quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...bij mij niet. Als ik album selecteer, dan maakt ie een nieuwe afspeellijst aan die Coverflow heet en daar staan alle nummers van het album in.
Btw... heb geen iTripLCD te keaup.
Neuhquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ligt wellicht aan de variatie in je muzieksmaak![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
VERY NICE!!!
Die witte lamp van de IKEA staat hier ook; past perfect bij de iMac
Da's een Apple pro mousequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die zwarte Mac-muis?
Die hoort bij die PBquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die zwarte Mac-muis?
Gooi maar in V&A: doe ik wel een bodquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef Furia het volgende:
[..]
Die hoort bij die PB![]()
En die gebruikte ik idd nog actief, hoe het nu gaat worden moet ik nog maar even bekijken![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gooi maar in V&A: doe ik wel een bod![]()
Doetutniequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Furia het volgende:
[afbeelding]
De Mighty Mouse moet nog aangesloten worden
Beste gelukkige Apple-gebruikster,quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dear Steve,
Mijn langharige Linuxnerd is jaloers op me. En hij vindt het irritant als ik mijn mail check in bed als we net wakker zijn. Wat moet ik doen ?
Liefs,
een gelukkige Apple-gebruikster.
tja, je kan ook niet alles hebben he.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef E.T. het volgende:
Het is dat ik bij m'n iMac eienlijk gewoon een Apple muis wil.... anders had m'n Logitech er al lang al weer aangehangen...
hoe lang heb je de oude kunnen gebruiken en wat was de gemiddelde accutijd aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef sooty het volgende:
Mijn oude iBook heeft van de week een nieuwe accu gekregen; Het uithoudingsvermogen is nu weer fenomenaal.![]()
Hij gaat de nieuwe PB kopen, zegt ie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef nietzman het volgende:
Macs zijn nooit goed voor je relatie, dat is iets wat je op de koop toenemen moet.
Mijn vriendin loopt ook al te bitchen als ik uit frustratie op haar Wintel-laptop ga lopen schelden als ik eventjes mijn mail check. Gelukkig heeft ze het licht gezien en gaat ze ook switchen. En dat allemaal om de goede vrede te bewaren. Wat een frizzle!
Ehmm. Die iBook is van januari 2002, 3 en eenhalf jaar oud dus. Op het laatst hield-ie het nog vijftien minuten vol. Eerlijk gezegd had ik deze instructie wel eerder kunnen gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hoe lang heb je de oude kunnen gebruiken en wat was de gemiddelde accutijd aan
het einde van z'n 'leven'?
Ben daar wel benieuwd na want ik gebruik m'n iBook dagelijks.
Ik zie een vraagtekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Furia het volgende:
[afbeelding]
De Mighty Mouse moet nog aangesloten worden
Precies op tijd!quote:Op zondag 27 november 2005 10:33 schreef XL het volgende:
Fipo!
Ik weet niet of je nog belangstelling hebt, maar er staat er ook eentje op www.tweedehandsmac.nl, als je op muizen en toetsenborden drukt is het de derde. Die van mij doe ik iig niet weg!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gooi maar in V&A: doe ik wel een bod![]()
Ja, ik ben blij dat ik nog op tijd was.quote:
In een airport moet je inderdaad gewoon een netwerkkabeltje stoppen. Netwerkkabel in de muur hangen en de andere kant in je airport zou dus moeten werken. Tenzij de beheerder van je netwerk allerlei vreemde eisen stelt, natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie over draadloos internetten.
Het internet op mijn kamer maakt deel uit van een heel groot netwerk waar ik zelf geen invloed op heb. Ik heb een aansluiting in de muur waar ik een netwerkkabel instop en dan komt er internet uit. Alles leuk en aardig, maar nu ik een iBook heb lijkt het me wel tof om misschien een Airport basis station te kopen. Maar hoe zou dat werken in mijn situatie ? Hebben die dingen een "netwerkkabeltje" die ik zo in mijn muur kan steken, en dat de boel dan werkt ?
Lach me maar uit, maar ik heb gewoon totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik wil het graag leren, dus vertel het me.
Je hebt in ieder geval een 'accesspoint' nodig, of dat een airport basestation is, of ongeacht elk ander merk maakt niet uit.quote:Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie over draadloos internetten.
Het internet op mijn kamer maakt deel uit van een heel groot netwerk waar ik zelf geen invloed op heb. Ik heb een aansluiting in de muur waar ik een netwerkkabel instop en dan komt er internet uit. Alles leuk en aardig, maar nu ik een iBook heb lijkt het me wel tof om misschien een Airport basis station te kopen. Maar hoe zou dat werken in mijn situatie ? Hebben die dingen een "netwerkkabeltje" die ik zo in mijn muur kan steken, en dat de boel dan werkt ?
Lach me maar uit, maar ik heb gewoon totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik wil het graag leren, dus vertel het me.
thanksquote:Op zondag 27 november 2005 02:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Ehmm. Die iBook is van januari 2002, 3 en eenhalf jaar oud dus. Op het laatst hield-ie het nog vijftien minuten vol. Eerlijk gezegd had ik deze instructie wel eerder kunnen gebruiken.
Zo leer je nog eens iets.
toen stond hij ook al langer dan 10 minuten te booten. Lijkt me sowieso niet te kloppen.quote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef nietzman het volgende:
Dat is wel eng lang.
Heb je hem niet verneukt door het aan en uitzetten tijdens de eerste boot?
ik hoop het voor jequote:Op zondag 27 november 2005 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft de OSX install ook iets van een repair functie zoals XP ofzo?
Bijna alle routers hebben een modus om hem in accespoint-only te zetten.quote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een 'accesspoint' nodig, of dat een airport basestation is, of ongeacht elk ander merk maakt niet uit.
Een accesspoint is inderdaad een kwestie van met een netwerkkabel in de muur pluggen en gaan.
Maar.... accesspoints zijn redelijk schaars. De meeste fabrikanten verkopen alleen nog draadloze routers omdat die net zo duur zijn als accesspoint. In jouw sitauatie zal ik je in verband met de configuratie toch echt een accesspoint aanraden!
Als je een archive install doet staat er een mapje Vorige systemen of iets in die trend. Met al je documenten en voorkeurenquote:Op zondag 27 november 2005 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft de OSX install ook iets van een repair functie zoals XP ofzo?
Nee, de meeste hebben dat NIET. slechts een enkeling kan je NAT uitzettenquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef XL het volgende:
[..]
Bijna alle routers hebben een modus om hem in accespoint-only te zetten.
Wat voor een Mac krijg je?quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
Over ongeveer 2 weken mag ook ik me eindelijk MAC gebruiker noemen!
Serieus? Ik verkoop routers, we hebben 4 merken. Die kunnen het allemaal (wel allemaal A-merk). Daarnaast heb ik hands-on ervaring met twee andere merken, die kunnen het ook. Ik kan niet 1 merk opnoemen waarmee ik hands-on ervaring heb en waarmee het niet kan.quote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, de meeste hebben dat NIET. slechts een enkeling kan je NAT uitzetten
Ik maak routersquote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef XL het volgende:
[..]
Serieus? Ik verkoop routers, we hebben 4 merken. Die kunnen het allemaal (wel allemaal A-merk). Daarnaast heb ik hands-on ervaring met twee andere merken, die kunnen het ook. Ik kan niet 1 merk opnoemen waarmee ik hands-on ervaring heb en waarmee het niet kan.
Nou is het risico van spullen verkopen dat je ervaring in het eigen prijssegment vergelijkt met de hele markt. Dat er moeilijk aan te komen is kan ik me niet voorstellen. We moeten het natuurlijk voor AudreyHepburn ook niet moeilijker maken dan het is.quote:Op zondag 27 november 2005 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik maak routers
Ik test dagelijks routers, van tientallen taiwanese ODMers. Materiaal wat gebruikt wordt door elke westerse router fabrikant. En NAT uitschakelen is zeker geen gemeengoed. Overigens begint het tegenwoordig wat vaker voor te komen.
Bij optie 2 van de 3 gaat het al fout. Ik ben naast de R&D verantwoordelijk voor de internationale support en helaas krijgt de klant zeer vaak verkeerd advies.quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef XL het volgende:
[..]
Nou is het risico van spullen verkopen dat je ervaring in het eigen prijssegment vergelijkt met de hele markt. Dat er moeilijk aan te komen is kan ik me niet voorstellen. We moeten het natuurlijk voor AudreyHepburn ook niet moeilijker maken dan het is.
3 opties:
1. Koop een accespoint
2. Koop een Draadloze router die je puur als accespoint kan gebruiken (de verkoper zal je helpen)
3. Koop Airport Express
1. Goed
2. Goed
3. Ietwat duur als je AirTunes niet gaat gebruiken.
Punt 2 via de speciaalzaak inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij optie 2 van de 3 gaat het al fout. Ik ben naast de R&D verantwoordelijk voor de internationale support en helaas krijgt de klant zeer vaak verkeerd advies.
Nu weet ik niet waar jij werkt, want bv bij de paradigits, alternates en andere speciaal zaken gaat het meestal wel goed.
Anyway, probeer optie 1 als goedkope oplossing, of optie 3 als mooiste oplossing, wees met optie 2 erg voorzichtig.
PBG4 15/1.67 CTOquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat voor een Mac krijg je?
Wel hele opzichtige tvp
Waarschijnlijk is het al te laat, maar je had bij Apple gewoon het standaard geheugen moeten laten zitten en voor hetzelfde geld 1 GB bij kunnen kopen bij de willekeurige pc-boer.quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PBG4 15/1.67 CTO
1GB PC2-4200DDR2- 2x512 SO-DIM
80GB Ultra ATA Drive@5400rpm
SuperDrive DL (DVD±RW/CD-RW)
BkLit Keyboard/Mac OS-N
Airport Extreme Card & BT-N
11 mbit is een doorgeefsnelheid. Dat accesspoint geeft dus 11mbit aan data per seconde draadloos door. In de praktijk is dat ruim voldoende om snel te internetten. De standaard is tegenwoordig echter sneller.quote:Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bedankt voor jullie advies !
Iemand zei iets over een goedkoop accespoint van ¤ 15,- die "slechts 11 mbit" had oid. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen ? Zoveel weet ik nl niet van computers.. Ik kan aan die langharige nerd van me ook wel even vragen wat hij zou doen hier in mijn situatie, maar ik ben ieg erg blij met jullie waardevolle advies.
.
En dan nog, ik download geen films en draai geen DC ++ enzo, dus zo hard heb ik die extreme snelheid ook niet nodig.quote:Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef XL het volgende:
[..]
11 mbit is een doorgeefsnelheid. Dat accesspoint geeft dus 11mbit aan data per seconde draadloos door. In de praktijk is dat ruim voldoende om snel te internetten. De standaard is tegenwoordig echter sneller.
dwz downloaden met 400 kB per seconde.quote:Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Hou er rekening mee dat 11Mbps in de praktijk effectief ronde 5 Mbps betekent.
Met het risico dat je al aan het herinstalleren bent, maar heb je al geprobeerd om op te starten met Command-V ingedrukt? Dan krijg je niet dat grijze scherm maar een "verbose" boot, wat zoveel betekent als dat hij een boel informatie op het scherm afdrukt over waar hij mee bezig is. Misschien dat je dan kunt zien waar het systeem blijft hangen...quote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, vreemd probleempje hier.
Op de iBook een software update melding voor 10.4.3 en JEE2 nogwat.
Ok, geinstalleerd en klaar. Na een kwartiertje ofzo het zwarte mededeling scherm dat de computer opnieuw opgestart moet worden, en nu staat hij al minutenlang op het grijze apple bootscherm.
Al een keer aan en uit gezet, maar hij komt (nog) niet voorbij het bootscherm. En nu?
Ik heb al een herinstal gedaan, met behoud van het vorige systeem zeg maar. Maar dit is prima info voor een eventuele volgende keer.quote:Op maandag 28 november 2005 16:32 schreef Jalu het volgende:
[..]
Met het risico dat je al aan het herinstalleren bent, maar heb je al geprobeerd om op te starten met Command-V ingedrukt? Dan krijg je niet dat grijze scherm maar een "verbose" boot, wat zoveel betekent als dat hij een boel informatie op het scherm afdrukt over waar hij mee bezig is. Misschien dat je dan kunt zien waar het systeem blijft hangen...
En dat alles omdat je upgrade deed naar 10.4.3?quote:Op maandag 28 november 2005 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al een herinstal gedaan, met behoud van het vorige systeem zeg maar. Maar dit is prima info voor een eventuele volgende keer.
Maar een Powerbook wordt dan toch net iets te duur. iBook 14"quote:Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef Furious het volgende:
Nu dus even studenten korting gaan gebruiken enzo.
Jaquote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat alles omdat je upgrade deed naar 10.4.3?![]()
Nouja, wat ik al zei, ik download amper, en al helemaal niet op mijn iBook. Draadloos internetten is gewoon voor in mijn bed mailen enzo.quote:Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef XL het volgende:
[..]
dwz downloaden met 400 kB per seconde.
Lees: mp3-tje downloaden binnen 10 seconden uit de iTunes Music Store.
Dat had ik er nog bij kunnen zeggen, ik wist wel dat je het niet wilde weten. Maar vond het nodig om het nog even in 'gewone mensen taal' te zetten.quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, wat ik al zei, ik download amper, en al helemaal niet op mijn iBook. Draadloos internetten is gewoon voor in mijn bed mailen enzo.
http://www.deadendsw.com/Products/webRemote.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Nog een vraagje over iTunes:
Is het mogelijk om een PC waar iTunes op staat aan te sturen via mijn laptop? Ik heb hier een computer vol met mp3tjes aan een mooi setje speakers, en ik wil graag mijn laptop en normale computer als "afstandsbediening" gebruiken.
Grappig, ik heb laatst nog een SE30 naar de kringloopwinkel gebracht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet start zijn SE 30 nog eens op uit puur sentiment en om Moose nog eens te horen...
" Arrrre you trrrying to fix the problem, orrr arrre you parrt of It? "
Blinq Blinq
:-)
[afbeelding]
gbr afk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Godver mijn bookmarks bar in Safari is zojuist te klein geworden voor alle mappen
12 of 14 inch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef super-muffin het volgende:
er komt een Mac bij hier.
een iBook.
Niet voor mij, maar toch. Weer een thuis
Raar, hij werkt alleen op OSX.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
http://www.deadendsw.com/Products/webRemote.html
12 dagen...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...zo ernstig was die update toch niet? Had je je record nog kunnen verlengen
Bij mij stond ie op zo'n 12 dagen en nu weer op 12 minuten.
Je kunt je ook afvragen of de grafische kaart van de iBook, zelfs met hack, grote displays wel zo leuk vind. Het zou best eens kunnen dat je al haperingen krijgt als je tien schermen wilt Exposeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Jammer... Kijken of ik ergens anders een mooi ontworpen beeldscherm kan vinden dan maar...
Ja vandaar dat ik het ook even vroegquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of de grafische kaart van de iBook, zelfs met hack, grote displays wel zo leuk vind. Het zou best eens kunnen dat je al haperingen krijgt als je tien schermen wilt Exposeren.
Aaight dank je wel, daar heb ik wat aanquote:Voor enigszins Apple-stijl displays met een goede kwaliteit en VGA connector kun je eens kijken of je ergens de oude serie van Formac kunt vinden. De nieuwe hebben helaas ook alleen maar DVI en ADC.
Weet ik niet. Mn broertje overigens ook nog niet.quote:
Ik raad je overigens de 12" in, de 14" is mij iets te groot (hij is ongeveer even groot als mijn X86 15" laptop).quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Mn broertje overigens ook nog niet.
Hij wou eerst een quad G5 kopen om mij de ogen uit te steken, maar dat vond hij net iets te veel geld
Geen probleem. Ik heb er zelf één tweedehands gevonden (toevallig, ik had een For Mac nog voor ik een Mac hadquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook even vroegIk had er niet echt het volste vertrouwen in
[..]
Aaight dank je wel, daar heb ik wat aan
Iemand had hier laatst een iBook met Duits toetsenbord waar ze van af wilde, misschien wil je ruilen?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:10 schreef Apfel het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een Pb-tje of een iB-tje aan kan schaffen![]()
.....en dat balletje wordt vuil. Je moet er een tijdje aan wennen, maar verder prima muis.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er eventjes mee mogen spelen, maar ik vind dat balletje niet alles. Het is een beetje een gepiel, en je drukt hem al snel in, waardoor hij lastiger te bewegen is (je moet er een beetje boven hangen).
Daarnaast vind ik het zelf jammer dat je geen fysieke klik hebt, maar dat het gestimuleerd word door een speakertje......
Ik heb hem zelf niet, maar wel al eens gebruikt. Ik vond hem erg stijlvol (goh) en handig in gebruik, alleen de zijknoppen (die je overigens allebei tegelijk als één knop gebruikt) waren maar onhandig, ze zitten eigenlijk net te hoog en daarom moet je iedere keer je hand verplaatsen als je er op drukt. Als ik de muis zelf had zou ik die waarschijnlijk nooit gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:15 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand hier een Mighty Mouse? Want ik wil er 1tje kopen maar wil eerst ff wat ervaringen horen!
Je moet hem vaker schoonmaken dan het balletje van een 'oude muis'. Lijkt wel een stap terug in de tijd. Scrollwieltjes bij andere muizen hebben daar veel minder/geen last van.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Och, alles word vuil.
Ik zat laatst achter een iBook, en die was niet zo wit meer op de randjes..
Ik weet niet hoor, maar bij mijn Mghty Mouse is er toch echt wel een fysieke klik...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er eventjes mee mogen spelen, maar ik vind dat balletje niet alles. Het is een beetje een gepiel, en je drukt hem al snel in, waardoor hij lastiger te bewegen is (je moet er een beetje boven hangen).
Daarnaast vind ik het zelf jammer dat je geen fysieke klik hebt, maar dat het gestimuleerd word door een speakertje.
Nee, geen Duits. Dank je.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand had hier laatst een iBook met Duits toetsenbord waar ze van af wilde, misschien wil je ruilen?
Doordat mijn handen bevroren waren kan ik het mis hebben, maar ik "voelde" geen klik.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar bij mijn Mghty Mouse is er toch echt wel een fysieke klik...
Ghehe dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doordat mijn handen bevroren waren kan ik het mis hebben, maar ik "voelde" geen klik.
Nee, dat was dus de mijne. Ik wou alleen van het Duitse toetsenbord af, niet van dequote:Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iemand had hier laatst een iBook met Duits toetsenbord waar ze van af wilde, misschien wil je ruilen?
Dit schreef ik eerder in dit topic, Tonksquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb geluk geloof ik.. .hoewel ik merk dat Swets mijn Macs steeds interressanter gaat vinden, geeft dit (nog) geen conflicten. Ik kan 'm natuurlijk altijd naar m'n iBook verwijzen als ik op m'n iMac bezig ben
Ik weet trouwens nog niet of ik de mighty mouse nou wel zo'n succes vind. Bij het verticaal scrollen pakt ie erg snel een 'tikje' horizontaal mee, waardoor ie 'stap terug' of 'stap vooruit' doet en ik sleep me een ongeluk met dat ding. Ik ben gewend om m'n onderarm niet te hoeven verplaatsen en toch over m'n hele scherm te muizen (ja, de snelheid staat altijd op max), bij de MM gaat dit nog niet op... Ik heb bijna het hele buro nodig om m'n scherm door te komen.
Het is dat ik bij m'n iMac eienlijk gewoon een Apple muis wil.... anders had m'n Logitech er al lang al weer aangehangen...
Je hoeft ze niet apart in te drukken. Als je er eentje indrukt werkt het ook. Althans bij mij...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar die twee knoppen aan de zijkant zijn onhandig geplaatst en moeilijk tegelijk in te drukken, die gebruik ik dus nooit.
maar dat is best een handigheidje volgens mij. Ik krijg 't amper voor elkaar zonder m'n pols in een rare bocht te dwingen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet apart in te drukken. Als je er eentje indrukt werkt het ook. Althans bij mij...
USB Overdrive al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit schreef ik eerder in dit topic, Tonks
In de nieuwste FF is het horizontaal scrollen opgelost trouwens. Ik kan nu dus niet meer met m'n MM bedoeld of onbedoeld een pagina terug gaan. Blijft nog over dat ik me een ongeluk sleep.
Even getest: ik zet m'n muis-pijl bovenaan m'n scherm, bovenrand muis gelijk met bovenrand toetsenbord, als m'n muis aan de onderkant van m'n scherm is, is m'n muis met de bovenrand bijna aan de onderrand van m'n toetsenbord. (kan je nagaan als je naar een hoek wilt).
het klikken merk ik trouwens niks bijzonders aan. Maar die twee knoppen aan de zijkant zijn onhandig geplaatst en moeilijk tegelijk in te drukken, die gebruik ik dus nooit.
Jij hebt nodig: http://www.macgpspro.com/quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was het topic weer eens kwijtgeraakt...
Ik had in 't vorige topic een vraag gesteld waar geen antwoord op kwam.Ik gebruik Mercury als MSN-client. Zou graag de Fok!-smilies willen toevoegen, maar heb nog niet kunnen vinden of dat kan en zo ja, hoe... Anyone?
Dan moet ik mijn iMac overal mee naartoe slepen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef Furious het volgende:
Jij hebt nodig: http://www.macgpspro.com/
Kun je altijd de weg terug vinden!![]()
Goed excuus voor een iBook.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn iMac overal mee naartoe slepen.
Wat Hugster zegt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Geqxon het volgende:
Wat ga je met die 2 Apple-logo's doen dan?
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Furious het volgende:
Ik mis mijn Apple, kan niemand even een Powerbook voor mij stelen? Titanium of nieuwste maakt niet uit. 12" en 15" toegestaan.
Er zijn ook Windows-fans die Apple gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?![]()
Werken voor je geld pauper
Matennaaier.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?![]()
Wat heb je dan met je Apple gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Furious het volgende:
Ik mis mijn Apple, kan niemand even een Powerbook voor mij stelen? Titanium of nieuwste maakt niet uit. 12" en 15" toegestaan.
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.quote:
Hm... Misschien wel. Toch ben ik positief bevooroordeeld ten opzichte van Applegebruikers.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.![]()
Ja ik heb er eentje in m'n klasquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.![]()
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je Apple gedaan?
Heeft hij zeker ook jampot-glazen bril, 12".quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje in m'n klas
Wat een gast
douchen heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij, en praten gaat hem ook moeilijk af, iBookje 12...
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious steelt die van Hugster.
Domme doos!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Furious het volgende:
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*![]()
Nu moet ik wachten tot februari.![]()
Nerd alert!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
Ja ik heb er eentje in m'n klas
Wat een gast
douchen heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij, en praten gaat hem ook moeilijk af, iBookje 12...
Beheurlijkquote:
Volgens mij kreeg hij ook een stijve. Verbaal contact, omg.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Beheurlijk
Hij sprak me wel aan of ik hem even op het wifi netwerk wilde helpen, maar dit ging heel schichtig en semi fluisterend, alsof de zenuwen door z'n keel GIERDE toen hij het vroegSpannund om dat aan de grote Hugster te vragen natuurlijk!
![]()
too much infoquote:Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij ook een stijve. Verbaal contact, omg.![]()
En zeker gekamde rugharen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Hugster het volgende:
heb ik trouwens zelfs de details over de gele vacht op z'n tanden achterwege gelaten voor jullie
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad voor een goeie make-over.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
Beheurlijk
Hij sprak me wel aan of ik hem even op het wifi netwerk wilde helpen, maar dit ging heel schichtig en semi fluisterend, alsof de zenuwen door z'n keel GIERDE toen hij het vroegSpannund om dat aan de grote Hugster te vragen natuurlijk!
![]()
Die hoef ik dan weer net niet. Daar zitten levende organismen op die bovenstaand zijn opgesomd.quote:
Nou volgens mij vind hij het zelf allemaal wel primaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad voor een goeie make-over.
En vast ook een flinke lading opgedroogd sperma tussen de toetsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Die hoef ik dan weer net niet. Daar zitten levende organismen op die bovenstaand zijn opgesomd.![]()
Maar hij vindt ze leuk?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Hugster het volgende:
Nou volgens mij vind hij het zelf allemaal wel prima
Hij heeft altijd 2 aftandse vrouwelijke nerdy horken om zich heen dartelen dus volgens mij vermaakt ie zich wel
Die grieten wil je dus echt NIET zien eh
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad mijn kamer voor een goeie make-over beurt.
Als ik net doe alsof ik zo'n type ben gaan we dan naar de stad!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad voor een goeie make-over.
Herr teaunks! Jij hoeft niet te doen alsof.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik net doe alsof ik zo'n type ben gaan we dan naar de stad!![]()
beter blijf je idd bij dat ding uit de buurtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Die hoef ik dan weer net niet. Daar zitten levende organismen op die bovenstaand zijn opgesomd.![]()
Je bent een man die van winkelen houdt?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
Als ik net doe alsof ik zo'n type ben gaan we dan naar de stad!![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is hartstikke ontopic. Het gaat over een nerd en zijn Apple.
Ergens in je printer opties kijken?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgende vraag: iemand een idee hoe ik enkelzijdig print in Word 2004? Ik krijg nu elke keer dubbelzijdig printen maar daar is de editor niet blij mee
En het zijn nogal een hoop optiesquote:Op donderdag 1 december 2005 15:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Ergens in je printer opties kijken?
Hier staat het automatisch uit, maar ik kan het ook aanzetten. (Logisch he.)
Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen. Hier staat er namelijk keigroot; 2-SIDE PRINTING ON OR OFF.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En het zijn nogal een hoop opties
Zoek me suf verdomme
Bij mij staat het onder 'lay-out'.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En het zijn nogal een hoop opties
Zoek me suf verdomme
Ik ben ook ziek, zwak en misselijk. Eet alleen fruit en yoghurtjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef Furious het volgende:
Ik heb zo'n honger, heb al 4 dagen niets gegeten.
Die hongerstaking voor een iBook werkt niet.
KUTGRIEP!
Zelfs dat hou ik niet binnen. Het enige dat ik wel binnen hou zijn choc chip cookies, maar ik ben nu aan de laatste 4 van de voorraad bezig.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, zwak en misselijk. Eet alleen fruit en yoghurtjes.
Nou, misselijk ben ik eik niet. Het was meer de uitdrukking.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:49 schreef Furious het volgende:
Zelfs dat hou ik niet binnen. Het enige dat ik wel binnen hou zijn choc chip cookies, maar ik ben nu aan de laatste 4 van de voorraad bezig.![]()
Af en toe wil Cola wel eens helpen tegen misselijkheid trouwens.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, misselijk ben ik eik niet. Het was meer de uitdrukking.
Maar je houdt alleen chocolate chip cookies binnen?Dat lijkt me psychisch.
Meid toch.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben de chaos in mijn huis aan het opruimen. Moet alleen af en toe even zitten omdat ik geen puf heb.
Ik ben ziek en zielig, ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Meid toch.
Vandaag even niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Furious het volgende:
Hier ligt ongeveer van 2 weken oud allemaal opgepropte tissues van die loopneus, allemaal kruimels van choc chip cookies. Bah, zie er nu al tegenop om het schoon te moeten maken als ik eindelijk weer beter ben, maar ach, het is minder erg dan al 2 weken zo rond te hoeven lopen.
Kun je me niet even komen helpen?![]()
Sorry hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ziek en zielig, ja!![]()
Hoe kom je daar nou weer op??quote:Op donderdag 1 december 2005 16:41 schreef Furious het volgende:
Geqxon, scheer je weg uit deze Apple SC, gij Apple-hater!
(Jij haatte/haat Apple toch? of was dat alleen omdat teaunks ervan hield?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry hoor
[..]
Hoe kom je daar nou weer op??
Mijn normale tarief is 10 euro p/u, maar dat verdubbel ik wanneer er snotdoeken moeten worden opgeruimd.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef Furious het volgende:
Wanneer wel? En wat gaat het me kosten?![]()
Shit.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn normale tarief is 10 euro p/u, maar dat verdubbel ik wanneer er snotdoeken moeten worden opgeruimd.
Niet meer, hij is wel een meeloper zegquote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Furious het volgende:
[..]
(Jij haatte/haat Apple toch? of was dat alleen omdat teaunks ervan hield?)
Apple is gewoon niks voor mij (op uitzondering van bijvoorbeeld een iPod), maar haten, nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Furious het volgende:
[..]
(Jij haatte/haat Apple toch? of was dat alleen omdat teaunks ervan hield?)
Ik heb nog wel ergens een torrent van 2.5 gig voor X86...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*![]()
Nu moet ik wachten tot februari.![]()
Maar dan moet ik aan de haal met formatten, waar ik geen zin an heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een torrent van 2.5 gig voor X86...![]()
Maar altijd beter dan een lensquote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar dan moet ik aan de haal met formatten, waar ik geen zin an heb.![]()
En bovendien is het niet de real-deal.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar altijd beter dan een lens![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Ik ga toch voor de apple
Niets zonder body.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, da's een hoop geld voor een lens. Ik zou niet weten wat ik ermee moest.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Collega van mij heeft ook zo'n foto-passie: die kan met zijn lens nieuwe manen rond Pluto ontdekken vermoed ik.
Deze haalt Mars niet eensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]?
En deze kan nog maar 600mm inzoomen, er zijn nog veeeeele malen grotere.![]()
Digitale Spiegelreflex is nog leuker, direct resultaat.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een oude spiegelreflexcamera die best mooie foto's maakt, maar ik doe het eigenlijk nooit. Terwijl het me wel leuk lijkt.
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef Furious het volgende:
Digitale Spiegelreflex is nog leuker, direct resultaat.![]()
Je hebt nogal een aardige list om voor te sparenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.
Hij komt alleen niet bij mij langs, want ik ben stout geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je hebt nogal een aardige list om voor te sparen![]()
Tip: deis in het land
Vertelquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij komt alleen niet bij mij langs, want ik ben stout geweest.
Ik kreeg er ook Virtual PC bij idd. Maar dat heb je niet nodig.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
Als ik op SurfSpot.nl kijk voor Office 2004 for Macintosh, krijg ik daar ook Virtual PC Disk 2 bij. Is dat logisch? Dat heb ik verder toch helemaal niet nodig omdat Office 2004 gewoon voor m'n Mac werkt en ik heb daar toch geen Virtual PC voor nodig
Dan vraag jequote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een stout meisje. Ik doe veel stoute dingen.
Nee, je hebt het ook niet nodig, je krijgt het er gewoon gratis bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
Als ik op SurfSpot.nl kijk voor Office 2004 for Macintosh, krijg ik daar ook Virtual PC Disk 2 bij. Is dat logisch? Dat heb ik verder toch helemaal niet nodig omdat Office 2004 gewoon voor m'n Mac werkt en ik heb daar toch geen Virtual PC voor nodig
Wat kosten ze?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo duur zijn die Canon 350D's niet meer.
Sinterklaar pijpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan vraag jeom een boek waarin stoute meisjes leren hoe ze lieve meisjes moeten zijn.
Dat boek heet een iBook; die ouwe knar snapt dat toch niet.
Of je geeft hem 'head': kan niet inschatten waar jouw grenzen voor stout zijn precies liggen![]()
Freudiaans verspreken noemen we datquote:
Er zit wel gewoon Nederlands voor de spellingcheck bij hoor. Of wil je per se alles in het NL?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Office 2004 is er op surfspot nog steeds niet in het Nederlands; anders had ik hem allang besteld
Ja...dan vind ik hopelijk eindelijk waar ik enkelzijdig kan printenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit wel gewoon Nederlands voor de spellingcheck bij hoor. Of wil je per se alles in het NL?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklaar pijpen.Mental image.
quote:Een man wil van een brug springen, komt net goed heiligman Sint Nikolaas voorbij. Die zegt: "hey wat moet dat daar?"
Die man vertelt dat ie z'n vrouw, z'n huis, z'n baan, alles kwijt is en zelfmoord gaat plegen.
Sinterklaas: "Wat als ik je vertel dat ik je alles zo terug kan geven?"
Die man vindt dat geweldig en stemt uiteraard toe.
"Maar," zegt Nikolaas, "moet je wel wat terug doen."
"Alles!" zegt die man.
"Ok bukken maar!"
Die man helemaal verbaasd, maar jah je moet íets doen om alles terug te krijgen. Dus een minuutje later staat die 'goed heilig'man een beetje heupoefeningen te doen bij die man, als ie vraagt: "Hoe oud ben je eigenlijk?"
"34," antwoordt de man."
"En jij gelooft nog in Sinterklaas?!"
LOL Is je Engels zo slecht dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja...dan vind ik hopelijk eindelijk waar ik enkelzijdig kan printen![]()
hehe..nee het was een printer instelling; is bij ons standaard dubbelzijdig om papierverbruik te verminderenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Is je Engels zo slecht dan?
Dat vind ik heel veel geld. Dat is bijna een maandsalaris (nou ja, salaris, vnl. stufi) voor mij...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
800 a 900 euro ofzo.
Ik heb 2 spiegel reflex camera's, maar gebruik ze ook niet erg veel, omdat het inderdaad ook te lang duurt voor dat je resultaat heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.
Op googlequote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
Hugster, waar vind ik dat USB-overdrive?
(om er maar eens wat ontopics tussen te gooien)
http://www.usboverdrive.comquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
Hugster, waar vind ik dat USB-overdrive?
(om er maar eens wat ontopics tussen te gooien)
Maar in verhouding kosten ze haast niets meerquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik heel veel geld. Dat is bijna een maandsalaris (nou ja, salaris, vnl. stufi) voor mij...
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklaar pijpen.Mental image.
neequote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://www.usboverdrive.com
Heb je uberhaupt gezocht?
Ziet er tof uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk Adium maar dan met een skinnetje. En dan vermoed je al mijn volgende vraag: hoe doe je dat en waar haal je ze vandaan?
Waar is je Tiger achtergrondquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
Ik ga dus echt niet weg als founder van de Apple SC! Ook al heb ik tijdelijk geen Apple.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.
Mercury heb ik nu. Maar die is echt fucking lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Cammen kan toch met Amsn?
Ah, dank je welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Spamquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |