abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32696283
ik vind 't ook een duur grapje!

fijn dat er vooruitgang in zit jessie!
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 14:33:03 #52
43556 miss_dynastie
pi_32696364
Wat fijn dat je vooruitgang bemerkt, jessie. Lijkt me fijn om te weten dat al jullie extra moeite beloond wordt
  woensdag 30 november 2005 @ 14:34:15 #53
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32696397
ja hij is best aan de prijs
daar had ik niet naar gekeken

maar wat goed dat ze al meer woordjes zegt
  woensdag 30 november 2005 @ 20:16:46 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32706774
Wat goed van Janneke!

Hier ligt een klein meisje een zeehond na te doen
't arme kind hoest de longen uit d'r kleine lijfje. De antibiotica lijkt nog niet goed aan te slaan (vorig jaar merkten we na een dag al verschil, nu duidelijk niet). net nog maar even tijmsiroop gegeven, hoewel dat ook niks lijkt te doen, maar misschien voelt 't een beetje verkoelend in d'r keel. (hoewel ze nog net zo hard doorhoest, dus volgens mij niet)
Vind 't zo zielig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32706984
Saskia Beterschap meissie

Wat fijn dat je bij Janneke toch wel vooruitgang merkt jessie!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 30 november 2005 @ 21:12:07 #56
3011 E.T.
pi_32708705
We hebben het idee dat als ze eenmaal slaapt dat het hoesten dan een stuk minder is.. door het hoesten duurt het alleen zo lang voor ze slaapt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:23:03 #57
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32709145
beterschap voor saskia
hoesten is zo vervelend zeker voor die kleintjes
sterkte ermee ET
  donderdag 1 december 2005 @ 10:42:42 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32720859
Saskia ook al ziek.
Léon had gister bijna de hele dag 39.5. Gisteravond voor het slapen gaan een zetpilletje gegeven en dat hielp redelijk. Hij heeft nog wel overgegeven, ookal was toen de koorts al wat gezakt.
Vanmorgen 37.5 dus stukken beter, maar hij voelt nu weer warm, alles gaat hem mis en hij ligt alweer op bed. Mama blijft vandaag maar eens lekker thuis met hem.
Het mannetje zei dat hij gister met zijn vuistjes op zijn hoofd bonkte, zou hij ook hoofdpijn hebben gehad? Doen andere kindjes dit ook als ze koorts hebben?
Heb trouwens geen idee waar die koorts ineens vandaan komt. Niet verkouden of iets in die geest.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32724699
Goed zo Janneke!
En Maria

Saskia en Léon beterschap!

Myrthe ligt nu helemaal uitgeput op bed te slapen, winterjas nog aan. We zijn naar een peuterspeelochtend aan de andere kant van de stad geweest, en ze was zo moe dat ze op de terugweg in de bus in slaap viel (half uurtje rijden) dus ik heb haar van de bushalte naar ons bed moeten dragen.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:23:11 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32735922
Zit nu weer op mijn werk, maar krijg het kleine mannetje maar niet uit mijn hoofd. Laatste keer temperaturen: 39,8 graadjes.
Direct maar een zetpil erin gedaan en de dokter gebeld, maar meer kon ik niet doen. Toen ik naar mijn werk ging ging het al wel ietsje beter en had hij weer babbels, maar ik vind het zo zielig...
pi_32736018
Ah Dutchie ik kan me voorstellen dat als je dan op je werk zit dat je die kleine dan moeilijk uit je hoofd krijg als hij ziek is. Dan wil je toch lekker bij hem zijn he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 1 december 2005 @ 20:58:10 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32737141
Rottig is dat inderdaad Dutch, je wilt toch liever bij hem blijven. Beterschap voor het mannetje

Hoe heeft Saskia vannacht geslapen?

Iris had het vannacht ook zo erg, zo vreselijk hoesten tot kokhalzen aan toe. We zijn wel eventjes bezig geweest voor ze weer wilde slapen, uiteindelijk is ze toch bij mij in bed beland (jeroen is het logeerbed ingekropen want die moest vandaag weer werken en zag de bui al hangen).
Ze heeft nog een uurtje heerlijk lekker liggen kletsen, ze ging me voorlezen, ze ging liedjes zingen alles om maar niet te hoeven slapen.
Ze heeft iets nieuws waar ik volledig van ga smelten, ze noemt me "mammie" en als ze echt iets gedaan wil hebben wat eigenlijk niet kan/mag dan noemt ze me "moooooniekie"
Het werkt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 december 2005 @ 21:16:05 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32737737
Ja Jessie en Lois, ik baalde ook als een stekker dat ik weg moest. Maar ik ga mijn spulletjes inpakken, want ik heb weekend!

Wat zijn er veel kinderen ziek zeg, nu Iris ook weer. Beterschap ook!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:21:44 #64
3011 E.T.
pi_32737897
Afgelopen nacht was in een woord 'ruk', Lois Om de haverklap wakker, huilen. Pijn door het hoesten, speen kwijt door het hoesten.. Ik was vandaag dus ook niet op m'n gezelligst.

vanavond gaat het gelukkig 300% beter Ze hoest nog wel af en toe, maar dat is gewoon een hoest en dan is het over en slaapt ze weer verder.

Ze had vanavond nog een geweldige actie trouwens.. We zijn ons aan 't klaarmaken voor het 'douche-ritueel'; ik zit op het toilet in de badkamer en Saskia komt dan altijd even kijken. Papa steekt z'n hoofd om de hoek om Saskia te halen om uit te kleden zodat ze met mama kan douchen. Op dat moment laat papa een poepie.. Saskia dacht 'He, dat kan ik ook!" en gaat staan persen om 'n poepie te laten Vervolgens kijkt ze ons tevreden aan: "zo, zie je wel!"
Je kon ons echt opvegen!
  Jubileum moderator donderdag 1 december 2005 @ 21:51:19 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32738969
Hahahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 december 2005 @ 21:58:30 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32739196
Saskia!

Ow, en Moniekie is natuurlijk ook om te smelten!
pi_32740446
Saskia Wat grappig!!!!!!!

Hier net een huilende bange Jnas.
Ze lag te gillen in dr bedje en ze was bang (dan doet ze dr gezichtje verbergen achter dr handje) Waarvoor ze bang was, was me niet gelijk duidelijk. Ik dacht een droom ofzo. Ze paktte me helemaal stevig vast. Toen ik uiteindelijk vroeg of ze bang was dat sinterklaas en zwarte piet zouden komen, zei ze echt vanuit haar tenen JAAAAAAAAAAAAAAA. En ze begon echt helemaal te snikken en me heel hard te knijpen terwijl ze me vasthield. Echt zo zielig. Haar uitgelegd dat we geen schoen hadden gezet en dat ze dus niet zouden komen. Toen ik zei dat alles heel goed op slot zat en er echt geen pieten konden komen was ze enigzins gerustgesteld.
He dan merk ik dus weer dat ze het eigenlijk allemaal nog veel te eng vind. Dat is dan weer een nadeel van een grotere zus hebben. Terwijl ik dit tik gilt ze weer. Ze zit dus nu met een dekentje naast me. Mijn kleine humpie.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32740479
Iris jij kleine charmeur
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 1 december 2005 @ 22:50:04 #69
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32740857
Arme Jans! Het maakt ook zoveel indruk op die kleintjes! Morgenvroeg vieren ze Sinterklaas op de peuterspeelzaal. Met koeienletters is op het mededelingenbord aangegeven dat er géén Sint of Piet langskomt. Blijkbaar hebben ze ervaring met doodsbange peuters
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 december 2005 @ 22:51:41 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32740916
Dank je wel lieverd, vanaf heden sta ik bekend als de winderige vader .
Alsof douchepissende twijfelnicht met paddestoelen nog niet voldoende was .
  donderdag 1 december 2005 @ 22:52:50 #71
3011 E.T.
pi_32740958
Ook nog grappig, Saskia heeft 't fluisteren ontdekt
Vanmiddag waren Opa en Oma hier en Saskia trekt d'r shirt (weer eens) omhoog. Oma roept 'goh wat zie ik daar?' (standaar oma-reactie) en terwijl ik voorovergebogen zit om aan d'r buikje te kriebelen vraag ik aan Saskia wat daar ook al weer zit...
Fluistert ze me heel zachtjes in m'n oor: "navel" .. Stel je toch eens voor dat Oma zou weten dat ze een navel op d'r buik heeft
pi_32741240
Weet je wat ook zo leuk is, het verstoppen. Eerst doen ze alleen de handjes voor de ogen waardoor ze denken dat je ze echt niet ziet (t liefst de vingers wijd en er zelf nog doorheenkijkend) Nu verstopt Jans alleen dr gezichtje. Dus onder een tafel gaan liggen maar dan haar hele kont en benen eronderuit laten komen. In bed in een hoekje gaan kruipen enz enz. Zo leuk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32741273
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je wel lieverd, vanaf heden sta ik bekend als de winderige vader .
Alsof douchepissende twijfelnicht met paddestoelen nog niet voldoende was .
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32742029
Even tussendoor, maar Jessie hadden ze naar het Sinterklaasjournaal gekeken de afgelopen week? Misschien helpt het haar dan als je een kruis naast je voordeur zet?
pi_32742156
Is op zich wel een goeie, wilde ik van de week doen. Maar dat wilde Bo weer niet. die wil geen cirkels en kruizen die vind dat dan weer allemaal eng. Toen ik daar over begon was t neeeeeeeee. Dus pfffff. En als ik nu zeg dat die man helemaal niet bestaat geloven ze me natuurlijk ook helemaal niet meer.
k 3 staat nu op, er word hevig met barbies gespeeld. Ik neem haar zo maar mee in mijn bedje.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')