 september 2000 @ 02:02:18 #68
1986 Jane
pi_365934
[serious mode]
CHIN heeft wel gelijk. Er is nu wel heel duidelijk gebleken dat Desiree aan BB meedoet omdat ze geen vrienden heeft. Ik vind dit een kwalijke zaak. Aangezien de kandidaten zoveel tests hebben moeten ondergaan, moet het bij de makers wel bekend zijn dat dit haar achtergrond is. Ze hadden haar nooit mee mogen laten doen. Kennelijk overmoedig geworden door BB1 en het succes in andere landen, hebben de producenten alle principes overboord gegooid.
Voor BB1 werden (mede door berichtgeving in de pers) mensen geselecteerd die psychisch stevig in hun schoenen stonden en conflict-vermijdend waren, maar werd door sommigen als 'saai' betiteld. Dus wat doe je? Je selecteert voor deel 2 precies het tegenovergestelde. En daar past dan ook heel goed een goeduitziend, maar eigenlijk heel zielig meisje zonder vrienden, in. Bah!

Desiree irriteert me mateloos met haar 'gezeur' en in het dagelijks leven zou ik ook ver uit de buurt blijven, maar eigenlijk heb ik het op dit moment ook wel heel erg met haar te doen.

donderdag 28 september 2000 @ 16:39:57 #69
6325 Twister
Http://continue.to/Bigbrother
pi_366690
quote:
Op 28 september 2000 02:02 schreef Jane het volgende:
[serious mode]
CHIN heeft wel gelijk. Er is nu wel heel duidelijk gebleken dat Desiree aan BB meedoet omdat ze geen vrienden heeft. Ik vind dit een kwalijke zaak. Aangezien de kandidaten zoveel tests hebben moeten ondergaan, moet het bij de makers wel bekend zijn dat dit haar achtergrond is. Ze hadden haar nooit mee mogen laten doen.

Ze mag niet mee doen om dat ze geen vrienden heeft en psygisch misschien niet helemaal toff........waar kom jij vandaan dan !!!

Desiree irriteert me mateloos met haar 'gezeur' en in het dagelijks leven zou ik ook ver uit de buurt blijven, maar eigenlijk heb ik het op dit moment ook wel heel erg met haar te doen.

Of wel je bent net zo'n twijfelaar als "ons Desi"
Bigbrother 2000 The Follow-up
  donderdag 28 september 2000 @ 18:18:47 #70
1986 Jane
pi_366913
quote:
Op 28 september 2000 16:39 schreef Twister het volgende:
Of wel je bent net zo'n twijfelaar als "ons Desi"
Welnee Twister! Het enige dat ik probeerde te zeggen (en toegegeven, misschien niet zo duidelijk. Het was al laat ), is dat de makers vorig jaar veel moeite hebben gedaan om mensen te selecteren die geestelijk in een zodanig staat verkeerden dat ze niet na het verlaten van het huis in een emotionele crisis zouden raken. Zeker gezien de berichten vooraf van (ik meen) iemand uit Zweden die zelfmoord had gepleegd na te zijn weggestemd. Garanties heb je natuurlijk nooit, maar ze hebben wel moeite gedaan om te voorkomen dat zoiets zou gebeuren.
Bij Desiree krijg je op dit moment wel sterk de indruk dat ze in het huis zit om vrienden te maken, omdat ze die in het dagelijks leven niet heeft. De kans is groot dat ze wat dat betreft van een koude kermis thuiskomt en hoe ze daar dan op zal reageren? Kijk alleen maar naar haar reactie op Robin's 'afwijzing'.
Maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn .
pi_366977
Ik heb (voorlopig) een zwak voor Desiree (zo zei Robin het ook). Ze denkt puur met haar gevoel en dat komt op ons rationalisten niet altijd even snugger over. Als ze zich niet lekker voelt klapt ze dat er gelijk uit en volgens mij werkt dat wonderwel, ze lijkt gelukkiger dan enige andere bewoner. Soms vind ik haar vreselijk naief en vrees ik dat ze haar hele leven met de verkeerde mannen door zal brengen. Maar soms ook verbaast ze me weer met een verrassend heldere simpele kijk op de zaken.
pi_367898
quote:
Gevonden in een ander forum, maar zeker de moeite waard:
Nou eindelijk heeft BB mijn aandacht in de vorm van Desiree!
Wat een ongelooflijk k.utje is dat zeg.

Ze moest even vertellen aan Robin (de zgn. stoere, avontuurlijke en zelfverzekerd boy)dat ze helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes heeft omdat haar ex-vriendje dit niet nodig achtte met andere woorden dat ze eigenlijk geen leven heeft.

We konden de benauwdheid en paniek die bij Robin ontstond gelijk in zijn ogen lezen.Wat heeft hij een inschattingsfout gemaakt door met Desiree te tongen waardoor hij dit nietszeggend, nietbewegende, nietswetende, primitieve meisje voor de rest van het BB als honing aan zijn reet achter zich aankrijgt.

Dus moest deze jongen een plan ontwikkelen om haar dringend doch effectief daarvan te verwijderen en daar is de oplossing KIM.
Zij begrijpt op haar beurt ook al niet zo wat hij met Desiree aanmoet want zij vindt zichzelf toch veel lekkerder en gezelliger met in ieder geval een leven buiten BB in tegenstelling tot Desiree die in het BB huis zit om een leven te krijgen.

Ben benieuwd hoe dit afloop komt Robin nog van Desiree af die in hun al de nieuwe Bart en Sabine ziet, loopt Robin over naar Kim, zullen de dames daardoor nog een beetje gaan modderworstelen ik ben benieuwd!!!

Moraal van het verhaal, roep eerst even echo alvorens je tong erin te steken!

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  vrijdag 29 september 2000 @ 02:13:07 #73
1986 Jane
pi_368079
quote:
Op 29 september 2000 00:49 schreef dr.Stein het volgende:
in tegenstelling tot Desiree die in het BB huis zit om een leven te krijgen.
Een waarheid als een . Zielige vertoning!
  vrijdag 29 september 2000 @ 12:22:59 #74
6325 Twister
Http://continue.to/Bigbrother
pi_368420
quote:
Op 28 september 2000 18:18 schreef Jane het volgende:

Bij Desiree krijg je op dit moment wel sterk de indruk dat ze in het huis zit om vrienden te maken, omdat ze die in het dagelijks leven niet heeft. De kans is groot dat ze wat dat betreft van een koude kermis thuiskomt en hoe ze daar dan op zal reageren? Kijk alleen maar naar haar reactie op Robin's 'afwijzing'.
Maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn .

De reden voor Desiree om in het huis te gaan is zonder tijfel exact hier boven omschreven ( I agree there!) . Juist een verschrikkelijke twijfelaar als Desi (en zoeker naar eigen waarde) leverd toch leuke plaatjes op TV . Iemand die niet passief toe kijkt ...toch?.....En oja ze zal zeker bedrogen uitkomen ( such is live!), maar om nou te zeggen dat ze zich dan aan de eerste de beste boom op hangt lijkt me toch een tikje overdreven, en misschien wel een inschattings fout.

Maar goed ook ik ben maar een mens, en kan alleen maar af gaan op mijn eigen gevoel, en ik zal nooit beweren dat die altijd juist is

Bigbrother 2000 The Follow-up
  vrijdag 29 september 2000 @ 13:34:18 #75
1986 Jane
pi_368563
quote:
Op 29 september 2000 12:22 schreef Twister het volgende:
maar om nou te zeggen dat ze zich dan aan de eerste de beste boom op hangt lijkt me toch een tikje overdreven, en misschien wel een inschattings fout.
Dat zal inderdaad wel meevallen. Ik wens het haar in ieder geval zeker niet toe.
  vrijdag 29 september 2000 @ 23:03:18 #76
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_369743
quote:
Op 14 september 2000 02:45 schreef DrSMS het volgende:
Zou niet zeggen dat ze al 28 is... Ik had haar vier of vijf minder gegeven.
Goh, ik dacht toch eigenlijk dat ze 4 of 5 was. Jezus, ze is zo jaloers als een klein kind kind kan zijn. Robin mag alleen maar met haar praten,als het aan haar ligt. Eruit met dat nep blonde mens!!
pi_369804
Yep! Her deez are numbered
pi_370163
Ik ben niet bang dat Desiree zichzelf iets aan zal doen, maar ik vrees wel dat ze ontzettend labiel is. Ik weet in ieder geval dat ze mij vreselijk gaat irriteren.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_372423
Wederom is Desiree weer enorm aan het irriteren, ik denk dat als ze zo doorgaat het niet lang uithoudt, ze speelt immer de onschuldige slachtoffer, maar bevindt zich toch meestal binnen alle conflictsituaties. Duidelijk tijd voor Voer voor Psychologen.
pi_372485
En ze speelt weer het zielige meisje het slachtoffer.. wat ik in een ander topic al schreef. Het lukt haar wel, ik denk dat ze a.s donderdag geen stem zal krijgen. Want ze trppen er allemaal stuk voor stuk in. Want nee zo zielig voor dat meisje, anders gaat ze weer huilen . Maar als de kijkers het voor het zeggen krijgen (en denk dat het nog een tijd zal duren voor de BBers hun opgen openen) dan vliegt ze eruit.
pi_372519
quote:
Op 01 oktober 2000 13:08 schreef Sandero het volgende:
Wederom is Desiree weer enorm aan het irriteren, ik denk dat als ze zo doorgaat het niet lang uithoudt, ze speelt immer de onschuldige slachtoffer, maar bevindt zich toch meestal binnen alle conflictsituaties. Duidelijk tijd voor Voer voor Psychologen.
Ja het is een vreselijk slachtoffertypje. Kan het eindelijk plaatsen, de manier waarop ze bescherming zoekt bij de mannen, hoe ze zich laat afzeiken door Robin.
Was er van de week al eens over begonnen in voer voor psychologen-topic.
  zondag 1 oktober 2000 @ 15:08:23 #82
6056 spuit_elluf
Kom op nou mensen
pi_372742
Desiree zeikt en zeurt alleen nog maar, laat 'r dat lekker ergens anders gaan zitten doen.
pi_373311
Desiré: Doe nie zo kattig!

Ja, meis, je vraagt erom! Robin is lekker bezig

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_373327
quote:
Op 23 september 2000 14:32 schreef Loekie het volgende:
... en hopelijk vooral mét Desiree..!
en...ikke had gelijk. vanacht zijn er woorden geweest tussen leo en Koos, Koos was bang dat Deesje verliefd zou worden op Leo en wat trok onze Leo zich dit weer overdreven aan zeg.
Maar dan ons slachtoffer Ze genoot, heerlijk die verontwaardiging van haar..sochtends zij iemand aan tafel wel"Desiree is al weer betrokken bij een voorval"BINGO!!
Ik hoop maar btwijfel het dat ze haar gaan zien zoals ze is. een echt dom blontje die geilt op haar eigen zieligheid
  zondag 1 oktober 2000 @ 20:50:39 #85
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_373337
Nou ik vind het maar een trutje die Diaree
pi_373338
quote:
Op 23 september 2000 14:11 schreef itsme het volgende:

Wat een trut.

oeps dit moest de quote zijn. foutje bedank.
pi_376287
Vroeg of laat, valt ze door de mand.

Overigens IS ze uiteindelijk natuurlijk ook gewoon zielig. Ze heeft voortdurend bevestiging en aandacht van iedereen nodig.

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 13:29:05 #88
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_376333
Desiree is een super manipulator
lekker doorgaan meis, vlieg je er zo uit
pi_376346
quote:
Op 03 oktober 2000 13:29 schreef Acnaib het volgende:
Desiree is een super manipulator
lekker doorgaan meis, vlieg je er zo uit
JA! Maar danmoeten eerst de andren bewoners het doorkrijgen...en dat kan zo te zien nog wel even duren...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 13:45:56 #90
862 Arcee
Look closer
pi_376368
Ik noem haar sinds kort Dezeuree
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_376378
quote:
Op 15 september 2000 00:14 schreef Djeez het volgende:
Is er iets mis met Limburg?
Alles...
Djeez...waar haal je het gore lef vandaan om mensen uit een bepaalde provincie zo omlaag te halen? Klootzak!

Overigens: DESIREE? NEE

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 03-10-2000 13:54]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_376392
Meeloopbitch-desiree...njaa...Is gwoonweg verschrikkelijk om te zien hoe ze met alle winden meewaait. Maar het zal denk ik echt niet lang meer duren eer iedereen haar uitkotst. Maar ja, of dat stemmen oplevert..ik denk dat veel bewoners eerst andere concurrenten willen opruimen, en de mannen blijven denk ik nog erg lang medelijden houden. Bovendien is dees een meesteres in 'schuldgevoel aanpraten'.
Kheb erg genoten van Robin's inschattingsfout om met Deesje te zoenen!! Hoe komt ie nou weer van haar af zonder zelf schade op te lopen...aja, jongetje!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 15:17:27 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_376531
En ze is mijns inziens ook niet echt al te slim. Leo moest haar vertellen dat de opmerking van Koos niet vleiend voor haar was maar zelfs aanvallend.

Ik weet haar precieze woorden niet meer maar op een gegeven moment zei ze zoiets als: "Toen ik eindelijk eens nadenken... Ja en toen had ik ook ineens zoiets van eh....)

Maar aan de andere kant is ze wel een verdomd slimme intrigante.
Dat Koos-verhaal echt in geuren en kleuren aan iedereen vertellen. Bah!

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 03-10-2000 15:17]

dinsdag 3 oktober 2000 @ 16:46:12 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_376744
Best jammer dat er in BB niet van die chat-met-de-bewoners-sessies zijn zoals in De Bus.
Die met Desiree zou heeeel leuk kunnen worden.
Ik lees hier en daar zo veel reacties van mensen die denken
dat ze haar gek kunnen krijgen.
Ik ben benieuwd of ze dat echt zou lukken.

Of wat te denken van Desiree bij Jensen. Oh, hij slacht haar helemaal
af volgens mij.

pi_376754
Wat heeft Veronica bezield om deze muts toe te laten in het huis? Een zelfmoordje voor de kijkcijfers? Sluikreclame voor Prozac, Efexor, Seroxat of een ander anti-depressivum?
Ik blijf maar hopen dat zij net als Sabine, het wilde vlees zal ontdekken. Als Robin met de bijl haar kop afhakt ofzo. Zal ze in ieder geval niet meer zeuren.
Saving the world in style...at least they say....
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:34:09 #96
1169 BigDick
size DOES matter
pi_376806
van het net geplukt:
"Toen ik vorige week de eerste uitzending van Big Brother keek
zag ik tot mijn verbazing dat Desiree in het huis plaats nam.
Ze is namelijk een oud collega van mij geweest, vorig jaar
hebben we samen bij de firma CET Benelux gewerkt als
vertegenwoordiger. Ik hoop voor Desiree dat ze dit langer
volhoud dan die baan want dat was binnen 2 weken voorbij. "

bron; http://www.mario.to/desiree/forum.htm

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_380925
Onder 't stof van de tijd Desiree omhoog gehaald want...

Tjeez Dees! Eerst de hele tijd die macho Robin opvrijen, dan m'n geen adem gunnen en om 'm heen blijven hangen in dat kleine huis en als ie dan met anderen omgaat een scene maken alsof ie overspel pleegt en als ie dan kribbig wordt 'm weggooien als een versleten speeltje. Die nominatie 'omdat hij mij kan kwetsen'. Zelden een relatie zo snel onerotisch zien worden. Zagen jullie trouwens hoe ze de hele tijd naar Robbin zat te staren toen die Miranda vasthield tijdens haar nominatie-uitslag? Die blik van Desiree: de vijandigheid. Ineens zag ik haar gezicht over dertig jaar zoals dat dan totaal verzuurd zal zijn met die ontevreden mond, vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen: "wat hebben anderen dat ik niet heb". Jongens en meisjes hoedt je voor dat soort types. Nu ziet ze er nog aardig uit maar zonder dat haar en die 'tig afzakkende topjes over elkaar zit daar gewoon een vroeg verzuurd wijf.

Trouwens hoe zat dat waarom ging ze na 2 weken weg bij CET? Dat ga ik uitzoeken op die URL van BigDick hierboven.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 00:42]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:16:37 #98
1464 ART
FOK!member
pi_380942
Robin viel voor het koppie, maar na z'n move bleek dat ie met een onzeker/jaloers type van doen had. Ai, foutje, dat past niet bij zijn stoere imago. De manier waarop ie haar dumpt is vervolgens weinig sympathiek.
Natuurlijk is het van Desiree een soort terugkrabben. Het is ook mijn type niet, maar ik denk wel dat ze meende wat ze zei: hij kan mij kwetsen en dat doet hij ook.
Ze is gewoon door Robin gedist en dat kan ze niet goed zetten.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_380944

meer zal ik maar niet zeggen wat ik van haar vindt
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:27:37 #100
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_380966
Zoals ik in een ander topic reeds meldde heb ik de computer speciaal even aangezet voor Desiree. Ik was in mijn stoel in slaap gevallen, en werd wakker in de laatste nominatieronde, en zag 'Dees' even Robin nomineren. Nu meld ik maar alvast even dat ik voor Robin (of enig ander ongevederd schepsel in of rond het BB-huis) evenveel gevoelens koester als voor een mossel die fout is geweest in de oorlog, maar wat madam hier flikt is van het allooi waar de gemiddelde beroeps-Farizeeer nog een puntje aan kan zuigen.
Maar wat kun je verwachten van iemand die in het Big Brother-huis zit omdat thuis zitten erger is? Een muts die op dierendag op de opmerking 'Maar je hebt je hondje toch?' nonchalant weet te antwoorden dat ze 'pfffft' 'die vanzelf wel weer een keer ziet'. Dit compleet deerniswekkende creatuur, deze brabbelende nageboorte die per abuis ooit is aangegeven bij de gemeente. En wederom komt deze rattenkoningin er weer goed vanaf: zelf 0,0 keer genomineerd omdat die stommelingen die zich met dit wandelende zwarte hart hebben laten opsluiten haar volkomen vacuum blik verwarren met een onschuldig lief meisje. Maar wat erger is, Robin zit niet bij de genomineerden, en gaat zich dus ook niet afvragen wie hem allemaal genomineerd hebben, omdat hij niet weet dat hij uberhaupt genoemd is.
Nee, gravin Slis glibbert er weer lekker tussendoor.
In ieder geval lopen er mensen rond in Nederland die haar hebben gekend, en die nu op de televisie bevestigd krijgen wat ze allang weten: het is veiliger om te baden in een stomende poel Ebola-virus dan omgaan met dit gedrocht. In ieder geval prettiger.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 00:28]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_381017
Op de door Bigdick hier vermelde Desiree-fansite is het messageboard nog vrij leeg. Voornamelijk eenvoudige berichtjes van bewoners uit haar woonplaats Someren. Op de homepage in de rubriek Laatste Nieuws stond wel iets interessants dat ik hier niet heb gelezen:
quote:
------------------------
http://www.mario.to/desiree/index.htm

05/10/00
Desiree en Robin in de clinch
Desiree heeft niet goed geslapen. En dat komt mede door Robin. Chagrijnig komt zij uit bed. Direct als zij Robin tegenkomt in de badkamer doet zij haar beklag. Ze wil weten waarom Robin 's nachts boos op haar werd.
Robin wil weten wat Desiree bedoelt. "Jij riep midden in de nacht opeens: als je nu je kop niet houdt, kom ik er aan", vertelt zij. "Ik heb er een uur van wakker gelegen, ik kon er niet meer van slapen. Daarna kwam je superpissed je bed uit." Robin weet van niets. Hij kan zich niet eens voorstellen dat hij zoiets zou zeggen. Desiree is vastberaden.
De twee staan in de badkamer met Miranda, Annet en Hieke. Ze staan ongelovig te luisteren. "Nu komt je ware aard naar boven", oppert Annet grappig. Desiree: "Ik heb een uur doodstil in bed gelegen. Daarna moest Robin plassen en sprong hij heel luidruchtig van boven naar beneden." Robin blijft ontkennen: "Ik heb zoiets helemaal niet gezegd, man." Hij wordt al wat geïrriteerder. Ook Desiree vindt het niet grappig meer: "Dus ik ben nog gek ook. Zoiets kan ik toch niet verzinnen." Robin weer: "Jij gaat het hier echt niet redden met mij, Desiree." En daarna: "Het kan wel zijn dat ik dat gezegd heb, maar dan moeten de anderen het ook gehoord hebben." Robin wendt zich tot Ferdi die staat te douchen. "Ik weet van niets", roept hij vanuit de douchecabine. "Het enige dat ik weet, is dat jij als een debiel uit bed sprong." Hieke probeert ondertussen de spanning te breken. "Leuk hè, met z'n allen in dit inrichtinkje."
Hierna vertrek Desiree met Annet naar de woonkamer. Daar moet ze haar frustratie nogmaals kwijt. "Ik lieg er echt niet om." Annet vindt het allang best en wijdt er niet teveel aandacht aan. Desiree daarop in zichzelf: "Tsjonge jonge, wat moet ik hier vaak tot tien tellen."
------------------------------------
_

vrijdag 6 oktober 2000 @ 01:16:59 #102
1986 Jane
pi_381064
Desiree, wat een..........nou ja, laat maar. Ik sluit me bij Verbal aan. Mooi geformuleerd.
Inderdaad, je zult toch op tv voor 'de hele wereld' verkondigen dat je in het BB-huis zit omdat 'alles beter is dan thuis'!!!!! En wat ik al helemaal niet kon begrijpen is dat Miranda en Annet (die er volgens mij bijzaten) hun waffel niet opentrokken. Ik denk dat ik me toch niet had kunnen inhouden en haar op (misschien niet zo) vriendelijke, doch dwingende toon had aangeraden om z.s.m. te vertrekken en een goede psychiater op te zoeken!
Een heel, heel, heel zielig meisje, dat wel, maar je moet er toch niet aan denken dat je zo'n iemand in je direkte omgeving hebt.
pi_381187
Deesje gaat het nog lang volhouden, gloof mij maar...
DANYEL EN THIJS
pi_381254
Verbal mooi geformuleerd? Jane?
Dat stukje is typisch een stukje van "kijk mij eens een goed stukje schrijven".

Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen

[Dit bericht is gewijzigd door Coolnifty op 06-10-2000 09:25]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:03:55 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381289
Ik denk dat de bewoners haar eerst nog even laten zitten en denken zich later makkelijker van haar te kunnen ontdoen. Ze zien in haar geen concurrent.

En wat zeuren we nou eigenlijk. We willen toch 'ergernis-TV'. Allemaal zitten we constant te zeuren dat de leukste bewoners (lees mensen die garant staan voor interessante TV) eruit gegooid worden. Ik denk dat Dees nog wel kan zorgen voor wat Hysterische jaloezie etc. En lekker stoken.

Maar geloof mij, ze wint eeeecht niet! Ze wordt nog wel genomineerd.

vrijdag 6 oktober 2000 @ 10:51:27 #106
136 V.
pi_381366
quote:
Op 06 oktober 2000 08:38 schreef Coolnifty het volgende:
Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen
Ach gut, lieve schat, ben je een beetje boos vanwege dit?
Is goed, hoor...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_381432
Ja, weer niet genomineerd! AArgh! Dat sterkt mij eens te meer in m'n gevoel dat Dees zo'n grietje is dat met huilen, janken, slijmen en flemen altijd haar doel bereikt. Ik heb zoooooo'n schurft aan dergelijke onmensen omdat er te veel mensen zijn die het niet doorhebben. De stiekemerds van deze wereld worden zelden ontmaskerd.
En ik maar m'n best doen om een goed mens te zijn!
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 13:45:51 #108
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_381597
Helaas voor jou Coolnifty,
ALs je Verbal langer kent weet je dat hij dat niet doet om de Fokkers of jou te laten zien hoe goed ie wel niet kan schrijven maar dat ie van nature erg scherp en leuk schrijft.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_381615
Desiree is ook niet een van mijn favoriete personen , maar ik vind haar nominatie van Robin terecht .
Robin heeft haar gebruikt en zij weet dat en laten we eerlijk zijn , zou jij nog in huis willen zitten met iemand die je afdankt als het hem uitkomt . In haar plaats zou ik hetzelfde gedaan hebben . Ik bedoel je mag toch uitkiezen met wie je over wil blijven en waarom zou je over willen blijven met iemand die je niet eerlijk tegen je is en behandeld als oud vuil .
Nee wat dit betreft vind ik het een goede actie van haar .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_381651
Ik ben nog steeds fan van Desiré. Naïef?

-Lurky: Eerst de hele tijd die macho Robin opvrijen.
Nonsens. Robin begon met z'n duik haar bed in. Het zou me niks verbazen als Desiré nu en dan flink spijt heeft dat ze hem toen z'n gang heeft laten gaan.

-Die nominatie 'omdat hij mij kan kwetsen'.
'en dat ook doet' zei ze er achteraan. Vond ik een erg heldere formulering. Zonder twijfel beïnvloedt door de gebeurtenissen van de voorgaande nacht maar wat verwacht je van een gevoelsmens (zoiets als Ali die ineens Hieke nomineert).

-vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen, een vroeg verzuurd wijf.
Jee, waar komt dat venijn vandaan Lurky? Heeft ze je ergens geraakt? Ik vind haar mooi (al zou ik graag zien dat ze wat minder troep op haar gezicht smeert), vooral als ze ontspannen is (tijdens de klassieke muziek sessie, op de bank met Robin toen ze vertelde dat ze geen vriendinnen had (dat bracht ze heel naturel vond ik, zonder zielig te doen of schaamte te tonen)).

-Verbal (over de nominatie van Robin): maar wat madam hier flikt is van het allooi waar de gemiddelde beroeps-Farizeeer nog een puntje aan kan zuigen.
Waarom mag Desiré Robin niet nomineren? Omdat hij haar een paar keer besprongen heeft? Hij negeert haar als er meer mensen bij zijn.

Als ik zo de streams volg is Desiré gewoon een vrolijke meid die het met iedereen goed kan vinden en het naar haar zin heeft. Ok, ze zeurt nu en dan wat over dingen die haar dwars zitten, maar dat is haar manier om daar overheen te komen (lijkt me voor jezelf minstens zo gezond als de 'lekker belangrijk' 'that's life' methodes).

Snuis, advocaat van Desiré tot haar schuld bewezen is. Wacht met angst en beven het moment af dat er een Desiré roelt topic verschijnt (dan ben je echt verloren).

pi_381658
quote:

Hoe oud ben JIJ? duidelijk niet erg coole nifty .. jaloers?
pi_381705
quote:
------------------------------------------
door Snuis Snuiskip - vrijdag 6 oktober 2000 14:21
-vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen, een vroeg verzuurd wijf.
Jee, waar komt dat venijn vandaan Lurky? Heeft ze je ergens geraakt? Ik vind haar mooi
------------------------------------------
Ach, een verliefd man kijkt nou eenmaal met omfloerste blik door een roze bril. Maar goed ieder mens wil graag een advocaat die volledig achter 'm/d'r staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 21:29]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:07:25 #113
136 V.
pi_381710
edit: dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 15:09]

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:07:38 #114
136 V.
pi_381711
quote:
Op 06 oktober 2000 14:21 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Desiré. Naïef?
ja, ik denk van wel.
quote:
Waarom mag Desiré Robin niet nomineren? Omdat hij haar een paar keer besprongen heeft? Hij negeert haar als er meer mensen bij zijn.
Ze mag van mij best Robin nomineren, maar dat maakt haar niet meteen aardig... Zoals ik al schreef heb ik voor geen van de BBewoners ook maar enige sympathie (en dus ook niet voor Robin). Waar ik GROTE bezwaren tegen heb, is het schijnheiligheidsgehalte dat D. aan de dag legt. Zelf ZO'N waffel over wat die doet en wat die doet, en wat flikt die nou en mieperdemiep en mutserdemuts. Maar dan zelf met je schijnheilige schapenogen in de camera blaten over het kwetsen door Robin...
Sorry, maar daarvan gaat bij mij het gal lekken. Ik vind het dus verre van verwonderlijk dat deze verpersoonlijking van de intermenselijke ellende thuis alleen op de bank zit zonder vrienden.
Het allerergste dat ik mij kan voorstellen is dat ze straks alleen op de bank zit in het BB-huis. Want dat zou betekenen dat ze een kwart miljoen rijker is. En dat gun ik haar zeker niet... Ik gun haar een psychiater, maar er is geen psychiater die ik haar gun.
Ze spoort niet.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 17:17]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_381838
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Desiree, waar ben je in hemelsnaam mee bezig?
pi_381999
ummm , degene die had over een quote van mij moet ff beter kijken want het was snuiskip en niet ik .
Ik ben ook geen man maar een meisje en zeker niet verliefd .
Daarbij had ik alleen maar geschreven dat ik geen fan was van haar maar haar nominatie naar robin terecht vond omdat die haar gebruikte en een beetje hufterig behandelde . Denk dat geen van allen vrijwillig in een huis wil zitten met iemand die je hufterig behandeld , dus is het haar volste recht hem te nomineren .
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:44:04 #117
1986 Jane
pi_382099
quote:
Ja, inderdaad, mooi geformuleerd. Nog steeds .
pi_382171
ai, dubbel!

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 21:33]

pi_382172
sorry, addicted_to_jellybeans, is gewijzigd!
pi_382194
quote:
Op 06 oktober 2000 13:55 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Desiree is ook niet een van mijn favoriete personen , maar ik vind haar nominatie van Robin terecht .
Robin heeft haar gebruikt en zij weet dat en laten we eerlijk zijn , zou jij nog in huis willen zitten met iemand die je afdankt als het hem uitkomt . In haar plaats zou ik hetzelfde gedaan hebben . Ik bedoel je mag toch uitkiezen met wie je over wil blijven en waarom zou je over willen blijven met iemand die je niet eerlijk tegen je is en behandeld als oud vuil .
Nee wat dit betreft vind ik het een goede actie van haar .
Oke dat is nog te begrijpen. maar niet te begrijpen is dat ze de volgende dag dan weer met hem zit te knuffelen en zoenen enzo.
Dat kan er bij mij niet in.
En weet even niet wie dit zei maar inderdaad. Desiree heeft visseogen
pi_382312
Ik lees net zelfs op een andere site dat ze de volgend dag tegen Robin zei dat ze blij was dat hij niet bij de genomineerden zat...doorgewinterd manipulatief kipje!

http://www.mario.to/desiree/index.htm]

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 06-10-2000 22:48]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 22:48:31 #122
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_382315
Lees de streamverslagen maar eens vanaf 22.30. Desiree rekent definitief af met Robin.
pi_382319
Is al goed hoor lurky
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:12:45 #124
6516 BonBon
geen Belgische
pi_382366
Na het lezen van het streamverslag vanaf 22.30 ziet het er inderdaad naar uit dat Robin heeft afgedaan bij Desiree. Hoewel:"There's a fine line between love and hate..." en het 'groene monster', dat jaloezie heet, steekt ook telkens de kop op.
De vraag is: Wanneer barst de bom nu ECHT?
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_382378
Na het lezen van de streamverslagen , valt mij vooral op dat ze zich ongelooflijk zit in te likken bij Fewdi...volgende slachtoffer???

Leuk, leuk,leuk!!

zaterdag 7 oktober 2000 @ 15:06:40 #126
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_382839
quote:
Op 06 oktober 2000 17:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Rond welke tijd stond dit in de streams. Ik heb het namelijk niet gezien (of eroverheen gekeken)
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  Moderator zaterdag 7 oktober 2000 @ 15:20:35 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_382848
Desiree was gisteravond anders weer behoorlijk stemming aan het maken tegen Robin. Zodra D. in een klein groepje is, dus met 2 of 3 bewoners, begint ze te stoken tegen Robin. En alsmaar op dat verongelijkte toontje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_382937
Niques, en andere geinteresseerden, kijk 's op deze streamverslagen:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20129

vanaf posting 22:28

zaterdag 7 oktober 2000 @ 17:30:28 #129
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_382987
Geplaatst door Lurky - zaterdag 7 oktober 2000 16:39
--------------------------------------------------------------------------------
Niques, en andere geinteresseerden, kijk 's op deze streamverslagen:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20129

vanaf posting 22:28

Beste Lurky, thanx voor de link, maar dat stuk bedoelde ik niet. Ik heb nergens in de steamverslagen kunnen vinden dat ze na haar nominatie weer met Robin heeft geknuffeld, gezoent of iets in die trant.
Dat had ik namelijk begrepen uit onderstaande posts.

1)
Geplaatst door Fannetje - vrijdag 6 oktober 2000 17:57
--------------------------------------------------------------------------------

2)
Geplaatst door itsme - vrijdag 6 oktober 2000 21:43
Oke dat is nog te begrijpen. maar niet te begrijpen is dat ze de volgende dag dan weer met hem zit te knuffelen en zoenen enzo.
Dat kan er bij mij niet in.

Mijn vraag is dus: Wanneer heeft dees na de nominaties klef gedaan met Robin? Ik wil het graag nalezen.

pi_382998
Geplaatst door Qt - vrijdag 6 oktober 2000 02:55

En over naar Robin en Dees in de slaapkamer. Geluid is bagger. Ineens knalt ie erin met een verzoek aan de redaktie, hij wil graag gewekt worden met de BB tune. De klok slaat 6 keer.
Dees:'Dan loopt ie een uur achter'
Robin:'Dan draaien we 'm terug'

Geluid weg

Robin plaagt Dees dat hij iemand achter de spiegelramen ziet. Niet dus. Ze houden elkaars handje vast. Miranda slaapt al want ze reageert niet als Robin het vraagt.

Robin is blij dat ze geen last meer heeft van haar rug. Nu iets over snurken, niet goed te verstaan.. Dees schrok 1 keer wakker van haar eigen gesnurk

Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen. Dees vraagt of hij het boven voelt als ze zich omdraait. Ja, natuurlijk. O, zij voelt hem ook draaien.

Op de andere stream is te zien dat Georgie naar bed gaat maar er is geen geluid bij.

zaterdag 7 oktober 2000 @ 18:33:45 #131
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383056
[Knip]
Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen.
[Knip]

Is dit alles??? Sorry, maar dit vind ik dus niet klef. Als je hierop afgaat zijn er wel meerdere relaties in het BB-huis te vinden.
Naar mijn mening dus een beetje overtrokken.

Tijdens de nominatie heeft Desiree al aangegeven dat ze hem nomineert, omdat hij haar kan kwetsen en dat ook doet. M.a.w. ze heeft gevoelens voor Robin anders zou hij haar niet kunnen raken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze (nog) verliefd op hem is. Maar gevoelens zijn er zeker voor Robin.

Ik vind het trouwens helemaal geen mes in de rug (zoals Ali zei in de uitzending), maar eerder logisch. Als je het in het BB-huis lang vol wilt houden moet je zorgen dat er geen "negatieve" emoties kunnen optreden. Dit kan zijn in de vorm van ergenis (of hekel) aan iemand, maar ook in de vorm van kwetsen en teleurstelling. Je houdt het daar naar mijn mening het langste uit tussen mensen die je 100% kunt vertrouwen of mensen die je niet kunnen raken en dus geen emoties naar boven kunnen halen. Kijk maar naar vorig jaar; het incident tussen Ruud en Willem, waarbij Willem Ruud nomineert. Ruud had het meteen moeilijker doordat Willem door zijn actie emoties los maakte.

pi_384129
Even terug in de tijd met Desiree.
Desiree wil de tijd niet weten. Ze staat met Robin in de keuken. Robin roept door de kamer naar Koos: "Hoe laat is het?" Desiree: "ik wil het niet weten." Koos: "5 voor 10." Nu weet Desiree hoe laat het is. Ze zegt boos tegen Robin: "Ik wou het niet horen." Robin: "doe even normaal zeg, dan doe je je vingers maar in je oren". Desiree vlucht de tuin in en gaat (blijkbaar bevrijd van het besef van tijd, eindloos (EEN UUR volgens de streamverslagen) tegen Ferwdie zaniken over dit incident. "Dan moet ik even VIJF MINUTEN tegen iemand praten om mijn hart te luchten en dan is het over. Thuis doe ik dat tegen ons mam." Zodra ze daar mee klaar is gaat ze nog EVEN naar de badkamer om, over hetzelfde, opnieuw haar hart even te luchten bij Annet. Moraal van haar betoog: "Robin doet niet wat ik wil".

Snapt iemand iets van Dees' klokkenfobie? De eerst volgende die in huis komt moet een rapper zijn met een enorme wekker om z'n nek

zondag 8 oktober 2000 @ 16:45:08 #133
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_384486
LOL die laatste zin

Nee ik snapte er helemaal niets van vorig jaar wilden ze bijv. allemaal juist de tijd weten. Poehpoeh gejank lekker belangrijk Nou reageerde Robin ook wel erg fel maar hij had wel gelijk

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 9 oktober 2000 @ 11:58:54 #134
136 V.
pi_385578
quote:
Op 07 oktober 2000 18:33 schreef Niques het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen mes in de rug (zoals Ali zei in de uitzending), maar eerder logisch. Als je het in het BB-huis lang vol wilt houden moet je zorgen dat er geen "negatieve" emoties kunnen optreden.
Dan moet Desiree er dus als eerste uit, want die voelt in alles negativiteit.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 09-10-2000 12:03]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_385773
En nou heeft ze nog migraine ook...
pi_385817
Ja, maar doet haar linker- of haar rechter hersencel nou zeer
pi_385888
lol
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:20:49 #138
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_385897
Gister is me trouwens opgevallen dat Desiree het Robin al wel eerder gemeld had, dus tochwel een beetje flauw van Robin al had ie nog steeds gelijk dat ze zich aanstelde
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_393135
Wat niet in topic Uitzending van 12-10-2000 22:40 voorkomt. Het zegt ook meer over Desiree dan over die uitzending.

Interview met in het ouderlijk huis van Desiree. Veel massief eiken en roze lederen bankstel, blonde bouvier. Ons Mams bladerde blij door het familiealbum. D als blote baby, D als peuter, D met broertje, D als kleuter, D als kind en praatte honderd-uit. Ons Paps zat er instemmend naast en leek niet veel te zeggen te hebben behalve: “Ja” en “ja”. Ons Mams vertelde veel over Desiree. (*als iemand dit op video heeft: corrigeer me als mijn verslaggeving hierin te minimaal is of fout*) Desi is 4 weken (bijna 1 maand) te vroeg geboren. Ze is de oudste thuis. “Dat was een modelkind. Die liep nooit over het streepje.” “Desiree trekt meer naar mannen.” “Mannen denken altijd dat ze hulpbehoevend is. Ze maakt daar gebruik van. Het is een harde hoor.” Dat ze naast Ferdi ligt: “is toch normaal, ze heeft koude voetjes.” Ons Paps heeft toch nog een one-liner voor ons: “ze is geen kind meer ze is al 28”.

vrijdag 13 oktober 2000 @ 20:04:01 #140
1986 Jane
pi_393246
En Mams wist ook nog te vertellen dat Dees op tv precies hetzelfde was als thuis.
Tja....'t zal je kind maar wezen....
pi_393407
Hi Jane
Quote:
----------------------------------------
Topic: Mijn haat jegens Ed is een vleesgeworden Demon.
MiRRoRMaN - vrijdag 13 oktober 2000 20:06
Koos, Robin en Desiree zitten in de tuin. Desiree moet iets kwijt over Ed. Toen Ed vanochtend een douche nam, stond Desiree in de badkamer. Ze vertelt dat hij opeens in zijn blootje de douche uitkwam omdat hij een zeepje nodig had....
----------------------------------------

Elke dag pret met Desiree.
Gisteren het probleem rond het papmuntje.
Daarna de wreede bungymannen die haar ‘ineens’ omhoog zwiepten. Vandaag het tranendal van het vertek van Miranda? Nee: de paar seconden zicht op het hondje.
En dan nu: help een blote vent!
Desirees aangifte van De Potloodventer staat voluit in ‘Vleesgeworden’

Ik zit hier echt met biggelende tranen en buikpijn van het lachen. Die Dees’ dat is me een dondersteen. Nee die loopt echt nooit op het streepje, what the f***k dat ook moge betekenen. Daar loopt gewoon een streepje door, is de uitdrukking dacht ik.
Desiree ROELT inmiddels bij mij!

zaterdag 14 oktober 2000 @ 16:05:31 #142
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394360
Tja Desiree weet niet echt goed met mensen om te gaan. Ze is echt 't type dat alleen maar op dominante mannen valt & daarmee gaat ze iedere x weer op haar (mooie) bekkie (Robin). Daardoor reageert ze ook zo vaak gefrustreerd & 't gaat haar ook om de aandacht. Ik hoop voor haar, dat ze 'n x op 'n normale man valt, waardoor ze 'n gezonde kijk op mensen krijgt. Ondanks alles lijkt ze me toch 'n leuke meid. Ze is in ieder geval 1 vd. weinige bewoners die haar ware aard laat zien. Dat bleek bijvoorbeeld uit 't tranendal, bij 't vertrek van Miranda. Het ging haar niet om Miranda, maar om 't hondje
BURP!!! Sprak ze teder...
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:39:22 #143
3542 Gia
User under construction
pi_395134
Desiree houdt dus duidelijk niet van hondjes.
De dreiging dat er een hond in huis zou komen, deed haar meteen besluiten om dan maar op te stappen.
Ben zeer benieuwd hoe ze op de geit zal reageren....

Ze wordt trouwens ook erg voorspelbaar.

De bungee-jump... Ik wist meteen dat ze daarover zou gaan zeuren.

Naakte Mr.Ed... Hoe vaak zal ze nog vertellen dat ze zo geschrokken was?

Vreselijk mens, weg ermee!
(maar eerst Ed eruit)

Moderator zondag 15 oktober 2000 @ 13:14:52 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_395480
Blij dat Dezeuree was met het 'zeepjes-incident'!! Je zag haar opgetogen de kamer inrennen: ik heb weer wat te zeuren!!!! Wetend dat het sappig genoeg was om van iedereen die ze erover aan zou spreken de volle aandacht te krijgen

Wel een beetje aandikken natuurlijk, hè, NSB-Dezeuree!! Dat Ed bij het uitkleden eerst nog vroeg of er een truukje voor was, en pas toen D. nee zei, de broek van z'n reet trok, dat vertellen we er niet bij natuurlijk.

En dat-ie half gedraaid om dat zeepje vroeg, en dus niet met z'n toekeloeris frontaal op Dezeuree gericht, dat zeggen we ook niet
natuurlijk. Dat zijn ontlastende details, die het ineens helemaal niet zo'n rare actie meer maken van Ed. Vrij normaal zelfs. Maar da's de bedoeling niet: de toch al kwetsbare nieuwkomer zwart maken, met die verongelukte brabantse zeikbek van je, da's pas leuk.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_396149
quote:
Op 15 oktober 2000 13:14 schreef Gert het volgende:
Blij dat Dezeuree was met het 'zeepjes-incident'!! Je zag haar opgetogen de kamer inrennen: ik heb weer wat te zeuren!!!! Wetend dat het sappig genoeg was om van iedereen die ze erover aan zou spreken de volle aandacht te krijgen
Precies ja. Ik heb dat hele zeepjesincident nog es bekeken (hoe hou je mensen van de straat) en kan ook alleen maar tot de conclusie komen dat Dees een onschuldige gebeurtenis tot onredelijke en belachelijke proporties opblaast om louter aandacht te krijgen! Maar zijn we dat zo langzamerhand al niet gewend??
quote:
Wel een beetje aandikken natuurlijk, hè, NSB-Dezeuree!! Dat Ed bij het uitkleden eerst nog vroeg of er een truukje voor was, en pas toen D. nee zei, de broek van z'n reet trok, dat vertellen we er niet bij natuurlijk.
Sterker nog, ze zei:"Nee er zijn echt geen truukjes voor!"
quote:
En dat-ie half gedraaid om dat zeepje vroeg, en dus niet met z'n toekeloeris frontaal op Dezeuree gericht, dat zeggen we ook niet natuurlijk. Dat zijn ontlastende details, die het ineens helemaal niet zo'n rare actie meer maken van Ed. Vrij normaal zelfs..

Nou Gert dat heb je dus goed gezien! Het meest irritante is dat Desiree inderdaad de waarheid flink zat te verdraaien door in de tuin tegen Koos en Robin te zeggen:"Hij kwam bewust naar me toelopen"!!!! Nou, plaatje zegt genoeg Hij reikte dus alleen maar.

Hoe dan ook in het gesprek in de tuin met Koos en Robin werd er nog een flinke schep misplaatste verontwaardiging bovenop gegooid:
"Dat hoort niet"
"Het is raar"
"Shockerend"
"Gelijk de eerste dag in je blote reet!"
"Hoort zich aan te passen"

Kortom, hoe maak ik van iets onbenulligs een grote rel zodat ik aandacht krijg! Dees kon inderdaad wel 's een probleem hebben zoals eerder geopperd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 20:36]

zondag 15 oktober 2000 @ 20:32:48 #146
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_396374
Is er op dit forum misschien een aannemer die Desiree even in de beton kan storten?

Is er op dit forum een visser die het bewuste blok beton kan meenemen buitebgaats en dit blok beton kan dumpen?

Zoja: Aub even kontakt opnemen met het BB huis.
Zonee: ttsssjjeesseeessss da´s baluh

pi_396376
What's on Dees mind ?

Moderator zondag 15 oktober 2000 @ 21:05:01 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_396395
Duidelijker kan het niet, Brock! Je plaatje levert het overduidelijke bewijs dat Desiree een laag-bij-de-grondse stookster is.
  zondag 15 oktober 2000 @ 22:16:29 #149
904 L-X
The Lover X
pi_396496
Desiree is idd een klein, venijnig stokertje... jech, eng kind vind ik het maar...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_396762
Bijkomend voordeel voor Dees in dit zeepjes-incident (wat zijn die incidenten toch leuk..)is dat de aandacht weer eens op haar sexualiteit wordt gericht. Ed vroeg dat zeepje natuurlijk alleen maar om haar te verleiden, dat snap je . Dit kwam haar stukken beter uit dan bijvoorbeeld een voor de ski-piste geklede Ed die haar onbeschofd commandeerde het zeepje te overhandigen.

Dees moet het hebben van de beschermbehoeften van haar huisgenoten. Samen met Edje heeft ze die behoefte weer proffesioneel aangewakkerd.

Beau: Tsja......ja......Jensen.
  maandag 16 oktober 2000 @ 00:47:34 #151
6516 BonBon
geen Belgische
pi_396821
quote:
Op 15 oktober 2000 22:16 schreef L-X het volgende:
Desiree is idd een klein, venijnig stokertje... jech, eng kind vind ik het maar...
Helemaal mee eens!
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
  maandag 16 oktober 2000 @ 09:46:42 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_397009
Van de BB-site:

Desiree zucht opnieuw. "Ik wil er niet constant tegen iedereen over zeuren." Annet kijkt verontwaardigd. "Dat geeft toch helemaal niet!", zegt ze. "Ja, maar als ik met de pscyholoog praat, dan hoeft de rest daar ook niks van te merken", zegt Desiree, "en dan die camera de hele tijd op mijn neus... Het lijkt net alsof ik er altijd over zit te zeuren. Daarom ging ik naar de dagboekkamer." Annet weet zeker dat ze dat niet uitzenden. "Ach, dat zenden ze drie keer uit, dan kijkt er toch niemand meer naar." Desiree kan weer lachen. "Dan denkt iedereen: laat dat wijf een keer ophouden met zeuren!"
---------

Nee hoor meisje, we vinden je juist een van de leukste in het huis!

Moderator maandag 16 oktober 2000 @ 10:45:47 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_397047
Toch wel knap: zeuren over het feit dat ze zo zeurt
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 10:51:56 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397050
Dees is echt niet helemaal lekker. Hoop dat ze nog lang blijft zittenL)
  maandag 16 oktober 2000 @ 11:08:54 #155
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_397072
Desiree is tenminste wel eerlijk & is eigenlijk de enige, die haar ware gezicht laat zien
Gelukkig ziet ze zelf nu ook in, dat ze wel erg veel zeurt.
  maandag 16 oktober 2000 @ 12:54:26 #156
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_397220
ehm, misschien oud nieuws, maar iemand enig idee of dit echt is?

** Edit **
Dit doen we dan net weer NIET op FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-10-2000 07:58]

maandag 16 oktober 2000 @ 13:41:28 #157
136 V.
pi_397270
quote:
Op 16 oktober 2000 11:08 schreef DaMan het volgende:
Desiree is tenminste wel eerlijk & is eigenlijk de enige, die haar ware gezicht laat zien.
Nee hoor, dat zou ze zijn als ze degene over wie ze zeurt eens ZELF zou aanspreken.

Het is gewoon een truukje, dat zich steeds volgens hetzelfde stramien afspeelt:

1) Er gebeurt iets (onbenulligs).
2) Dezeuree blijft met haar grote schapenogen staan/zitten kijken tot de dader uit haar buurt is.
3) Dezeuree richt haar schapenogen op het eerste beste slachtoffer, en haast zich daar naartoe.
4) Nonchalant begint ze op een lijzig toontje van... "Weet je wat er net gebeurde...?"
5) Na interesse van de andere partij ("Nee, wat dan?") begint ze haar dramatische slowmotion-verslag van 'het ontzettende' dat haar zojuist in de microkosmos van het BB-huis is aangedaan.
6) Het zeurslachtoffer knikt eens begrijpend en meewarig en probeert er een relativerende opmerking tussen te krijgen.
7) Desiree benadrukt vooral dat ZIJ het verder niet belangrijk/erg/raar/irritant (vul in) vindt "hoor", vaak aangevuld met een tekst als: "Ik wil er niet over zeuren, hoor".
8) Het gesprek verwatert/gaat over op iets anders, en Dezeuree maakt nog EEN opmerking in de trant van "Lekker belangrijk allemaal", om vooral te laten merken dat het haar weinig doet.
9) Ze staat op en gaat op zoek naar (een) volgend(e) slachtoffer(s). Waar vanaf punt 4) het verhaal weer opnieuw begint.

Ik ben VOOR bijzonder actieve euthanasie in dit intens treurige zanikgeval...

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 16-10-2000 14:01]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_397339
LOL Verbal
Leuke analyse hoor, maar het gekke is; het klopt ook nog precies!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_398987
Prachtig Verbal. ik wilde ook al die zin quoten, (dat ze eerlijk is?? aaargh
Ik zette vanochtend de streams aan (mzap) zie Desiree op de fiets met een gezicht alsof ze 1000 doden sterft. iedere keer stoppend en kreunend. dan maakt ze Ed wakker (domme doos maakt dus ook nog de verkeerde wakker) zie haar dan zuchtend en steunend zich zelf te bewonderen in de ruit en kijkend waar Ed blijft.
Dan stort ze in op de vloer huiskamer. Mevrouw aan het roei apparaat. Nou toen werd ik echt kotsmisselijk.
Na een paar keer trekken stopte ze weer zuchtend en kreunend en dat herhaalde zich om de minuut. iedere keer keek ze of haar armbandjes, haar ,kettinkjes of uitpuil ogen nog goed zaten. (jammer genoeg wel)Maar eerst had ik nog (n heeeel klein beetje maar) medelijden want het leek alsof ze al uren op de fiets zat, en ook in de regen.
nu blijkt dat madam precies 55 minuten op de fiets heeft gezeten en maar 15 min. in de regen (wat ik ook al ca 10 keer heb moeten aan horen)
Net irriteerden meerdere bewoners zich aan haar (HEHE) Georgie melde speciaal haar gekozen te hebben omdat ze hem een sportvrouw leek. Haar verweer daar op, alleen dat fietsen kan ik niet. Robin bemoeide zich er mee en zei "nou dat lopen of roeien (weet ik niet) ging ook vrijwel niet.
Stilte.
Nu net hebben ze besloten om te kappen met de opdracht, (vooral omdat D zo zeurt en dramatisch doet?)ging madam opeens (net als Hieke) weeer roeien terwijl ze daar de hele tijd over zat te zeiken dat t zo zwaar was.
Hoorde wat heren daar over praten. (robin, Ed e.a belachelijk vonden ze dat.YES.
Open your eyes (
pi_400032
Wie gaat er nou met dit weer in alleen een topje op de home-trainer buiten zitten!!! PLAY-BOY kansen nul, nul hoop ik
BBMartin
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:50:11 #161
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_400064
Desiree?? Ow nou die baalt dat ze niet zo´n 60 jaar eerder een jaartje of 20 was. Dan kon ze lekker bij de NSB Wat een fuckmuts is die Desiree. Dat geroddel en gezeur.
pi_400115
Dames, heren,

Ik zit in zo'n Desiree-dip!!!!!!
Ik kan er niet meer tegen en krijg moordneigingen..
Help!

pi_400338
ons deesje..

woensdag 18 oktober 2000 @ 01:36:59 #164
3542 Gia
User under construction
pi_400346
quote:
Op 16 oktober 2000 12:54 schreef Dr.Java het volgende:
ehm, misschien oud nieuws, maar iemand enig idee of dit echt is?

** EDIT **
Dit doen we dan net weer NIET op FOK!

Ik heb geen idee, maar het ziet er heel echt uit.

Tjonge en dan nog gaan dezeuren over het piemeltje van Ed!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-10-2000 07:59]

pi_402201
Hoi!

Volgens mij begint het hoog tijd te worden dat jullie de anti Desiree site bezoeken:

http://www.kliks4all.net/desireenee

Nieuwsfeit vandaag: Desiree Fanpage censureert forum

Tja, geheel in Desiree stijl zou ik zo zeggen.

Marcel

Desiree? NEE!
pi_402620
DesireeNee schreef het volgende ->

Nieuwsfeit vandaag: Desiree Fanpage censureert forum
Tja, geheel in Desiree stijl zou ik zo zeggen.

De webmaster van die fansite schrijft het volgende in zijn forum ->

Iedereen mag zijn of haar mening geven hier.
Jij dus ook ;-)
Mario.

Hij liegt al net zo erg als desiree!!!

PS: op de anti fanpage beweert iemand dat hij wel een relatie heeft gehad met Desiree en met hem nog 4 anderen..Het zou mij helemaal niet verbazen als dit waar blijkt te zijn!!

Tot slot vond ik nog een grappige reaktie van een desiree fan

we moeten de anti-desiree meningen die gepost worden op de forum wel verwijderen want als desiree ze leest kan ze dat geestelijk niet aan!!!!

donderdag 19 oktober 2000 @ 12:27:17 #167
1169 BigDick
size DOES matter
pi_402712
Wat een heerlijk forum!
je moet goed zoeken voor een positieve reactie op Dezeuree.

Een ex en haar vader lullen ook mee...

registreren niet nodig, komt allen!

www.mario.to/desiree/forum.htm

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_404167
er staat bijna marry to desiree Maar plies no!

Zelfs in het Haags ken ik geen woord om iemand met een zo hoog muts gehalte als Dezeuree te beschrijven, wat een enorm trieste zeikdoos zeg bah bah bah

vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:45:46 #169
6562 ponytale
love me !!!
pi_404257
Heerlijk!!! Vannacht was het weer zo ver!! Annet vroeg aan Desiree of zij mischien op haar had gestemd. Dit vond zij niet leuk mede omdat al de vrouwen aanwezig waren. Ze kon natuurlijk niet liegen en zij dat het inderdaad zo was.

Later begon zij met het klagen (haar favoriete tijdsverdrijf) eerst tegen Robin die een ijzersterk advies gaf aan Desiree "je moet gewoon denken..lekker belangrijk"

Annet was zo van streek dat ze uit bed was gekropen en in de woonkamer het uit wou praten met Desiree. Ik wou je niet zo confronteren blabla. Desiree deed vreselijk lief tegen Annet (kan ze trouwens heel goed)en zei dat het niet zo erg was..kusje..ze omhelsen elkaar. Je zou denken nu is het wel uitgepraat maar nee hoor het wordt nog leuker!!

Georgie en Ferdi komen de woonkamer in en ze begint direct weer te klagen. Wat een rotstreek van Annet "een vrouw van 42 jaar daar verwacht je zoiets niet van" Georgie en Ferdi lijken niet erg geinteresseerd ..maar ze kan gewoon niet ophouden ..gaat echt een kwartier zo door...echt fantastisch

pi_406759
quote:
Op 20 oktober 2000 09:45 schreef ponytale het volgende:
echt fantastisch
Fantastisch droevig ja.

En dat ze nog geen enkele nominatie heeft is helemaal droevig...

zondag 22 oktober 2000 @ 00:12:14 #171
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_406775
Ik voorspel dat indien Desiree eenmaal genomineerd is NL haar direct dat huis uit wil hebben met overgrote meerderheid van meer dan 90%......en teeeeeeeeeeeerrreecht!
pi_407121
Niets laat VOO zien van Dees' nachtelijke gezemel over Annet en diens vraag over haar nominatie!
Gelukkig laten ze wel zien dat Dees' Annet niet verteld over haar 'negatief-emotionele' gevoel t.o.v. haar. Maar wij weten dat wel gelukkig. Iedereen die nou nog zegt dat Dees een eerlijk persoon is, zit fout.
Enne heerlijk dat Robin haar confronteerde om zelf Ed het zeepjes-incident uit te leggen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2000 @ 11:43:16 #173
862 Arcee
Look closer
pi_407130
quote:
Op 20 oktober 2000 09:45 schreef ponytale het volgende:
Heerlijk!!! Vannacht was het weer zo ver!! Annet vroeg aan Desiree of zij mischien op haar had gestemd.
Ik hoop dat dat dan de laatste keer was, want ik vind het totaal niet interessant. Wat een suffe discussie, zeg. Okee, Annet, Dé heeft op je gestemd. Big deal.
pi_407233
Maar het gaat er bij Annet natuurlijk ook deels om dat ze steeds voor Deesje-ow-wat-ben-ik-sneu klaarstaat, en dan ZELF door die neptrut wordt genomineerd....weer een Willem-actie van Dee.
DANYEL EN THIJS
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2000 @ 14:33:43 #175
862 Arcee
Look closer
pi_407234
quote:
Op 22 oktober 2000 14:31 schreef Catootje het volgende:
Maar het gaat er bij Annet natuurlijk ook deels om dat ze steeds voor Deesje-ow-wat-ben-ik-sneu klaarstaat, en dan ZELF door die neptrut wordt genomineerd....weer een Willem-actie van Dee.
Klopt, ik vind het ook heel zwak van Dees dat ze 't niet durft te zeggen. Natúúrlijk had ze wel een reden om Annet te nomineren. Maar goed, als ze die dan echt niet wil zeggen, laten ze er dan ook maar gewoon over ophouden.
pi_426021
Desiree, mocht je deze topic (deze lange rij berichtjes achter elkaar) ooit lezen...niks van aantrekken meid! Ze bedoelen het allemaal goed.
Nou doei!

P.S. Wil je met me trouwen?

pi_426038
Een paar weken geleden stond Desirée in mijn voorkeurslijstje nog derde van onderen, nu staat ze derde van boven. Niet dat ik het nou zo'n geweldige meid vind en misschien is het alleen maar net iets te lang geleden dat ze irritant was, maar eh.. nee iets heel positiefs kan ik eigenlijk ook niet bedenken.

In ieder geval viel zij me de afgelopen dagen heel erg mee waar anderen me erg tegenvielen. En ze lacht leuk.

Beau: Tsja......ja......Jensen.
  zondag 29 oktober 2000 @ 16:33:20 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_426687
N.a.v. het gesloten topic waarin werd opgemerkt dat Desiree toch wel erg kleine borsten had, en ik opmerkte dat dat nog met een b.h. met gelvulling was, en vervolgens Blue Thunder vroeg of er ook een pic van was.

Ja die is er:

bron: Medi(A)ctua

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_427120
Gisteren (dus vandaag in de uitzending) zag je dat dezeuree er langzaam achter komt dat ze niet bepaald poopulair is. Moest er wel om lachen.
Jammer dat Voo niet uitzond wat Ferdi tegen haar zei toen ze vroeg wat hij van haar vond. Ja je bent een leuke meid maar je kan veel zeuren. Dees.ja ik weet het maar nu toch niet meer?? Terwijl ze weer a.h zeuren was over dat niemand haar riep!en nog een leuek. dat ze weinig zei maar als ze wat zegt dan zeikt ze zei Ferdi dus ook nog. maar dat ging allemaal redelijk vriendelijk.
  zondag 29 oktober 2000 @ 20:02:10 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_427139
quote:
Op 29 oktober 2000 19:56 schreef itsme het volgende:
Gisteren (dus vandaag in de uitzending) zag je dat dezeuree er langzaam achter komt dat ze niet bepaald poopulair is. Moest er wel om lachen.
Jammer dat Voo niet uitzond wat Ferdi tegen haar zei toen ze vroeg wat hij van haar vond. Ja je bent een leuke meid maar je kan veel zeuren. Dees.ja ik weet het maar nu toch niet meer?? Terwijl ze weer a.h zeuren was over dat niemand haar riep!en nog een leuek. dat ze weinig zei maar als ze wat zegt dan zeikt ze zei Ferdi dus ook nog. maar dat ging allemaal redelijk vriendelijk.
Sorry dat ik weer een complot theorie er op los wil laten maar ik denk dat voo haar er niet uit wil hebben. Ze hopen natuurlijk op sex tussen Robin en Dees.
  zaterdag 4 november 2000 @ 00:41:04 #181
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_441481
Complottheorieen zijn idioot. Maar even iets anders.

Desiree is ondoorgrondelijk. Haar nominaties zijn verrassend, maar goed gemotiveerd (maar waarom Annet toen niet de ware reden gezegd?).

Maar wat mij de laatste dagen nog het meest verbaasd is haar reactie op het hele gedoe rond Ferdi en Hieke.

Ze lijkt het slapen van Ferdi bij Hieke te beschouwen als verraad tegenover haar, omdat zij nu alleen in het tweepersoonsbed lag. Ze neemt dit Hieke kwalijk, want zij heeft vriend en kind.

Is ze jaloers? Voelt zij soms ook iets voor Ferdi?

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 04-11-2000 00:45]

pi_441497
quote:
Ze lijkt het slapen van Ferdi bij Hieke te beschouwen als verraad tegenover haar, omdat zij nu alleen in het tweepersoonsbed lag. Ze neemt dit Hieke kwalijk, want zij heeft vriend en kind. Is ze jaloers? Voelt zij soms ook iets voor Ferdi?
Ik denk zeker dat ze jaloers is, niet omdat ze iets voelt voor Ferdi, maar om de aandacht die nu naar een ander gaat en niet naar haar, Dees heeft immers heel veel aandacht nodig.

Nog iets wat me opviel in het roddelgesprek wat vanavond in de uitzending te zien was, maar ik weet niet of ik het wel goed begrepen heb, ze spraken op de gang over Hieke en Ferdi en op een gegeven moment zei Annet toen vergoelijkend; "tja, het is ook moeilijk natuurlijk", waarop Dees zei: "ja, maar wij hebben het moeilijker", wat Annet uiteraaaaard meteen bevestigde.

Ik begreep daaruit dat zij vonden dat zij het moeilijker hebben dan Hieke, maar dan snap ik niet waarom? Bedoelden ze daar soms iets anders mee?

zaterdag 4 november 2000 @ 10:08:06 #183
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441693
quote:
Op 04 november 2000 01:15 schreef Tante Bep het volgende:

Nog iets wat me opviel in het roddelgesprek wat vanavond in de uitzending te zien was, maar ik weet niet of ik het wel goed begrepen heb, ze spraken op de gang over Hieke en Ferdi en op een gegeven moment zei Annet toen vergoelijkend; "tja, het is ook moeilijk natuurlijk", waarop Dees zei: "ja, maar wij hebben het moeilijker", wat Annet uiteraaaaard meteen bevestigde.

Ik begreep daaruit dat zij vonden dat zij het moeilijker hebben dan Hieke, maar dan snap ik niet waarom? Bedoelden ze daar soms iets anders mee?

Ik denk het feit dat hun single zijn Tante Bep, en Hieke niet.
Ben het met je eens dat jaloezie/aandacht een grote rol speelt.

Eerlijk gezegd heb ik me tot dusver nog niet zo lopen irriteren aan iets dan deze scene.
Vooral Dees begint me aardig te kwellen.
Vind mezelf een behoorlijk nuchter persoon, maar zij...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_441787
Desiree stond tot het vertrek van Ed bij mij behoorlijk onderaan mijn lijstje. Maar ze komt tenminste wel open uit voor haar gevoelens en dat mag ik eigenlijk wel een beetje. Bij mij is ze in ieder geval gestegen op de ladder.

Offtopic: Nog even over de Friese Nuchterheid Harry en Hieke...Is Friese nuchterheid niet gewoon naief???

zaterdag 4 november 2000 @ 11:59:06 #185
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441795
quote:
Op 04 november 2000 11:44 schreef Letterman het volgende:

Offtopic: Nog even over de Friese Nuchterheid Harry en Hieke...Is Friese nuchterheid niet gewoon naief???

Hieke is hier niet hoor...

Naief ? Nee, vind ik niet.
Denk wel dat dit zo over kan komen.
'Wij' blazen niet gelijk zo hoog van de toren...

Met het woord nuchter dat ik gebruikte in een eerdere quote over het gedrag van D. bedoelde ik, dat ik me niet snel druk maak over 'gedrag' in het algemeen.

pi_441796
quote:
Harry schreef: Ik denk het feit dat hun single zijn Tante Bep, en Hieke niet.
Dat maakte ik er dus ook uit op Harry, daarom schreef ik er meteen al bij "maar dan begrijp ik het niet".

Waarom zouden zij het moeilijker hebben in het huis? qua sex? dan iemand die thuis een partner heeft?

zaterdag 4 november 2000 @ 12:14:23 #187
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441815
quote:
Op 04 november 2000 11:59 schreef Tante Bep het volgende:

Waarom zouden zij het moeilijker hebben in het huis? qua sex? dan iemand die thuis een partner heeft?

Het gaat om de aandacht Tante Bep.

De aandacht die H. thuis meer heeft van een ander (kind en vriend) dan de singles D. en A.

pi_441823
Tinkerbell denk mee Harry en tante Bep:

Is het niet zo dat iemand als Desiree er altijd vanuit gaat dat zij het moeilijker heeft (sowieso) dan een ander? Bovendien is Dees niet iemand die graag alleen is en graag een partner zou willen. Met 'het moeilijker in het huis hebben': ik denk dus dat het niet met sex o.i.d. te maken heeft. Dees heeft hopen aandacht nodig. Ik denk dat ze het niet kan zetten dat Hieke, die per slot van rekening al iemand heeft, ook nog eens aandacht krijgt van een andere man.
Dat zal ze per definitie oneerlijk vinden. Iets van 'zij wel en ik niet'.

zaterdag 4 november 2000 @ 12:36:00 #189
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441845
Hoi Tinkerbell !

Dat was ook wat ik bedoelde.
Je vult me prima aan

pi_441848
Nou maak je het nog moeilijker want hier snap ik geen moer van Harry even kijken of we het nu wel over hetzelfde hebben hoor.

Het gesprek gaat over Hieke en Ferdi, roddel roddel, konkel konkel, dan zegt Annet na een opmerking over Hieke "maar ja, het is ook moeilijk" ik dacht dat ze met die opmerking het gedrag van Hieke een beetje trachtte te vergoeilijken. Desiree zegt dan "maar wij hebben het veel moeilijker", waar Annet meteen in meegaat en dat bevestigd.

Dat ze het moeilijker hebben, slaat toch op hun situatie in het huis t.o.v. die van Hieke. Wat heeft de aandacht die Hieke thuis krijgt daar dan mee te maken, die krijgt ze nu toch niet

pi_441871
quote:
Op 04 november 2000 12:37 schreef Tante Bep het volgende:
Dat ze het moeilijker hebben, slaat toch op hun situatie in het huis t.o.v. die van Hieke. Wat heeft de aandacht die Hieke thuis krijgt daar dan mee te maken, die krijgt ze nu toch niet
Dat zal voor Desiree geen enkel verschil maken, tante Bep. Iemand als Desiree ziet dat zo niet. Het enige wat ze ziet is dat Hieke aandacht krijgt van Ferdi (en voorheen al van Ed), waarvan Dees vind dat Hieke dat niet verdiend. In het echte leven is Hieke niet eenzaam, want partner en dochter.
Het leven van Dees heeft zich gewoon verplaatst naar Almere. Het feit dat ze nu voor de wereld 24/7 te kijk zit, heeft niets veranderd aan HAAR wereldbeeld.
In BB-huis of niet: Desiree heeft het ALTIJD moeilijker dan de rest van de mensheid! Dat Hieke nu niets aan vriend en kind heeft en ze het net zo alleen moet doen als de rest, maakt in Desirees ogen geen bal uit.
pi_441909
Iemand die meedenkt, dat is altijd goed om te horen Tinkerbell.

Dus even meegaand in je redenatie, Dees die heel veel aandacht vergt, vind dat Hieke al genoeg heeft aan het feit dat ze thuis een man heeft zitten en vind het oneerlijk t.o.v. zichzelf dat ze nu ook nog eens de specifieke aandacht van een man in het BB huis krijgt.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen als ik me probeer te verplaatsen in Desiree's denkwereldje, (en dat valt om de donder niet mee )snap dat zij dat dan als oneerlijk zal beschouwen maar nog niet waarom zij dan denkt dat het moeilijker voor haar is dan voor Hieke.

Maar waar je zeker gelijk in hebt is dat ze er altijd vanuit gaat dat zij het moeilijker heeft als een ander dus dan zal het daar wel mee te maken hebben.

Een beetje gesprekspartner zou dat normaal wellicht proberen te relativeren maar dat kunnen we van Annet natuurlijk niet verwachten. Die had het ook meteen een stuk moeilijker.

Schept toch een band, zij met z'n tweetjes moeilijker dan de rest, de tobbers.

zaterdag 4 november 2000 @ 13:16:04 #193
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441915
Dees is jaloers om de aandacht, die zij niet krijgt en Hieke wel.

Hieke, die in haar normale leven thuis mensen om zich heen heeft, en in het BB-huis ook gezellige kontakten heeft met Bianca en Fewdi.

Dees mist dit zeer !
Ondanks haar 'platonische' bedmaatje, vond ze de 'move' van Fewdi dan ook maar niets.
Zo zou Hieke alleen nog maar meer aandacht krijgen.

Ondertussen neem ik aan dat Dees wel heeft gemerkt dat Hieke haar niet zo aardig vindt, terwijl ze bij de anderen juist zo goed in de markt ligt.

Jaloezie...

pi_441986
Bedankt Harry en Tinkerbell, het is me nu een stuk duidelijker geworden.

Maar...kom ik meteen met een nieuwe uitspraak van Desiree die ik nog niet had gehoord of gelezen en die toch een ander licht werpt op de jaloerse reactie van Desiree toen Ferdi haar had verteld die nacht bij Hieke te gaan slapen.

Heb het stukje met de uitspraak er tussenuit geknipt want het is van oorsprong een vrij lang nieuwsbericht.

quote:
Van de BB site: 03-11-2000 || 04:15 uur

Ferdi verruilt Desiree voor Hieke

Desiree merkt dat ze hem niet zal kunnen ompraten deze avond. Vannacht slaapt hij bij Hieke. En bij die gedachte wordt Desiree woedend. "Je moet oppassen", waarschuwt ze. Ferdi: "Dat doe ik ook, wees maar niet bang. Denk je dat ik me laat meeslepen?" Daarmee slaat hij de spijker op de kop. Desiree: "Ik kan er wel iets bij raden, als je bij haar in bed ligt. Ik bedoel, ik lig ook bij jou in bed." Nu begint Ferdi een beetje te lachen. "Er zijn grenzen", herhaalt hij een paar keer. "Die overschrijd je al door bij haar in bed te gaan liggen", antwoordt zij vermanend. Ferdi: "Ja, dat weet ik, maar het is wel leuk."

en een stuk verder in het bericht

Ferdi: "Maar ik ben niet gek hoor." Tevergeefs probeert hij haar te overtuigen van zijn onschuld. Desiree: "Je gaat niet voor niets bij haar in bed liggen. Dan moet je mij niet wijs maken dat je je handen thuis houdt."

Ik heb het over deze uitspraak: Desiree: "Ik kan er wel iets bij raden, als je bij haar in bed ligt. Ik bedoel, ik lig ook bij jou in bed."

Dat en de opmerking daarna dat hij haar niet wijs kon maken dat hij dan z'n handen thuis zou houden doet toch sterk vermoeden dat Ferdi als hij bij Dees in bed ligt dan blijkbaar ook z'n handen niet thuis houdt.

Haar jaloezie zou in dat geval niet alleen zijn gebaseerd op de aandacht die ze moest missen maar ook omdat ze kennelijk toch closer is met Ferdi als dat we dachten.

Zin om nog even mee te denken?

zaterdag 4 november 2000 @ 14:21:36 #195
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_442009
Off topic : ik ben ff afwezig. Later o.k. ?
pi_442122
quote:
Op 04 november 2000 14:13 schreef Tante Bep het volgende:
Dat en de opmerking daarna dat hij haar niet wijs kon maken dat hij dan z'n handen thuis zou houden doet toch sterk vermoeden dat Ferdi als hij bij Dees in bed ligt dan blijkbaar ook z'n handen niet thuis houdt.

Haar jaloezie zou in dat geval niet alleen zijn gebaseerd op de aandacht die ze moest missen maar ook omdat ze kennelijk toch closer is met Ferdi als dat we dachten.

Zin om nog even mee te denken?

Hoogst interessant! Maar het principe blijft hetzelfde: jaloezie is de basis van Desirees uitspraken en Hieke verdient de aandacht die Ferdi geeft niet (according to Dees), want aandacht is wat Dees moet hebben en niemand anders.

Waar ik ook nog even aan moest denken is het volgende: Toen ik begon te lezen, dacht ik even (overigens meende ik dit ook al uit de streamverslagen op te maken) dat Dees onder het mom van bezorgdheid over Hieke (en haar relatie) deze uitspraak deed!
Dat zou echter al te invoelend voor Dees zijn, dus dat zal wel niet...

Tja, Dees' gedachtenwereld zullen wij wel nooit helemaal kunnen doorgronden, tante Bep.
Op zich is haar gedrag behoorlijk doorzichtig. Maar ik blijf me ergeren aan haar 'slachtoffer-gedrag', haar onvervulbare drang naar aandacht, haar kinderlijke reacties. Ik heb steeds de neiging om tegen dat beeldscherm te roepen: Grow up! (om de neiging om in het engels te praten van diverse bewoners maar te volgen)
Ik heb me een tijdje ernstige zorgen gemaakt over dit meidje, met name na haar uitspraken over hoe fijn ze het vond om in het huis te zitten met mensen om haar heen i.p.v. thuis alleen. Mijn zorgen hebben dus inmiddels weer plaats gemaakt voor ergernis. Ze zal nl. niet veranderen, weet ik nu.
Helaas zal ze niet uitgroeien tot een sterke dame met een onafhankelijke geest en een reeël zelfbeeld. Heb ik me bij neergelegd

Tja, en wat Ferdi uitspookt stiekem onder die dekens...

zaterdag 4 november 2000 @ 16:52:33 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_442375
Het zal dus meer jaloezie zijn op het leven wat Hieke heeft. Daar kon ze waarschijnlijk al niet tegen maar ze had altijd nog iets in het huis waar Hieke volgens Dees al de hele week mee bezig was. Zij had Ferdi nog altijd s'avonds in bed. En toen Hieke het voor elkaar kreeg om ook nog Ferdi van haar weg te nemen was het hek van de dam en kon Dees zichzelf weer 'in de haar zo dierbare' slachtofferrol plaatsen.
pi_442441
quote:
Op 04 november 2000 16:52 schreef marky het volgende:
Het zal dus meer jaloezie zijn op het leven wat Hieke heeft. Daar kon ze waarschijnlijk al niet tegen maar ze had altijd nog iets in het huis waar Hieke volgens Dees al de hele week mee bezig was. Zij had Ferdi nog altijd s'avonds in bed. En toen Hieke het voor elkaar kreeg om ook nog Ferdi van haar weg te nemen was het hek van de dam en kon Dees zichzelf weer 'in de haar zo dierbare' slachtofferrol plaatsen.
Precies wat ik bedoel inderdaad!

Uit de streamverslagen van vandaag:

In het gesprek van Desiree en Bianca zei Desiree: "Ik heb niks en moet ervoor vechten om me niet alleen te voelen en zij heeft alles en zet dat, voor mijn gevoel, op het spel".

I rest my case, geloof ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-11-2000 17:19]

Moderator zaterdag 4 november 2000 @ 17:37:13 #199
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_442477
OK, ik denk dat ik het nu ook begrijp, die in eerste instantie moeilijk te interpreteren opmerking. Beschrijf ik zo de gedachten die Dees er op na houdt goed volgens jullie?

Dees: "Hieke heeft al zoveel, namelijk een vriend die op haar wacht, en een dochtertje.

Het enige voordeel wat ik, eenzame Dees, ten opzichte van haar heb, is dat ik niet gebonden ben en dus gewoon bij Ferdi of iemand anders in bed kan gaan liggen als ik daar zin in heb.

Waarom moet Hieke (die sl..) nou weer ook van dat walletje mee-eten? Is dit niet het voorrecht van ons, singles? Moet zij dat nou echt ook zo nodig doen, als moeder??
Moet ze Ferdi's warmte en aandacht wegstelen, en haar superioriteit laten blijken?"

pi_442588
Ja Gert,

Zo beschrijf je het naar mijn bescheiden mening precies goed!

pi_442597
je bent geweldig Gert
  zaterdag 4 november 2000 @ 22:23:53 #202
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_443066
Uitzending 04-11-00 : hebben we teveel gezegd ?

Toch leuk, als je denkwijze bevestigd wordt...

pi_443133
Sluitende theorie!
  zaterdag 4 november 2000 @ 23:27:26 #204
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443193
Wat een zielige persoonlijkheid. Wat probeert ze nu eigenlijk met dit allemaal te bereiken.
pi_443344
Ze heeft er vandaag de hele dag (echt ik overdrijf niet!) over lopen mokken. Wilde eerst niet mee doen aan het rollenspel.
Ze heeft de hele dag lopen zeiken of ze nu wel of toch niet naar een ander bed zou verkassen.
Ze stond ook echt voor lul toen ze dit tegen Ferdi zei die erg geirriteerd werd. Vooral tooen Hieke er bij kwam zitten was dat zo. Ferdi zei dat Dezeuree niet bij hem wilde slapen omdat hij altijd grapjes maakt. Hieke reageerde zo van "ach er zijn toch genoeg bedjes"en toen was er stilte...(iets waar ferdi niet tegen kan. wart zit die gozer altijd een herrie te maken als er een stilte dreigt te vallen ,ik heb mister zap)
Om een lang verhaal iets korter te maken. Ze heeft aan Robin gevraagd wat hij zou doen in haar plaats en Robin word ook wat geirriteerd en zegt daarop "niet zo moeilijk doen!"
Dezeuree interpreteert dit als het is goed als je ergens anders gaat slapen. en voor haar is het heel belangrijk wat Robin vind.
Dus ze is verkast!! Na heel wat gezeur en gemopper is madam aandacht willer naar een ander bedje.
Ik hoop en denk dat zij volgende keer heel wat meer punten gaat krijgen. De meeste bewoners vinden inderdaad dat ze erg zeikt.
  zondag 5 november 2000 @ 09:35:07 #206
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443797
Als ik het goed begrepen heb is Ferdi goed tegen haar te keer gegaan.

Eindelijk is iemand die niet alleen maar lief tegen haar doet. Het zou me erg verbazen als ze Ferdi de vogende ronde niet met 2 punten nomineert.

pi_443853
Nou dat weet ik niet zo zeker want ze wil toch wel erg graag in zijn smaak vallen Marky.
En daar zal ze wel weer moeite voor gaan doen? Ook omdat ze niet dom is. (nou ja???) en weet dat Georgie en ferdi erg met elkaar omgaan.
Wel denk (hoop) ik dat Ferdi op haar stemt. Hieke gaat haar nu 2 punten geven en zij dus Hieke ook 2 punten (niet aan ferdi).
Ze is enorm jaloers op Hieke dus vandaar.
Ik hoop dat Georgie ook op haar stemt. dat zijn er dan al minstens 4 punten.
Nu maar hopen dat er niet iemand nog vervelender gaat doen (robin?) dat ze die dan meer punten gaan geven
  zondag 5 november 2000 @ 11:49:06 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443883
quote:
Op 05 november 2000 11:27 schreef itsme het volgende:
Nou dat weet ik niet zo zeker want ze wil toch wel erg graag in zijn smaak vallen Marky.
En daar zal ze wel weer moeite voor gaan doen? Ook omdat ze niet dom is. (nou ja???) en weet dat Georgie en ferdi erg met elkaar omgaan.
Wel denk (hoop) ik dat Ferdi op haar stemt. Hieke gaat haar nu 2 punten geven en zij dus Hieke ook 2 punten (niet aan ferdi).
Ze is enorm jaloers op Hieke dus vandaar.

Ik hoop dat Georgie ook op haar stemt. dat zijn er dan al minstens 4 punten.
Nu maar hopen dat er niet iemand nog vervelender gaat doen (robin?) dat ze die dan meer punten gaan geven

Het zou kunnen. Maar ik denk dat Ferdi haar geen 2 punten geeft.
Ik weet het eigenlijk ook niet. Ferdi zal de steun die hij van Robin kreeg misschien ook wat meer gaan waarderen. Misschien dan toch twee punten voor Dees van Ferdi.

Het is nog twee weken weg we moeten afwachten wie er donderdag vertrekt. Alles wijst erop dat dat Annet zal zijn. Dan is haar stookster weg en op dit moment ook haar enige echte steun. Ze zal dan alles weer opnieuw moeten evalueren en kijken naar wie ze dan toe kruipt. Ik heb niet het idee dat ze bij Robin erg ver komt.

zondag 5 november 2000 @ 13:00:54 #209
1986 Jane
pi_444016
quote:
Op 05 november 2000 11:27 schreef itsme het volgende:
Maar Dees zit anders in elkaar. Kijk maar, toen Robin iets deed dat haar niet zinde (wilde niet met haar schuifelen), nomineerde ze die ook meteen. Terwijl ze n.m.m. juist erg graag in zijn smaak wilde vallen.
Nee, het is oppassen geblazen voor de heren, want één moment iets te weinig aandacht voor onze Dees en hoppa.......ze worden genadeloos genomineerd!
pi_444787
Ja daar heb je een punt Jane, ik denk ook dat als dat akkefietje met Ferdi 1 of 2 dagen over beter gezegd nachten eerder was gebeurd, Ferdi 2 punten zou hebben gekregen van Desiree. Maar in 2 weken kan er nog een hoop veranderen dus het ligt er maar net aan, aan wie ze zich op dat moment weer het meest ergert.

Ik in elk geval het meest aan haar.

pi_444926
Crisis!! Ik hield het vanavond niet met duesje zeg! Wat was ze vervelend...en matennaaister Annet er meelevend bij...YEK! Vond Ferdi goed met haar omgaan, houding van je ziet maar wat je doet! Punt is dat Deesje niet gewend is om verantwoordelijkheid te nemen voor haar eigen keuzes. Altijd rolt zij in 'speciale' situaties, waarin zij het slachtoffer is, of zich maakt. En ze liegt gewoon!!! Wat een koe, zeg...
DANYEL EN THIJS
pi_445029
Ik snap echt niet dat dezeure het voor elkaar krijgt dat ze nauwelijks genomineerd wordt door de andere bewoners....ergens is ze dus (emotioneel negatief) heel intelligent...
Ik krijg zo langszamerhand visioenen dat ik dat huis in stap en iedereen es ff goed op de hoogte ga brengen van haar gemanipuleer. Dan moet ze natuurlijk nog wel twee weken in het huis blijven om de klappen op te vangen!!!!!!!!
  zondag 5 november 2000 @ 21:04:35 #213
136 V.
pi_445080
Vond het ook geweldig om te zien hoe die (verder een etter) Ferdi haar het zwijgen oplegde. Zo van:
F: 'Eigenlijk wil je zeggen dat je het niet trekt dat ik bij Hieke ga slapen'
D: Nee dasniwaa, dahwihkhelemaahniehzeggeuh
F: Wat wil je dan wel zeggen.
D: Dahwikhelemaahniezeggeuh
F: Wat wil je dan WEL zeggen?
D: ....

Voorts kan ik mij nog een akkefietje herinneren van pakweg een week of 5 geleden, waar ene Koos iets zei tegen ene Leo over oppassen dat ene Dezeuree niet verliefd op hem moest worden. Dezeuree helemaal over de zeik: waar Koos zich wel niet mee dacht te bemoeien.

En nu?

Weer een spelregel veranderd?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 5 november 2000 @ 21:17:11 #214
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_445102
quote:
Op 05 november 2000 21:04 schreef Verbal het volgende:
Vond het ook geweldig om te zien hoe die (verder een etter) Ferdi haar het zwijgen oplegde. Zo van:
F: 'Eigenlijk wil je zeggen dat je het niet trekt dat ik bij Hieke ga slapen'
D: Nee dasniwaa, dahwihkhelemaahniehzeggeuh
F: Wat wil je dan wel zeggen.
D: Dahwikhelemaahniezeggeuh
F: Wat wil je dan WEL zeggen?
D: ....

Voorts kan ik mij nog een akkefietje herinneren van pakweg een week of 5 geleden, waar ene Koos iets zei tegen ene Leo over oppassen dat ene Dezeuree niet verliefd op hem moest worden. Dezeuree helemaal over de zeik: waar Koos zich wel niet mee dacht te bemoeien.

En nu?

Weer een spelregel veranderd?

V

Pciesss

En misschien had Hieke ook nog wel gelijk dat ze iets voor Ferdi zou voelen. Zeker als je de beelden in de slaapkamer zag waarin Dezeuree Ferdi waarschuwde, ze hield zijn hand vast en wilde die ook niet meer los laten. Of is dat verlatingsangst. Want wat maakt ze toch voor een problemen die er dus helemaal niet zijn.

pi_445122
Ze is volgens mij niet verliefd op Fewdi maar ze kan het gewoon niet uitstaan dat Hieke álles heeft, een man, een kind én nog een leuk maatje in het huis....terwijl Dezeure niks heeft.
Ze gunt gewoon niemand zó veel leuks!!

onwaarschijnlijk sneu......

zondag 5 november 2000 @ 21:36:36 #216
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_445136
quote:
Op 05 november 2000 21:29 schreef fashionably_late het volgende:
Ze is volgens mij niet verliefd op Fewdi maar ze kan het gewoon niet uitstaan dat Hieke álles heeft, een man, een kind én nog een leuk maatje in het huis....terwijl Dezeure niks heeft.
Ze gunt gewoon niemand zó veel leuks!!

onwaarschijnlijk sneu......

Ik heb het idee dat ze helemaal niemand ook maar iets gunt.
  zondag 5 november 2000 @ 23:51:13 #217
1986 Jane
pi_445420
quote:
Op 05 november 2000 18:37 schreef Tante Bep het volgende:
Maar in 2 weken kan er nog een hoop veranderen dus het ligt er maar net aan, aan wie ze zich op dat moment weer het meest ergert.

Ik in elk geval het meest aan haar.

Inderdaad, leuk om te bekijken of in het kader van deze theorie de volgende keer kunnen voorspellen wie Dees gaat nomineren.

En ook met jouw laatste zin ben ik het volledig eens!

maandag 6 november 2000 @ 15:02:48 #218
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_446741
Ze is ZO onzeker dat ze het niet kan hebben als de mannen in het BB huis hun aandacht richten op een andere vrouw dan zij.

Ze is erg sneu. Vooral die uitgroei.
Blondie-wannabee.

Dat soort vrouwen zorgen ervoor dat ik altijd hetero blijf.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_447755
Ik kan niet anders zeggen dat ik het met jullie allemaal eens ben en inderdaad je hebt daar een punt Jane? als je de Zeur geen aandacht genoeg geeft dan ...punten

Maar toch denk ik dat ze ondanks dat incidentje met Ferdi toch Hieke 2 punten had gegeven en ferdi 1. (jaloezie)
Ben blij dat Voo het uitzond maar ze lieten alleen NIET zien dat ze de HELE dag en volgende er over door bleef gaan. should i stay or should i go???

Maar ja dat de ware Dezeuree nu ook in het huis geopenbaart wordt daar wachtte ik al vanaf het begin op.
Robin ligt nu ook niet meer goed in de markt, waarom niet? omdat hij ook gek van haar word. Wat zou jij doen als je mij was Robin??? niet zo moeilijk doen GRRRR..

pi_453547
Dezeure

(....had ik gewoon ff zin in..!)

pi_455536
Altijd leuk... is Desiree hot or not...
Geef hier je oordeel:

http://www.amihotornot.com/r/?eid=BEGEO&key=XBAFA

ik geeft toe...gejat uit het Kim topic maar daardoor niet minder leuk...

Durft iemand dit ook voor Annet te doen..?

donderdag 9 november 2000 @ 17:50:27 #222
136 V.
pi_455628
Djiezussss, ze scoort (ondanks mijn '1') gemiddeld een 8,5!!!

Maar goed... ze hebben haar natuurlijk niet horen praten

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 10 november 2000 @ 09:22:40 #223
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_457266
Dezeureezus...!
Nog steeds gemiddeld een 8...

Toch scoren die BB dames over het algemeen nog steeds niet slecht...

Misschien dat ik morgen de moed kan opbrengen om een fotootje van Annet te plaatsen...
(of misschien eerst maar Cindy )

pi_457408
quote:
Op 09 november 2000 17:50 schreef Verbal het volgende:
Djiezussss, ze scoort (ondanks mijn '1') gemiddeld een 8,5!!!

Maar goed... ze hebben haar natuurlijk niet horen praten

V

Komt zeker dat ik blont ben, maar dat stemmen op die Voo site is maar vaag vind ik.
Ik geef Dezeuree dus geen punten zelfs geen 1!!
Maar hoe zit het nu daar? Kan je ze allemaal punten geven? en worden die dan ook geteld? of is t een keer stemmen?
pi_457491
Wat een hoop negativiteit over Desiree, zeg. Ja, ze is inderdaad onzeker, maar wat zou dat? Ze zeurt dan misschien, maar zij is wel de enige die inziet én zegt dat ze het van Hieke niet correct vindt dat die Ferdi op loopt te geilen terwijl ze iemand thuis heeft zitten.

En volgens mij is de jaloezie maar een onderdeeltje, vond ze het echt rot voor die vent thuis. Als je zelf thuis geen eten hebt, snap je het ook niet als anderen bergen eten weggooien omdat ze het niet meer op kunnen. Zo snapt Dees het niet, dat Hieke haar relatie op het spel zet.

En al zou ze dan graag leuk gevonden willen worden en bevestiging willen krijgen, dat is toch geen zonde? En daar is ze zeker niet de enige in.

Desiree was de enige vrouw die een beetje normaal reageerde op de beslissing van Ed het huis niet uit te gaan. Misschien is ze niet zo superintelligent, maar ze is wel sociaal bewogen.

En wat uitgroei ermee te maken heeft snap ik helemaal niet

vrijdag 10 november 2000 @ 14:14:23 #226
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_458273
quote:
Op 10 november 2000 10:12 schreef itsme het volgende:
Komt zeker dat ik blont ben, maar dat stemmen op die Voo site is maar vaag vind ik.
Ik geef Dezeuree dus geen punten zelfs geen 1!!
Maar hoe zit het nu daar? Kan je ze allemaal punten geven? en worden die dan ook geteld? of is t een keer stemmen?
Hoe het daar gaat weet ik niet...
> waarom antwoord je dan?
>> inderdaad

maar het stemmen zoals in jouw quote genoemd betrof het stemmen op de hot or not pagina:

http://www.amihotornot.com/r/?eid=BEGEO&key=XBAFA

Dat iedereen zo negatief is over D. begrijp ik ook niet... ze is best te genieten op TV... met het geluid uit...

[Dit bericht is gewijzigd door dr.Stein op 10-11-2000 14:15]

pi_458317
quote:
Op 10 november 2000 10:46 schreef weathergirl het volgende:
Wat een hoop negativiteit over Desiree, zeg. Ja, ze is inderdaad onzeker, maar wat zou dat? Ze zeurt dan misschien, maar zij is wel de enige die inziet én zegt dat ze het van Hieke niet correct vindt dat die Ferdi op loopt te geilen terwijl ze iemand thuis heeft zitten.
Ze zeurt, is laf want ze heeft er geen moeite mee om anderen deelgenoot te maken van haar 'problemen' met andere bewoners, maar durft nauwelijks (behalve onder druk) het tegen de persoon in kwestie zelf te zeggen, ze is aandachtsziek (kan er niet tegen als Ferdy bij een andere vrouw in bed gaat liggen) en ze is een MEGA-bemoeial..

Een beetje gaan moraliseren over Hieke's gedrag .
Is ze zo'n goede vriendin van Hieke dat je je mening over dergelijke privezaken hardop tegen haar kunt zeggen??????
Tjeeeeesus wat erger ik me aan mensen die menen over het prive-gedrag (zoals overspel of bijna-overspel) van anderen te mogen oordelen terwijl ze zelf hun leven niet eens op de rit hebben.
Desiree doet me denken aan mensen die op de koffie bij de buren zich voortdurend druk maken over andermans 'immoreel' gedrag (roddel, roddel, roddel), daar een heleboel (extra) ellende mee veroorzaken en de enorme balk in hun eigen ogen niet zien.
.

Het enige positieve aan haar, wat ik idd niet verwacht had, was het opkomen voor Ed. Ze durft eens een keer. Wauw!

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 10-11-2000 14:25]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  maandag 13 november 2000 @ 00:47:37 #228
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_464957
Quote van de BB-site :
( het moment nadat ze een videoboodschap in mochten spreken ).

Waarom ik?

"Alles komt hier naar boven. Alles wat ik de afgelopen vier jaar heb weggestopt. Ik kon het ook niet kwijt. Bij niemand. Als ik zie wat ik in deze acht weken allemaal heb doorgemaakt. Ik ben heel erg na gaan denken. En die keren dat ik loop te zeiken, dat zijn gewoon die emoties. Dat zal wel zo blijven. Ik ben een jankerd. Ik weet dat het wanhopig overkomt, maar dat ben ik echt niet. Ik ga alleen nadenken waarom ik nog steeds alleen ben. Waarom ik?" De vertwijfeling is op haar gezicht te lezen. "De lelijkste meisjes hebben de mooiste mannen. En ik..?" Robin: "Nou, ik kan je alleen zeggen hoe ik als man daarover denk. Als ik een meisje zie zoals jij, die zo reageert. Dat schrikt me af. Desiree: "Ja, dat snap ik wel. Ik straal het ook uit."

maandag 13 november 2000 @ 00:54:03 #229
1464 ART
FOK!member
pi_464966
Je kunt lullen wat je wilt, maar het is wel eerlijk van Robin. Hij weet hoe ze gevoelig ze is voor hem en toch zegt hij dat eerlijk. Volgens mij schiet ze daar ook meer mee op dan met gehuichel.
  maandag 13 november 2000 @ 01:05:09 #230
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_464982
Desiree nam de afgelopen nacht, toen Robin nogal dronken was, de kans waar om zich over hem te bemoederen en hem intens te zoenen.

Bedenk me nu dat dit eigenlijk 'voer voor psychologen' is.

Heel bedenkelijk...

maandag 13 november 2000 @ 10:30:43 #231
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_465430
Ze wordt gedreven door haar jaloerse instelling. Ze is echt de calimero van BB. Ze kan het niet uitstaan dat andere in het huis een relatie hebben.

Dat is niet het probleem van die andere mensen maar dat is haar probleem.

Lijkt me verstandig als VOO ingrijpt en dit meisje uit haar lijden verlost en uit het programma haalt voor het te laat is en er nog verdere psychologische ellende van komt.

maandag 13 november 2000 @ 10:42:52 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_465472
Zij denkt wel haar mening te kunnen geven over Ferdie en Hieke, maar
toen Koos een, volgens mij zeer terechte, opmerking maakte tegen Leo over Dees die eventueel verliefd kon worden, was het huis te klein.

Hypocriet?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 13-11-2000 12:14]

maandag 13 november 2000 @ 10:47:28 #233
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_465486
Koos zei het nog waar beiden bij zaten.

Hieke moest naar Dees toekomen om te vragen of ze problemen met haar of de 'bedsituatie' had.

pi_465516
Op 10 november schreef Weathergirl o.a dit:En volgens mij is de jaloezie maar een onderdeeltje, vond ze het echt rot voor die vent thuis. Als je zelf thuis geen eten hebt, snap je het ook niet als anderen bergen eten weggooien omdat ze het niet meer op kunnen. Zo snapt Dees het niet, dat Hieke haar relatie op het spel zet.

WHOEAAAAAAAAAAAAAWHOEAAAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAWHOEAHAHAHA Dezeuree het zielig vinden voor die vent thuis (Farid) hahaha ja sorry hoor. Dat is het laatste waar De Zeur aan denkt.
Jaloezie dat is het enige weat haar drijft en ben het volkomen eens met Tiki. (goed gezegd)

pi_465517
Op 10 november schreef Weathergirl o.a dit:En volgens mij is de jaloezie maar een onderdeeltje, vond ze het echt rot voor die vent thuis. Als je zelf thuis geen eten hebt, snap je het ook niet als anderen bergen eten weggooien omdat ze het niet meer op kunnen. Zo snapt Dees het niet, dat Hieke haar relatie op het spel zet.

WHOEAAAAAAAAAAAAAWHOEAAAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAWHOEAHAHAHA Dezeuree het zielig vinden voor die vent thuis (Farid) hahaha ja sorry hoor. Dat is het laatste waar De Zeur aan denkt.
Jaloezie dat is het enige wat haar drijft en ben het volkomen eens met Tiki. (goed gezegd)

maandag 13 november 2000 @ 11:05:58 #236
1464 ART
FOK!member
pi_465536
Toch wel één puntje:

Dees is vier jaar eenzaam geweest en is nu (tegen haar verwachting in) nog steeds eenzaam in het huis. Dat komt alleen al hard aan (of het nu haar eigen schuld is of niet).
Ze hunkert naar een vent die haar gewoon liefheeft, Hieke heeft dat (op zich al jaloersmakend) en dan zet ze dat geluk (in haar ogen) op het spel door te rotzooien met Ferdi. Dees kan dat niet begrijpen en is ook kwaad dat mensen zo slonzig omgaan met iets waar zij zzo hard voor vecht.
Wat we zien is de nasleep van haar scheiding, een nasleep die al vier jaar duurt en voorlopig niet lijkt opgelost. Het BB-huis heeft de gehoopte redding in ieder geval niet gebracht.

pi_465572
Desiree is zo'n typetje dat alles zal laten voor een relatie, vrienden verwaarlozen en een leven leiden zoals haar vriend/man dit wil. Heel zielig allemaal. Ze snapt het voor geen meter dat Hieke iets doet wat haar vriend misschien minder leuk vindt.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  maandag 13 november 2000 @ 14:27:57 #238
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_465969
Deesje gunt niemand iets, daar heeft zij geen ruimte voor in haar hoofd. Zij is zo iemand die niet wil dat er dingen opgelost worden. Want ze heeft problemen nodig om aandacht te krijgen. Ik vrees dat als ze ooit zerieus genomioneerd wordt, zij er massaal uitgestemd word. Ik ben benieuwd wat zo'n landelijke afwijzing met haar doet.
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  maandag 13 november 2000 @ 19:59:57 #239
1986 Jane
pi_466869
quote:
Op 13 november 2000 01:05 schreef Harry het volgende:
Desiree nam de afgelopen nacht, toen Robin nogal dronken was, de kans waar om zich over hem te bemoederen en hem intens te zoenen.

Bedenk me nu dat dit eigenlijk 'voer voor psychologen' is.

Heel bedenkelijk...

Het gedrag van Dees op dat moment deed me zo denken aan een vriendin van me. Dat is een hele aardige meid, die me verder in niets aan Dees doet denken, maar kennelijk dezelfde hunkering naar liefde (en aandacht?) heeft als zij. Het komt dan ook regelmatig voor dat deze vriendin zich opwerpt als moederkloek om dronken mannelijke kennissen naar huis te begeleiden, met als gevolg dat ze met een aantal (meerdere malen) in bed is beland. Maakt natuurlijk verder niet uit, behalve dat zij daar een heel ander gevoel bij heeft dan de jongens in kwestie. Die lachen haar achter haar rug om uit en zij heeft niets door. In Dees zag ik precies hetzelfde gedrag vanavond. Errug zielig!
  maandag 13 november 2000 @ 20:21:36 #240
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_466922
Ik snap niet dat iedereen zo afgeeft op Desiree. Ja ze zeurt veel & dat weet ze zelf ook verdomd goed, maar ze is wel eerlijk & ze durft haar gevoelens te tonen, al zijn die gevoelens wel erg persoonlijk & emotioneel Ze is wel 't type, dat als ze om iemand geeft, zichzelf dan ook 100% geeft (denk ik). Het viel me ook op, dat ze vaak mensen helpt, met allerhand huishoudelijke klusjes. Een eigenschap, die ze absoluut moet kwijtraken is jaloezie, want dat breekt haar iedere keer weer op.
  maandag 13 november 2000 @ 20:31:23 #241
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_466945
Robin voelt zich rot en schuldig over zijn gedrag, en natuurlijk voelt Dezeuree zich ook niet goed
pi_467046
Ook ik begrijp niet goed waarom iedereen zo razend van Dees wordt. Blijkbaar vinden mensen het toch erg moeilijk om iemand te zien die inderdaad behoorlijk kwetsbaar is. Dees is op een bepaalde manier een klein meisje gebleven dat heftig en snel reageert, zeker als ze ze zich alleen voelt. Toch is het heel goed voorstelbaar in dat huis. Iedereen is namelijk erg op zichzelf ofwel met zijn "maatje" danwel geliefde in de weer. Alleen Koos heeft meer sympathie voor Dees. Dat gezeur over jaloezie is ook zoiets vreemds. Alsof jaloers zijn niet bestaat of slecht is. Dees is minder handig en manipulatief en daarom komt de jaloezie er zo direct uit. Hieke is minstens zo jaloers en kwetsbaar als Dees, ze heeft alleen meer in huis om dat te verbergen.
Als Bart niet wint, vergeet ut dan maar
  maandag 13 november 2000 @ 21:30:20 #243
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_467068
ikkie vind Deez een leuke meid
  vrijdag 17 november 2000 @ 22:28:08 #244
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477656
Naar aanleiding van de nieuwe weekopdracht ( zie de streams ) mogen de bewoonsters voor f 3000,- ' meer dan topless ' poseren en er een persoonlijk verhaal bijvoegen over degene's sexleven.

Desiree wil dit wel doen !!

Quote uit de streams van Itsme :

Hieke zegt gelijk dat ze dat never doet voor de playboy. ze zegt maar 3000.00.
Dezeuree wil het wel doen. Hieke weer maar je krijgt maar 3000,00 en je moet ook vertellen wat je lekker vind bij sex!
D: nou dan vertel ik toch gewoon wat, ach joh dat word toch niet gepubliceerd.

zaterdag 18 november 2000 @ 02:25:45 #245
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_478181
ik heb mijn buik een beetje vol van die dees.
vanavond wel aanhoren hoe georgie haar genomineerd had en dat hij zich daar niet lekker bij voelde, maar niet zeggen dat zij op georgie gestemd heeft. lekker hypocriet. zeg dan tegen georgie dat je het niet wil weten.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 18 november 2000 @ 14:30:02 #246
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_478665
Wat een ongeloofelijke bitch is die Desire......dit is al de zoveelste keer dat ze dit flikt. elke keer bij iemand beginnen te slijmen en dan naar de tegen partij gaan en die dan ook gelijk geven ......walgelijk
010
pi_481879
Partyfix en Daman,
1 Altijd zeuren
2 jaloers,waarom heeft ze toevallig altijd wat tegen de vrouwen? en dat met Hieke is niet omdat ze dat zielig vind voor Farid maar nee ze kan het niet uitstaan dat Hieke veel meer heeft dan zij.zie eerder in dit topic
3wil graag zelf de aandacht.
4 grote schijnheil.
5 achterbaks, b.v weer duidelijk te zien met inderdaad, het gesprekje tussen Georgie en haar. Hij voelde zich schuldig en wat was er dan makkelijker geweest om dan te zeggen "ach joh dat geeft niets, je moet toch iemand nomineren en ik heb jou ook 1 puntje gegeven?
Maar nee dat doet zij dus niet!
6 laf
en nog even over dat stemmen op Kim en Georgie. Ik kan je wel vertellen dat dat dus ook jaloezie is.
nog meer redenen weten? want ik heb er nog zat.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 20-11-2000 10:21]

pi_483503
itsme,

1 Heeft ze al 3 weken niet meer gedaan. Ze is nu zelfs 1 van de weinige die niet zeurt. Je kan je mening ook een keer herzien.
2 Klopt inderdaad, maar ze is niet de enige. Hieke is nog veel erger, die wordt chagrijnig als ze 1 minuut geen aandacht krijgt en nomineert steeds 2 vrouwen de laatste keren. Waarom hoor ik over haar zo weinig? Daar is Desiree een beginneling bij en van Desiree is het geziene haar verleden nog een beetje te begrijpen.
3 Dat geldt voor 9 van de 10 mensen (incl. de andere bewoners) en is dus geen argument.
4 Je bent in de war met Hieke. Die tongt achter de koelkast met een ander en zegt dat alleen ze maatjes is. Toppunt van schijnheiligheid!
5 Eerlijk van Georgie inderdaad, maar aangezien iedereen verder zijn kop houdt zie ik niet in waarom alleen Desiree dit kwalijk genomen zou worden.
6 Het was al moedig om na 4 jaar eenzaamheid en emotionele problemen het huis in te gaan en het zo lang vol te houden, dus dit is gewoon niet waar!
Iedereen heeft een andere mening, da's prima. Maar waarom let niemand op Hieke (dat is echt een kreng) en verzint iedereen er bij Desiree dingen bij? (Een aantal dingen kloppen prima, maar het wordt bij haar altijd zo overdreven. Of zou het komen doordat dat ene half uurtje op TV niet altijd even eerlijk is? Ik zie dat nl. niet zo vaak (Decoder is veel leuker).

maandag 20 november 2000 @ 23:11:08 #249
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_483523
quote:
Op 20 november 2000 23:01 schreef Lamon het volgende:
itsme,

1 Heeft ze al 3 weken niet meer gedaan. Ze is nu zelfs 1 van de weinige die niet zeurt. Je kan je mening ook een keer herzien.
2 Klopt inderdaad, maar ze is niet de enige. Hieke is nog veel erger, die wordt chagrijnig als ze 1 minuut geen aandacht krijgt en nomineert steeds 2 vrouwen de laatste keren. Waarom hoor ik over haar zo weinig? Daar is Desiree een beginneling bij en van Desiree is het geziene haar verleden nog een beetje te begrijpen.
3 Dat geldt voor 9 van de 10 mensen (incl. de andere bewoners) en is dus geen argument.
4 Je bent in de war met Hieke. Die tongt achter de koelkast met een ander en zegt dat alleen ze maatjes is. Toppunt van schijnheiligheid!
5 Eerlijk van Georgie inderdaad, maar aangezien iedereen verder zijn kop houdt zie ik niet in waarom alleen Desiree dit kwalijk genomen zou worden.
6 Het was al moedig om na 4 jaar eenzaamheid en emotionele problemen het huis in te gaan en het zo lang vol te houden, dus dit is gewoon niet waar!
Iedereen heeft een andere mening, da's prima. Maar waarom let niemand op Hieke (dat is echt een kreng) en verzint iedereen er bij Desiree dingen bij? (Een aantal dingen kloppen prima, maar het wordt bij haar altijd zo overdreven. Of zou het komen doordat dat ene half uurtje op TV niet altijd even eerlijk is? Ik zie dat nl. niet zo vaak (Decoder is veel leuker).

Nou als je dan nu goed op je decoder gekeken hebt dan kan je zien dat ze na het leveren van een prestatie (semie bloot poseren) ze aan tafel gelijk weer begint te zeuren over de pijn in haar nek. Er lopen er daar meer met pijntjes maar bij haar moet het lijken of het net effe iets erger is dan van een ander. Over iedereen loopt ze te lullen en het "heb ik ook" ligt in haar mond bestorven. Ze is nu eenmaal graag het slachtoffer van haar eigen leven en zal geen moment onbenut laten om ons en haar medebewoners daar deelgenoot van te laten zijn.

Kortom ik ben haar vreselijk zat

pi_483639
Het maakt me ook niet uit dat mensen haar niet leuk vinden (dat moet ieder voor zich weten), maar ik vraag me gewoon af waarom mensen zich zo op haar concentreren (ik bedoel, klagen over pijntjes is nou niet echt een halsmisdaad), terwijl de grootste schijnheil (Hieke dus, lijkt me erg duidelijk) nog door mensen aardig gevonden wordt ook! Dat kan er bij mij gewoon niet in, that's all.
  dinsdag 21 november 2000 @ 00:24:34 #251
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_483659
Vol ! .

(niet echt populair die Dees... )

dinsdag 21 november 2000 @ 00:39:53 #252
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_483690
Hey Dees heeft voor genoeg post gezorgt hier.. op naar deel 2