Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ga je naar de Coffee Company? Have fun.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:34 schreef Doffy het volgende:
De onvolprezen Darwin-awards!
En nu gaat Doffel koffie, broodje en fietslichtjes halen!
Ik zal maar niet zeggen wat me nu weer allemaal verweten wordtquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat nu weer dan?
Ik heb opzich geen andere optiesquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent bij je ouders, of...?
Misschien verstandiger om daar voorlopig gewoon weg te blijven?
Nee, ik woon nog bij mijn ouders inquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt toch een studentenkamer? Daar kun je toch gewoon blijven?
Kan ik wel eens hebben gedaan, maar het is niet mijn gewoontequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nou gek dan? Of noem jij je ouders met enige regelmaat 'huisgenoten'?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmens
Ah mooi want ik heb nu ook keelpijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
vannacht toch uitgeweest ondanks m'n keelpijn. ik werd overgehaald door vrienden. wonder boven wonder lijkt dat goed te werken tegen keelpijn
Vodka schijnt goed te werken tegen een keelontsteking idd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
vannacht toch uitgeweest ondanks m'n keelpijn. ik werd overgehaald door vrienden. wonder boven wonder lijkt dat goed te werken tegen keelpijn
er is vannacht nog een Awakeningsquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah mooi want ik heb nu ook keelpijn![]()
Het doodt alle ziektekiemen wrs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
Vodka schijnt goed te werken tegen een keelontsteking idd.
Ook een Fok meetquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef het_fokschaap het volgende:
er is vannacht nog een Awakenings
Volgens mij iets wat alleen vrouwen kennenquote:
Ah er wordt langzaam een basis voor samen shoppen gecreëerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zag er ook één in Amsterdam, althans miss_sly wees me erop
gevoelloos en harteloos mensquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream gekeken. Kan niet zeggen dat ik er erg emotioneel of depressief van ben geworden. Wel een heel triest verhaal, maar het raakt me niet heel erg.Wel geweldige soundtrack.
Sorry. Ik kan 't ook niet helpen. Er bekroop mij eerder een gevoel van walging dan medelijden of droefheid...quote:
Moordenaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb twee weken geleden een plant voor m'n verjaardag gekregen en die is nu al aan z'n laatste loodjes bezig
meestal houden ze het ongeveer een jaar uit zodat ik een nieuwe kan krijgen op m'n verjaardag
Hier leven planten ook niet lang.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb twee weken geleden een plant voor m'n verjaardag gekregen en die is nu al aan z'n laatste loodjes bezig
meestal houden ze het ongeveer een jaar uit zodat ik een nieuwe kan krijgen op m'n verjaardag
gaat weg achter mij, Satanquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan 't ook niet helpen. Er bekroop mij eerder een gevoel van walging dan medelijden of droefheid...
Denk je dat ik het anders had gepost?quote:
Hierbij hanteer je een van te voren gekozen standpunt, en beredeneer je dat standpunt vanuit zichzelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denk je dat ik het anders had gepost?![]()
Domme doos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef het_fokschaap het volgende:
Roombaatje verbrak net m'n internet verbinding door de stroom uit te zetten. Ze reed tegen het knopje van m'n stroomblok aan
Soundtrack is super. Lekkere dame ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream gekeken. Kan niet zeggen dat ik er erg emotioneel of depressief van ben geworden. Wel een heel triest verhaal, maar het raakt me niet heel erg.Wel geweldige soundtrack.
LivE doet nooit nutteloze posts, jeweetog?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Hierbij hanteer je een van te voren gekozen standpunt, en beredeneer je dat standpunt vanuit zichzelf.
Roombaatje is wat dat betreft dus net zo lastig als een kat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef het_fokschaap het volgende:
Roombaatje verbrak net m'n internet verbinding door de stroom uit te zetten. Ze reed tegen het knopje van m'n stroomblok aan
idd, vooral niet in R&P.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LivE doet nooit nutteloze posts, jeweetog?
Niet dat ik weet, wil je ergens je hormoonspiegel op loslaten (geloof me, ik ken het gevoel)?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Loopt er nog ergens een reltopic?
Esthetisch wel mooi, niet mijn type. Jared Leto daarentegen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef livEliveD het volgende:
Soundtrack is super. Lekkere dame ook wel![]()
Sorry?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Hierbij hanteer je een van te voren gekozen standpunt, en beredeneer je dat standpunt vanuit zichzelf.
mja, maar ondertussen doet ze ook nog wat nuttigsquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roombaatje is wat dat betreft dus net zo lastig als een kat.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:
Katten ook. Die maken troep, zodat Roombaatje, en bij gebreke daarvan ik, weer iets te doen heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar ondertussen doet ze ook nog wat nuttigs
Zullen we de statistieken van WFL-SC erbij pakken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LivE doet nooit nutteloze posts, jeweetog?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wil je ergens je hormoonspiegel op loslaten (geloof me, ik ken het gevoel)?![]()
krijg je bezoek ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over troep gesproken... Ik moest nu maar eens beginnen met opruimen enzo.
Je kunt toch in hem investeren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In deze film vind ik 'm trouwens veel te mager. Normaal zit er meer vlees aan.
ik ook, maar ik haat opruimen nog meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Maar ik haat rotzooi.
Ik snap er nu helemaal geen ruk meer van maar het zal welquote:
Oh ik wil vanavond op verzoek best een onderwerp aansnijden hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
Anders is het zo zielig voor de meeters.
Vast welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik snap er nu helemaal geen ruk meer van maar het zal wel
Als in, hem vetmesten?quote:
Ik vind het daar wel meevallen eik. Soms een tvp maar normaal antwoord ik daar redelijk ok.quote:
je bent een feederquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als in, hem vetmesten?Ik val nu eenmaal op stevige mannen.
En ik vind niets heerlijker dan een man verwennen met lekker eten. Nou ja, seks is lekkerder natuurlijk, maar daarna.
Ik hou van het gevoel dat je krijgt als alles netjes opgeruimd en schoongemaakt is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook, maar ik haat opruimen nog meer
Kan ook.. Maar hoop eik dat ik weer een beetje normaal ben vanavond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik wil vanavond op verzoek best een onderwerp aansnijden hoor.![]()
Dat nou ook weer niet. Ik val op stevige mannen, niet op vette mormels die hun eigen pik niet meer kunnen zien.quote:
Zolang je er geen topics opent wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het daar wel meevallen eik. Soms een tvp maar normaal antwoord ik daar redelijk ok.
Nou ik ben met je eens dat zoals de ideale vrouw wordt gezien in bladen en dergelijke eigenlijk te dun is imhoquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als in, hem vetmesten?Ik val nu eenmaal op stevige mannen.
En ik vind niets heerlijker dan een man verwennen met lekker eten. Nou ja, seks is lekkerder natuurlijk, maar daarna.
Het maakt mij eerlijk gezegd geen ene reet uit. Kijk wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Kan ook.. Maar hoop eik dat ik weer een beetje normaal ben vanavond.
Ook daar zitten hele normale tussen op slechts 3 naquote:
Ik had het over mannen. Maar ik vind al die fotomodellen enzo veel te dun idd. Mijn figuur vind ik zo ongeveer perfect.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben met je eens dat zoals de ideale vrouw wordt gezien in bladen en dergelijke eigenlijk te dun is imho
Je gaat in een hoek staan om te kijken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het maakt mij eerlijk gezegd geen ene reet uit. Kijk wel hoe het loopt.
Heb ik nog steeds 5 notes trouwens?quote:
De impact van die 3 was echter niet gering.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ook daar zitten hele normale tussen op slechts 3 na![]()
Weet niet, heb je nooit echt goed bekeken en dan nog had je kleren aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had het over mannen. Maar ik vind al die fotomodellen enzo veel te dun idd. Mijn figuur vind ik zo ongeveer perfect.
Nope, je hebt er eentje bij. Svhoppen werkt soms wel ja. :'0quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds 5 notes trouwens?
Overigens werkt dat schoppen wel![]()
Moet je maar beter die users onder je duim houden hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
De impact van die 3 was echter niet gering.
Jezus, vroeger regende het tenminste van die dingen en dan ook om net niksquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Nope, je hebt er eentje bij. Svhoppen werkt soms wel ja. :'0
Beter er onder dan dat ze er op staan te springen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moet je maar beter die users onder je duim houden hoor![]()
Leuk is andersquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
Sorry, ik ben echt in een vervelende bui
Je wilde er 10 bij hebben ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jezus, vroeger regende het tenminste van die dingen en dan ook om net niks![]()
Of 100 of 1000 of ...quote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had het over mannen. Maar ik vind al die fotomodellen enzo veel te dun idd. Mijn figuur vind ik zo ongeveer perfect.
Hopelijk ben je vanavond ook nog vervelend. Ik heb nog wat hormonen liggen namelijk.quote:
Dit is zo ongeveer perfect, qua vormen:quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
Weet niet, heb je nooit echt goed bekeken en dan nog had je kleren aan![]()
Jij ging Yvonne al te lijf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk ben je vanavond ook nog vervelend. Ik heb nog wat hormonen liggen namelijk.![]()
Blondquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is zo ongeveer perfect, qua vormen:
http://www.maltmadness.com/LB224A.jpg
Och wie weet. Maar iedereen krijgt een veeg uit de pan die wil hoorquote:
Die kop van die hondquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]Het leuke is dat die hond een Weimaraner is, een jachthond dus. Kan me voorstellen dat dit z'n eer te na is.
Niet verstandig vandaag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och wie weet. Maar iedereen krijgt een veeg uit de pan die wil hoor![]()
Dan zit je met Syl wel goed. Die heeft ook mooie vormen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hou wel van mooie rondingen. het moet geen gratenpakket zijn waar je je steeds stoot aan een paar botten
* Alicey vindt het best een mooie dame.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit dan, livE? Onze eigen Marghareta Zelle, beter bekend als Mata Hari:
[afbeelding]
Haar gezicht vind ik niet mooi. Haar lijf wel. Erg vrouwelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt het best een mooie dame.
Truequote:
Afgezien van die grafkop vind ik het figuur al wel beter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit dan, livE? Onze eigen Marghareta Zelle, beter bekend als Mata Hari:
[afbeelding]
Dan bevallen deze dames ook wel denk ik?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
Afgezien van die grafkop vind ik het figuur al wel beter.
Nou nee. Das te vet imho.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan bevallen deze dames ook wel denk ik?
Te vet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
Nou nee. Das te vet imho.
Die is nog wel mooi gevormd idd..quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Te vet?Gimme a break. Die linker, die haar haar staat te kammen...
![]()
![]()
Benen zijn net te dik. Duidelijke showstopperquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Te vet?Gimme a break. Die linker, die haar haar staat te kammen...
![]()
![]()
Oneensch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef livEliveD het volgende:
Benen zijn net te dik. Duidelijke showstopper![]()
heb je mij horen klagen ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zit je met Syl wel goed. Die heeft ook mooie vormen.
Nee, maar ik wilde het nog even bevestigen. Ik vind haar een mooie vrouw. Mocht je nog eens een triootje willen ofzo, dan ben ik daar best voor te vinden.quote:
Je bent bevooroordeeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oneensch.
Ik heb ook zulke benen, ja!?![]()
Ja.quote:
Koop een goede spiegelquote:
Je zult ook niet happen ook he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja.Ik vind mij mooi.
Arrogante bui vandaag.Geef heiden6 maar de schuld, die zegt altijd dat ik lekker ben enzo.
Ja, maar het kan ook samengaan. Zoals ik zei, ik vind die vrouw in Requiem for a Dream wel mooi. Niet lekker. Ik kan zelfs iemand wel lekker maar niet mooi vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Even in het algemeen, Is lekker en mooi niet twee?
nee, 1 + 1quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Even in het algemeen, Is lekker en mooi niet twee?
Ik vind haar beide maar 1 van de twee hebben kan idd ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar het kan ook samengaan. Zoals ik zei, ik vind die vrouw in Requiem for a Dream wel mooi. Niet lekker. Ik kan zelfs iemand wel lekker maar niet mooi vinden.
Jij moet nog veel lerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, 1 + 1
Da's gelijk aan 1quote:
laat je door ons vooral niet van je werk afhoudenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu ga ik dus echt opruimen!!!
Ik heb 't bed al afgehaald.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
laat je door ons vooral niet van je werk afhouden
dat had ik vanochtend al gedaan voor het fokkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 't bed al afgehaald.
Sommigen zijn psychotisch idd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:17 schreef livEliveD het volgende:
Sommige blijven teksten tikken: Ik snap het niet![]()
Ohh wat zeg je nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Sommigen zijn psychotisch idd.

Dat lees je toch wat ik zeg?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ohh wat zeg je nu [afbeelding]
Deja-vu![]()
Thnxquote:
Ben druk bezig hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:41 schreef livEliveD het volgende:
Thnx
En nu, hup, verder met opruimen![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 04:01 schreef livEliveD het volgende:
Was gezellig, erg gelachenEr mogen meer van dit soort meets komen
![]()
Jammer dat ik er niet was dan
Die zal wel anders zijn qua soort meet zeg maarquote:Op zondag 27 november 2005 09:12 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding] Jammer dat ik er niet was dan. Bij de WFL meet probeer ik er wel te zijn
.
Môge !
Kort, uitslapen kan ik niet echt meer geloof ikquote:
Ik vroeg jou niks.quote:Op zondag 27 november 2005 10:25 schreef livEliveD het volgende:
Kort, uitslapen kan ik niet echt meer geloof ik
quote:
Die was allang gevonden en weggegooid.quote:Op zondag 27 november 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
Moet jij geen kwijtgeraakte condoom terugvinden
![]()
Maar hoest verder?quote:Op zondag 27 november 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die was allang gevonden en weggegooid.Als er nu nog eentje in zit, dan zit die er al een week in.
Yo! In de ban van gisterenavond: Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa. Bier zuipen. Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa.quote:
Ik ben daar alweer een beetje overheen hoor. Eerder stilletjes met een smakelijke mok koffie.quote:Op zondag 27 november 2005 11:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yo! In de ban van gisterenavond: Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa. Bier zuipen. Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa.
Zijn je gasten al weg?quote:Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Ik ben daar alweer een beetje overheen hoor. Eerder stilletjes met een smakelijke mok koffie.
Nee, maar ik kan sowieso niet lang slapen. Er zijn naar ik meen 67 foto's overgebleven, dus best wel wat.quote:Op zondag 27 november 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
Ah ok. Jij kon ook niet meer slapen? Zijn er veel foto's trouwens?
Mijn Godquote:Op zondag 27 november 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
Er zijn naar ik meen 67 foto's overgebleven, dus best wel wat.
Dat zal wel jaquote:
Qu, waar was je gister?quote:
Altijd, na gisterenavond nog wat beterquote:
Mooi.quote:Op zondag 27 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Altijd, na gisterenavond nog wat beter![]()
Jeuh, overigens voor de goede orde: ik had het niet over de meet.quote:
Wat heb je dan verder nog voor spannends gedaan gisteravond?quote:Op zondag 27 november 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Jeuh, overigens voor de goede orde: ik had het niet over de meet.
Ik verstop me liever even in een wolk van mysterie. Oeh wat romantisch weer :’)quote:Op zondag 27 november 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heb je dan verder nog voor spannends gedaan gisteravond?
Fok_shoarmaquote:
Zijn dat vaak jonge schapies op je bord?quote:
Of is dat met dubbel a?quote:Op zondag 27 november 2005 12:58 schreef livEliveD het volgende:
Zijn dat vaak jonge schapies op je bord?![]()
ja, lamsshoarmaquote:Op zondag 27 november 2005 12:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zijn dat vaak jonge schapies op je bord?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef livEliveD het volgende:
Ik verstop me liever even in een wolk van mysterie. Oeh wat romantisch weer :’)
* Alicey ook niet, en ga dan ook gewoon niet er heen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo naar de verjaardag van mijn neefje. Helemaal geen zin in al die mensen.
Lekkere bui heb jequote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo naar de verjaardag van mijn neefje. Helemaal geen zin in al die mensen.
Is dat niet iets wat je over een paar dagen kunt doen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan ik mijn neefje niet aandoen. Ik ga voor hem. Meestal neem ik hem mee naar de film ofzo voor zijn verjaardag, dan hoef ik niet tussen de visite te zitten.
Nee, want ze wonen afwisselend bij pa en ma, veel te onhandig om dan iets af te spreken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Is dat niet iets wat je over een paar dagen kunt doen?
Volgens mij wordt hij nu 8 of 9.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef miss_sly het volgende:
hoe oud wordt je neefje? en issie dan nog niet oud genoeg om aan te geven dat hij zijn verjaardag anders wil vieren?
Woont een van de twee te ver van je vandaan oid?quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want ze wonen afwisselend bij pa en ma, veel te onhandig om dan iets af te spreken.
Nee, maar bij een van de twee kom ik liever niet. Bij de ander trouwens ook niet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
Woont een van de twee te ver van je vandaan oid?
Hoe deed je dat in hte verleden dan?quote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar bij een van de twee kom ik liever niet. Bij de ander trouwens ook niet.
Eerlijk gezegd herken ik dit welquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is volledig bui-onafhankelijk. Ik haat verjaardagen. Wat voor bui ik ook heb.
Ben je niet juist lekker uitgerust van die sauna?quote:Op zondag 27 november 2005 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van de sauna, alles weer gescrubd dus ik ben heel zacht en aaibaar ^_^. Was een leuke sauna (Leiden), en heel groot vooral. De ijsgrot is heel leuk gemaakt. Ik ben nu wel erg moe (vannacht was het half drie, en dan nog eens een dagje sauna...)
Met mij is het een beetje brakquote:Hoe is het met de rest van de LFC?
Ik heb ook een hekel aan verjaardagen normaal gesproken. Soms kom ik echter alsnog een half uurtje a een uurtje langs. Soms niet (Vandaag heb ik wel een bui dat ik er echt geen zin in heb, maar ik heb een excuuskalenderquote:Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd herken ik dit wel
Hmmm.. Doet dus eik niet zo ter zake?quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kom er wel, maar ik heb niks met die mensen. Wel met mijn neefje.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant ben je nog zo ontspannen dat je slaperig bent. Mede doordat ik weinig heb geslapen vannacht. Ik was vanochtend heel fit, ik ben een ochtendmens. En dan komt het in de namiddag/avond weer terug.quote:Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je niet juist lekker uitgerust van die sauna?
Ik ben hormonaal vrijwel altijd raar. Ik had net zin in vet eten. Ik had een taart gebakken, en dat blijkt echt een uitkomst voor mensen met een grote eetlust, die veel moeten aankomen, en van witte chocolade houden. Er zit namelijk vrij veel roomkaas, witte chocolade en slagroom in de vulling. Enorm machtig dus! En hij was niet zo opgestold zoals gehooptquote:[..]
Met mij is het een beetje brakWeinig geslapen en hormonaal niet helemaal zoals het hoort.
Welke sauna in leiden vas dat?quote:Op zondag 27 november 2005 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van de sauna, alles weer gescrubd dus ik ben heel zacht en aaibaar ^_^. Was een leuke sauna (Leiden), en heel groot vooral. De ijsgrot is heel leuk gemaakt. Ik ben nu wel erg moe (vannacht was het half drie, en dan nog eens een dagje sauna...)
Hoe is het met de rest van de LFC?
Da's erg vervelend.. Is het morgen denk je wel over?quote:Op zondag 27 november 2005 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant ben je nog zo ontspannen dat je slaperig bent. Mede doordat ik weinig heb geslapen vannacht. Ik was vanochtend heel fit, ik ben een ochtendmens. En dan komt het in de namiddag/avond weer terug.
Kaas en slagroom wil wel inderdaad.. Zelfs ik kan dan een keer genoeg eten.quote:Ik ben hormonaal vrijwel altijd raar. Ik had net zin in vet eten. Ik had een taart gebakken, en dat blijkt echt een uitkomst voor mensen met een grote eetlust, die veel moeten aankomen, en van witte chocolade houden. Er zit namelijk vrij veel roomkaas, witte chocolade en slagroom in de vulling. Enorm machtig dus! En hij was niet zo opgestold zoals gehoopt.
Morgen zal voor jou ook wel weer de wek beginnen, ja.quote:Ik ben ook wel brak. Zometeen even leren en vroeg naar bed enzo.
Sauna thermen 5 meiquote:Op zondag 27 november 2005 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welke sauna in leiden vas dat?
Heerlijk zo'n dagje, ik moet het ook weer eens inplannen
Is dan wel over denk ik, als ik vandaag gewoon op tijd naar bed ga wel.quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's erg vervelend.. Is het morgen denk je wel over?
Het was lekker ja, als je van witte chocolade houdt, en dat doe ikquote:[..]
Kaas en slagroom wil wel inderdaad.. Zelfs ik kan dan een keer genoeg eten.![]()
Was het erg dat het minder opgestold was? Het was toch best lekker ook neem ik aan?
Jeps...quote:[..]
Morgen zal voor jou ook wel weer de wek beginnen, ja.
Mooi zoquote:Op zondag 27 november 2005 15:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is dan wel over denk ik, als ik vandaag gewoon op tijd naar bed ga wel.
Hmm, is inderdaaf minder.. Maar aan de andere kant nog steeds niet vies.quote:Het was lekker ja, als je van witte chocolade houdt, en dat doe ik. Allen het was zeg maar de taart (gebak) met daarop de laag chocoladevulling. En die zakte dus ineen
.
Het waait over, ooitquote:
Jullie staan er wel erg charmant op allemaalquote:Op zondag 27 november 2005 16:40 schreef livEliveD het volgende:
Foto's![]()
[Meet] Gelukkig hebben we de foto's nog
Ja hehquote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie staan er wel erg charmant op allemaal.
Photoshopquote:
Alsof jij niet knap bentquote:
Nee, ik kreeg een spontaan minderwaardigheidscomplex in de sauna enzoquote:
Ik ben voor. Even me MSN alvast aanzetten voor de reactiesquote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef -Trinity- het volgende:
Nee, ik kreeg een spontaan minderwaardigheidscomplex in de sauna enzo. Misschien dat ik maar een R&Ptopic erover moet openen, zouden meer mensen dat hebben? Dat je zo in de sauna loopt, en spontaan jaloers wordt op de mensen om je heen.
Dan lijk ik wel erg je opvolger/leerlingequote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben voor. Even me MSN alvast aanzetten voor de reacties![]()
Mannen plagen, kusjes vragenquote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef -Trinity- het volgende:
Dan lijk ik wel erg je opvolger/leerlinge. Ik heb wel zin in een rel trouwens, weet niet waarom. Hormonen misschien. Ik heb ook zin om jou te pesten eigenlijk. Misschien moet ik het combineren...
Wacht maar tot het ranzige gedeelte komtquote:Op zondag 27 november 2005 17:31 schreef -Trinity- het volgende:
Kusjes van knappe mannen zijn altijd goed.
Ik vond het zelfs nog best drinkbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef DionysuZ het volgende:
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/033333.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]GUINNESS
Ranzig?quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef livEliveD het volgende:
Wacht maar tot het ranzige gedeelte komt
Best ok hehquote:
Wat post je een vrolijke foto van mij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/17000.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dan drink je n black velvet. Guinness met cider.quote:
Guinness afgewisseld met water ging ook, en in die tent was water toch gratis.quote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Dan drink je n black velvet. Guinness met cider.![]()
Ik hoorde laatst iets over het gebruik van gesmolten chocoladequote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ranzig?Ik sta open voor nieuwe dingen
.
Geloof me, we mogen elkaar echt welquote:Dio: zo communiceer ik bijna altijd met liv heur.
Chocola houdt warmte goed vast, dus wel uitkijken dat je je niet verbrandtquote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over het gebruik van gesmolten chocolade![]()
[..]
Geloof me, we mogen elkaar echt wel
En hoequote:
Mja, schat, wil jij de rest van Groove Armada nog trouwens?quote:
Tijd voor een rel?quote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Wat is dit toch een typische zondag.. Brak, een slapende kat op mijn schoot, en een slapende kat achter me.
* Alicey vindt van wel..quote:
Zoiets ja.quote:Ik ben gewoon kapot. Typisch zondag. Deep Dish op:. Lekkere muziek; lounge/clubbing ofzo. En dan maar uitrusten.
Doe maar even niet, de grond is nogal heetquote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan alsnog dat R&P topic openen over mijn saunaprobleem? Aan de andere kant heb ik geen zin in een boze crew.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe maar even niet, de grond is nogal heet![]()
Ik ook ja, maar een van de honden is er panisch voor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
Je schrok.
De vorige hond van me ouders had dat sinds we in een huis met grote ramen gingen wonen. Werd ie ook bang van onweer en zoquote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ook ja, maar een van de honden is er panisch voor.
Patat met een vitamine pil?quote:Op zondag 27 november 2005 18:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey overigens trots op haarzelf
Ik ga toch gezond koken.
quote:
Ooohh Sorry mijn foutquote:
Ik blijf in elk geval altijd thuis met Oud & Nieuw. Vind het toch al een kutfeest.quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef Alicey het volgende:
Hoe doe je dat eik met oud- en nieuw, Lupa?
Ik vind dat 'beste wensen' gedoe altijd zo schijnheiligquote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik blijf in elk geval altijd thuis met Oud & Nieuw. Vind het toch al een kutfeest.
Ook weer waar.. Hoewel het op zich wel een leuk ritueel is om een jaar af te sluiten, mits het komende jaar goeds belooft.quote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik blijf in elk geval altijd thuis met Oud & Nieuw. Vind het toch al een kutfeest.
Ja, en ook dat andere voer nog.quote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Krijgen je beesten nu nog steeds Carnibest, Alicey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |