Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ga je naar de Coffee Company? Have fun.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:34 schreef Doffy het volgende:
De onvolprezen Darwin-awards!
En nu gaat Doffel koffie, broodje en fietslichtjes halen!
Ik zal maar niet zeggen wat me nu weer allemaal verweten wordtquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat nu weer dan?
Ik heb opzich geen andere optiesquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent bij je ouders, of...?
Misschien verstandiger om daar voorlopig gewoon weg te blijven?
Nee, ik woon nog bij mijn ouders inquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt toch een studentenkamer? Daar kun je toch gewoon blijven?
Kan ik wel eens hebben gedaan, maar het is niet mijn gewoontequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nou gek dan? Of noem jij je ouders met enige regelmaat 'huisgenoten'?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmens
Ah mooi want ik heb nu ook keelpijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
vannacht toch uitgeweest ondanks m'n keelpijn. ik werd overgehaald door vrienden. wonder boven wonder lijkt dat goed te werken tegen keelpijn
Vodka schijnt goed te werken tegen een keelontsteking idd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
vannacht toch uitgeweest ondanks m'n keelpijn. ik werd overgehaald door vrienden. wonder boven wonder lijkt dat goed te werken tegen keelpijn
er is vannacht nog een Awakeningsquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah mooi want ik heb nu ook keelpijn![]()
Het doodt alle ziektekiemen wrs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
Vodka schijnt goed te werken tegen een keelontsteking idd.
Ook een Fok meetquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef het_fokschaap het volgende:
er is vannacht nog een Awakenings
Volgens mij iets wat alleen vrouwen kennenquote:
Ah er wordt langzaam een basis voor samen shoppen gecreëerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zag er ook één in Amsterdam, althans miss_sly wees me erop
gevoelloos en harteloos mensquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream gekeken. Kan niet zeggen dat ik er erg emotioneel of depressief van ben geworden. Wel een heel triest verhaal, maar het raakt me niet heel erg.Wel geweldige soundtrack.
Sorry. Ik kan 't ook niet helpen. Er bekroop mij eerder een gevoel van walging dan medelijden of droefheid...quote:
Moordenaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb twee weken geleden een plant voor m'n verjaardag gekregen en die is nu al aan z'n laatste loodjes bezig
meestal houden ze het ongeveer een jaar uit zodat ik een nieuwe kan krijgen op m'n verjaardag
Hier leven planten ook niet lang.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb twee weken geleden een plant voor m'n verjaardag gekregen en die is nu al aan z'n laatste loodjes bezig
meestal houden ze het ongeveer een jaar uit zodat ik een nieuwe kan krijgen op m'n verjaardag
gaat weg achter mij, Satanquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan 't ook niet helpen. Er bekroop mij eerder een gevoel van walging dan medelijden of droefheid...
Denk je dat ik het anders had gepost?quote:
Hierbij hanteer je een van te voren gekozen standpunt, en beredeneer je dat standpunt vanuit zichzelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denk je dat ik het anders had gepost?![]()
Domme doos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef het_fokschaap het volgende:
Roombaatje verbrak net m'n internet verbinding door de stroom uit te zetten. Ze reed tegen het knopje van m'n stroomblok aan
Soundtrack is super. Lekkere dame ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream gekeken. Kan niet zeggen dat ik er erg emotioneel of depressief van ben geworden. Wel een heel triest verhaal, maar het raakt me niet heel erg.Wel geweldige soundtrack.
LivE doet nooit nutteloze posts, jeweetog?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Hierbij hanteer je een van te voren gekozen standpunt, en beredeneer je dat standpunt vanuit zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |