Wacht maar tot het ranzige gedeelte komtquote:Op zondag 27 november 2005 17:31 schreef -Trinity- het volgende:
Kusjes van knappe mannen zijn altijd goed.
Ik vond het zelfs nog best drinkbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef DionysuZ het volgende:
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/033333.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]GUINNESS
Ranzig?quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef livEliveD het volgende:
Wacht maar tot het ranzige gedeelte komt
Best ok hehquote:
Wat post je een vrolijke foto van mij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/17000.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dan drink je n black velvet. Guinness met cider.quote:
Guinness afgewisseld met water ging ook, en in die tent was water toch gratis.quote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Dan drink je n black velvet. Guinness met cider.![]()
Ik hoorde laatst iets over het gebruik van gesmolten chocoladequote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ranzig?Ik sta open voor nieuwe dingen
.
Geloof me, we mogen elkaar echt welquote:Dio: zo communiceer ik bijna altijd met liv heur.
Chocola houdt warmte goed vast, dus wel uitkijken dat je je niet verbrandtquote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over het gebruik van gesmolten chocolade![]()
[..]
Geloof me, we mogen elkaar echt wel
En hoequote:
Mja, schat, wil jij de rest van Groove Armada nog trouwens?quote:
Tijd voor een rel?quote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Wat is dit toch een typische zondag.. Brak, een slapende kat op mijn schoot, en een slapende kat achter me.
* Alicey vindt van wel..quote:
Zoiets ja.quote:Ik ben gewoon kapot. Typisch zondag. Deep Dish op:. Lekkere muziek; lounge/clubbing ofzo. En dan maar uitrusten.
Doe maar even niet, de grond is nogal heetquote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan alsnog dat R&P topic openen over mijn saunaprobleem? Aan de andere kant heb ik geen zin in een boze crew.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe maar even niet, de grond is nogal heet![]()
Ik ook ja, maar een van de honden is er panisch voor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
Je schrok.
De vorige hond van me ouders had dat sinds we in een huis met grote ramen gingen wonen. Werd ie ook bang van onweer en zoquote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ook ja, maar een van de honden is er panisch voor.
Patat met een vitamine pil?quote:Op zondag 27 november 2005 18:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey overigens trots op haarzelf
Ik ga toch gezond koken.
quote:
Ooohh Sorry mijn foutquote:
Ik blijf in elk geval altijd thuis met Oud & Nieuw. Vind het toch al een kutfeest.quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef Alicey het volgende:
Hoe doe je dat eik met oud- en nieuw, Lupa?
Ik vind dat 'beste wensen' gedoe altijd zo schijnheiligquote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik blijf in elk geval altijd thuis met Oud & Nieuw. Vind het toch al een kutfeest.
Ook weer waar.. Hoewel het op zich wel een leuk ritueel is om een jaar af te sluiten, mits het komende jaar goeds belooft.quote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik blijf in elk geval altijd thuis met Oud & Nieuw. Vind het toch al een kutfeest.
Ja, en ook dat andere voer nog.quote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Krijgen je beesten nu nog steeds Carnibest, Alicey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |