welke films ? waarover ga je debatteren ? en wie treedt er op ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef Doffy het volgende:
Morgen twee films, één debat en één concert
Nog een beetje droog gebleven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef Alicey het volgende:
Weer thuis...
Best wel. EN ik had nu met de terugweg de wind mee, dus dat scheelt ook enorm. Vanochtend was er bijna geen fietsen aan.. Heb zelfs de hele ochtend spierpijn in mijn dijen gehad, terwijl ik daar toch wel redelijk gespierd ben..quote:
Als ik je ooit met een zwembril op betrap, wil ik je nooit meer zien!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Doffy het volgende:
Zwemmen. Chloor. Viezigheid. Geen zwembril![]()
en mooie jongens in zwembroekquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Doffy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik je ooit met een zwembril op betrap, wil ik je nooit meer zien!
Helemaal niet.quote:Maar volgens mij ben jij te ijdel om zo'n ding op te zetten.![]()
Bleh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij wel,maar het fijne weet ik erniet van..quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb ook altijd behoorlijk last van dat chloor. Zijn er eik geen prettiger manieren om een zwembad schoon te houden?
* Alicey heeft nog whisky in huis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zin in drank, maar ik heb alleen maar gin en dat lust ik niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, Doffy... Frysk Hynder is niet meer te krijgen. Helemaal niet meer.
Ok, het heeft wel iets grappig. Toegegevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was er al bang voor. Ik vind het zelf echter enorm grappig.
Ik vond hem erg cool. Heel surrealistisch. Vage sfeer enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ok, het heeft wel iets grappig. Toegegeven
En the Cube is mwoah.
Kijk, dát zijn tenminste goeie films. Requiem, Translation en Magnolia staan allemaal in mijn top 20quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Morgen ga ik Requiem for a Dream kijken. Verder heb ik van heiden6 nog gekregen Four Rooms, Kids, Lost in Translation en Magnolia.
The Cube stond op hetzelfde schijfje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef Doffy het volgende:
Kijk, dát zijn tenminste goeie films. Requiem, Translation en Magnolia staan allemaal in mijn top 20Zeker Requiem staat hóóg. Misschien zelfs op 1.
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmensquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor Requiem...
Die rillingen en tranen heb ik al bij The Neverending Story, dus dat komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmens
ik ben een harteloos en gevoelloos onmensquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmens
Weg jij!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben een harteloos en gevoelloos onmens
Oeh, bereid je voor op een dosis misselijkheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en ik heb ook de dvd van Salo van Pasolini besteld. Die wilde heiden6 ook graag zien, maar hij kon 'm nergens online vinden.
Gaat heen achter mij, Satanquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben een harteloos en gevoelloos onmens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |