Dan vraag jequote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een stout meisje. Ik doe veel stoute dingen.
Nee, je hebt het ook niet nodig, je krijgt het er gewoon gratis bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
Als ik op SurfSpot.nl kijk voor Office 2004 for Macintosh, krijg ik daar ook Virtual PC Disk 2 bij. Is dat logisch? Dat heb ik verder toch helemaal niet nodig omdat Office 2004 gewoon voor m'n Mac werkt en ik heb daar toch geen Virtual PC voor nodig
Wat kosten ze?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo duur zijn die Canon 350D's niet meer.
Sinterklaar pijpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan vraag jeom een boek waarin stoute meisjes leren hoe ze lieve meisjes moeten zijn.
Dat boek heet een iBook; die ouwe knar snapt dat toch niet.
Of je geeft hem 'head': kan niet inschatten waar jouw grenzen voor stout zijn precies liggen![]()
Freudiaans verspreken noemen we datquote:
Er zit wel gewoon Nederlands voor de spellingcheck bij hoor. Of wil je per se alles in het NL?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Office 2004 is er op surfspot nog steeds niet in het Nederlands; anders had ik hem allang besteld
Ja...dan vind ik hopelijk eindelijk waar ik enkelzijdig kan printenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit wel gewoon Nederlands voor de spellingcheck bij hoor. Of wil je per se alles in het NL?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklaar pijpen.Mental image.
quote:Een man wil van een brug springen, komt net goed heiligman Sint Nikolaas voorbij. Die zegt: "hey wat moet dat daar?"
Die man vertelt dat ie z'n vrouw, z'n huis, z'n baan, alles kwijt is en zelfmoord gaat plegen.
Sinterklaas: "Wat als ik je vertel dat ik je alles zo terug kan geven?"
Die man vindt dat geweldig en stemt uiteraard toe.
"Maar," zegt Nikolaas, "moet je wel wat terug doen."
"Alles!" zegt die man.
"Ok bukken maar!"
Die man helemaal verbaasd, maar jah je moet íets doen om alles terug te krijgen. Dus een minuutje later staat die 'goed heilig'man een beetje heupoefeningen te doen bij die man, als ie vraagt: "Hoe oud ben je eigenlijk?"
"34," antwoordt de man."
"En jij gelooft nog in Sinterklaas?!"
LOL Is je Engels zo slecht dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja...dan vind ik hopelijk eindelijk waar ik enkelzijdig kan printen![]()
hehe..nee het was een printer instelling; is bij ons standaard dubbelzijdig om papierverbruik te verminderenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Is je Engels zo slecht dan?
Dat vind ik heel veel geld. Dat is bijna een maandsalaris (nou ja, salaris, vnl. stufi) voor mij...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
800 a 900 euro ofzo.
Ik heb 2 spiegel reflex camera's, maar gebruik ze ook niet erg veel, omdat het inderdaad ook te lang duurt voor dat je resultaat heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.
Op googlequote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
Hugster, waar vind ik dat USB-overdrive?
(om er maar eens wat ontopics tussen te gooien)
http://www.usboverdrive.comquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
Hugster, waar vind ik dat USB-overdrive?
(om er maar eens wat ontopics tussen te gooien)
Maar in verhouding kosten ze haast niets meerquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik heel veel geld. Dat is bijna een maandsalaris (nou ja, salaris, vnl. stufi) voor mij...
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklaar pijpen.Mental image.
neequote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://www.usboverdrive.com
Heb je uberhaupt gezocht?
Ziet er tof uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk Adium maar dan met een skinnetje. En dan vermoed je al mijn volgende vraag: hoe doe je dat en waar haal je ze vandaan?
Waar is je Tiger achtergrondquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
Ik ga dus echt niet weg als founder van de Apple SC! Ook al heb ik tijdelijk geen Apple.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.
Mercury heb ik nu. Maar die is echt fucking lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Cammen kan toch met Amsn?
Ah, dank je welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Spamquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog niet vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |