quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Kleintje het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje
Maurisico----------------->
Jappie---------------------> Wickedangel, Cuall
Motivatie:
Ik wil eigenlijk Jappie en Bommie allebei 1 punt geven, maar waarschijnlijk mag dat niet.
Dus dan trek ik de stand maar gelijk. Jappie en Bommie allebei 4 punten.
Ze mogen allebei niet weg!
De nieuwe stand is dan:
Versabommie---> 4
Jappie------------> 4
Maurisico--------> 0
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Doe je plasje wel daar achter in die hoek graag...ja precies daar...daar bij de schutting.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef versabommie het volgende:
HEY een nieuw topic! ff bevlekken!
Tegen pseudo-bitches: zolang als ik wil, met twee vingers in mijn neus! Een interessantere vraag is hoe lang jij het volhoudt. Niet lang meer, denk ik...quote:
psssssssssssssst! kijk eens onder je dekbed?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe je plasje wel daar achter in die hoek graag...ja precies daar...daar bij de schutting.![]()
Ik heb een hele lange adem... Ik doelde meer op het opnoemen van mijn verlanglijstje...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:16 schreef demins het volgende:
Een interessantere vraag is hoe lang jij het volhoudt. Niet lang meer, denk ik...
Wijn en voor de gasten bier... of koffie.... of thee...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:16 schreef demins het volgende:
Wat heb jezelf trouwens in huis, onder de schedelpan?![]()
Ik weet genoeg!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een hele lange adem... Ik doelde meer op het opnoemen van mijn verlanglijstje...
[..]
Wijn en voor de gasten bier... of koffie.... of thee...
Ben je het nu al zat?quote:
Dat zijn nou details waar ik nog niet op zit te wachten...quote:
Splaakgeblekje?quote:Ik doelde meer op het opnoemen van mijn verlanglijstje...
Een lekker soepje in die kop van jou! Maar onder een leuke coiffure!quote:Wijn en voor de gasten bier... of koffie.... of thee...
Niet alles meteeen negatief voor jezelf uitleggen, daar word je depressief van!quote:
Owwww vluchtgedlag...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:27 schreef demins het volgende:
Dat zijn nou details waar ik nog niet op zit te wachten...
Splaakgeblekje?
Een lekker soepje in die kop van jou! Maar onder een leuke coiffure!
sambal bij ?quote:
Doe je mond eens dicht... Je kwijlt!quote:
Solly!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe je mond eens dicht... Je kwijlt!![]()
* geeft snel een slabbertjequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
Snel!!! Je weet hoe ik kan kwijlen!![]()
Mag ik je veel wijsheid toewensen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef ChantalC het volgende:
Als dat watje niet gaat stemmen, dan stem ik wel...
ga je gangquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef ChantalC het volgende:
Als dat watje niet gaat stemmen, dan stem ik wel...
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Motivatie:
Versabommie, wat moet ik daarover zeggen? Slijmt teveel om stemmen te krijgen. No way, dat sta ik niet toe...![]()
In your dreams.... Duhhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehe
in YOUR dreams beeb!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In your dreams.... Duhhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
in YOUR dreams beeb!
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Motivatie:
Jappie, vond ik echt een misstap maken door aan te nemen dat ik stapelgek op Bommie zou zijn. IQ heeft ie dus niet...![]()
* versabommie high fived Jappiequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehe
nee tutje de klemtoon!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...![]()
Het plagierend karakter van de heer V. Bommie was al eerder het onderwerp van verontwaardigde discussies in fora over de ganse wereld!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...![]()
OK Jap! Notitie gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Noobody calls me tutje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
nee tutje de klemtoon!
Wie bedoelt u allemaal! Lijsten wil ik zien!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Stelletje niksnutten... Jullie kunnen gewoon niet tegen een afwijzing en draaien het dan maar om dat ik het niet wil toegeven.... Bah bah bah... Dat zijn Sjankwal/Ingrid praktijken!
Afwijzing? ik hen niet eens een toenadering overwogen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Stelletje niksnutten... Jullie kunnen gewoon niet tegen een afwijzing en draaien het dan maar om dat ik het niet wil toegeven.... Bah bah bah... Dat zijn Sjankwal/Ingrid praktijken!
Ach Jappie en Versa zitten op een roze wolk en kunnen dus niet objectief reageren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben de Aquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Nooboddy en Bommie bedoel jequote:
nee deze: [BB] user servival game # 37b [i]de cirkel is rond[/i]quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef demins het volgende:
[..]
Jawel, hoor! [BB] user servival game # 37b [i]de cirkel is rond[/i]![]()
Notitie gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben een A![]()
We hebben een P![]()
We hebben een E![]()
We hebben een N![]()
We hebben een L![]()
We hebben een I![]()
We hebben een E![]()
We hebben een F![]()
We hebben een D![]()
We hebben een E![]()
We hebben eerlijke ouwerwetse onvervalste A P E N L I E F D E![]()
![]()
![]()
Leve de primatenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het buurtvader project start steeds vroeger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef PC eend het volgende:
STEMBILJET
![]()
Maurisico-----------------> ChantalC
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl
Motivatie:
Ik heb niet voor niets in het Jappie promotie team gezeten
Jappie moet winnen
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 2
Je blijft mooi van Jappie af jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Het buurtvader project start steeds vroeger.![]()
Alle hersenloze amsterdommers hebben ook hun stem nog niet uiitgebracht.![]()
Ik wacht toch nog even zodat ik roet in het een of andere eten kan gooien.![]()
Een goede daad blijft nooit ongestraftquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef PC eend het volgende:
Motivatie:
Ik heb niet voor niets in het Jappie promotie team gezeten
Jappie moet winnen
hehehe : http://joecartoon.atomfilms.com/pages/monkeylooker/ wel ff reclame uitzitten!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben de A![]()
We hebben de P![]()
We hebben de E![]()
We hebben de N![]()
We hebben de L![]()
We hebben de I![]()
We hebben de E![]()
We hebben de F![]()
We hebben de D![]()
We hebben de E![]()
![]()
![]()
Welk eten? Ze zouden allemaal moeten blijven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:24 schreef Coos het volgende:
Ik wacht toch nog even zodat ik roet in het een of andere eten kan gooien.![]()
Nee, ik wil weten wie ik moet afzeiken trutquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoezo, wil je naar de baan solliciteren?
Wel als het aan cruela zou liggen. Slechte Hummie is dat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Welk eten? Ze zouden allemaal moeten blijven.
Mail Cuall effe dan om er nog even een nieuw regeltje in te passen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Welk eten? Ze zouden allemaal moeten blijven.
Alleen deze nominatie hequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goede daad blijft nooit ongestraft![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel als het aan cruela zou liggen. Slechte Hummie is dat!
Je bent veel te softquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan je even niet volgen Bommeltje, verklaar je nader?
Neuh. Ik ga aan de siesta en mijn telefoon -die gisteren is natgeregend en niet meer PRRRRT! PRRRRRT! doet- is mijn wekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:30 schreef Coos het volgende:
Mail Cuall effe dan om er nog even een nieuw regeltje in te passen.![]()
Fuck...dat is kut voor je Bommiequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
Ja ik wacht ook eens een keer tot het laatst.
Hopelijk valt er dan nog een verschil te maken, want het lijkt me heerlijk om een bepaald iemand over de rand te douwen.
Dat ziet er inderdaad slecht uit voor hem, ik moet ook nog stemmen.quote:
Rond 22.00 uur?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VOOR IEDEREEN MET STEMRECHT
![]()
Rond 22.00 uur komt er een dag-opdracht.
Met deze opdracht is een extra stem te winnen
EINDE MEDEDELING
![]()
nou Isa... wat een complimenten! Pas maar op, straks zeggen de andere servival gamers dat je niet objectief bent..quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
STEMBILJET
![]()
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau
Motivatie:
Ik heb niet voor niets heel veel plusjes uitgegeven aan MaurisicoMaurisico is gewoon leuk, charmant, grappig en intelligent. Go Maurisico Go!
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 4
als ik die pics zie.. moet dat wel op Jappie zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding] IK GA VANDAAG NOG STEMMEN! [afbeelding]\
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding] IK GA VANDAAG NOG STEMMEN! [afbeelding]\
Dan zou ik toch graag willen wijzen op Joohanna!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Coos het volgende:
Heb net even het smoelenboek zitten kijken.![]()
Ik denk dat ik op niemand ga stemmen!!![]()
denk dat ik nog eerder op jou stem.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als ik die pics zie.. moet dat wel op Jappie zijn...zulke dreigende pics kun je toch onmogelijk bedoelen voor je maat Maurisico...
![]()
Dat vind ik altijd zo makkelijk, om lullig te doen over foto's van iemand, terwijl je zelf niet het lef hebt om je porem te laten zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Coos het volgende:
Heb net even het smoelenboek zitten kijken.![]()
Ik denk dat ik op niemand ga stemmen!!![]()
Nog ouder dan ik gedacht had!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo makkelijk, om lullig te doen over foto's van iemand, terwijl je zelf niet het lef hebt om je porem te laten zien.
Daarom hier een foto van Coos:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo makkelijk, om lullig te doen over foto's van iemand, terwijl je zelf niet het lef hebt om je porem te laten zien.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
ach, wat zeg ik... zat nog in mijn hoofd met nominaties... zit het hele spel al op de bank.. dus raak en beetje van het padje... overigens: 3 december Willem II tegen Foeke Booij en de hele teringzooi! Kom je kijken? Heb nog een kaartje over!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik nog eerder op jou stem.....
Al wil ik met Jappie nog wel ff de zondag door!
Dankjewel!quote:
graag! Ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach, wat zeg ik... zat nog in mijn hoofd met nominaties... zit het hele spel al op de bank.. dus raak en beetje van het padje... overigens: 3 december Willem II tegen Foeke Booij en de hele teringzooi! Kom je kijken? Heb nog een kaartje over!
Versa, ik dank u...moet overigens ook nog stemmen.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
STEMBILJET
![]()
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie
Motivatie:
Er zijn van die dagen dat je gaat nadenken. Vandaag is er niet zo 1 echter ik moet nog wel punten geven. Mezelf punten geven is me de eer te na, dus moest ik maar eens gaan overzien wie we tegen hebben.
Jappie, die me al dagen semi-uitdaagt maar vaak snel wegloopt zoals het een goed ammerdammer behoort en Mauriscio, een aardige vent, zoon van de duivel en niet vies van een wereldwijde genocide.
Echter ik ga ervanuit dat Jappie en ik de strijdbijl nog moeten handhaven en onze wedstrijd ver-pissen nog moet komen. Ik hoop dan ook dan we die kans krijgen middels het koppelen van ons persoontje aan Utreg danwel Ajax.
Ik wil echter niet de indruk wekken dat ik middels dit goedkope spelletje snel Mauridiablo buitenspel wil zetten en om mijn oprechtheid in deze kracht bij te zetten schenk ik Mauriscio mijn 2 punten, daarmee misschien wel mijn eigen einde bezegelend, maar hey ik ben Utregter…. de dood of de gladiolen dus!
Mocht ik bezwijken aan dit nobele gebaar dan hoop ik dat Gert mijn dagelijkse taak, te weten het bed van Jappie onderschijten, over wil nemen!
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 6
Je bedoelt je vragen aan CU-Hummie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
MAAR KRIJG IK NOG ANTWOORD?
Heb nog veel meer prangende vragen! De tijd dringt!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Mocht ik bezwijken aan dit nobele gebaar dan hoop ik dat Gert mijn dagelijkse taak, te weten het bed van Jappie onderschijten, over wil nemen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat Kwall CU-Hummie nu moet komen met de opdracht. Niet tijdrekken tot er niemand meer kan stemmen!
Beetje jammer dit weer. Ik ben de enige die nog de moeite neemt om een enigzins redelijke motivatie op papier te zetten en juist 2 lousy (ping) lijntjes aan Gert pikt ze eruit!quote:
Kribbet...snel ......kom kijken........je had gelijk.........die lulhannes heeft zojuist echt zijn eigen exodus in gang gezet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Motivatie:
Er zijn van die dagen dat je gaat nadenken. Vandaag is er niet zo 1 echter ik moet nog wel punten geven. Mezelf punten geven is me de eer te na, dus moest ik maar eens gaan overzien wie we tegen hebben.
Jappie, die me al dagen semi-uitdaagt maar vaak snel wegloopt zoals het een goed ammerdammer behoort en Mauriscio, een aardige vent, zoon van de duivel en niet vies van een wereldwijde genocide.
Echter ik ga ervanuit dat Jappie en ik de strijdbijl nog moeten handhaven en onze wedstrijd ver-pissen nog moet komen. Ik hoop dan ook dan we die kans krijgen middels het koppelen van ons persoontje aan Utreg danwel Ajax.
Ik wil echter niet de indruk wekken dat ik middels dit goedkope spelletje snel Mauridiablo buitenspel wil zetten en om mijn oprechtheid in deze kracht bij te zetten schenk ik Mauriscio mijn 2 punten, daarmee misschien wel mijn eigen einde bezegelend, maar hey ik ben Utregter…. de dood of de gladiolen dus!
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 6
je lacht wel, maar je ogen doen niet mee, renkoekoek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kribbet...snel ......kom kijken........je had gelijk.........die lulhannes heeft zojuist echt zijn eigen exodus in gang gezet...![]()
![]()
Hips... van dronkenschap... hipsquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat Kwall nu moet komen met de opdracht. Niet tijdrekken tot er niemand meer kan stemmen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit weer. Ik ben de enige die nog de moeite neemt om een enigzins redelijke motivatie op papier te zetten en juist 2 lousy (ping) lijntjes aan Gert pikt ze eruit!
Een wijze man zei ooit:quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
je lacht wel, maar je ogen doen niet mee, renkoekoek!
quote:"nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest!!"
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit weer. Ik ben de enige die nog de moeite neemt om een enigzins redelijke motivatie op papier te zetten en juist 2 lousy (ping) lijntjes aan Gert pikt ze eruit!
Je hoopt stiekum dat ik er voor zondag uitlig zodat je niet bang hoeft te zijn voor wat komen gaat!quote:
Ik zit met grote ogen te kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kribbet...snel ......kom kijken........je had gelijk.........die lulhannes heeft zojuist echt zijn eigen exodus in gang gezet...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoopt stiekum dat ik er voor zondag uitlig zodat je niet bang hoeft te zijn voor wat komen gaat!
Dat zag ik ook idd ....maar ik dacht..."kom...het zal wel weer een of andere duivels trucje van hem zijn"quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef Maurisico het volgende:
er gebeuren hier hele rare dingen... ik heb zojuisteen post geplaatst [20.51] maardie zie ik niet terug....inmiddels hersteld... vreemd..
Ja und, heb een klok op mn pc hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef demins het volgende:
22.02!!!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VOOR IEDEREEN MET STEMRECHT
![]()
Rond 22.00 uur komt er een dag-opdracht.
Met deze opdracht is een extra stem te winnen
EINDE MEDEDELING
![]()
Toen dacht ik nog dat ie niet meer zou komen. Nou zou ik daar blij mee zijn geweest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg jij geeft ook snel op zeg, dat had ik niet van je verwacht![]()
Gebruik je fantasie Demins.......wees creatiefquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:09 schreef demins het volgende:
Dit had ik niet verwacht!![]()
Weet iemand iets van Photoshop? Ik gebruik 2.0!
...maar wel internetquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:14 schreef demins het volgende:
Laat ik nou net geen wol, geen breipennen en geen aardappels in huis hebben!
Dat heb ik weer!!![]()
LOL Hij bestaat echt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:19 schreef Maurisico het volgende:
Zo dat was een aardappeltje eitje...
[afbeelding]
Miss Hobje wat een redenatie van lik mijn vestje... herstel.. met zo'n motivatie mag je niet eens meer aan mijn vestje likkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:20 schreef MissHobje het volgende:
STEMBILJET
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje
Motivatie:
Jappie draait kwa leefdtijd al wat langer mee in deze wereld, die gun ik het meest om verder te komen van deze bankzitters, vandaar mijn stem aan Jappie.
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie---> 6
Maurisico--------> 6
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:19 schreef Maurisico het volgende:
Zo dat was een aardappeltje eitje...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
Bedankt Cruela, om een opdracht te nemen die exact niet voor mij is wegelegd. Het draaiboek begint me inmiddels bekend voor te komen![]()
Kep de wol weggepleurd en me mr potatoehead-doos erbij gepakt..
VAN ALLE OPDRACHTEN IS DIT WEL DE KUTSTE DIE IK OOIT HEB GEHAD!
HOERENOPDRACHT!![]()
[afbeelding]
Goed dat je dat ff typte zo ... weet ik meteen wie ik minpunten kan geven de volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Miss Hobje wat een redenatie van lik mijn vestje... herstel.. met zo'n motivatie mag je niet eens meer aan mijn vestje likken![]()
Als we jouw motivatie konden indelen in gradatie van geestegesteldheid, dan zat jouw motivatie vast in de Jostiband......ACHTER DE TRIANGLE!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed dat je dat ff typte zo ... weet ik meteen wie ik minpunten kan geven de volgende keer![]()
Thanks
en u komt van welke planeet zei u.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed dat je dat ff typte zo ... weet ik meteen wie ik minpunten kan geven de volgende keer![]()
Thanks
Mooi je staat ook op mijn lijstjequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als we jouw motivatie konden indelen in gradatie van geestegesteldheid, dan zat jouw motivatie vast in de Jostiband......ACHTER DE TRIANGLE!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
Die aardappel werd niets, maar de wol heb ik gebruikt om uit respect voor mijn medebankzitters wat moois te breien.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb voor het grootste aardappelhoofd van dit forum maar even een mutsje gebreid.
Zodat het kalende hoofd van deze voormalige bink wat beter bestand is tegen het winterse weer.
[afbeelding]
schat, hoe graag je ook zou willen en hoe moeilijk het tot je lieve doch botte hoofdje weet door te dringen ...je kan Mauridiablo et moi geen minpunten geven!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mooi je staat ook op mijn lijstje![]()
Word steeds makkelijker zo
omdat er 1 van ons genaaid gaat worden ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
* zit hier te schuddebuiken van het lachen achter mijn computer![]()
![]()
Cool...relaxtemundo eerie weet jequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb voor het grootste aardappelhoofd van dit forum maar even een mutsje gebreid.
Zodat het kalende hoofd van deze voormalige bink wat beter bestand is tegen het winterse weer.
[afbeelding]
Nu ff niet, sta stijf van de exit-zenuwen!quote:
idd, ben bang dat wij als bewoners niet zo interessant zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 10 mensen hebben hun stem uitgebracht![]()
In mijn tijd waren er dat toch een stuk meer![]()
Tnxquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
Hier de inzending van Lovebear
even via mijn server![]()
[afbeelding]
Maar jij was ook veel populairder!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 10 mensen hebben hun stem uitgebracht![]()
In mijn tijd waren er dat toch een stuk meer![]()
eensch...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, ben bang dat wij als bewoners niet zo interessant zijn![]()
Er moeten meer conflicten zijn....
Of we moeten reclame gaan maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!quote:
Denk dat de conflicten juist het probleem zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
De tijd is duidelijk nog goed, want....quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja jammer...ut is overduidelijk de leukste...maar ja de tijd he ...![]()
quote:
Mn mail werkte niet meequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!
Je kan het zelf nakijken, je hebt de opdracht gegeven tot 22:30, vervolgens heb je er 10 minuten bij gedaan aangekondigt. Vervolgens heb je niets meer gezegd. Alle inzendingen NA 22:40 zijn dus te laat.
Je bent wel een haatdragend mannetje he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de conflicten juist het probleem zijn![]()
Gelukkig mag ik vandaag nog stemmen, zal niet tot het laatst wachten want dat wilde Coos al doen volgens mij![]()
Waar waren dit soort teksten toen je zelf op de bank zatquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Maar jij was ook veel populairder!![]()
Kunnen we de inzendtijd niet wat oprekken, ik krijg net iets binnen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
Demins, ik had ook rekening gehouden met de mensen die niet goed zijn met photoshop
Google - knitting potato
Had je dit kunnen posten![]()
[afbeelding]
Creatief zijn jongen![]()
Is dat zo ? nu ja...als de notaris dat zo beslist heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De tijd is duidelijk nog goed, want....
[..]
![]()
![]()
![]()
Ten eerste zat ik vast in de sneeuwstormquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!
Je kan het zelf nakijken, je hebt de opdracht gegeven tot 22:30, vervolgens heb je er 10 minuten bij gedaan aangekondigt. Vervolgens heb je niets meer gezegd. Alle inzendingen NA 22:40 zijn dus te laat.
Ligt dat nou aan mij of lijkt dit echt veel op een hele bizarre openbaringquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we de inzendtijd niet wat oprekken, ik krijg net iets binnen...![]()
Haat ken ik niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent wel een haatdragend mannetje he?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!
Zodra je daar mee klaar bent, kan je dan gelijk de stem-punten van Day even plaatsen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
doe jij eens even niet zo bemoeierig, iedereen doet ernstig zijn best, lovebear kan haar plaatje niet uploaden en ik moest hem even omzetten in jpg.
is "inzentijd" in bepaalde kringen een synoniem voor kringspier of zo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ligt dat nou aan mij of lijkt dit echt veel op een hele bizarre openbaring![]()
![]()
Als je maar weet dat je altijd mijn alsikgascheidenbenikergerdeluldanjou-buddy zal blijven!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haat ken ik niet hoorWel een soort van walging
![]()
Maar ik heb nog een uurtje![]()
Dat heeft me de afgelopen weken al meerdere keren geholpen om de nacht door te komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je altijd mijn alsikgascheidenbenikergerdeluldanjou-buddy zal blijven!![]()
En mijn photoshop werkte niet mee... Achterlijk baggerpakketquote:
Wat heb jij een mazzel dat je niet op de bank zit jongen..........quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
is "inzentijd" in bepaalde kringen een synoniem voor kringspier of zo?
Er is al iemand bezigquote:
maakt nie uit, mocht ik er toch uit moeten dan kunnen we altijd stemafspraken makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heeft me de afgelopen weken al meerdere keren geholpen om de nacht door te komen![]()
![]()
Maar of dat nu een reden is om jou een paar punten te geven?
Pesies.. snappen doen ze het niet hequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef Jappie het volgende:
Thanx Hobje....laat die 2 jonge lullen maar honden honden maar lullen ....is allemaal sjalouzie![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
STEMBILJET
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A
Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij![]()
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie--->8
Maurisico--------> 8
Lees jij ff 6 pagina's terug skele...dan ga ik ondertussen ff stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
ter herinnering:
BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!
Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!
Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!
Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen![]()
EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Ik heb Jappie deze uitdaging nog niet aan zien nemen.....angst?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
De winnaar is geworden de inzending van Gert
[afbeelding]
Gert je mag een extra stem uitbrengen die je niet hoeft te motiveren.
PETER!!!!!!!!!!! IK sta echt met mijn mond vol tanden, en had dit echt niet verwacht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
STEMBILJET
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A
Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij![]()
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie--->10
Maurisico--------> 8
En levert dit nog bonuspunten op voor een volgende stemming???? (1 extra punt of zo voor de persoon waar we dan op stemmen )quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
UITSLAG OPDRACHT
![]()
Na overleg met de jury hier in huize Cuall, heeft CU-Hummie het volgende besloten:
* eervolle vermelding voor M-en-A en Lovebear
EINDE BERICHT
![]()
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij ff 6 pagina's terug skele...dan ga ik ondertussen ff stemmen![]()
![]()
Nee hoor, ga je gang!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrij![]()
Van mij mag jequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrij![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow sorry...verkeerde smiley![]()
Het had deze moeten zijn ---> [afbeelding]
![]()
Kribbet de meerderheid heeft aangeven tegen stemmen met volmacht te zijn.quote:
Ik mis je nog steeds in het huis!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:20 schreef KRIBBET het volgende:
Het idee dat hij uit het huis zou gaan kan ik zo vlak na mijn eigen exit nog niet aan.![]()
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbetquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis je nog steeds in het huis!![]()
*kuch* oud *kuch*quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbet![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En levert dit nog bonuspunten op voor een volgende stemming???? (1 extra punt of zo voor de persoon waar we dan op stemmen )![]()
Envelopje al in haar postvakje zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
CU-Hummie is alweer vertokken, maar ik zal het aan haar doorgeven
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Envelopje al in haar postvakje zeker![]()
I love it when you talk dirty!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Envelopje al in haar postvakje zeker![]()
doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga stemmen.
Meerderheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet de meerderheid heeft aangeven tegen stemmen met volmacht te zijn.
De stemmen van Day tellen dus niet mee.
Okeee....... als je haar straks misschien even aan de foon hebt in verband met de uitslag van de exit, kun je haar dan meteen even vragen of ze nog iets weet om er voor te zorgen dat er meer dan 16 stemmers komen om de exit te bepalen??quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
CU-Hummie is alweer vertokken, maar ik zal het aan haar doorgeven
![]()
Mijn vrouw nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis je nog steeds in het huis!![]()
Je hebt 4 punten uit te delen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Hallo mensen, ík wil graag degene zijn die Jappie het spel uitflikkert.
Kan er nog even iemand op hem stemmen?
Dat begrijp ik maar ja, misschien ben jij overmorgen weer aan de beurt dus verschiet niet alles mijn kant opquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbet![]()
Lees het topic nog maar eens door, ik weet zo uit mijn hoofd, dat APK, Gert, Maurisico, Versabommie, Lovebear en Snaptnix tegen waren. Jij was de enige die vóór wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
MeerderheidVanmiddag hadden er maar 3 mensen gereageerd, dat is niet de meerderheid
![]()
Ik ben van mening dat de stemmen van Day meegenomen moeten worden![]()
Toch geen familie van Max Tailleur, mag ik vrezen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw nietEindelijk kom ik weer tot rust en sinds weken hebben we weer is sex gehad (zij met de buurman en ik met mijn vriendin)
Moet je wel opschieten, je hebt nog maar 45 minutenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga stemmen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee....... als je haar straks misschien even aan de foon hebt in verband met de uitslag van de exit, kun je haar dan meteen even vragen of ze nog iets weet om er voor te zorgen dat er meer dan 16 stemmers komen om de exit te bepalen??![]()
En zeg dan gelijk dat ze snel dat envelopje in haar postvakje op moet komen halen![]()
Ik hoorde ook bij de meerderheid!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens door, ik weet zo uit mijn hoofd, dat APK, Gert, Maurisico, Versabommie, Lovebear en Snaptnix tegen waren. Jij was de enige die vóór was![]()
.......meerderheid![]()
ik heb me er niet over uitgesproken, las het pas toen ik thuiskwam!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens door, ik weet zo uit mijn hoofd, dat APK, Gert, Maurisico, Versabommie, Lovebear en Snaptnix tegen waren. Jij was de enige die vóór was![]()
.......meerderheid![]()
En met 54 personen op de lijst van stemmers lijkt mij dat 6 personen niet zoveel is tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
.......meerderheid![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
STEMBILJET
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000, Kribbet, Snaptnix
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A, Jappie
Motivatie:
Als we nu de grootste tegendraadse irritanteling (met wel het hart op de juiste plaats) eruit halen, kakt het hier helemaal in. En dan vrees ik dat het stemgedrag en de kijcijfers nog verder terug gaan lopen.
Dat ziet onze Hummie vast niet graag gebeuren, daarom mijn stemmen voor Bommie
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--->14
Maurisico-------->10
Jappie------------> 8
Absoluut niet maar anders zou diereactie wel van iemand komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef demins het volgende:
[..]
Toch geen familie van Max Tailleur, mag ik vrezen?![]()
moeje maar lekker doen, amstel-achterlijke!quote:
Allemaal bangepoeperts, bang voor de toorn van Dayquote:
Ze misbruiken je naamquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb me er niet over uitgesproken, las het pas toen ik thuiskwam!
Mijn port is op, de wijn is op. Wat een dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn geheugen is niet meer wat het geweest is, zou dat door de port komen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb me er niet over uitgesproken, las het pas toen ik thuiskwam!
* geeft snaptnix een lekker wijntjequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mijn port is op, de wijn is op. Wat een dag![]()
Ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn geheugen is niet meer wat het geweest is, zou dat door de port komen?
.......en één tegenstander?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En met 54 personen op de lijst van stemmers lijkt mij dat 6 personen niet zoveel is toch![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:47 schreef APK het volgende:
Motivatie: Jappie ken ik al een jaar of vier. Eerst via SGOP.nl en later ook IRL. Toen ik lekkage had, toen mijn voormalige vriendin met een pistool in mijn woonkamer liep te zwaaien, toen mijn moeder mij uit haar testament wilde schrappen, toen mijn huis in brand stond. Hell, zelfs toen ik een keer een muis in huis had was Jappert de eerste die op de stoep stond om te bemiddelen of een helpende hand te bieden. Een man van staal met een gouden hart.![]()
Ik was juist een voorstanderquote:
Hier meid ik heb nog een bijna volle flesquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mijn port is op, de wijn is op. Wat een dag![]()
Je was een tegenstander van de tegenstandersquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik was juist een voorstander![]()
Nee, hoor ik ben juist blij met uw doortastende optreden om zodoende het spel eerlijk te houden![]()
Het temmen is de afgelopen jaren allang gebeurdquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach er moet altijd een rebelsse jongen tussen zitten![]()
Moeten we nog temmen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
* ]geeft snaptnix een lekker wijntje[/me]
Zo heb je niks, zo heb je ineens 2 glazenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier meid ik heb nog een bijna volle fles
[me= schenkt Snaptnix een portje in
Yesssssssss weer een WEEKOPDRACHT gelukt......... UNANIEME BESLISSING, want wie zwijgt stemt toe in het besluitquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik was juist een voorstander![]()
Nee, hoor ik ben juist blij met uw doortastende optreden om zodoende het spel eerlijk te houden![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het temmen is de afgelopen jaren allang gebeurdMijn vrouw kan trots zijn op haar werk
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
*PROOST*quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Zo heb je niks, zo heb je ineens 2 glazen![]()
* Snaptnix gaat eerst eens even genieten van m'n portje en m'n wijntje
*PROOST* alletwee
Krijg het steeds moeilijker met het snappen en begrijpen van de teksten hier, het was waarschijnlijk een te zware dag voor mequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je was een tegenstander van de tegenstanders![]()
Dus je schuild je nu achter de tegenstanders van de tegenstandersquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Krijg het steeds moeilijker met het snappen en begrijpen van de teksten hier, het was waarschijnlijk een te zware dag voor me![]()
Ik schaar me nu achter de tegenstanders die tegenstanders waren en er nooit een voorstander van waren![]()
He Chantalquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yesssssssss weer een WEEKOPDRACHT gelukt......... UNANIEME BESLISSING, want wie zwijgt stemt toe in het besluit![]()
ENVELOPJE ENVELOPJE
![]()
![]()
Ja maar hier thuis heb ik al helemaal niets te vertellen dus probeer het hier maar zo af en toequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Wees dan af en toe niet zo tegen draads![]()
En Gert heeft nog wel 2 keer te stemmen........ moet dat op aparte stembiljetten, want zo blijft het spannend of die snel genoeg isquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
Gert en Demins mogen wel opschieten, straks is het stembureau gesloten en gelden hun stemmen niet meer![]()
Ik ook van jou hoor, val op vrouwen met een grote brommertquote:
Hij is te laat!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En Gert heeft nog wel 2 keer te stemmen........ moet dat op aparte stembiljetten, want zo blijft het spannend of die snel genoeg is![]()
Wie nomineer je?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Ik ga stemmen
precies.. jammer danquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is te laat!!!!!![]()
Heeft Kribbet wel gestemd??![]()
'quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
NOG 4 MINUTEN
ga jij ff lekker minpunten gevenquote:
yepsquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Ik ga stemmen
Nee, hoor niet de tijd van de aankondiging telt, maar de tijd van het posten van het stembiljet!quote:
Jezus, wat heeft dat wijf gepresteert om in zo'n programma te mogen?quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Om die tijd had zijn stem hier moeten staanquote:
Als hij het daar dan post ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, hoor niet de tijd van de aankondiging telt, maar de tijd van het posten van het stembiljet!
Met dit weer is schuilen niet echt overdrevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dus je schuild je nu achter de tegenstanders van de tegenstanders![]()
Dalijk ben je nog een middenstander![]()
![]()
Jij krijgt in het geval van pluspunten iedergeval gêên puntenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga jij ff lekker minpunten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |