Daar zie je goed hoe dik ze eigenljik is. Wat een scharminkel beentjes.quote:
Ze heeft ook echt geen zijprofiel in haar gezicht. Alleen een neus, verder is alles plat. Ze zou ook kipfiletjes in haar wangen en lippen kunnen proberen. Eventueel ook als kin...quote:
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijkquote:Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt geen zijprofiel in haar gezicht. Alleen een neus, verder is alles plat. Ze zou ook kipfiletjes in haar wangen en lippen kunnen proberen. Eventueel ook als kin...
En analoog daaraan kom jij hier afgeven op andermans meningen omdat je daar jaloers op bent?quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijk
jaloersheid zal het wel zijn![]()
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijk
De emotie jaloersheid ken ik niet omdat ik niet onzeker en erg trots ben op mijzelfquote:Op zondag 27 november 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
En analoog daaraan kom jij hier afgeven op andermans meningen omdat je daar jaloers op bent?
Precies, wat een knokige knietjesquote:Op zondag 27 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar zie je goed hoe dik ze eigenljik is. Wat een scharminkel beentjes.
*proest*quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je te dom bent voor alles wat verder gaat dan: 'honger, slapen, poepen'.quote:Op zondag 27 november 2005 12:06 schreef riri het volgende:
[..]
De emotie jaloersheid ken ik niet omdat ik niet onzeker en erg trots ben op mijzelf![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:05 schreef Muerte het volgende:
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef riri het volgende:
Als jezelf weet door je eigen uiterlijk dat mensen heel snel beoordelen en veroordelen om uiterlijk dan weet je waarom voor mij dat onderschrift zo belangrijk is
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"
Als echt knap bent dan moet je eens weten wat jaloers gedrag van anderen met je doet,het is gewoon onbeschrijfelijk
Vandaar ook dat ik reageer op beschrijvingen van mensen over andermans uiterlijk.
probeer je nou te zeggen dat je heel knap bent of juist heel lelijk? Het is mij duidelijk dat je dagelijks érgens op af wordt gerekend, 't is me alleen niet duidelijk waarop...quote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef riri het volgende:
Als jezelf weet door je eigen uiterlijk dat mensen heel snel beoordelen en veroordelen om uiterlijk dan weet je waarom voor mij dat onderschrift zo belangrijk is
Als echt knap bent dan moet je eens weten wat jaloers gedrag van anderen met je doet,het is gewoon onbeschrijfelijk
Vandaar ook dat ik reageer op beschrijvingen van mensen over andermans uiterlijk.
quote:Op zondag 27 november 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je te dom bent voor alles wat verder gaat dan: 'honger, slapen, poepen'.
Ik lees van jou namelijk alleen maar suffe en goedkope provocaties, nog nooit 1 originele gedachte gehad.
Ja, en ze gaan er de resterende 18 dagen (bewoners weten niet dat het er 25 zijn) een knaltijd van makenquote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef Mike1964 het volgende:
Ik kan ze erg moeilijk verstaan met dat gebubbel....
Ze hebben het over het leven na BB..
Fietsen ofzo...quote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
Laat de weekopdracht maar komen en het liefst een 24/7.
Jij hebt liever dat ze nog meer machinisten van de NS en RET traumatiseren? Ik niet. En ik heb ook medelijden met die mensen die de stoep bij hoge flatgebouwen schoon moeten maken.quote:
helaas wel want het is saaiquote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:mohhuh
De sfeer zit er hier weer lekkr in vandaag....![]()
Of dat twee van de bewoners eieren onder hun voeten moeten houden, en dat ze dan gedragen moeten worden door de overige bewonersquote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
hardlopen, dansen
jammer dat er niemand in het huis zwanger is.. anders konden ze babykleertjes gaan breien ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat twee van de bewoners eieren onder hun voeten moeten houden, en dat ze dan gedragen moeten worden door de overige bewoners![]()
en ik heb een beetje moeite met mensen die andere mensen geliijk maar ongenuanceerd doodwensen als ze een, in hun ogen, afwijkende mening hebben....vandaar mijnquote:Op zondag 27 november 2005 12:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze nog meer machinisten van de NS en RET traumatiseren? Ik niet. En ik heb ook medelijden met die mensen die de stoep bij hoge flatgebouwen schoon moeten maken.
Ik vind hinkelen wel wat.quote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
jammer dat er niemand in het huis zwanger is.. anders konden ze babykleertjes gaan breien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |