Heb alleen slaapzak zonder mouw, wel gewatteerd. Léon ligt ook op de koudste kamer, maar ik wacht liever met de dubbele deken tot het echt -tig is buiten. Anders heb ik het idee dat het niets meer toevoegt.
Léon is nog steeds ziek, vanmorgen nog 39.1, inmiddels afgezakt naar 38.7. Wel bij de dokter geweest. Anders is het weekend en moet je naar de ha-post 20 km verderop, niet veel zin in. Alles gechecked, maar gelukkig geen oorontsteking of iets met zijn maagje of keel. Waarschijnlijk gewoon een virus, maar wel een pittige.
Gister lag meneer als een dood vogeltje bij me (39.8) en was vanmorgen ook helemaal niet fit. Dus dan bel je bezorgd de dokter.
Zit je daar in de spreekkamer; meneer heeft het hoogste woord, gilt het uit van plezier, windt iedereen om zijn vingers met zijn kiekeboespel en dierengeluiden. En dan moet je zeggen: Mijn kind is ziek. Dat ziet toch iedereen?
Maar nog wel loeiwarm.
Veel drinken en 2 zetpilletjes per dag moeten hem er nu overheen helpen. Zou toch sneu zijn als hij zondag nog steeds ziek is ivm sinterklaas. Afwachten dus maar.