abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 23:26:59 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32440274
agossie ziet er eigenlijk best wel uit
zou toch ff naar de dokter gaan
he leuke bob de bouwer rand die heeft kyllian ook
pi_32440362
Dylan vindt zijn BdeB rand ook helemaal leuk! Als ik hem verschoon wijst hij alles aan en zegt Bob, auto, Bob, auto, poes, Bob, enz

Ik ga morgen maar even een afspraakje maken voor operatie verwijder de teennagel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_32440548
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Grijs het volgende:

[..]

Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.
Misschien is dat bij Joshua ook zo?

Judith is een heerlijke meid. Vrolijk, gezellig, eigenwijs en driftig, maar vooral ontzettend lief! Ze begint steeds meer te praten. Ze begint sinds kort iets langere zinnetjes te maken, omdat wij niet meer luisteren naar haar bevelen . In plaats van 'keer!' zegt ze nu 'nog een keer' en 'mag ik meer?' i.p.v. 'meer!'. Het laatste gaat dan over eten! Ze eet erg goed en wil meestal een extra bordje (soms zelfs twee)! Ze eet dus meestal meer dan Daan... Wanneer breekt die lastige eetfase ook alweer aan?
Zo had ik het nog niet bekeken Grijs. Ik zal er eens op letten.

En die lastige eetfase is bij ons al heel lang begonnen. Hij eet heel slecht. En heeft een paar maanden geen fruit gegeten. Nu ineens weer wel. En zijn avond eten is helemaal drama. Maar dat maken we er niet van hoor. Hij eet hoeveel hij wil en de rest dan maar niet. Hij krijgt alleen niks anders, dus wel wat de pot schaft.

Joshua slaapt ook nog steeds in slaapzak. Hij blijft niet liggen onder een deken en dan is het gewoon te koud voor hem. Hij is trouwens goed ziek en verkouden. Er gaat hier een bugje rond geloof ik, want hier ligt bijna iedereen plat uitgezonderd bij Paul. Oma was ook al ziek! volgens mij aangestoken door Josh
  maandag 21 november 2005 @ 12:22:14 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32449364
Ziet er wel heel sneu uit bij Dylan!

Vanmorgen met Saskia naar 't ziekenhuis geweest voor d'r oortjes. Voor we naar de arts konden eerst een kleine gehoortest... Bij mama op schoot zitten en dan een dopje in je oor.. Dacht het dus niet Brullen, krijsen, vechten.. uiteindelijk kon ik d'r handjes vasthouden en Saskia heel stevig tegen me aan drukken en dan gaf ze zich een beetje over.. Nog hevig nasnikkend. Oor 2 was weer zo'n drama.
De test die daarna eigenlijk nog moest (ook weer met een dopje in d'r oor) hebben we maar gelaten om het niet helemaal op een trauma voor Saskia uit te laten lopen.
Helaas moest de arts ook nog ff in de oren kijken.. Weer zo'n drama

Naja, er zit nog steeds vocht achter de trommelvliezen en ze hoort niet alles, maar wel genoeg. Zo lang ze de vitamine-bruistabletten nog hoort die op het aanrecht staan te bruisen zal 't wel meevallen. Over een half jaar kijken we weer verder (tenzij we eerder aan d'r gehoor twijfelen).

Het hele gebeuren heeft wel indruk gemaakt kwam ik net achter.. Voor het eerst ging ze net 'vertellen' Ze lag op de commode en ineens "Huilen, oor, huilen" Het is dan wel geen leuke gebeurtenis, maar wel voor het eerst dat ze 'vertelt' over wat er gebeurt is (en dat best een grote stap)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 21 november 2005 @ 19:44:54 #155
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32460539
Leuk dat hij dat zegt beefcake...
wat vervelend dat het weer zo'n nare ervaring voor haar was E.T

vanmorgen de inschrijving gehad voor kyllian
hij heeft even in de klas mogen kijken maar naar huis gaan was een drama
hij sloeg papa met bijde handjes in zijn gezicht omdat hij niet mee wilde
ze zouden me morgenvroeg bellen
maar ze belde vanmiddag al
en hij mag morgen al komen
hij gaat nu maandag middag , dinsdagochtend , donderdag middag en vrijdag ochtend
mocht dit te veel zijn voor hem kunnen we altijd minderen
en we hebben vandaag samen een broodtrommel gekocht
en hij heeft er een uitgekozen van bob de bouwer
pi_32460972
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef babyfeet het volgende:
en we hebben vandaag samen een broodtrommel gekocht
en hij heeft er een uitgekozen van bob de bouwer
Wat een verrassing Babyfeet Ben benieuwd hoe hij het vindt op school.

Dat ziet er niet echt lekker uit Beefcake. Hopelijk valt de nagel er nog vanzelf af want het lijkt me best eng als de dokter het er af moet halen

ET, wat een rotervaring voor je meisje zeg. Bah Hopelijk is ze het snel vergeten!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 21 november 2005 @ 20:00:03 #157
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32461000
leuk babyfeet,
wat worden ze snel groot he.
Fachelle kreeg vandaag te horen bij wie ze in de klas kwam, volgende week mag ze gaan kijken het is de oude klas van serissa dus ze kent de meeste kindjes en de klas kent ze ook wel onder tussen en dan afspreken waneer ze mag komen oefenen.
Ze voelt zichzelf nu echt super groot en stoer
9 januari mag ze echt naar school leuk voor haar iets minder voor mij
pi_32461300
Sven is vandaag weer eens naar het Consultatieburo geweest en alles was weer prima

Hier zijn de nieuwe statistieken:
Sven, morgen precies 2eneenhalf jaar: lengte 97cm gewicht 13.4 kg
Zijn gewicht is weer aardig bijgetrokken, de dip van toen hij ziek was is goed te zien: sven's grafiek

Woensdag hebben we een spannende ochtend voor de boeg, voor het eerst naar de peuterspeelzaal
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_32461884
Babyfeet waarom een broodtrommel? Het is toch alleen een dagdeel? Hier krigjen ze dan een sapje en een kaakje. En ze nemen elke dag fruit mee wat ze dan daar met zijn alle schoonmaken. Spannend hoor morgen al!

En Sven ook woensdag al!! Hoe denk je dat hij het gaat vinden Easy going? En hoe vind jij het?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32462056
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:30 schreef jessie het volgende:
En Sven ook woensdag al!! Hoe denk je dat hij het gaat vinden Easy going? En hoe vind jij het?
Hij is er best wel aan toe, de laatste maaden ging ik al met hem naar een "inloopochtend" die werd gehouden in een wijkgebouw hier in de buurt. Daar kunnen kinderen van 0-4 anderhalf uur spelen terwijl de ouders een "bakkie doen" Dat vond hij altijd al prachtig. Alleen ben ik benieuwd hoe hij reageert als mama (of papa) nu weggaan en er niet de hele tijd bijblijven. We hebben het er al uitgebreid met hem over gehad en zover ik ik kan schatten begrijpt hij het, maar hoe hij op het moment zelf reageert blijft afwachten .... spannend dus.
  maandag 21 november 2005 @ 20:39:26 #161
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32462141
Ik ben er de eerste keer gewoon de hele ochtend bij gebleven bij Tristan, Easy. Dat vonden Tristan, ik én de juf erg gezellig.
  maandag 21 november 2005 @ 20:39:59 #162
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32462158
spannend inderdaad easy-going sven is inderdaad aaridg bijgetrokken met zijn gewicht zeg

omdat ze ook brood eten, voor de kinderen die smorgens slecht eten om het eten te stimuleren
enzo
pi_32462766
Wat gek babyfeet. Als alles goed gaat hoeft het daar toch niet bij gestimuleerd te worden. Jans zou een tonnetje worden O nee is ze al
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32463397
En een broodbakje is toch handig om je fruit in te doen?
  maandag 21 november 2005 @ 21:35:03 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32463697
ik had even over E.T.'s verhaal heengelezen Wat zielig voor d'r dat het zo'n drama was! En wat zul je tegelijkertijd trots zijn op je meisje, dat ze zo begint te vertellen!
pi_32465167
Ja inderaad daar dender ik ook zomaar aan voorbij terwijl ik t wel gelezen had. Jans had toen bij dat instituut ook van die oordopjes gehad 2 testen ermee. Ze stonden toen zo te kijken dat ze dat allemaal toeliet. Normaal lukte vaak maar 1 test. Maar Jans raakte weer helemaal in paniek bij de "normale" hoortest. Dus wel logisch hoor dat ze het zo eng vond. Heel veel kidnjes vinden die dopjes vreselijk eng. Kan me goed voorstellen dat jullie die 2e lekker hebben laten zitten. Maar twijfelen jullie zelf aan haar gehoor?

Mallemeid, maar een appel past er niet in hoor (ja of je moet t al in stukjes snijden maar dat blijft niet echt lekker) Ik had daar nog nooit van gehoord dat ze op een peuterspeelzaal brood eten. Vind het zelf een beetje vreemd.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32465319
Oh appel kreeg ik vantevoren geschild al mee, of mandarijn gepeld en al . Brood eten vind ik ook een beetje raar idd, maar aan de andere kant zoals babyfeet het uitlegt kan ik het ook wel weer begrijpen. Als een kind thuis geen brood wil eten is dat wel een oplossing.
  maandag 21 november 2005 @ 22:48:43 #168
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32465880
ja maar je geeft geen 4 boterhammen mee maar 1 of 2 en wat drinken
tis ook voor de gezelligheid enzo kan ook een liga zijn dat mag ook hoor..
vind het opzich wel goed dat ze dat doen want kyllian doet over 1 boterham al 3 kwartier
vanmorgen kon hijhem dus ook niet helemaal opeten
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:40:49 #169
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32472474
Ach Sas toch..
Je kan wel merken dat zoiets hele erge indruk maakt.

Hier geniet ik enorm van het moederschap. We waren nog nooit zonder buggy met Léon buiten geweest. Hij loopt prima, maar had er nog nooit aan gedacht. Maar het moet voor hem toch ook wel een beetje saai worden dat gehang in die buggy terwijl hij van allerlei interessante dingen ziet. Ik heb hem nog nooit horen klagen, waarschijnlijk toch wel lekker lui zo. Hij weet immers prima hoe hij 'uit' moet zeggen.
We wonen direct aan een parkje, dus ideaal om met je kind rond te struinen (niet zonder ouder hebben we helaas een paar maanden terug ontdekt ). Dus hup, het gezin naar buiten en de loopauto mee. Léon was niet te stoppen! Wat ging hij hard! We moesten nog flink doorlopen om hem bij te houden. En je hoorde hem opgewonden giechelen. (hij heeft zo'n typische lach als hij opgewonden is of iets ondeugends wil gaan doen ). Ik kon ook die grijns niet van mijn gezicht af krijgen, het was zo'n geweldig gezicht; zo'n klein ventje met een dikke winterjas, wantjes bungelend uit de mouwen en voeten die overuren maakten. Van het wandelen is weinig gekomen, maar wat kun je dan genieten van je kind zeg.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32472596
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Mallemeid, maar een appel past er niet in hoor (ja of je moet t al in stukjes snijden maar dat blijft niet echt lekker) Ik had daar nog nooit van gehoord dat ze op een peuterspeelzaal brood eten. Vind het zelf een beetje vreemd.
hier aten ze tot een maand of 2 geleden ook altijd brood, maar hebben dat nu pas vervangen door fruit (en gelijk drastisch, want een koekje of liga mag nu beslist niet meer meegegeven worden, ook niet er extra bij) Ow en er zijn ook kleine appeltjes of grote trommels hier gaan ze er in elk geval bij beide kids in

(Jayden gaat sinds een week of 2 samen met alicia naar de psz op maandag, enorm leuk gezicht zo'n dreumusje wat hobbelt in de 3+ groep. Maar hij vermaakt zich er enorm, als ik alicia dinsdags breng wil ie zo enorm graag bljven dat het gewoon een gevecht is om hem weer mee terug te krijgen naar huis)
pi_32472622
Arme Saskia, erg naar als die kleintjes zoiets al mee moeten maken. Als ze wat ouder zijn kan je het tenminste nog uitleggen.

Kyllian en Sven naar school, heel veel plezier en succes met het acher laten.

Leon, ik zie het helemaal voor me Heerlijk toch, om je kind zo te zien genieten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_32472678
Jeetje mag Jayden nu al dan joh? Ik dacht dat dat overal pas vanaf 2 2.5 was? Nou wel lekker ff ook voor jou lijkt me.

Ik vind brood meegeven ook echt gek. Maar ik heb dan ook kinderen die goed eten, dus daar ligt het ook aan. Hier geef je gewoon fruit mee maar nog ongschild, dan heb je dus geen doosje nodig ofzo. Dat fruit word bij binnenkomst in een fruitschaal gelged en dat word gezellig met zijn allen geschild en verdeeld en gegeten. Ook krijgen ze een sapje of siroop en een kaakje te drinken en te eten. Dat is gewoon van daar dat hoef je niet mee te geven.

Dutchie wat klinkt je vehaal heerlijk

Kyllian succes vandaag
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32472742
ja oorspronkelijk ook hier geloof ik, maar ze hebben wat probleempjes gehad die wissel van de leuke juf naar de enorm onverantwoordelijk niet gediplomeerde juf heb ze op 3 kindjes na de hele groep gekost, nu met de nieuwe juf proberen ze de naam wat te redden en weer kindjes aan te trekken en vinden ze alles best, zolang er ruimte is mag hij een ochtendje meehobbelen en ik hoop gewoon dat dat lang genoeg is tot hij echt zelf mag, hij vind het heerlijk om daar te zijn en rond te hobbelen en te spelen. De juffies hebben er niet veel last van en merken ook echt aan hem dat hij het allemaal wel best vind en zich prima aansluit bij de groten en de groten helpen hem juist weer (denk aan stukje appel geven, flesjes oppaken, en als een puzzel niet wil het voordoen )

Hier neem je alles zelf mee, fruit, drinken (en vroeger dus ook een broodje of liga) ze schillen evt het fruit wel.
pi_32472768
Wat een grote verschillen heb je he. In geld in kwaliteit echt in alles. Er zou veel meer controle op moeten komen vind ik.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32472897
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:04 schreef jessie het volgende:
Wat een grote verschillen heb je he. In geld in kwaliteit echt in alles. Er zou veel meer controle op moeten komen vind ik.
ach nu dat gekke mens weg is vind ik het allemaal al wel weer best Ze doen allemaal enorm hun best de kids te vermaken, ik betaal er geen drol voor (in mijn ogen dan) en de kids vinden het leuk en gezellig.

(alicia heb een tijdje gehad dat ze niet wilde in de tijd van het gekke mens dan was het gillen en schreeuwen geblazen tot we erachter kwamen waarom natuurlijk, maar verder gaat ze er met plezier heen en komt met plezier terug en das het belangrijkste en maakt mij het verder niet zo veel uit of ze nu fruit eten of brood of ze nu eigen drinken of drinken vandaar krijgen, etc etc )
pi_32472936
Nou ik vind bv 55 euro voor 2 dagdelen of 36 voor 4 enz best wel verschillen die ik te groot vind. Ook kwaliteitsverschillen van bv groepsgroote diploma ervaring enz vind ik wel belangrijk.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32473034
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:15 schreef jessie het volgende:
Nou ik vind bv 55 euro voor 2 dagdelen of 36 voor 4 enz best wel verschillen die ik te groot vind. Ook kwaliteitsverschillen van bv groepsgroote diploma ervaring enz vind ik wel belangrijk.
ik betaal 38 euro (gaat hier naar loon) en daar mag ze 2,3 of 4 dagdelen voor komen dat maakt ze niets uit. Gediplomeerd personeel vind ik niet een vereiste, maar het moet wel personeel zijn wat weet wat ze doet, verantwoordeloijk bezig kan zijn en overwicht heeft. (en dus niet lui op een bankje zitten administratieve werkzaamheden verrichten terwijl je 15 peuters in een sporthal laten voetballen met ijzeren inklapbare doelen)

Een diploma zegt niet alles, iemand die net van school afkomt met diploma hoeft niet per definitie beter te zijn dan iemand die jaren zelf kids heb gehad, ervaring heeft opgedaan door de tijd heen en nu gewoon lekker meedraait of een groep draaiende houdt
pi_32473349
Hier ook een broodtrommeltje en ook nog een drinkbeker mee voor de psz. Ze mogen een koekje of een stuk fruit mee, maar geen hele lunchpakketten zoals sommige ouders weleens mee schijnen te geven. Pascalle gaat sinds vorige week en ze vermaakt zich er opperbest. Het afscheid was ook geen enkel probleem. Toen ik wegging en haar een zoen wilde geven, begon ze hevig te protesteren omdat ze dacht dat ze weer mee moest Maar wel een grappig gezicht hoor zo'n ondernemend boefie wat gewoon van de glijbaan gaat en ongestoord rondrent terwijl de rest van de groep netjes in de kring zit

Fijn dat Jayden nu al welkom is daar en zo lekker even z'n ei kwijt kan Knorretje. Even geen gekibbel en drukte, maar lekker kunnen genieten van een beetje rust om je heen. Mij bevalt het iig wel zo
pi_32473358
Waar Sven heen gaat kost 45 euro per maand en daar gaat hij 2 dagdelen (van 3 uur) heen.
Hij moet drinken (melk of sap uit een pakje, bij voorkeur niet in een tuitbeker) en fruit (klaar om op te eten in een afgesloten doosje) meenemen.
Oja, en overal moet zijn naam op staan, vanavond eerst maar eens stickers plakken!
pi_32473518
Dutch, wat klinkt dat geweldig Zo'n klein mannetje en dan toch alweer 'groot'.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:55:08 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32473621
Hier beginnen we een beetje af te knappen, Zoë is de hele week al s'nachts al helemaal in paniek. Waaraan het nou ligt we kunnen er niet achter komen, eenmaal tussen ons in en bedaard gaat het wel weer maar zo gauw het licht uit gaat beginnen we zowat weer van voor af aan. NU pakken vriendlief en ik dan allebei een handje om haar rustig te krijgen en na een lange tijd valt ze dan eindelijk tussen ons in in slaap.

Maar dit is niet lollig meer we zijn gebroken en heb nog net geen ballen op mijn wallen, weet dus ook niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Hopelijk gaat een nachtlampje werken ofzo en voor de rest iemand nog tips?
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:23:10 #182
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32474127
Tom gaat 2 ochtenden en dat kost me 86 euro Hij krijgt een crackertje en limonade "van het huis"
Het geld is het me wel waard want hij gaat echt huppelend naar school toe en komt er zingend weer vandaan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32474144
Dat bedoel ik dus, wat een verschil
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 11:02:39 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_32474945
Cas gaat straks voor 2 dagdelen en dat gaat me 25 euro per maand kosten Voor René betaalde ik nog 64 euro
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:07:32 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32475055
Pfff.. Rottdog dat klinkt behoorlijk zwaar.
Léon heeft zowaar eens een nacht doorgeslapen. Normaal wordt hij min. 1x wakker en moet 1 van ons (meestal ik dus) er even naartoe. Dat zit redelijk in je systeem, nadat we geaccepteerd hebben dat het nu eenmaal zo was. Maar vanmorgen werden manlief en ik wakker en keken elkaar verbaasd aan: Heeft hij nou de hele nacht doorgeslapen?
Kennelijk wel dus.
Ik durf bijna niet te hopen op herhaling, maar stiekum...
pi_32475213
Ooit dutchie ooit
Wij hebben soms wel eens dat Sven zomaar 3 nachten achterelkaar zonder onderbreking doorslaapt En dan denken we: Hehe, we zijn er .... en dan kunnen we (lees ik) er weer een keertje uit.

Lastig Rottdog dat ze zo in paniek is. Een nachtlampje kan idd misschien wel helpen. Wat wij ook al vrij lang doen is voordat Sven gaat slapen de dag met hem doornemen (eerst was het tegen hem vertellen wat hij gedaan heeft, nu vult hij het allemaal zelf aan) zodat die indrukken een beetje verwerkt worden voordat hij gaat slapen. (Werkt niet altijd, zie boven )

Het idee van gebroken nachten is helaas ook bij mij bekend hoewel het sinds zijn 2e verjaardag stukken beter gaat, en ik dacht dan altijd maar: het is een fase, het is een fase
(plus dat ik altijd op zondag lekker kan blijven liggen en een uitslaapochtend heb, even bijtanken)
pi_32475282
En babyfeet hoe ging het afscheid enzo?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:22:23 #188
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32475358
Ach zielig Rottdog! Voor jullie allemaal. Heb je wel eens van die slaapzachtlotion geprobeerd van Natusan? Heeft hier duidelijk een periode van rottig slapen onderbroken. Of een nachtje te logeren doen? Succes.

Jolie gaat straks ook twee ochtenden per week naar de peuterspeelzaal voor 30 euro per maand. Met de inschrijving van Jolie erbij was haar groep vol, best raar, allemaal namen op een lijst met kindjes die over een jaar pas ergens naar toe gaan. Het is wel een kwartiertje fietsen maar ja, dan heb je ook wat hoop ik maar
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:05:12 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_32476246
Rottdog, wij hadden hier ook zo'n paniekkindje ineens en een nachtlampje of het licht op de gang laten branden helpt en daarnaast bleek ie het koud te hebben en een dekentje te willen.
En tja, kindjes weten ook heel goed duidelijk te maken dat ze het bij papa en mama in bed veel leuker vinden, dus als in paniek schreeuwen helpt zullen ze het niet laten...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:20:42 #190
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32476617
Ja, dat is ook weer zoiets. Wanneer laat je ze wel in bed toe en waar trek je de grens? Léon heeft nog nooit bij ons in bed geslapen met ons. Nog nooit een schreeuwend kind gehad wat zich alleen daar liet bedaren. We hebben het gelukkig nog steeds kunnen redden door hem op te pakken en te sussen. Daar bedaarde hij dan van en kon hem weer terugleggen. Hij weet ook dat dát zijn slaapplek is en hij heeft ook een lampje. Misschien helpt dat bij hem, geen idee eigenlijk.
Maar dus geen situatie meegemaakt dat hij zo over zijn toeren was dat hij in paniek bleef zoals Zoë.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:20:59 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32476619
Jolie maakt trouwens grapjes dan klimt ze op mijn bed en gaat er op liggen. Doen alsof ze slaapt (grrrr grrrrr als snurkgeluid) als ze dan ziet dat ik kijk doet ze d'r oogjes dicht en na 10 seconde vliegt ze ineens omhoog en gaat heel hard lachen 's morgens als ze nog even bij mij in bed ligt doen we altijd de klok na totdat de wekker gaat, hij is digitaal maar goed. Ik zeg dan Tik en zij zegt Tak. Soms zeg ik dan Tak om te kijken of ze Tik zegt, vanmorgen deed ze dat bij mij en ik deed het verkeerd ze moest heel hard lachen, ze lag gewoon te schudden haha mama haha
pi_32477037
Morgaine gaat gewoon 's avonds en 's nachts naar haar eigen bedje en pas wanneer het ochtend is (05.30 uur ) mag ze nog even een half uur bij mij in bed. Mijn man is dan al weg naar zijn werk en ik vind het wel gezellig dat ene half uurtje per dag samen gek doen in bed.
pi_32477673
Hier slapen ze wel eens tussen in, of als Geer de nacht heeft alleen bij mij. 2 kids tussenin gaat overgens niet
Soms als ze snachts wakker worden en eng gedroomd hebben, dan mogen ze wel lekker bij me liggen. Ik weet van mezelf dat ik vroeger dan ook heel bang was. En als ze ziek zijn ook wel. Ik vind het ook wel gezellig.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32477720
En wat is Jolie een slimme tante joh!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:13:19 #195
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32477749
Jolie wat ben je grappig zeg

De kinders mogen hier op zondagochtend, na 8 uur tussen ons in komen liggen. Verder mogen ze alleen tussen ons in als ze ziek en we ze in de gaten willen houden. Verder dan dat blijven ze altijd in hun eigen bed
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32477797
Ja als ze ziek is mag ze ook bij ons in bed maar dan gaat ze ook niet slapen als we haar in haar eigen bedje leggen. Dan wil ze alleen maar hangen aan mama.
pi_32477805
Zondagochtend na 8 uur Dan mogen wij feest vieren als we nog in bed kunnen blijven liggen
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:21:42 #198
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32477951
Als ik ze laat liggen slapen ze wel eens uit tot 9 uur
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:22:07 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32477968
Léon werd dit weekend tijdens het logeren pas tegen 09.00 wakker en heeft de hele nacht doorgeslapen. Dáár kan hij het dus wel. (dat van dat 09.00 pas wakker zijn doet hij hier ook wel eens, heeeeeeerlijk!!!)
pi_32478035
Zo lekker joh!
Hier is het meestal klokslag half 7 kwart voor 7. Jans heeft een tidjdgehad dat ze wel tot 8 uur kon blijven liggen half 9 ook wel. Maar dat was na haar periode van geboorte tot ruim anderhalf van niet goed slapen. dat is dus echt een inhaalslag geweest. Nu word ze ook rond kwart voor 7 wakker. (de laatste dagen sinds ze zonder speen slaapt, is ze wel weer vaker snachts wakker en nog vroeger wakker sochtends, dat vind ik dan weer minder)

Maar ze slaapt tussen de middag nog wel 2 uur.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')