Nou gaan ze hier bij 22 maanden over naar de peutergroep, dus dan zijn ze eigenlijk nog 2 maanden dreumesquote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef snoopy het volgende:
Een peuter alweerMensen, het gaat echt te hard allemaal!
Ik zet Morris tijdens het koken wel eens in zijn kinderstoel bij het aanrecht zodat hij goed kan zien wat ik allemaal aan het doen ben. Pollepel erbij en af en toe iets laten proeven dan wil het nog wel eens lukken om te koken zonder gedoe![]()
Ik wil geen paniek zaaien en het zal wel 6e ziekte zijn, maar van de zomer had Liam ook van die vlekjes toen ik zwanger was en toen kwamen we er dus achter dat 5e ziekte gevaarlijk kan zijn voor de ongeboren vrucht. Wij hebben toen bloedonderzoek laten doen bij zowel hem als mij. Ik weet daardoor dat hij het niet had, maar ook dat ik geen antistoffen heb. Ik zou het toch even navragen bij je huisarts voor de zekerheid. (zoals mijn huisarts zei: ze zeggen snel 5e of 6e ziekte, omdat het ook eigenlijk niet uitmaakt omdat het voor die kleintjes ongevaarlijk is)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef LadyS het volgende:
hier net zo met kokenZe hangt dat het liefst aan je benen of kruipt dan zowat in je
Amber zit nu in de nasleep van de 5e of 6e ziekte (ik vermoed 6e aangezien ze vlekjes op haar buik en rug kreeg) Ze heeft een kort lontje en slaapt veel. Vandaag gaat het tot nu toe wel redelijk, maar de afgelopen dagen...Een huilend kind vind ik niet erg, maar een krijsend kind (niet van pijn ofzo, maar gewoon hoog boos gegil) daar word ik wel een beetje kriegel van. (dus van het geluid, niet van het kind zelf zeg maar
) Ze kan er niks aan doen, ze is niet lekker, maar soms...
Of een walkmanquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef moussy het volgende:
Jans heeft dus heel snel een radio op dr kamer staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |