maar dat is best een handigheidje volgens mij. Ik krijg 't amper voor elkaar zonder m'n pols in een rare bocht te dwingen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet apart in te drukken. Als je er eentje indrukt werkt het ook. Althans bij mij...
USB Overdrive al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit schreef ik eerder in dit topic, Tonks
In de nieuwste FF is het horizontaal scrollen opgelost trouwens. Ik kan nu dus niet meer met m'n MM bedoeld of onbedoeld een pagina terug gaan. Blijft nog over dat ik me een ongeluk sleep.
Even getest: ik zet m'n muis-pijl bovenaan m'n scherm, bovenrand muis gelijk met bovenrand toetsenbord, als m'n muis aan de onderkant van m'n scherm is, is m'n muis met de bovenrand bijna aan de onderrand van m'n toetsenbord. (kan je nagaan als je naar een hoek wilt).
het klikken merk ik trouwens niks bijzonders aan. Maar die twee knoppen aan de zijkant zijn onhandig geplaatst en moeilijk tegelijk in te drukken, die gebruik ik dus nooit.
Jij hebt nodig: http://www.macgpspro.com/quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was het topic weer eens kwijtgeraakt...
Ik had in 't vorige topic een vraag gesteld waar geen antwoord op kwam.Ik gebruik Mercury als MSN-client. Zou graag de Fok!-smilies willen toevoegen, maar heb nog niet kunnen vinden of dat kan en zo ja, hoe... Anyone?
Dan moet ik mijn iMac overal mee naartoe slepen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef Furious het volgende:
Jij hebt nodig: http://www.macgpspro.com/
Kun je altijd de weg terug vinden!![]()
Goed excuus voor een iBook.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn iMac overal mee naartoe slepen.
Wat Hugster zegt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Geqxon het volgende:
Wat ga je met die 2 Apple-logo's doen dan?
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Furious het volgende:
Ik mis mijn Apple, kan niemand even een Powerbook voor mij stelen? Titanium of nieuwste maakt niet uit. 12" en 15" toegestaan.
Er zijn ook Windows-fans die Apple gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?![]()
Werken voor je geld pauper
Matennaaier.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
En dan een andere Apple liefhebber diep ongelukkig maken?![]()
Wat heb je dan met je Apple gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Furious het volgende:
Ik mis mijn Apple, kan niemand even een Powerbook voor mij stelen? Titanium of nieuwste maakt niet uit. 12" en 15" toegestaan.
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.quote:
Hm... Misschien wel. Toch ben ik positief bevooroordeeld ten opzichte van Applegebruikers.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.![]()
Ja ik heb er eentje in m'n klasquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag zijn, wil ik niet vrienden zijn met alle Mac gebruikers. Er zullen af en toe net zulke enge mensen achter zitten als bij Windows of Linux computers.![]()
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je Apple gedaan?
Heeft hij zeker ook jampot-glazen bril, 12".quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje in m'n klas
Wat een gast
douchen heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij, en praten gaat hem ook moeilijk af, iBookje 12...
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious steelt die van Hugster.
Domme doos!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Furious het volgende:
Verkocht, met de intentie om een nieuwe te kopen, maar heb dat geld uitgegeven aan een lens. *oeps*![]()
Nu moet ik wachten tot februari.![]()
Nerd alert!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
Ja ik heb er eentje in m'n klas
Wat een gast
douchen heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij, en praten gaat hem ook moeilijk af, iBookje 12...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |