Roombaatje is wat dat betreft dus net zo lastig als een kat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef het_fokschaap het volgende:
Roombaatje verbrak net m'n internet verbinding door de stroom uit te zetten. Ze reed tegen het knopje van m'n stroomblok aan
idd, vooral niet in R&P.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LivE doet nooit nutteloze posts, jeweetog?
Niet dat ik weet, wil je ergens je hormoonspiegel op loslaten (geloof me, ik ken het gevoel)?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Loopt er nog ergens een reltopic?
Esthetisch wel mooi, niet mijn type. Jared Leto daarentegen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef livEliveD het volgende:
Soundtrack is super. Lekkere dame ook wel![]()
Sorry?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Hierbij hanteer je een van te voren gekozen standpunt, en beredeneer je dat standpunt vanuit zichzelf.
mja, maar ondertussen doet ze ook nog wat nuttigsquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roombaatje is wat dat betreft dus net zo lastig als een kat.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:
Katten ook. Die maken troep, zodat Roombaatje, en bij gebreke daarvan ik, weer iets te doen heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar ondertussen doet ze ook nog wat nuttigs
Zullen we de statistieken van WFL-SC erbij pakken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LivE doet nooit nutteloze posts, jeweetog?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wil je ergens je hormoonspiegel op loslaten (geloof me, ik ken het gevoel)?![]()
krijg je bezoek ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over troep gesproken... Ik moest nu maar eens beginnen met opruimen enzo.
Je kunt toch in hem investeren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In deze film vind ik 'm trouwens veel te mager. Normaal zit er meer vlees aan.
ik ook, maar ik haat opruimen nog meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Maar ik haat rotzooi.
Ik snap er nu helemaal geen ruk meer van maar het zal welquote:
Oh ik wil vanavond op verzoek best een onderwerp aansnijden hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
Anders is het zo zielig voor de meeters.
Vast welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik snap er nu helemaal geen ruk meer van maar het zal wel
Als in, hem vetmesten?quote:
Ik vind het daar wel meevallen eik. Soms een tvp maar normaal antwoord ik daar redelijk ok.quote:
je bent een feederquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als in, hem vetmesten?Ik val nu eenmaal op stevige mannen.
En ik vind niets heerlijker dan een man verwennen met lekker eten. Nou ja, seks is lekkerder natuurlijk, maar daarna.
Ik hou van het gevoel dat je krijgt als alles netjes opgeruimd en schoongemaakt is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook, maar ik haat opruimen nog meer
Kan ook.. Maar hoop eik dat ik weer een beetje normaal ben vanavond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik wil vanavond op verzoek best een onderwerp aansnijden hoor.![]()
Dat nou ook weer niet. Ik val op stevige mannen, niet op vette mormels die hun eigen pik niet meer kunnen zien.quote:
Zolang je er geen topics opent wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het daar wel meevallen eik. Soms een tvp maar normaal antwoord ik daar redelijk ok.
Nou ik ben met je eens dat zoals de ideale vrouw wordt gezien in bladen en dergelijke eigenlijk te dun is imhoquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als in, hem vetmesten?Ik val nu eenmaal op stevige mannen.
En ik vind niets heerlijker dan een man verwennen met lekker eten. Nou ja, seks is lekkerder natuurlijk, maar daarna.
Het maakt mij eerlijk gezegd geen ene reet uit. Kijk wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Kan ook.. Maar hoop eik dat ik weer een beetje normaal ben vanavond.
Ook daar zitten hele normale tussen op slechts 3 naquote:
Ik had het over mannen. Maar ik vind al die fotomodellen enzo veel te dun idd. Mijn figuur vind ik zo ongeveer perfect.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben met je eens dat zoals de ideale vrouw wordt gezien in bladen en dergelijke eigenlijk te dun is imho
Je gaat in een hoek staan om te kijken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het maakt mij eerlijk gezegd geen ene reet uit. Kijk wel hoe het loopt.
Heb ik nog steeds 5 notes trouwens?quote:
De impact van die 3 was echter niet gering.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ook daar zitten hele normale tussen op slechts 3 na![]()
Weet niet, heb je nooit echt goed bekeken en dan nog had je kleren aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had het over mannen. Maar ik vind al die fotomodellen enzo veel te dun idd. Mijn figuur vind ik zo ongeveer perfect.
Nope, je hebt er eentje bij. Svhoppen werkt soms wel ja. :'0quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds 5 notes trouwens?
Overigens werkt dat schoppen wel![]()
Moet je maar beter die users onder je duim houden hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
De impact van die 3 was echter niet gering.
Jezus, vroeger regende het tenminste van die dingen en dan ook om net niksquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Nope, je hebt er eentje bij. Svhoppen werkt soms wel ja. :'0
Beter er onder dan dat ze er op staan te springen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moet je maar beter die users onder je duim houden hoor![]()
Leuk is andersquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
Sorry, ik ben echt in een vervelende bui
Je wilde er 10 bij hebben ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jezus, vroeger regende het tenminste van die dingen en dan ook om net niks![]()
Of 100 of 1000 of ...quote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had het over mannen. Maar ik vind al die fotomodellen enzo veel te dun idd. Mijn figuur vind ik zo ongeveer perfect.
Hopelijk ben je vanavond ook nog vervelend. Ik heb nog wat hormonen liggen namelijk.quote:
Dit is zo ongeveer perfect, qua vormen:quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
Weet niet, heb je nooit echt goed bekeken en dan nog had je kleren aan![]()
Jij ging Yvonne al te lijf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk ben je vanavond ook nog vervelend. Ik heb nog wat hormonen liggen namelijk.![]()
Blondquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is zo ongeveer perfect, qua vormen:
http://www.maltmadness.com/LB224A.jpg
Och wie weet. Maar iedereen krijgt een veeg uit de pan die wil hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |