PETER!!!!!!!!!!! IK sta echt met mijn mond vol tanden, en had dit echt niet verwacht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje
Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij![]()
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie--->10
Maurisico--------> 8
En levert dit nog bonuspunten op voor een volgende stemming???? (1 extra punt of zo voor de persoon waar we dan op stemmen )quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
UITSLAG OPDRACHT
![]()
Na overleg met de jury hier in huize Cuall, heeft CU-Hummie het volgende besloten:
* eervolle vermelding voor M-en-A en Lovebear
EINDE BERICHT
![]()
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij ff 6 pagina's terug skele...dan ga ik ondertussen ff stemmen![]()
![]()
Nee hoor, ga je gang!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrij![]()
Van mij mag jequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrij![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow sorry...verkeerde smiley![]()
Het had deze moeten zijn ---> [afbeelding]
![]()
Kribbet de meerderheid heeft aangeven tegen stemmen met volmacht te zijn.quote:
Ik mis je nog steeds in het huis!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:20 schreef KRIBBET het volgende:
Het idee dat hij uit het huis zou gaan kan ik zo vlak na mijn eigen exit nog niet aan.![]()
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbetquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis je nog steeds in het huis!![]()
*kuch* oud *kuch*quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbet![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En levert dit nog bonuspunten op voor een volgende stemming???? (1 extra punt of zo voor de persoon waar we dan op stemmen )![]()
Envelopje al in haar postvakje zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
CU-Hummie is alweer vertokken, maar ik zal het aan haar doorgeven
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Envelopje al in haar postvakje zeker![]()
I love it when you talk dirty!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Envelopje al in haar postvakje zeker![]()
doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga stemmen.
Meerderheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet de meerderheid heeft aangeven tegen stemmen met volmacht te zijn.
De stemmen van Day tellen dus niet mee.
Okeee....... als je haar straks misschien even aan de foon hebt in verband met de uitslag van de exit, kun je haar dan meteen even vragen of ze nog iets weet om er voor te zorgen dat er meer dan 16 stemmers komen om de exit te bepalen??quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
CU-Hummie is alweer vertokken, maar ik zal het aan haar doorgeven
![]()
Mijn vrouw nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis je nog steeds in het huis!![]()
Je hebt 4 punten uit te delen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Hallo mensen, ík wil graag degene zijn die Jappie het spel uitflikkert.
Kan er nog even iemand op hem stemmen?
Dat begrijp ik maar ja, misschien ben jij overmorgen weer aan de beurt dus verschiet niet alles mijn kant opquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbet![]()
Lees het topic nog maar eens door, ik weet zo uit mijn hoofd, dat APK, Gert, Maurisico, Versabommie, Lovebear en Snaptnix tegen waren. Jij was de enige die vóór wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
MeerderheidVanmiddag hadden er maar 3 mensen gereageerd, dat is niet de meerderheid
![]()
Ik ben van mening dat de stemmen van Day meegenomen moeten worden![]()
Toch geen familie van Max Tailleur, mag ik vrezen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw nietEindelijk kom ik weer tot rust en sinds weken hebben we weer is sex gehad (zij met de buurman en ik met mijn vriendin)
Moet je wel opschieten, je hebt nog maar 45 minutenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga stemmen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee....... als je haar straks misschien even aan de foon hebt in verband met de uitslag van de exit, kun je haar dan meteen even vragen of ze nog iets weet om er voor te zorgen dat er meer dan 16 stemmers komen om de exit te bepalen??![]()
En zeg dan gelijk dat ze snel dat envelopje in haar postvakje op moet komen halen![]()
Ik hoorde ook bij de meerderheid!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens door, ik weet zo uit mijn hoofd, dat APK, Gert, Maurisico, Versabommie, Lovebear en Snaptnix tegen waren. Jij was de enige die vóór was![]()
.......meerderheid![]()
ik heb me er niet over uitgesproken, las het pas toen ik thuiskwam!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens door, ik weet zo uit mijn hoofd, dat APK, Gert, Maurisico, Versabommie, Lovebear en Snaptnix tegen waren. Jij was de enige die vóór was![]()
.......meerderheid![]()
En met 54 personen op de lijst van stemmers lijkt mij dat 6 personen niet zoveel is tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
.......meerderheid![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000, Kribbet, Snaptnix
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A, Jappie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje
Motivatie:
Als we nu de grootste tegendraadse irritanteling (met wel het hart op de juiste plaats) eruit halen, kakt het hier helemaal in. En dan vrees ik dat het stemgedrag en de kijcijfers nog verder terug gaan lopen.
Dat ziet onze Hummie vast niet graag gebeuren, daarom mijn stemmen voor Bommie
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--->14
Maurisico-------->10
Jappie------------> 8
Absoluut niet maar anders zou diereactie wel van iemand komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef demins het volgende:
[..]
Toch geen familie van Max Tailleur, mag ik vrezen?![]()
moeje maar lekker doen, amstel-achterlijke!quote:
Allemaal bangepoeperts, bang voor de toorn van Dayquote:
Ze misbruiken je naamquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb me er niet over uitgesproken, las het pas toen ik thuiskwam!
Mijn port is op, de wijn is op. Wat een dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn geheugen is niet meer wat het geweest is, zou dat door de port komen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb me er niet over uitgesproken, las het pas toen ik thuiskwam!
* geeft snaptnix een lekker wijntjequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mijn port is op, de wijn is op. Wat een dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |