abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32696283
ik vind 't ook een duur grapje!

fijn dat er vooruitgang in zit jessie!
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 14:33:03 #52
43556 miss_dynastie
pi_32696364
Wat fijn dat je vooruitgang bemerkt, jessie. Lijkt me fijn om te weten dat al jullie extra moeite beloond wordt
  woensdag 30 november 2005 @ 14:34:15 #53
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32696397
ja hij is best aan de prijs
daar had ik niet naar gekeken

maar wat goed dat ze al meer woordjes zegt
  woensdag 30 november 2005 @ 20:16:46 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32706774
Wat goed van Janneke!

Hier ligt een klein meisje een zeehond na te doen
't arme kind hoest de longen uit d'r kleine lijfje. De antibiotica lijkt nog niet goed aan te slaan (vorig jaar merkten we na een dag al verschil, nu duidelijk niet). net nog maar even tijmsiroop gegeven, hoewel dat ook niks lijkt te doen, maar misschien voelt 't een beetje verkoelend in d'r keel. (hoewel ze nog net zo hard doorhoest, dus volgens mij niet)
Vind 't zo zielig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32706984
Saskia Beterschap meissie

Wat fijn dat je bij Janneke toch wel vooruitgang merkt jessie!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 30 november 2005 @ 21:12:07 #56
3011 E.T.
pi_32708705
We hebben het idee dat als ze eenmaal slaapt dat het hoesten dan een stuk minder is.. door het hoesten duurt het alleen zo lang voor ze slaapt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:23:03 #57
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32709145
beterschap voor saskia
hoesten is zo vervelend zeker voor die kleintjes
sterkte ermee ET
  donderdag 1 december 2005 @ 10:42:42 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32720859
Saskia ook al ziek.
Léon had gister bijna de hele dag 39.5. Gisteravond voor het slapen gaan een zetpilletje gegeven en dat hielp redelijk. Hij heeft nog wel overgegeven, ookal was toen de koorts al wat gezakt.
Vanmorgen 37.5 dus stukken beter, maar hij voelt nu weer warm, alles gaat hem mis en hij ligt alweer op bed. Mama blijft vandaag maar eens lekker thuis met hem.
Het mannetje zei dat hij gister met zijn vuistjes op zijn hoofd bonkte, zou hij ook hoofdpijn hebben gehad? Doen andere kindjes dit ook als ze koorts hebben?
Heb trouwens geen idee waar die koorts ineens vandaan komt. Niet verkouden of iets in die geest.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32724699
Goed zo Janneke!
En Maria

Saskia en Léon beterschap!

Myrthe ligt nu helemaal uitgeput op bed te slapen, winterjas nog aan. We zijn naar een peuterspeelochtend aan de andere kant van de stad geweest, en ze was zo moe dat ze op de terugweg in de bus in slaap viel (half uurtje rijden) dus ik heb haar van de bushalte naar ons bed moeten dragen.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:23:11 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32735922
Zit nu weer op mijn werk, maar krijg het kleine mannetje maar niet uit mijn hoofd. Laatste keer temperaturen: 39,8 graadjes.
Direct maar een zetpil erin gedaan en de dokter gebeld, maar meer kon ik niet doen. Toen ik naar mijn werk ging ging het al wel ietsje beter en had hij weer babbels, maar ik vind het zo zielig...
pi_32736018
Ah Dutchie ik kan me voorstellen dat als je dan op je werk zit dat je die kleine dan moeilijk uit je hoofd krijg als hij ziek is. Dan wil je toch lekker bij hem zijn he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 1 december 2005 @ 20:58:10 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32737141
Rottig is dat inderdaad Dutch, je wilt toch liever bij hem blijven. Beterschap voor het mannetje

Hoe heeft Saskia vannacht geslapen?

Iris had het vannacht ook zo erg, zo vreselijk hoesten tot kokhalzen aan toe. We zijn wel eventjes bezig geweest voor ze weer wilde slapen, uiteindelijk is ze toch bij mij in bed beland (jeroen is het logeerbed ingekropen want die moest vandaag weer werken en zag de bui al hangen).
Ze heeft nog een uurtje heerlijk lekker liggen kletsen, ze ging me voorlezen, ze ging liedjes zingen alles om maar niet te hoeven slapen.
Ze heeft iets nieuws waar ik volledig van ga smelten, ze noemt me "mammie" en als ze echt iets gedaan wil hebben wat eigenlijk niet kan/mag dan noemt ze me "moooooniekie"
Het werkt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 december 2005 @ 21:16:05 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32737737
Ja Jessie en Lois, ik baalde ook als een stekker dat ik weg moest. Maar ik ga mijn spulletjes inpakken, want ik heb weekend!

Wat zijn er veel kinderen ziek zeg, nu Iris ook weer. Beterschap ook!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:21:44 #64
3011 E.T.
pi_32737897
Afgelopen nacht was in een woord 'ruk', Lois Om de haverklap wakker, huilen. Pijn door het hoesten, speen kwijt door het hoesten.. Ik was vandaag dus ook niet op m'n gezelligst.

vanavond gaat het gelukkig 300% beter Ze hoest nog wel af en toe, maar dat is gewoon een hoest en dan is het over en slaapt ze weer verder.

Ze had vanavond nog een geweldige actie trouwens.. We zijn ons aan 't klaarmaken voor het 'douche-ritueel'; ik zit op het toilet in de badkamer en Saskia komt dan altijd even kijken. Papa steekt z'n hoofd om de hoek om Saskia te halen om uit te kleden zodat ze met mama kan douchen. Op dat moment laat papa een poepie.. Saskia dacht 'He, dat kan ik ook!" en gaat staan persen om 'n poepie te laten Vervolgens kijkt ze ons tevreden aan: "zo, zie je wel!"
Je kon ons echt opvegen!
  Jubileum moderator donderdag 1 december 2005 @ 21:51:19 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32738969
Hahahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 december 2005 @ 21:58:30 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32739196
Saskia!

Ow, en Moniekie is natuurlijk ook om te smelten!
pi_32740446
Saskia Wat grappig!!!!!!!

Hier net een huilende bange Jnas.
Ze lag te gillen in dr bedje en ze was bang (dan doet ze dr gezichtje verbergen achter dr handje) Waarvoor ze bang was, was me niet gelijk duidelijk. Ik dacht een droom ofzo. Ze paktte me helemaal stevig vast. Toen ik uiteindelijk vroeg of ze bang was dat sinterklaas en zwarte piet zouden komen, zei ze echt vanuit haar tenen JAAAAAAAAAAAAAAA. En ze begon echt helemaal te snikken en me heel hard te knijpen terwijl ze me vasthield. Echt zo zielig. Haar uitgelegd dat we geen schoen hadden gezet en dat ze dus niet zouden komen. Toen ik zei dat alles heel goed op slot zat en er echt geen pieten konden komen was ze enigzins gerustgesteld.
He dan merk ik dus weer dat ze het eigenlijk allemaal nog veel te eng vind. Dat is dan weer een nadeel van een grotere zus hebben. Terwijl ik dit tik gilt ze weer. Ze zit dus nu met een dekentje naast me. Mijn kleine humpie.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32740479
Iris jij kleine charmeur
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 1 december 2005 @ 22:50:04 #69
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32740857
Arme Jans! Het maakt ook zoveel indruk op die kleintjes! Morgenvroeg vieren ze Sinterklaas op de peuterspeelzaal. Met koeienletters is op het mededelingenbord aangegeven dat er géén Sint of Piet langskomt. Blijkbaar hebben ze ervaring met doodsbange peuters
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 december 2005 @ 22:51:41 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32740916
Dank je wel lieverd, vanaf heden sta ik bekend als de winderige vader .
Alsof douchepissende twijfelnicht met paddestoelen nog niet voldoende was .
  donderdag 1 december 2005 @ 22:52:50 #71
3011 E.T.
pi_32740958
Ook nog grappig, Saskia heeft 't fluisteren ontdekt
Vanmiddag waren Opa en Oma hier en Saskia trekt d'r shirt (weer eens) omhoog. Oma roept 'goh wat zie ik daar?' (standaar oma-reactie) en terwijl ik voorovergebogen zit om aan d'r buikje te kriebelen vraag ik aan Saskia wat daar ook al weer zit...
Fluistert ze me heel zachtjes in m'n oor: "navel" .. Stel je toch eens voor dat Oma zou weten dat ze een navel op d'r buik heeft
pi_32741240
Weet je wat ook zo leuk is, het verstoppen. Eerst doen ze alleen de handjes voor de ogen waardoor ze denken dat je ze echt niet ziet (t liefst de vingers wijd en er zelf nog doorheenkijkend) Nu verstopt Jans alleen dr gezichtje. Dus onder een tafel gaan liggen maar dan haar hele kont en benen eronderuit laten komen. In bed in een hoekje gaan kruipen enz enz. Zo leuk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32741273
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je wel lieverd, vanaf heden sta ik bekend als de winderige vader .
Alsof douchepissende twijfelnicht met paddestoelen nog niet voldoende was .
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32742029
Even tussendoor, maar Jessie hadden ze naar het Sinterklaasjournaal gekeken de afgelopen week? Misschien helpt het haar dan als je een kruis naast je voordeur zet?
pi_32742156
Is op zich wel een goeie, wilde ik van de week doen. Maar dat wilde Bo weer niet. die wil geen cirkels en kruizen die vind dat dan weer allemaal eng. Toen ik daar over begon was t neeeeeeeee. Dus pfffff. En als ik nu zeg dat die man helemaal niet bestaat geloven ze me natuurlijk ook helemaal niet meer.
k 3 staat nu op, er word hevig met barbies gespeeld. Ik neem haar zo maar mee in mijn bedje.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32742295
En Sinterklaas geeft zeker ook nooit huisarrest aan z'n Pieten
Lastig hoor, hopelijk slaapt ze vannacht wel goed.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:44:56 #77
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32742776
Tom is vandaag als Sinterklaas verkleed naar de psz gegaan
Hij stapte zo trots rond! Eerst bij Jasper op school toen we die wegbrachten. Hij zwaaide ook naar iedereen en ze kregen allemaal een handje van hem
Toen we bij de psz waren was hij het eigenlijk al helemaal zat, de juffen kregen geen hand meer van hem
Toen ik hem weer op kwam halen had hij zijn pak niet meer aan. Bij navraag bleek dat hij die zelf uitwilde toen hij met klei ging spelen, omdat het pak anders vies zou worden
Hij was helemaal onder de indruk van het sintfeest, vond het prachtig! Er was een juf die zich in gezelschap van de kindertjes verkleedde als Sinterklaas en dat was heel gwappig volgens Tom
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32744179
Wat leuk Coolbabe!

Jessie, nog weer iets voor jou: ken je de serie Ik ben Bas?

Kwam ik net toevallig tegen en dat blijkt ook gebruikt te worden/ ontwikkeld te zijn voor het ondersteunen vd taalontwikkeling. De boekjes zijn van Dagmar Stam ea, evt is er een handleiding bij. Je logopediste kent het vast wel. Het is bedoeld voor kinderen vanaf 1,5 jr en zou dus qua niveau wel bij Janneke moeten aansluiten. Misschien heb je er wat aan.
http://taalunieversum.org(...)ijs/2001/basproject/
www.ikbenbas.nl is nu alleen niet te bereiken.
Ik kende het wel, is nl ontwikkeld in Staphorst, en daar heb ik vlakbij gewoond dus stond uitgebreid in de streekkrantjes.. heb er alleen niet eerder meer aan gedacht. Misschien is 't leuk om met Jans te lezen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:51:24 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32744642
Ik ben Bas is leuk! Hoe dan ook.

Coolbabe wat leuk dat Tom zich daar al ze mee bezig kan houden en dat hij weet wat grappig is

Jolie is in de ban van creme, labello, haarlotion en weet ik veel wat. Als ze op de commode zit pakt ze alle potjes en zegt; nu dees! nu dees! ze krijgt steeds alleen maar een beetje vaseline op d'r neusje ofzo. Vanavond waren we bij een vriendin en dat is een echte tuttebel. Jolie keek d'r ogen uit en stond de hele tijd bovenop het bed om bij het nachtkastje te kunnen; nu dees! nu dees!

Ik vind het zielig dat die kindjes allemaal zo bang zijn voor Sinterklaas. Gek waar ze soms ineens bang voor kunnen zijn. Jolietje durfde van de week gewoon d'r haartjes te laten knippen, ze vond het reuzegezellig maar toen mijn haar gekamd werd lag ze al rood van ellende te brullen op de grond en met d'r vingertje te zwaaien nee nee! ze wilde zelfs naar bed!
pi_32745014
Wat een tuttebelletje LB

Wil ze nooit naar bed dan? Myrthe wel, zodra je het woord 'bed' noemt is ze al vertrokken, ze zit ook graag op 't (logeer)bed te spelen of probeert haar pyjama aan te trekken.
* poemojn gaat nu ook maar eens
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:14:21 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32745091
Jolie, die snapt nog helemaal niet wat moe zijn en dus willen slapen is volgens mij. Ze gaat altijd netjes slapen als ik d'r s middags in bed leg maar voor de rest nee. Soms ook wel handig, vanavond kwamen we om 22:00 uur thuis en ze had in de trein nog druk gespeeld. Thuis zei ik dat ze naar bed moest en ze vond het prima maar ik heb d'r niet zien gapen ofzo.

En het is zeker een tuttebel en ik ben er helemaal op
pi_32747135
Thx Poemojn ik kende de boekjes van gezicht, wist niet dat ze voor taalondersteuning gebruikt werden. Ik ga er eens achteraan!!!

O luchtbel heerlijk he dat getut. Echt het duurt niet lang hoor voordat ze hun eigen potje met lippenbalsem met geurtje hebben Jans en Bo doen elke ochtend na t aankleden hun armen omhoog voor een luchtje Ze denken dat deo ook een echt luchtje is ofzo. Dus ze kiezen elke ochtend een luchtje uit mijn collectie (ik maak wel een selectie, dus de bloemige frisse geurtjes dar mgoen ze uit kiezen). Dan gaan hup die armpies omhoog en worden er al psst psst geluiden gemaakt.
Verder zijn ze gek van cremes enz. Ik moet wel zorgen dat t goed opgeborgen ligt, want er is hier al het 1 en ander helemaal in haartjes snoetjes kleren enz gesmeert
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32747139
Tom met zijn pak Waar blijven de foto's coolbabe?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:56:35 #84
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_32752523
nog even over dekentjes enzo

Amber slaapt nu al een jaar alleen in een slaapzak Het wordt dus hoogtijd voor een dekentje. Dekbedjes worden geloof ik nog afgeraden, toch?
Ik zag, volgens mij toen ik nog zwanger was van Amber, een deken bij de hema, 100% katoen. Dat kan ik wel veilig gebruiken toch? Doen jullie daar nog een overtrek overheen? Stoppen jullie die deken helemaal in aan alle kanten? Wat is het beste? Op het KDV waar mijn schoonzusje werkt, leggen ze de deken er alleen maar los overheen (wil natuurlijk niet zeggen dat dàt het beste is )
Doen jullie er dan nog een (zomer)slaapzakje bij, zodat ze evt. niet helemaal bloot komt te liggen?

Kortom, vragen vragen vragen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:10:36 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32752842
LadyS, Maria ligt op een heel koud kamertje (11 graden!) en zij heeft het volgende aan en op zich:

• een romper met lange mouwen
  • een flanellen pyjama (bloesje en broekje)
  • een gewatterde slaapzak met lange mouwen
  • een lakentje
  • een katoenen dekentje (zo'n zacht geval, met daar toevallig nog een lakentje omheen, maar soit)

Alles ingestopt (strak) en opgetrokken tot net onder haar okseltjes.
  • Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_32752914
    Myrthe heeft alleen punt 4 en 5 niet.
    Bij de Action zijn de flanellen kinderpyjama's in de aanbieding: 3,79 euro, vanaf mt 92.
      vrijdag 2 december 2005 @ 13:14:25 #87
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_32752933
    Maar is het ook wat warmer op haar kamertje, Poemojn?
    En dank voor de tip, maar waar oh waar is een Action?
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      Admin vrijdag 2 december 2005 @ 13:20:12 #88
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_32753074
    hier op de zolder met de wind lekker om de oren, denk net zo zo fris als bij sugar heb jayden een rompertje (korte mouw) shirtje en broekje aan gewoon zo'n pyjama setje, en een dekentje los over hem heen (als danny gaat slapen gooit ie het dekentje nog eens over hem heen, maar smorgens is die gewoon weer weg)

(alicia hetzelfde alleen dan een hempie en onderbroek en vaak een ponnetje)
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_32753092
    hier Thijs alleen in pyama (nacht) en slaapzak
    en overdag in zijn kleding in slaapzak (minder dikke dan snachts)
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
    pi_32753150
    Hier beide al heel vroeg pyama of nachtpon met lekker dekbedje.
    Het voelt heerlijk!!!!
      vrijdag 2 december 2005 @ 13:54:28 #91
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_32753850
    Heb alleen slaapzak zonder mouw, wel gewatteerd. Léon ligt ook op de koudste kamer, maar ik wacht liever met de dubbele deken tot het echt -tig is buiten. Anders heb ik het idee dat het niets meer toevoegt.

Léon is nog steeds ziek, vanmorgen nog 39.1, inmiddels afgezakt naar 38.7. Wel bij de dokter geweest. Anders is het weekend en moet je naar de ha-post 20 km verderop, niet veel zin in. Alles gechecked, maar gelukkig geen oorontsteking of iets met zijn maagje of keel. Waarschijnlijk gewoon een virus, maar wel een pittige.
    Gister lag meneer als een dood vogeltje bij me (39.8) en was vanmorgen ook helemaal niet fit. Dus dan bel je bezorgd de dokter.
    Zit je daar in de spreekkamer; meneer heeft het hoogste woord, gilt het uit van plezier, windt iedereen om zijn vingers met zijn kiekeboespel en dierengeluiden. En dan moet je zeggen: Mijn kind is ziek. Dat ziet toch iedereen?
    Maar nog wel loeiwarm.
    Veel drinken en 2 zetpilletjes per dag moeten hem er nu overheen helpen. Zou toch sneu zijn als hij zondag nog steeds ziek is ivm sinterklaas. Afwachten dus maar.
    pi_32754034
    Ach gos hopelijk knapt hij snel op!!
    Het voelt heerlijk!!!!
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 december 2005 @ 14:02:22 #93
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32754038
    Saskia slaapt al vanaf dat ze een maand is met het raam op een kiertje. Zomer en winter.
    Nu heeft ze een rompertje aan, een pyamashirt in een gewatteerde slaapzak zonder mouwen.

Als het erg koud is, gooien we er nog een katoen dekentje overheen.
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:06:24 #94
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_32754139
    Euw, getver, wie heeft er hier een scheet gelaten!!!??
    Hé Swets, jij hier?
    pi_32754309
    ja, logisch dat kiertje!
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:12:26 #96
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_32754311
    mijn dank voor jullie reacties
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:13:09 #97
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_32754330
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 14:12 schreef bixister het volgende:
    ja, logisch dat kiertje!
    Hihi...
    pi_32754397
    ladyS, Piet slaapt momenteel alleen onder een dekbed. maar daarvoor ook altijd in een slaapzak (zonder mouwen). op de wat koudere dagen een gewatteerde of anderszins wat dikkere, en als 't echt koud werd met een deken + lakentje erover.

Anna slaapt meestal in een combisleeper (dubbele slaapzak), op dit moment nog zonder de aan te ritsen mouwtjes. ik leg er ook wel eens een dekentje overheen als ik denk dat het wat te koud is maar ze kruipt daar zelf vaak onderuit.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 december 2005 @ 15:06:30 #99
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32755893
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 14:06 schreef dutchie het volgende:
    Euw, getver, wie heeft er hier een scheet gelaten!!!??
    Hé Swets, jij hier?
    .
      vrijdag 2 december 2005 @ 15:20:15 #100
    30488 coolbabe
    My little pwny
    pi_32756334
    SinterTom
    Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')