Iemand had hier laatst een iBook met Duits toetsenbord waar ze van af wilde, misschien wil je ruilen?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:10 schreef Apfel het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een Pb-tje of een iB-tje aan kan schaffen![]()
.....en dat balletje wordt vuil. Je moet er een tijdje aan wennen, maar verder prima muis.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er eventjes mee mogen spelen, maar ik vind dat balletje niet alles. Het is een beetje een gepiel, en je drukt hem al snel in, waardoor hij lastiger te bewegen is (je moet er een beetje boven hangen).
Daarnaast vind ik het zelf jammer dat je geen fysieke klik hebt, maar dat het gestimuleerd word door een speakertje......
Ik heb hem zelf niet, maar wel al eens gebruikt. Ik vond hem erg stijlvol (goh) en handig in gebruik, alleen de zijknoppen (die je overigens allebei tegelijk als één knop gebruikt) waren maar onhandig, ze zitten eigenlijk net te hoog en daarom moet je iedere keer je hand verplaatsen als je er op drukt. Als ik de muis zelf had zou ik die waarschijnlijk nooit gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:15 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand hier een Mighty Mouse? Want ik wil er 1tje kopen maar wil eerst ff wat ervaringen horen!
Je moet hem vaker schoonmaken dan het balletje van een 'oude muis'. Lijkt wel een stap terug in de tijd. Scrollwieltjes bij andere muizen hebben daar veel minder/geen last van.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Och, alles word vuil.
Ik zat laatst achter een iBook, en die was niet zo wit meer op de randjes..
Ik weet niet hoor, maar bij mijn Mghty Mouse is er toch echt wel een fysieke klik...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er eventjes mee mogen spelen, maar ik vind dat balletje niet alles. Het is een beetje een gepiel, en je drukt hem al snel in, waardoor hij lastiger te bewegen is (je moet er een beetje boven hangen).
Daarnaast vind ik het zelf jammer dat je geen fysieke klik hebt, maar dat het gestimuleerd word door een speakertje.
Nee, geen Duits. Dank je.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand had hier laatst een iBook met Duits toetsenbord waar ze van af wilde, misschien wil je ruilen?
Doordat mijn handen bevroren waren kan ik het mis hebben, maar ik "voelde" geen klik.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar bij mijn Mghty Mouse is er toch echt wel een fysieke klik...
Ghehe dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doordat mijn handen bevroren waren kan ik het mis hebben, maar ik "voelde" geen klik.
Nee, dat was dus de mijne. Ik wou alleen van het Duitse toetsenbord af, niet van dequote:Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iemand had hier laatst een iBook met Duits toetsenbord waar ze van af wilde, misschien wil je ruilen?
Dit schreef ik eerder in dit topic, Tonksquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb geluk geloof ik.. .hoewel ik merk dat Swets mijn Macs steeds interressanter gaat vinden, geeft dit (nog) geen conflicten. Ik kan 'm natuurlijk altijd naar m'n iBook verwijzen als ik op m'n iMac bezig ben
Ik weet trouwens nog niet of ik de mighty mouse nou wel zo'n succes vind. Bij het verticaal scrollen pakt ie erg snel een 'tikje' horizontaal mee, waardoor ie 'stap terug' of 'stap vooruit' doet en ik sleep me een ongeluk met dat ding. Ik ben gewend om m'n onderarm niet te hoeven verplaatsen en toch over m'n hele scherm te muizen (ja, de snelheid staat altijd op max), bij de MM gaat dit nog niet op... Ik heb bijna het hele buro nodig om m'n scherm door te komen.
Het is dat ik bij m'n iMac eienlijk gewoon een Apple muis wil.... anders had m'n Logitech er al lang al weer aangehangen...
Je hoeft ze niet apart in te drukken. Als je er eentje indrukt werkt het ook. Althans bij mij...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar die twee knoppen aan de zijkant zijn onhandig geplaatst en moeilijk tegelijk in te drukken, die gebruik ik dus nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |