Zo had ik het nog niet bekeken Grijs. Ik zal er eens op letten.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Grijs het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.
Misschien is dat bij Joshua ook zo?
Judith is een heerlijke meid. Vrolijk, gezellig, eigenwijs en driftig, maar vooral ontzettend lief! Ze begint steeds meer te praten. Ze begint sinds kort iets langere zinnetjes te maken, omdat wij niet meer luisteren naar haar bevelen![]()
. In plaats van 'keer!' zegt ze nu 'nog een keer' en 'mag ik meer?' i.p.v. 'meer!'. Het laatste gaat dan over eten! Ze eet erg goed en wil meestal een extra bordje (soms zelfs twee)! Ze eet dus meestal meer dan Daan... Wanneer breekt die lastige eetfase ook alweer aan?
Wat een verrassing Babyfeetquote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef babyfeet het volgende:
en we hebben vandaag samen een broodtrommel gekocht
en hij heeft er een uitgekozen van bob de bouwer
Hij is er best wel aan toe, de laatste maaden ging ik al met hem naar een "inloopochtend" die werd gehouden in een wijkgebouw hier in de buurt. Daar kunnen kinderen van 0-4 anderhalf uur spelen terwijl de ouders een "bakkie doen" Dat vond hij altijd al prachtig. Alleen ben ik benieuwd hoe hij reageert als mama (of papa) nu weggaan en er niet de hele tijd bijblijven. We hebben het er al uitgebreid met hem over gehad en zover ik ik kan schatten begrijpt hij het, maar hoe hij op het moment zelf reageert blijft afwachten .... spannend dus.quote:Op maandag 21 november 2005 20:30 schreef jessie het volgende:
En Sven ook woensdag al!! Hoe denk je dat hij het gaat vinden Easy going? En hoe vind jij het?
hier aten ze tot een maand of 2 geleden ook altijd brood, maar hebben dat nu pas vervangen door fruit (en gelijk drastisch, want een koekje of liga mag nu beslist niet meer meegegeven worden, ook niet er extra bij) Ow en er zijn ook kleine appeltjes of grote trommels hier gaan ze er in elk geval bij beide kids inquote:Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Mallemeid, maar een appel past er niet in hoor (ja of je moet t al in stukjes snijden maar dat blijft niet echt lekker) Ik had daar nog nooit van gehoord dat ze op een peuterspeelzaal brood eten. Vind het zelf een beetje vreemd.
ach nu dat gekke mens weg is vind ik het allemaal al wel weer bestquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:04 schreef jessie het volgende:
Wat een grote verschillen heb je he. In geld in kwaliteit echt in alles. Er zou veel meer controle op moeten komen vind ik.
ik betaal 38 euro (gaat hier naar loon) en daar mag ze 2,3 of 4 dagdelen voor komen dat maakt ze niets uit. Gediplomeerd personeel vind ik niet een vereiste, maar het moet wel personeel zijn wat weet wat ze doet, verantwoordeloijk bezig kan zijn en overwicht heeft. (en dus niet lui op een bankje zitten administratieve werkzaamheden verrichten terwijl je 15 peuters in een sporthal laten voetballen met ijzeren inklapbare doelen)quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:15 schreef jessie het volgende:
Nou ik vind bv 55 euro voor 2 dagdelen of 36 voor 4 enz best wel verschillen die ik te groot vind. Ook kwaliteitsverschillen van bv groepsgroote diploma ervaring enz vind ik wel belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |