12 dagen...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...zo ernstig was die update toch niet? Had je je record nog kunnen verlengen
Bij mij stond ie op zo'n 12 dagen en nu weer op 12 minuten.
Je kunt je ook afvragen of de grafische kaart van de iBook, zelfs met hack, grote displays wel zo leuk vind. Het zou best eens kunnen dat je al haperingen krijgt als je tien schermen wilt Exposeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Jammer... Kijken of ik ergens anders een mooi ontworpen beeldscherm kan vinden dan maar...
Ja vandaar dat ik het ook even vroegquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of de grafische kaart van de iBook, zelfs met hack, grote displays wel zo leuk vind. Het zou best eens kunnen dat je al haperingen krijgt als je tien schermen wilt Exposeren.
Aaight dank je wel, daar heb ik wat aanquote:Voor enigszins Apple-stijl displays met een goede kwaliteit en VGA connector kun je eens kijken of je ergens de oude serie van Formac kunt vinden. De nieuwe hebben helaas ook alleen maar DVI en ADC.
Weet ik niet. Mn broertje overigens ook nog niet.quote:
Ik raad je overigens de 12" in, de 14" is mij iets te groot (hij is ongeveer even groot als mijn X86 15" laptop).quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Mn broertje overigens ook nog niet.
Hij wou eerst een quad G5 kopen om mij de ogen uit te steken, maar dat vond hij net iets te veel geld
Geen probleem. Ik heb er zelf één tweedehands gevonden (toevallig, ik had een For Mac nog voor ik een Mac hadquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook even vroegIk had er niet echt het volste vertrouwen in
[..]
Aaight dank je wel, daar heb ik wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |