Die kop van die hondquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]Het leuke is dat die hond een Weimaraner is, een jachthond dus. Kan me voorstellen dat dit z'n eer te na is.
Niet verstandig vandaag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och wie weet. Maar iedereen krijgt een veeg uit de pan die wil hoor![]()
Dan zit je met Syl wel goed. Die heeft ook mooie vormen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hou wel van mooie rondingen. het moet geen gratenpakket zijn waar je je steeds stoot aan een paar botten
* Alicey vindt het best een mooie dame.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit dan, livE? Onze eigen Marghareta Zelle, beter bekend als Mata Hari:
[afbeelding]
Haar gezicht vind ik niet mooi. Haar lijf wel. Erg vrouwelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt het best een mooie dame.
Truequote:
Afgezien van die grafkop vind ik het figuur al wel beter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit dan, livE? Onze eigen Marghareta Zelle, beter bekend als Mata Hari:
[afbeelding]
Dan bevallen deze dames ook wel denk ik?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
Afgezien van die grafkop vind ik het figuur al wel beter.
Nou nee. Das te vet imho.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan bevallen deze dames ook wel denk ik?
Te vet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
Nou nee. Das te vet imho.
Die is nog wel mooi gevormd idd..quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Te vet?Gimme a break. Die linker, die haar haar staat te kammen...
![]()
![]()
Benen zijn net te dik. Duidelijke showstopperquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Te vet?Gimme a break. Die linker, die haar haar staat te kammen...
![]()
![]()
Oneensch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef livEliveD het volgende:
Benen zijn net te dik. Duidelijke showstopper![]()
heb je mij horen klagen ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zit je met Syl wel goed. Die heeft ook mooie vormen.
Nee, maar ik wilde het nog even bevestigen. Ik vind haar een mooie vrouw. Mocht je nog eens een triootje willen ofzo, dan ben ik daar best voor te vinden.quote:
Je bent bevooroordeeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oneensch.
Ik heb ook zulke benen, ja!?![]()
Ja.quote:
Koop een goede spiegelquote:
Je zult ook niet happen ook he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja.Ik vind mij mooi.
Arrogante bui vandaag.Geef heiden6 maar de schuld, die zegt altijd dat ik lekker ben enzo.
Ja, maar het kan ook samengaan. Zoals ik zei, ik vind die vrouw in Requiem for a Dream wel mooi. Niet lekker. Ik kan zelfs iemand wel lekker maar niet mooi vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Even in het algemeen, Is lekker en mooi niet twee?
nee, 1 + 1quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Even in het algemeen, Is lekker en mooi niet twee?
Ik vind haar beide maar 1 van de twee hebben kan idd ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar het kan ook samengaan. Zoals ik zei, ik vind die vrouw in Requiem for a Dream wel mooi. Niet lekker. Ik kan zelfs iemand wel lekker maar niet mooi vinden.
Jij moet nog veel lerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, 1 + 1
Da's gelijk aan 1quote:
laat je door ons vooral niet van je werk afhoudenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu ga ik dus echt opruimen!!!
Ik heb 't bed al afgehaald.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
laat je door ons vooral niet van je werk afhouden
dat had ik vanochtend al gedaan voor het fokkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 't bed al afgehaald.
Sommigen zijn psychotisch idd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:17 schreef livEliveD het volgende:
Sommige blijven teksten tikken: Ik snap het niet![]()
Ohh wat zeg je nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Sommigen zijn psychotisch idd.

Dat lees je toch wat ik zeg?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ohh wat zeg je nu [afbeelding]
Deja-vu![]()
Thnxquote:
Ben druk bezig hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:41 schreef livEliveD het volgende:
Thnx
En nu, hup, verder met opruimen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |