maar dat is best een handigheidje volgens mij. Ik krijg 't amper voor elkaar zonder m'n pols in een rare bocht te dwingen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet apart in te drukken. Als je er eentje indrukt werkt het ook. Althans bij mij...
USB Overdrive al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit schreef ik eerder in dit topic, Tonks
In de nieuwste FF is het horizontaal scrollen opgelost trouwens. Ik kan nu dus niet meer met m'n MM bedoeld of onbedoeld een pagina terug gaan. Blijft nog over dat ik me een ongeluk sleep.
Even getest: ik zet m'n muis-pijl bovenaan m'n scherm, bovenrand muis gelijk met bovenrand toetsenbord, als m'n muis aan de onderkant van m'n scherm is, is m'n muis met de bovenrand bijna aan de onderrand van m'n toetsenbord. (kan je nagaan als je naar een hoek wilt).
het klikken merk ik trouwens niks bijzonders aan. Maar die twee knoppen aan de zijkant zijn onhandig geplaatst en moeilijk tegelijk in te drukken, die gebruik ik dus nooit.
Jij hebt nodig: http://www.macgpspro.com/quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was het topic weer eens kwijtgeraakt...
Ik had in 't vorige topic een vraag gesteld waar geen antwoord op kwam.Ik gebruik Mercury als MSN-client. Zou graag de Fok!-smilies willen toevoegen, maar heb nog niet kunnen vinden of dat kan en zo ja, hoe... Anyone?
Dan moet ik mijn iMac overal mee naartoe slepen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef Furious het volgende:
Jij hebt nodig: http://www.macgpspro.com/
Kun je altijd de weg terug vinden!![]()
Goed excuus voor een iBook.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn iMac overal mee naartoe slepen.
Wat Hugster zegt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Geqxon het volgende:
Wat ga je met die 2 Apple-logo's doen dan?
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Furious het volgende:
Ik mis mijn Apple, kan niemand even een Powerbook voor mij stelen? Titanium of nieuwste maakt niet uit. 12" en 15" toegestaan.
Er zijn ook Windows-fans die Apple gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?![]()
Werken voor je geld pauper
Matennaaier.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?![]()
Wat heb je dan met je Apple gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Furious het volgende:
Ik mis mijn Apple, kan niemand even een Powerbook voor mij stelen? Titanium of nieuwste maakt niet uit. 12" en 15" toegestaan.
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.quote:
Hm... Misschien wel. Toch ben ik positief bevooroordeeld ten opzichte van Applegebruikers.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.![]()
Ja ik heb er eentje in m'n klasquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.![]()
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je Apple gedaan?
Heeft hij zeker ook jampot-glazen bril, 12".quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje in m'n klas
Wat een gast
douchen heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij, en praten gaat hem ook moeilijk af, iBookje 12...
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious steelt die van Hugster.
Domme doos!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Furious het volgende:
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*![]()
Nu moet ik wachten tot februari.![]()
Nerd alert!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
Ja ik heb er eentje in m'n klas
Wat een gast
douchen heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij, en praten gaat hem ook moeilijk af, iBookje 12...
Beheurlijkquote:
Volgens mij kreeg hij ook een stijve. Verbaal contact, omg.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Beheurlijk
Hij sprak me wel aan of ik hem even op het wifi netwerk wilde helpen, maar dit ging heel schichtig en semi fluisterend, alsof de zenuwen door z'n keel GIERDE toen hij het vroegSpannund om dat aan de grote Hugster te vragen natuurlijk!
![]()
too much infoquote:Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij ook een stijve. Verbaal contact, omg.![]()
En zeker gekamde rugharen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Hugster het volgende:
heb ik trouwens zelfs de details over de gele vacht op z'n tanden achterwege gelaten voor jullie
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad voor een goeie make-over.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
Beheurlijk
Hij sprak me wel aan of ik hem even op het wifi netwerk wilde helpen, maar dit ging heel schichtig en semi fluisterend, alsof de zenuwen door z'n keel GIERDE toen hij het vroegSpannund om dat aan de grote Hugster te vragen natuurlijk!
![]()
Die hoef ik dan weer net niet. Daar zitten levende organismen op die bovenstaand zijn opgesomd.quote:
Nou volgens mij vind hij het zelf allemaal wel primaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad voor een goeie make-over.
En vast ook een flinke lading opgedroogd sperma tussen de toetsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Die hoef ik dan weer net niet. Daar zitten levende organismen op die bovenstaand zijn opgesomd.![]()
Maar hij vindt ze leuk?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Hugster het volgende:
Nou volgens mij vind hij het zelf allemaal wel prima
Hij heeft altijd 2 aftandse vrouwelijke nerdy horken om zich heen dartelen dus volgens mij vermaakt ie zich wel
Die grieten wil je dus echt NIET zien eh
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad mijn kamer voor een goeie make-over beurt.
Als ik net doe alsof ik zo'n type ben gaan we dan naar de stad!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met die types... Wil ze het liefst meenemen naar de stad voor een goeie make-over.
Herr teaunks! Jij hoeft niet te doen alsof.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik net doe alsof ik zo'n type ben gaan we dan naar de stad!![]()
beter blijf je idd bij dat ding uit de buurtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Die hoef ik dan weer net niet. Daar zitten levende organismen op die bovenstaand zijn opgesomd.![]()
Je bent een man die van winkelen houdt?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
Als ik net doe alsof ik zo'n type ben gaan we dan naar de stad!![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is hartstikke ontopic. Het gaat over een nerd en zijn Apple.
Ergens in je printer opties kijken?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgende vraag: iemand een idee hoe ik enkelzijdig print in Word 2004? Ik krijg nu elke keer dubbelzijdig printen maar daar is de editor niet blij mee
En het zijn nogal een hoop optiesquote:Op donderdag 1 december 2005 15:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Ergens in je printer opties kijken?
Hier staat het automatisch uit, maar ik kan het ook aanzetten. (Logisch he.)
Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen. Hier staat er namelijk keigroot; 2-SIDE PRINTING ON OR OFF.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En het zijn nogal een hoop opties
Zoek me suf verdomme
Bij mij staat het onder 'lay-out'.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En het zijn nogal een hoop opties
Zoek me suf verdomme
Ik ben ook ziek, zwak en misselijk. Eet alleen fruit en yoghurtjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef Furious het volgende:
Ik heb zo'n honger, heb al 4 dagen niets gegeten.
Die hongerstaking voor een iBook werkt niet.
KUTGRIEP!
Zelfs dat hou ik niet binnen. Het enige dat ik wel binnen hou zijn choc chip cookies, maar ik ben nu aan de laatste 4 van de voorraad bezig.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, zwak en misselijk. Eet alleen fruit en yoghurtjes.
Nou, misselijk ben ik eik niet. Het was meer de uitdrukking.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:49 schreef Furious het volgende:
Zelfs dat hou ik niet binnen. Het enige dat ik wel binnen hou zijn choc chip cookies, maar ik ben nu aan de laatste 4 van de voorraad bezig.![]()
Af en toe wil Cola wel eens helpen tegen misselijkheid trouwens.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, misselijk ben ik eik niet. Het was meer de uitdrukking.
Maar je houdt alleen chocolate chip cookies binnen?Dat lijkt me psychisch.
Meid toch.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben de chaos in mijn huis aan het opruimen. Moet alleen af en toe even zitten omdat ik geen puf heb.
Ik ben ziek en zielig, ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Meid toch.
Vandaag even niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Furious het volgende:
Hier ligt ongeveer van 2 weken oud allemaal opgepropte tissues van die loopneus, allemaal kruimels van choc chip cookies. Bah, zie er nu al tegenop om het schoon te moeten maken als ik eindelijk weer beter ben, maar ach, het is minder erg dan al 2 weken zo rond te hoeven lopen.
Kun je me niet even komen helpen?![]()
Sorry hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ziek en zielig, ja!![]()
Hoe kom je daar nou weer op??quote:Op donderdag 1 december 2005 16:41 schreef Furious het volgende:
Geqxon, scheer je weg uit deze Apple SC, gij Apple-hater!
(Jij haatte/haat Apple toch? of was dat alleen omdat teaunks ervan hield?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry hoor
[..]
Hoe kom je daar nou weer op??
Mijn normale tarief is 10 euro p/u, maar dat verdubbel ik wanneer er snotdoeken moeten worden opgeruimd.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef Furious het volgende:
Wanneer wel? En wat gaat het me kosten?![]()
Shit.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn normale tarief is 10 euro p/u, maar dat verdubbel ik wanneer er snotdoeken moeten worden opgeruimd.
Niet meer, hij is wel een meeloper zegquote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Furious het volgende:
[..]
(Jij haatte/haat Apple toch? of was dat alleen omdat teaunks ervan hield?)
Apple is gewoon niks voor mij (op uitzondering van bijvoorbeeld een iPod), maar haten, nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Furious het volgende:
[..]
(Jij haatte/haat Apple toch? of was dat alleen omdat teaunks ervan hield?)
Ik heb nog wel ergens een torrent van 2.5 gig voor X86...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*![]()
Nu moet ik wachten tot februari.![]()
Maar dan moet ik aan de haal met formatten, waar ik geen zin an heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een torrent van 2.5 gig voor X86...![]()
Maar altijd beter dan een lensquote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar dan moet ik aan de haal met formatten, waar ik geen zin an heb.![]()
En bovendien is het niet de real-deal.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar altijd beter dan een lens![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Ik ga toch voor de apple
Niets zonder body.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, da's een hoop geld voor een lens. Ik zou niet weten wat ik ermee moest.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Collega van mij heeft ook zo'n foto-passie: die kan met zijn lens nieuwe manen rond Pluto ontdekken vermoed ik.
Deze haalt Mars niet eensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]?
En deze kan nog maar 600mm inzoomen, er zijn nog veeeeele malen grotere.![]()
Digitale Spiegelreflex is nog leuker, direct resultaat.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een oude spiegelreflexcamera die best mooie foto's maakt, maar ik doe het eigenlijk nooit. Terwijl het me wel leuk lijkt.
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef Furious het volgende:
Digitale Spiegelreflex is nog leuker, direct resultaat.![]()
Je hebt nogal een aardige list om voor te sparenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.
Hij komt alleen niet bij mij langs, want ik ben stout geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je hebt nogal een aardige list om voor te sparen![]()
Tip: deis in het land
Vertelquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij komt alleen niet bij mij langs, want ik ben stout geweest.
Ik kreeg er ook Virtual PC bij idd. Maar dat heb je niet nodig.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
Als ik op SurfSpot.nl kijk voor Office 2004 for Macintosh, krijg ik daar ook Virtual PC Disk 2 bij. Is dat logisch? Dat heb ik verder toch helemaal niet nodig omdat Office 2004 gewoon voor m'n Mac werkt en ik heb daar toch geen Virtual PC voor nodig
Dan vraag jequote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een stout meisje. Ik doe veel stoute dingen.
Nee, je hebt het ook niet nodig, je krijgt het er gewoon gratis bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
Als ik op SurfSpot.nl kijk voor Office 2004 for Macintosh, krijg ik daar ook Virtual PC Disk 2 bij. Is dat logisch? Dat heb ik verder toch helemaal niet nodig omdat Office 2004 gewoon voor m'n Mac werkt en ik heb daar toch geen Virtual PC voor nodig
Wat kosten ze?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo duur zijn die Canon 350D's niet meer.
Sinterklaar pijpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan vraag jeom een boek waarin stoute meisjes leren hoe ze lieve meisjes moeten zijn.
Dat boek heet een iBook; die ouwe knar snapt dat toch niet.
Of je geeft hem 'head': kan niet inschatten waar jouw grenzen voor stout zijn precies liggen![]()
Freudiaans verspreken noemen we datquote:
Er zit wel gewoon Nederlands voor de spellingcheck bij hoor. Of wil je per se alles in het NL?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Office 2004 is er op surfspot nog steeds niet in het Nederlands; anders had ik hem allang besteld
Ja...dan vind ik hopelijk eindelijk waar ik enkelzijdig kan printenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit wel gewoon Nederlands voor de spellingcheck bij hoor. Of wil je per se alles in het NL?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklaar pijpen.Mental image.
quote:Een man wil van een brug springen, komt net goed heiligman Sint Nikolaas voorbij. Die zegt: "hey wat moet dat daar?"
Die man vertelt dat ie z'n vrouw, z'n huis, z'n baan, alles kwijt is en zelfmoord gaat plegen.
Sinterklaas: "Wat als ik je vertel dat ik je alles zo terug kan geven?"
Die man vindt dat geweldig en stemt uiteraard toe.
"Maar," zegt Nikolaas, "moet je wel wat terug doen."
"Alles!" zegt die man.
"Ok bukken maar!"
Die man helemaal verbaasd, maar jah je moet íets doen om alles terug te krijgen. Dus een minuutje later staat die 'goed heilig'man een beetje heupoefeningen te doen bij die man, als ie vraagt: "Hoe oud ben je eigenlijk?"
"34," antwoordt de man."
"En jij gelooft nog in Sinterklaas?!"
LOL Is je Engels zo slecht dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja...dan vind ik hopelijk eindelijk waar ik enkelzijdig kan printen![]()
hehe..nee het was een printer instelling; is bij ons standaard dubbelzijdig om papierverbruik te verminderenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Is je Engels zo slecht dan?
Dat vind ik heel veel geld. Dat is bijna een maandsalaris (nou ja, salaris, vnl. stufi) voor mij...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
800 a 900 euro ofzo.
Ik heb 2 spiegel reflex camera's, maar gebruik ze ook niet erg veel, omdat het inderdaad ook te lang duurt voor dat je resultaat heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus wel een van de redenen dat ik het niet doe. Het duurt te lang voor ik de foto's heb. Ik wil nog wel een keer een digicam kopen, maar dan wel een goeie en dat is dus iets waarvoor ik dan gewoon moet sparen.
Op googlequote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
Hugster, waar vind ik dat USB-overdrive?
(om er maar eens wat ontopics tussen te gooien)
http://www.usboverdrive.comquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
Hugster, waar vind ik dat USB-overdrive?
(om er maar eens wat ontopics tussen te gooien)
Maar in verhouding kosten ze haast niets meerquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik heel veel geld. Dat is bijna een maandsalaris (nou ja, salaris, vnl. stufi) voor mij...
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklaar pijpen.Mental image.
neequote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://www.usboverdrive.com
Heb je uberhaupt gezocht?
Ziet er tof uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk Adium maar dan met een skinnetje. En dan vermoed je al mijn volgende vraag: hoe doe je dat en waar haal je ze vandaan?
Waar is je Tiger achtergrondquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
Ik ga dus echt niet weg als founder van de Apple SC! Ook al heb ik tijdelijk geen Apple.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.
Mercury heb ik nu. Maar die is echt fucking lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Cammen kan toch met Amsn?
Ah, dank je welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Spamquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |