Nog steeds van die onrustige nachten?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:55 schreef Rottdog het volgende:
Hier beginnen we een beetje af te knappen, Zoë is de hele week al s'nachts al helemaal in paniek. Waaraan het nou ligt we kunnen er niet achter komen, eenmaal tussen ons in en bedaard gaat het wel weer maar zo gauw het licht uit gaat beginnen we zowat weer van voor af aan. NU pakken vriendlief en ik dan allebei een handje om haar rustig te krijgen en na een lange tijd valt ze dan eindelijk tussen ons in in slaap.
Maar dit is niet lollig meer we zijn gebroken en heb nog net geen ballen op mijn wallen, weet dus ook niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Hopelijk gaat een nachtlampje werken ofzo en voor de rest iemand nog tips?![]()
Niet om de boel te bagatelliseren Jessie, maar toen ik vorige week met Tristan bij het consultatiebureau was, kreeg die vrouw ook echt geen woord uit hem. Dus dag ogentestquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:48 schreef jessie het volgende:
De logopediste heeft vrijdag geprobeerd om 2 woordjes uit te lokken bij Jans. Maar dat doet ze toch echt nog niet. Verder gaf ze aan dat Jans ook een stukje eigenwijs karakter heeft (ja) waardoor ze bv gewoon geen zin heeft in bepaalde dingen of het op haar manier wilt. Na mijn zorgen nogmaals uit te spreken (jaja ik maak me dus echt zorgen0 gaf ze wel aan dat ze het opvallend vond dat het een 2e kindje was in een gezin.
Dit heeft Zoë ook gehad, maar dan op het KDV. Ze werd dan schijnbaar in paniek wakker en was ontroostbaar. We werden zelfs een paar keer op gesprek gevraagd waarbij min of meer gesuggereerd werd dat er 'iets' aan de hand zou zijn met Zoë. Je begrijpt wat voor stress dat hier veroorzaakte vooral omdat papa zich in het beklaagdenbankje gezet voelde.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef Karin het volgende:
Bram is ook wel eens helemaal in paniek wakker geworden bij het middagdutje en dan is hij helaas een stuk minder goed te troosten. Kan hij soms wel een uur compleet in paniek zijn en dan vind ik het echt heel moeilijk wat ik moet doen want er komt ook geen zinnig woord meer uit (ben ondertussen flink verpest dat hij nu zo goed zelf kan aangeven wat hij wilt of juist niet).
Het is wel ff lekker om te zien ja! Nu kwam hij net met een boekje aanzetten en moest ik voorlezen, nu is papa aan de beurt. Voorlezen is goedquote:Op zondag 27 november 2005 12:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ooit komt het goed he? Heerlijk, Belana!![]()
Ok, ik kan het niet laten... maarreh... ligt dat nou lekker? Zo'n alfabed?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:48 schreef babyfeet het volgende:
zo vonden ze het al heel goed dat hij het alfabed al kon en de cijfers
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je wel lieverd, vanaf heden sta ik bekend als de winderige vader.
Alsof douchepissende twijfelnicht met paddestoelen nog niet voldoende was.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:06 schreef dutchie het volgende:
Euw, getver, wie heeft er hier een scheet gelaten!!!??
Hé Swets, jij hier?
Het is zo'n heerlijke ondeugdquote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef dutchie het volgende:
Anitra, ik wil elke keer nog zeggen dat ik altijd zo vrolijk wordt van die foto's van Djulian. Het plezier straalt er van af bij hem.
Ja dat vermoed ik wel, maar het was vrijdag op zaterdag ookal feest en toen hadden we niets speciaals.quote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef E.T. het volgende:
Kwam ze ook al echt met d'r voeten los van de grond, poemojn? Dat schijnen ze namelijk pas te kunnen als ze ca. 2,5 zijn en de fontanel echt helemaal goed dicht is gegroeid.
Dutch, zou het niet ook mee kunnen spelen dat de spanning en overweldiging van kado's enzo er vannacht niet een beetje uitkwam bij Léon?
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef E.T. het volgende:
Kwam ze ook al echt met d'r voeten los van de grond, poemojn? Dat schijnen ze namelijk pas te kunnen als ze ca. 2,5 zijn en de fontanel echt helemaal goed dicht is gegroeid.
hahaha heel herkenbaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Grijs het volgende:
[..]
Erg schattig om te zien als ze springt, vooral in het begin zag het er erg schattig uit (ze riep er ook steeds 'hoepela' bij).
Veel springplezier, Myrthe![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef Sjeen het volgende:
Cool, die ontwikkelingen van alle die kindjesIk vind het zo leuk om te lezen!
Zoooo herkenbaar Luchtbel...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is het probleem niet Rottdog, er is zat om mee te spelen (ze heeft d'r hele eigen keukenkastje) maar dan wil ze gewoon niks en ik baal dan want moet koken 'maar wat wil je nou? wat kan ik dan nog meer voor je doen? mama moet toch ook eten maken, er is toch alles wat je wil? ik doe toch de hele tijd wat jij wil.....ik kan niet meer m'n best doen jolie? wat wil je toch? in godsnaam?' godzijdank realiseer ik me iedere keer al na een kwartierdat ik het gewoon moet loslaten
Nou gaan ze hier bij 22 maanden over naar de peutergroep, dus dan zijn ze eigenlijk nog 2 maanden dreumesquote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef snoopy het volgende:
Een peuter alweerMensen, het gaat echt te hard allemaal!
Ik zet Morris tijdens het koken wel eens in zijn kinderstoel bij het aanrecht zodat hij goed kan zien wat ik allemaal aan het doen ben. Pollepel erbij en af en toe iets laten proeven dan wil het nog wel eens lukken om te koken zonder gedoe![]()
Ik wil geen paniek zaaien en het zal wel 6e ziekte zijn, maar van de zomer had Liam ook van die vlekjes toen ik zwanger was en toen kwamen we er dus achter dat 5e ziekte gevaarlijk kan zijn voor de ongeboren vrucht. Wij hebben toen bloedonderzoek laten doen bij zowel hem als mij. Ik weet daardoor dat hij het niet had, maar ook dat ik geen antistoffen heb. Ik zou het toch even navragen bij je huisarts voor de zekerheid. (zoals mijn huisarts zei: ze zeggen snel 5e of 6e ziekte, omdat het ook eigenlijk niet uitmaakt omdat het voor die kleintjes ongevaarlijk is)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef LadyS het volgende:
hier net zo met kokenZe hangt dat het liefst aan je benen of kruipt dan zowat in je
Amber zit nu in de nasleep van de 5e of 6e ziekte (ik vermoed 6e aangezien ze vlekjes op haar buik en rug kreeg) Ze heeft een kort lontje en slaapt veel. Vandaag gaat het tot nu toe wel redelijk, maar de afgelopen dagen...Een huilend kind vind ik niet erg, maar een krijsend kind (niet van pijn ofzo, maar gewoon hoog boos gegil) daar word ik wel een beetje kriegel van. (dus van het geluid, niet van het kind zelf zeg maar
) Ze kan er niks aan doen, ze is niet lekker, maar soms...
Of een walkmanquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef moussy het volgende:
Jans heeft dus heel snel een radio op dr kamer staan
die had ik ook al bedacht idd..quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:18 schreef Belana het volgende:
In de kinderstoel zetten met de rug naar je toe helpt ook nog wel eens...
Nou, mijn tolerantie drempel ligt wat lager dan die van E.T. en ondanks dat ik erg geloof in de moderne inzichten van het negeren van gedrein en op de gang zetten bij slecht gedrag, wil ik nogal eens door de knieen zakken, haar (heel) stevig bij een arm pakken en op een zeer luide verontwaardigde toon toespreken dat ze moet KAPPEN.. NU!!quote:
Ik heb ongeveer een emmer ingeleverd in het Dijkzicht in de afgelopen 10 jaar ivm vruchtbaarheidsonderzoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:49 schreef Belana het volgende:
lijkt me sterk dat jouw genen hier ook rond zouden lopen iig
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:52 schreef Belana het volgende:
ja maar die van jouw zijn toch heel langzaam? dat redden ze niet tot aan het westfries gasthuis
Piet vraagt er tegenwoordig ook zelf om: 'Piet moet éven op de stoutstoel he mama?' (terwijl hij van mij nog niet eens een waarschuwing gehad heeft). tsja, het is een verfoeilijk woord, dat 'stoutstoel' maar 't werkt hier beter dan de gang, daar liep hij iets te veel te keten bij de WC.)quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef easy-going het volgende:
Alhoewel ik erop zit te wachten dat Sven eerst alvast in de hoek gaat staan om daarna pas iets uit te vreten wat niet mag![]()
Vergeet niet dat we regelmatig in die buurt vertoeft hebben. Ik sluit niets uit in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:52 schreef Belana het volgende:
ja maar die van jouw zijn toch heel langzaam? dat redden ze niet tot aan het westfries gasthuis
Hier dus de hoekquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:04 schreef bixister het volgende:
[..]
tsja, het is een verfoeilijk woord, dat 'stoutstoel' maar 't werkt hier beter dan de gang, daar liep hij iets te veel te keten bij de WC.)
Hé Dinnen, precies zo sprak Ewen het vanmorgen ook uit(alleen hij is bijna drie, mijn kleine oliebolquote:Op woensdag 14 december 2005 19:52 schreef beefcake het volgende:
Livelink, hier ook een die weigert zijn naam te zeggen. Dus als hij een na-aap bui heeft, zeg ik quasi nonchalant: Dylan, Dy-lan. Dylan zegt: nee nee.En dat terwijl hij zichzelf wel Dinnen noemde toen hij echt net woordjes begon te zeggen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:05 schreef easy-going een heel verhaal over Sven
Ik weet niet.quote:
Volgens moeders was dat vandaag niet de juiste beschrijving voor Saskiaquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef dutchie het volgende:
Niet doen hoor, daar is ze veel te lief voor.
laten we Saskia eens vragen hoe ze moeders vandaag zou beschrijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens moeders was dat vandaag niet de juiste beschrijving voor Saskia.
"ik mag ook niks hier in dit huisquote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
laten we Saskia eens vragen hoe ze moeders vandaag zou beschrijven
jezus, mam, doe niet zo a-relaxed, mensquote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
"ik mag ook niks hier in dit huis"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |