* Alicey ook niet, en ga dan ook gewoon niet er heen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo naar de verjaardag van mijn neefje. Helemaal geen zin in al die mensen.
Lekkere bui heb jequote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zo naar de verjaardag van mijn neefje. Helemaal geen zin in al die mensen.
Is dat niet iets wat je over een paar dagen kunt doen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan ik mijn neefje niet aandoen. Ik ga voor hem. Meestal neem ik hem mee naar de film ofzo voor zijn verjaardag, dan hoef ik niet tussen de visite te zitten.
Nee, want ze wonen afwisselend bij pa en ma, veel te onhandig om dan iets af te spreken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Is dat niet iets wat je over een paar dagen kunt doen?
Volgens mij wordt hij nu 8 of 9.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef miss_sly het volgende:
hoe oud wordt je neefje? en issie dan nog niet oud genoeg om aan te geven dat hij zijn verjaardag anders wil vieren?
Woont een van de twee te ver van je vandaan oid?quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want ze wonen afwisselend bij pa en ma, veel te onhandig om dan iets af te spreken.
Nee, maar bij een van de twee kom ik liever niet. Bij de ander trouwens ook niet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
Woont een van de twee te ver van je vandaan oid?
Hoe deed je dat in hte verleden dan?quote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar bij een van de twee kom ik liever niet. Bij de ander trouwens ook niet.
Eerlijk gezegd herken ik dit welquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is volledig bui-onafhankelijk. Ik haat verjaardagen. Wat voor bui ik ook heb.
Ben je niet juist lekker uitgerust van die sauna?quote:Op zondag 27 november 2005 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van de sauna, alles weer gescrubd dus ik ben heel zacht en aaibaar ^_^. Was een leuke sauna (Leiden), en heel groot vooral. De ijsgrot is heel leuk gemaakt. Ik ben nu wel erg moe (vannacht was het half drie, en dan nog eens een dagje sauna...)
Met mij is het een beetje brakquote:Hoe is het met de rest van de LFC?
Ik heb ook een hekel aan verjaardagen normaal gesproken. Soms kom ik echter alsnog een half uurtje a een uurtje langs. Soms niet (Vandaag heb ik wel een bui dat ik er echt geen zin in heb, maar ik heb een excuuskalenderquote:Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd herken ik dit wel
Hmmm.. Doet dus eik niet zo ter zake?quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kom er wel, maar ik heb niks met die mensen. Wel met mijn neefje.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant ben je nog zo ontspannen dat je slaperig bent. Mede doordat ik weinig heb geslapen vannacht. Ik was vanochtend heel fit, ik ben een ochtendmens. En dan komt het in de namiddag/avond weer terug.quote:Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je niet juist lekker uitgerust van die sauna?
Ik ben hormonaal vrijwel altijd raar. Ik had net zin in vet eten. Ik had een taart gebakken, en dat blijkt echt een uitkomst voor mensen met een grote eetlust, die veel moeten aankomen, en van witte chocolade houden. Er zit namelijk vrij veel roomkaas, witte chocolade en slagroom in de vulling. Enorm machtig dus! En hij was niet zo opgestold zoals gehooptquote:[..]
Met mij is het een beetje brakWeinig geslapen en hormonaal niet helemaal zoals het hoort.
Welke sauna in leiden vas dat?quote:Op zondag 27 november 2005 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van de sauna, alles weer gescrubd dus ik ben heel zacht en aaibaar ^_^. Was een leuke sauna (Leiden), en heel groot vooral. De ijsgrot is heel leuk gemaakt. Ik ben nu wel erg moe (vannacht was het half drie, en dan nog eens een dagje sauna...)
Hoe is het met de rest van de LFC?
Da's erg vervelend.. Is het morgen denk je wel over?quote:Op zondag 27 november 2005 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant ben je nog zo ontspannen dat je slaperig bent. Mede doordat ik weinig heb geslapen vannacht. Ik was vanochtend heel fit, ik ben een ochtendmens. En dan komt het in de namiddag/avond weer terug.
Kaas en slagroom wil wel inderdaad.. Zelfs ik kan dan een keer genoeg eten.quote:Ik ben hormonaal vrijwel altijd raar. Ik had net zin in vet eten. Ik had een taart gebakken, en dat blijkt echt een uitkomst voor mensen met een grote eetlust, die veel moeten aankomen, en van witte chocolade houden. Er zit namelijk vrij veel roomkaas, witte chocolade en slagroom in de vulling. Enorm machtig dus! En hij was niet zo opgestold zoals gehoopt.
Morgen zal voor jou ook wel weer de wek beginnen, ja.quote:Ik ben ook wel brak. Zometeen even leren en vroeg naar bed enzo.
Sauna thermen 5 meiquote:Op zondag 27 november 2005 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welke sauna in leiden vas dat?
Heerlijk zo'n dagje, ik moet het ook weer eens inplannen
Is dan wel over denk ik, als ik vandaag gewoon op tijd naar bed ga wel.quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's erg vervelend.. Is het morgen denk je wel over?
Het was lekker ja, als je van witte chocolade houdt, en dat doe ikquote:[..]
Kaas en slagroom wil wel inderdaad.. Zelfs ik kan dan een keer genoeg eten.![]()
Was het erg dat het minder opgestold was? Het was toch best lekker ook neem ik aan?
Jeps...quote:[..]
Morgen zal voor jou ook wel weer de wek beginnen, ja.
Mooi zoquote:Op zondag 27 november 2005 15:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is dan wel over denk ik, als ik vandaag gewoon op tijd naar bed ga wel.
Hmm, is inderdaaf minder.. Maar aan de andere kant nog steeds niet vies.quote:Het was lekker ja, als je van witte chocolade houdt, en dat doe ik. Allen het was zeg maar de taart (gebak) met daarop de laag chocoladevulling. En die zakte dus ineen
.
Het waait over, ooitquote:
Jullie staan er wel erg charmant op allemaalquote:Op zondag 27 november 2005 16:40 schreef livEliveD het volgende:
Foto's![]()
[Meet] Gelukkig hebben we de foto's nog
Ja hehquote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie staan er wel erg charmant op allemaal.
Photoshopquote:
Alsof jij niet knap bentquote:
Nee, ik kreeg een spontaan minderwaardigheidscomplex in de sauna enzoquote:
Ik ben voor. Even me MSN alvast aanzetten voor de reactiesquote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef -Trinity- het volgende:
Nee, ik kreeg een spontaan minderwaardigheidscomplex in de sauna enzo. Misschien dat ik maar een R&Ptopic erover moet openen, zouden meer mensen dat hebben? Dat je zo in de sauna loopt, en spontaan jaloers wordt op de mensen om je heen.
Dan lijk ik wel erg je opvolger/leerlingequote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben voor. Even me MSN alvast aanzetten voor de reacties![]()
Mannen plagen, kusjes vragenquote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef -Trinity- het volgende:
Dan lijk ik wel erg je opvolger/leerlinge. Ik heb wel zin in een rel trouwens, weet niet waarom. Hormonen misschien. Ik heb ook zin om jou te pesten eigenlijk. Misschien moet ik het combineren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |