abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:45:04 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32757015
Tom, wat ben je mooi

Kai slaapt met een romper zonder mouwen, een pyjamatruitje, dunne slaapzak, katoenen lakentje en een dekentje. Als ik hem 's ochtends uit zijn bed ga halen ligt hij meestal op zijn buik bovenop de deken met zijn hoofd richting voeteneinde en voeten richting hoofdeinde.

Kai begint dingetjes te combineren. Gisteren lag er een zak taaitaai op tafel en hij hupste daar naartoe, keek me aan en zei: "mama, mmmmmmm".

Léon en Saskia, beterschap
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:07:52 #102
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32766750
Mooie SinterTom

Hier slaapt Zoë in een slaapzak met pyama en een enkel deken als het wat kouder wordt doe ik hem dubbel.
pi_32767050
Tom wat ben je mooi. Je staat er ook helemaal als een sinterklaas bij zo met die armpjes
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 3 december 2005 @ 06:28:02 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_32774338
Die foto van Tom wat lief
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:15:36 #105
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32792366
Ik kan Tom niet zien.

Léon is helemaal opgeknapt. Vanmorgen was alle koorts weg en was hij weer helemaal de oude. Eind van de middag zakte hij nog wel even in en kwam bij mijn en zijn vader hangen, hij is natuurlijk ook nog niet helemaal de oude. Maar het is zó lekker dat (koortsvrije) geknuffel.
Nou Saskia, nu jij ook nog beter worden, want morgen vieren wij en jullie ook meen ik Sinterklaas!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:19:56 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32792488
Gelukkig maar! en Saskia ook beterschap.

Jolie was gister voor het eerst bang voor een ander kindje. Ze bleef heel dichtbij me, na een tijdje ging ze wel spelen maar het was echt geen succescombinatie (sorry Ladybos maar je begrijpt vast precies wat ik bedoel ) ze bleven maar trekken en aan de kant duwen. Jolie sloeg zelfs een keer op d'r hoofd maar vond Myrthe toch ook wel weer leuk want ze pakte ineens dat koppie met twee handen vast en drukte een kus op d'r voorhoofd!

Ik had d'r vanmiddag aan de telefoon en toen ik vroeg of ze wist wie ik was zei ze 'Zjelie mama miza!' te lief!!!

Oeh en Kai kan ook al knap dingetjes zeggen

[ Bericht 14% gewijzigd door Luchtbel op 03-12-2005 22:28:55 ]
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:24:04 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32792620
het ging even een paar dagen wat beter met Saskia, maar vandaag had ze weer een dipje. Ze lag al om 11 uur in bed vanmorgen (ipv 12 uur), was vanmiddag wel hartstikke lief aan 't spelen (we waren op verjaardag en er liepen genoeg kinderen rond, waarvan eentje net zo oud als zij). Maar vanavond in bed best weer flink hoesten en af en toe jammeren en huilen.
Uurtje gelden een zetpil gegeven, ze gaf aan dat d'r keel zeer deed (en daardoor ga je meer hoesten en gaat je keel nog zeerder doen), en sindsdien heb ik geen gehoest meer gehoord
Wel jammer dat de antibiotica niet echt lijkt te werken

En idd.. morgen is hier ook het grote kadootjesfestijn

En SinterTom had Saskia wel een handje durven geven die is lief!
De 'echte' Sint gister op het kdv was best eng, voor het eerst gebeurd dat ze een half uur stil heeft gezeten op m'n schoot! Ze zat alleen maar met open mond te staren, maar er naar toe durfde ze niet.. Mijn held op sokken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32793526
ik heb net ook nog even wat laatste dingen in zitten pakken, het is weer een veel te grote berg kado's geworden. morgenmiddag gaan wij 't hier ook vieren. morgenochtend eerst nog even zwemmen met z'n allen, dus veel feestelijker kan een dag niet zijn voor piet. maandag is er op zijn kinderdagverblijf ook een sinterklaasviering. ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. hier komt nl wel een de echte sinterklaas... en de ouders mogen er niet eens bij blijven. ik breng 'm om kwart voor 10 en om 11 uur kan ik 'm weer ophalen. ik hoop maar dat hij 't niet al te eng vindt.

beterschap voor alle zieken weer.

Tom je bent een prachtige Sint!

Jolie wat goed dat je al zo goed over de telefoon kunt praten! Piet slaat aan de telefoon meestal nog helemaal dicht. een enkele keer als degene die bij 'm is hem een beetje helpt/voorzegt wil ie nog wel iets uitbrengen maar meestal is 't alleen maar 'NEE!' en weg die telefoon. en LB, was ze bang voor Myrthe of voor dat andere meisje dat erbij was? spelen met kindjes die veel jonger zijn is toch vaak wel een beetje lastig.
  zaterdag 3 december 2005 @ 23:15:23 #109
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32794520
Léon reageert alleen aan de telefoon als je hem dierengeluidjes na laat doen. Ik bel nl. altijd donderdagavond als ik op de zaak 'overblijf', gewoon even om zijn stem te horen. Eerst roept hij heel blij 'mama!' maar slaat dan dicht. Dus dierengeluidjes werken goed.
Schattig hè LB, als ze zo blij reageren?
  zaterdag 3 december 2005 @ 23:16:17 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32794551
Ze zei ook voor het eerst d'r naam bijna goed Ze is van Tinga naar Googie naar Zjelie gegaan

Bix ze praat wel vaker aan de telefoon, met mijn zus vooral. Dan zegt ze gedag en geeft soms antwoord op vragen (zit je lekker een koekje te eten? en dat soort dingen) en soms zingt ze...
Ze was bang voor Myrthe in het begin, dus een kleiner kindje. Myrthe is helemaal niet bang (en had voorsprong; eigen terrein) en kwam er meteen op af. Jolie vond het niet zo leuk maar na een tijdje wel weer. Bij de oppas speelt ze altijd met alle kindjes, ik had dit ook nog nooit meegemaakt. Het kan natuurlijk nu vaker gaan voorkomen (leeftijd enzo) niks mis mee.
  zaterdag 3 december 2005 @ 23:23:41 #111
3011 E.T.
pi_32794782
Wat goed van Jolie!
Hier wordt ook nog niks door de telefoon gezegd hoor. Nou bel ik niet zo vaak, maar als ze papa aan de andere kant hoort gaat ze gewoon vrolijk verder met knopjes drukken waardoor dus meestal de verbinding verbroken wordt. Dat stomme ding tegen d'r oor en dan papa horen dat is maar raar ofzo

Wat apart trouwens dat Jolie bang voor Myrthe was. Jolie is in mijn ogen echt zo'n stoer wijf dat nergens bang voor is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32795026
ja, maar zo'n jonger kind dat al van alles kan en doet maar waarvan je tegelijkertijd heel goed merkt dat je d'r nog niet op je eigen niveau kunt 'aanspreken', dat is ook eng natuurlijk, onberekenbaar. piet heeft dat ook nog wel eens met anna, hoewel hij natuurlijk al heel vertrouwd met haar is. maar die kan bijvoorbeeld ongenadig uithalen , zonder kwade bedoelingen overigens. of heel ongegeneerd dingen afpakken. dan weet piet niet altijd even goed hoe te reageren.
  zaterdag 3 december 2005 @ 23:34:49 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32795077
Haha ze is wel een stoer ding hoor maar ze is echt wel eens bang eerst durfde ze niet onder het grote dekbed te liggen en één van haar slaapzakken vond ze eng. Maar bang voor andere mensen, nee dat niet.

Ja dat is ook zo Bix. Kleinere kindjes kennen natuurlijk ook minder angst (normaal dan)
pi_32828008
Morris deed net 2 stapjes los
Hij was zelf ook verbaasd geloof ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 december 2005 @ 09:43:44 #115
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32828327
Goed zo Morris

Gek he, die kinderangsten. Kai heeft nooit problemen gehad met de douche en nu is het opeens elke keer gillen als één van ons met hem gaat douchen. Toevallig zag ik gisteren bij "Volgens Mamma" dat er meer kindjes dat hebben en dat douchen met de deur open wel eens wil helpen. Volgende keer toch maar eens proberen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 5 december 2005 @ 10:24:06 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32829006
Morris aan de wandel!
pi_32829293
Wat goed Morris!

M@x, soms helpt het ook om een washandje over het voorhoofd te leggen, als ze tenminste last hebben van water in de ogen.
pi_32830756
Goed zo Morris

LB misschien was Jolie wel bang omdat die slaapzak op de grond erbij lag Maria had het ook hoor, die vond het ook maar niets zo'n opdringerig kindje. Myrthe stiefelt er ook meteen recht op af, die vind het hartstikke leuk, bezoek ! spelen ! en geeft niet echt de ruimte om even rustig de kat uit de boom te kijken. Met het andere kindje (Roos) ging het wel goed, maar die is 6 weken jonger dan Myrthe, dus minder leeftijdsverschil. Wat lief zeg Zjelie mama Miza
  maandag 5 december 2005 @ 11:59:19 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32830963
Morris! Yeah!!!!!

En idd, Maria vond Myrthe ook maar niks. Ze ging steeds met haar rug naar haar toe zitten, zodat Myrthe niks meer kon afpakken (dacht ze!).

Maria is verwend met een hoop cadeaus, waaronder een houten fietsje voor bij opa en oma. Ze wilde er meteen niet meer af, hahaha. Verder was ze gisteren eigenlijk strontvervelend Ze wilde steeds net niks, zeg maar.
Maar volgens mij werd ze gewoon ook echt gek en een beetje bang van alle cadeaus en spanning. Ze ging op een gegeven moment ook een beetje zuchten en heel hoog oppervlakkig ademen bij het zien van (weer) een pakje. Niet enthousiast, maar onrustig en bangig. Het werd haar dus echt te veel gewoon. Zielig was dat.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_32832526
Morris
tikkeltje eigenwijs, maar wel heel lief ;)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 13:06:17 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_32832783
Morris
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32833034
Morris wat goed!!!

Djulian gaat met de dag meer leren, hij babbelt er aardig op los en boodschapen doen et oma is het heleaal. Als mijn moeder binnen komt weet hij dathij in bad gaat en ls ik beneden ben na het douchen dan gaat hij na de koffiekopjes gecontroleerd te hebben of ze leeg zijn bij de deur wachten tot oa zijn jas pakt en klimt daarna zelf de wagen in!!
  maandag 5 december 2005 @ 13:20:22 #123
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32833218
Hé Morris!!!

Ik weet niet waar het nou aan ligt, maar Léon is in principe beter, of liever gezegd koorstvrij, maar het is al 2 nachten feest hier.
Vannacht van 0.00 tot 04.00 met hem bezig geweest, huilen, huilen, huilen. Water gegeven, neusje opengesprayed, luier verschoond niets hielp. Ik werd wel pas om 09.30 wakker van Léon, maar jeetje echt wakker ben ik niet. Misschien toch weer tandjes?
De hele ochtend drentelt hij achter me aan terwijl hij klagelijk "Mama!" uitstoot en zijn armpjes naar me uitstrekt. Nu ligt ie in bed. Slaapt godzijdank.
Ga zo zelf ook maar even gestrekt op de bank liggen.

Gister met Sinterklaas was ie wel helemaal enthousiast. Al die pakjes!! Hij heeft een dvd van de Teletubbies (help!!) en Barbapapa (nostalgie ) gekregen en zo'n magisch tekenbord en wat andere dingetjes. Hij heeft echt genoten, straalde helemaal. Was wel wat tammetjes, maar straalde van plezier. Kijk nu al uit naar de kerst!
  maandag 5 december 2005 @ 13:21:16 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32833251
Anitra, ik wil elke keer nog zeggen dat ik altijd zo vrolijk wordt van die foto's van Djulian. Het plezier straalt er van af bij hem.
pi_32834462
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef dutchie het volgende:
Anitra, ik wil elke keer nog zeggen dat ik altijd zo vrolijk wordt van die foto's van Djulian. Het plezier straalt er van af bij hem.
Het is zo'n heerlijke ondeugd
Heb moenteel geen nieuwe foto's hier, maar als ik ze heb dan laat ik ze snel zien, want hij isde afgelopen weken zo veranderd!
  Licht Ontvlambaar maandag 5 december 2005 @ 15:46:34 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32837129
Cool, die ontwikkelingen van alle die kindjes Ik vind het zo leuk om te lezen!

Isa gaat prima hier, ze helpt mee de vaatwasser uit te ruimen en de boodschappentas. En afgelopen week -ik had de koelkast openstaan toen de telefoon ging- zette ze zelf de boter uit de boodschappentas in de koelkast Ik was helemaal verbaasd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32837255
Morris
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32840527
Wat goed van Isa en Djulian!

Myrthe heeft zojuist voor 't eerst gesprongen. Er waren allemaal kinderen op tv die sprongen op 'dag Sinterklaasje', dus zij deed mee. En na drie keer springen viel ze om.
  maandag 5 december 2005 @ 18:56:18 #129
3011 E.T.
pi_32842121
Kwam ze ook al echt met d'r voeten los van de grond, poemojn? Dat schijnen ze namelijk pas te kunnen als ze ca. 2,5 zijn en de fontanel echt helemaal goed dicht is gegroeid.

Dutch, zou het niet ook mee kunnen spelen dat de spanning en overweldiging van kado's enzo er vannacht niet een beetje uitkwam bij Léon?
pi_32842336
Morris komt los van de grond tijdens het billenhupsen. Telt dat ook?
  maandag 5 december 2005 @ 21:30:54 #131
61800 Rottdog
pi_32846639
Morris je eerste grote stappen de wijde wereld in

Wow Myrthe stoer dat springen, hier blijft het bij een poging en hoepla zeggen

Sjeen dat wordt straks lekker makkelijk

Tjeetje Leon gaan we spoken, denk wel dat het de indrukken van de dag waren en hopelijk tukt Leon vanavond weer heerlijk weg

Zjellie
  maandag 5 december 2005 @ 21:31:19 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32846649
Morris en over dat springen, ik zag Myrthe van Ladybos toch echt springen afgelopen vrijdag. Ze had zich wel vast maar sprong ook echt, voeten van de vloer! Arme Maria, zo onder de indruk!

Jolie zegt: ooh scheekje als ze een scheetje laat Gelukkig was gister ook te zien dat ze al wel een beetje is opgevoed Er stonden allemaal lekkere dingen op tafel en ze mag van mij nooit zomaar pakken, ze liep rond de tafel tot ze bij de schoteltjes was en zei; die? Precies zoals we het altijd doen, Jolie kreeg een paar dingen op een schoteltje en als het op is, is het op (ze is wel zo slim om hele kleine hapjes te nemen....) Ik vond het heel knap!
pi_32850024
Dat is zeker knap van Jolie!!!

Djulian zag vandaag dat voor ik uit bed stapte dat ik even met mijn voeten stampte om mijn sloffen goed aan te krijgen. Hij keek, begon te laggen en begon hel snel te "stampen'", prachtig vond hij dat
Hij weet ook dat hij niet ter hoogte van mijn rug op het bed mag klimen en hij klimt nu via de achterkant het bed op en zegt dan: mama aai. Komt een knuffel of kus geven en gaat dan met grote grijns dingen doen die hij niet mag doen
  dinsdag 6 december 2005 @ 09:30:58 #134
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32855561
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef E.T. het volgende:
Kwam ze ook al echt met d'r voeten los van de grond, poemojn? Dat schijnen ze namelijk pas te kunnen als ze ca. 2,5 zijn en de fontanel echt helemaal goed dicht is gegroeid.

Dutch, zou het niet ook mee kunnen spelen dat de spanning en overweldiging van kado's enzo er vannacht niet een beetje uitkwam bij Léon?
Ja dat vermoed ik wel, maar het was vrijdag op zaterdag ookal feest en toen hadden we niets speciaals.
Maar misschien was hij toen gewoon nog een beetje ziek en was het zondagnacht puur een reactie op alle spanning. Vannacht heeft hij heerlijk geslapen en wij dus ook.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:34:04 #135
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32864047
Goed zo Morris

En net als Isa helpt ook Glenn hier in het huishouden. Hij helpt mee tafeldekken, dingetjes op het aanrecht zetten, koelkast open en dicht doen en met zijn slabbetje poets hij alles wat hij tegenkomt.
Als Kady haar fles leeg heeft doet hij de dop erop en brengt de fles naar de keuken, opgeruimd staat netjes. Hij babbelt aan 1 stuk door, heeft best een ruime woordenschat, maar alles in het Italiaans. Als de telefoon gaat maakt hij een dansje van plezier, gilt de hele tijd dat hij de telefoon wil hebben en als je hem dan geeft zegt hij geen letter meer.

Het is zo leuk dat er nu gewoon communicatie mogelijk is. Ik zie gewoon dat hij heel veel van wat ik tegen hem zeg begrijpt. Nu alleen nog leren luisteren
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:11:10 #136
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32864964
Zo zegt Léon regelmatig: "Auto ja?" of "Buitu ja?" En loopt ter verduidelijking alvast naar zijn jas ("Jas ja?") of voordeur. Zo van 'kom maar'.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:10:25 #137
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_32879140
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef E.T. het volgende:
Dat wist ik niet.
Judith springt ook al een paar maandjes (voordat ze 2 jaar was, of haar fontanel dicht is, weet ik niet).
Erg schattig om te zien als ze springt, vooral in het begin zag het er erg schattig uit (ze riep er ook steeds 'hoepela' bij).
Veel springplezier, Myrthe
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_32879371
zal dan wel een gemiddelde zijn neem ik aan. piet kan 't in ieder geval nog niet, al wil hij héél graag.
pi_32887893
Ja, ze kwam met haar voeten los.
Volgens een site beginnen ze meestal tussen 1,5 en 2,5 jr met springen, dus uniek is ze niet. 't Is alleen nog wel een uniek gebeuren geweest, gisteren en vandaag is het nog niet weer gelukt.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:30:57 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32889359
Léon probeert het wel, maar is nog niet losgekomen. Moet maar eens met zijn neefje gaan praten denk ik. Die trok gewoon de benen onder zich weg.
  Jubileum moderator woensdag 7 december 2005 @ 14:19:38 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32890630
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Grijs het volgende:

[..]

Erg schattig om te zien als ze springt, vooral in het begin zag het er erg schattig uit (ze riep er ook steeds 'hoepela' bij).
Veel springplezier, Myrthe
hahaha heel herkenbaar. Ik hoor het haar zo zeggen!

Hier hoor ik de hele dag "doet ie nou?" "wat is dat?" en "waar is... (vul maar in)". Gelukkig zijn we nog niet in de waaromfase maar ik heb soms het gevoel dat ik de hele dag vragen aan het beantwoorden ben met een heel eigenwijs meisje.
Voorbeeldje:
Wat is dat?
Dat is een lantaarnpaal, met een lampje erop.
ow...... lataanpaal met lampie...........
Papa nou? Papa werkuh?

Ja papa is werken
Oke, isse niet lataanpaal, isse regenboog!
Doet Sjosj nou?
Sjors (de poes) ligt te slapen.
Sjooooohooosj, kijk! regenboog! *wijst naar lantaarnpaal"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 december 2005 @ 20:48:01 #142
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32900965
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef Sjeen het volgende:
Cool, die ontwikkelingen van alle die kindjes Ik vind het zo leuk om te lezen!
Ik ook! Maar waar jullie die huishoudhulpjes vandaan hebben, geen idee
Ik vind dit echt een hele leuke leeftijd. Mooi om te zien hoe ze soms bang is bij mensen die ze niet (meer) kent en soms zomaar naar binnen wandelt. Hoe ze d'r eigen spel bedenkt en er in op gaat, leert praten, leert lopen enzovoorts. Maar ik vind het soms ook wel lastig hoor. Alles kost zo veel tijd.....daar kan ze helemaal niks aan doen, dat hoort ook gewoon zo maar ik ben er niet helemaal op aangepast nog?
Onze oppas is ziek, vandaag langsgegaan bij de oppas waar ze in de grote vakantie was. Daar kan ze morgen terecht. Maar ja vandaag, lunchbesprekeing, werken....ai ai ai....werk mee naar huis, Jolie naar bed en Jolie zelf proberen te laten spelen. Ging allemaal best goed maar dan is het tijd om te koken (sowieso drama bij mij) en dan heeft zij geen zin meer om zelf te spelen.
Nijntje dvd aan maar ze staat alleen maar op de knoppen te drukken om te kijken wat er gebeurd. Eigenlijk mag het niet maar ja, er moet ook eten op tafel komen dus laat maar. Dan groot verdriet, ze heeft het videokanaal weggedrukt. Nijntje, waar ze nauwelijks naar keek, is ingewisseld voor geruis....boehoe mama komt het wel in orde maken....en nog een keer....en nog een keer....en nog een keer! Briljant plan! Afstandsbediening in keuken, als het weer zo ver is kan ik gewoon zappen. Helemaal niet, Jolie staat met d'r billen precies voor het richtpunt. Ik ga maar even uitleggen dat ze het echt niet moet doen, uiteraard kookt dan de pan met aardappelen over en sta ik te snel op bij haar. Verdrietig, mama weg? nee nee mama maakt het eten. 'Oh mmmmmmmmmmmmm hap hap!' ze denkt dat het eten klaar is en wil in de kinderstoel. Jolie in kinderstoel en dan proberen het eten af te maken. Het eten is opgeschept en Jolie wil uit de kinderstoel eerst wil ze alleen spekjes eten, dan wil ze d'r spekjes door de andijvie. Goed goed kan allemaal maar ze pakt ze één voor één eruit en likt de andijvie eraf. Gaat vervolgens de andijvie op eten en laat de spekjes liggen. Uiteraard denkt ze later dat die best lekker zullen smaken door de yoghurt
Maar ja ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, we hebben nog bijna niet samen gespeeld vandaag maar ik ben in gedachten ook bij de stapel werk die er nog ligt voor vanavond. Samen afwassen dus en opruimen. Sinds het gebroken tenenincident zit Jolie op het aanrecht. De vloer wordt te glad namelijk. Het is vooral feest!

Gelukkig had ze wel netjes d'r schoenen uitgetrokken
Dan naar bed, vanavond maar een keer niet in bad. Tanden poetsen met een kwellend klein meisje, uitkleden kan ze zelf wel (het duurt alleen 'even' ) de washand om d'r mee te lappen wordt steeds in mijn gezicht gedrukt, pyjama aan kan ze ook zelf (maar ook daarvoor geldt het duurt 'even') dan wat zalfjes 'nu dees! nu dees!' en een slokje uit een oud hoestdrankflesje gevuld met water, ja het is echt verslavend! Even kietelen, even zingen, even lezen, dan het 'grote Jolie wil nog niet naar bed spel' waarbij ze kirrend over de gang hobbelt en mama d'r moet vangen. Vier keer! want anders kan ze echt niet naar bed hoor. Als ik dan eindelijk de deur achter me dichtdoe roept ze me terug; 'mama scheekje' ze wil nog één keer een scheetkusje op d'r mond en zucht en slaapt
Ik vind d'r echt prachtig en wil helemaal niet dat deze tijd voorbij gaat maar ja, als alles op haar manier gaat is de tijd weer zo voorbij
pi_32901126
ik zit hier echt te genieten van je verhaal luchtbel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32902049
Luchtbel, weet je wat het is met jouw verhalen? Ze zijn zo ontzettend waar En mooi
  woensdag 7 december 2005 @ 21:27:58 #145
61800 Rottdog
pi_32902144
LB is een leuk tweedehands keukentje niet wat voor Jolie, dat je die bij je neer zet ? Klinkt wel erg gezellig
  woensdag 7 december 2005 @ 22:03:08 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32903353
Dat is het probleem niet Rottdog, er is zat om mee te spelen (ze heeft d'r hele eigen keukenkastje) maar dan wil ze gewoon niks en ik baal dan want moet koken 'maar wat wil je nou? wat kan ik dan nog meer voor je doen? mama moet toch ook eten maken, er is toch alles wat je wil? ik doe toch de hele tijd wat jij wil.....ik kan niet meer m'n best doen jolie? wat wil je toch? in godsnaam?' godzijdank realiseer ik me iedere keer al na een kwartier dat ik het gewoon moet loslaten
  woensdag 7 december 2005 @ 22:31:49 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32904290
LB... Ik word al bijna moe van je verhaal te lezen... wat een drukte en waar leg je je aandacht. Maar je schrijft het ook zo mooi op. Ik word er helemaal van.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 december 2005 @ 22:40:23 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32904587
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is het probleem niet Rottdog, er is zat om mee te spelen (ze heeft d'r hele eigen keukenkastje) maar dan wil ze gewoon niks en ik baal dan want moet koken 'maar wat wil je nou? wat kan ik dan nog meer voor je doen? mama moet toch ook eten maken, er is toch alles wat je wil? ik doe toch de hele tijd wat jij wil.....ik kan niet meer m'n best doen jolie? wat wil je toch? in godsnaam?' godzijdank realiseer ik me iedere keer al na een kwartier dat ik het gewoon moet loslaten
Zoooo herkenbaar Luchtbel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 7 december 2005 @ 22:41:05 #149
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32904608
LB wat kun je het altijd mooi opschrijven
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32905158
Luchtbel schitterend omschreven. Maar pittig he soms
Als Geer de avond heb eet ik hier meestal iets makkelijks (kant en klaar maaltijd, iets wat we een voorgaande keer in gevroren hebben of soep met brood ofzo) Anders word ik echt gek met 2 kids en een open keuken. Ik heb nu de regel als ik in de keuken bezig ben dat zij er niet in mogen, hahahahahahahaha grapjas die mama. Dat is dus ook Jans opd e gang, Bo op de gang, tig keer uit de keuken, k3 voor de 100ste keer op enz enz. Met Bo gaat t wel aardig nu (al gaat die dan wel weer andere dingen uitvreten) Maar Jans....poeh, echt jammer dat mijn box alweer snel de deru uitwas. Die is voor zulke momenten best lekker. Toen ik Bo alleen had deed ik die dus in de box als ik ging koken.

En Jans ligt nu met een speentje te slapen Ze bleef huilen vanavond. Ze is van het sinterklaasgebeuren zo bang geworden. Ze durfde weer niet te gaan slapen. Ik kan nog 100 keer zeggen dat hij het land uit is, maar het heeft wat tijd nodig denk ik. Ik heb haar gezegd dat ze nu voor 1 keer een speentje mag, maar als ik ga slapen dat ik hem dan wel weghaal. Ze knikte heel erg enthousiast ja en keek helemaal geobsereerd naar t speentje.Ze deed hem in dr mond, keek mij gelukzalig aan en ging liggen. Ik heb haar niet meer gehoord
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')