Nu ff niet, sta stijf van de exit-zenuwen!quote:
idd, ben bang dat wij als bewoners niet zo interessant zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 10 mensen hebben hun stem uitgebracht![]()
In mijn tijd waren er dat toch een stuk meer![]()
Tnxquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
Hier de inzending van Lovebear
even via mijn server![]()
[afbeelding]
Maar jij was ook veel populairder!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 10 mensen hebben hun stem uitgebracht![]()
In mijn tijd waren er dat toch een stuk meer![]()
eensch...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, ben bang dat wij als bewoners niet zo interessant zijn![]()
Er moeten meer conflicten zijn....
Of we moeten reclame gaan maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!quote:
Denk dat de conflicten juist het probleem zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
De tijd is duidelijk nog goed, want....quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja jammer...ut is overduidelijk de leukste...maar ja de tijd he ...![]()
quote:
Mn mail werkte niet meequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!
Je kan het zelf nakijken, je hebt de opdracht gegeven tot 22:30, vervolgens heb je er 10 minuten bij gedaan aangekondigt. Vervolgens heb je niets meer gezegd. Alle inzendingen NA 22:40 zijn dus te laat.
Je bent wel een haatdragend mannetje he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de conflicten juist het probleem zijn![]()
Gelukkig mag ik vandaag nog stemmen, zal niet tot het laatst wachten want dat wilde Coos al doen volgens mij![]()
Waar waren dit soort teksten toen je zelf op de bank zatquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Maar jij was ook veel populairder!![]()
Kunnen we de inzendtijd niet wat oprekken, ik krijg net iets binnen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
Demins, ik had ook rekening gehouden met de mensen die niet goed zijn met photoshop
Google - knitting potato
Had je dit kunnen posten![]()
[afbeelding]
Creatief zijn jongen![]()
Is dat zo ? nu ja...als de notaris dat zo beslist heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De tijd is duidelijk nog goed, want....
[..]
![]()
![]()
![]()
Ten eerste zat ik vast in de sneeuwstormquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!
Je kan het zelf nakijken, je hebt de opdracht gegeven tot 22:30, vervolgens heb je er 10 minuten bij gedaan aangekondigt. Vervolgens heb je niets meer gezegd. Alle inzendingen NA 22:40 zijn dus te laat.
Ligt dat nou aan mij of lijkt dit echt veel op een hele bizarre openbaringquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we de inzendtijd niet wat oprekken, ik krijg net iets binnen...![]()
Haat ken ik niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent wel een haatdragend mannetje he?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! PROTEST!
Zodra je daar mee klaar bent, kan je dan gelijk de stem-punten van Day even plaatsen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
doe jij eens even niet zo bemoeierig, iedereen doet ernstig zijn best, lovebear kan haar plaatje niet uploaden en ik moest hem even omzetten in jpg.
is "inzentijd" in bepaalde kringen een synoniem voor kringspier of zo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ligt dat nou aan mij of lijkt dit echt veel op een hele bizarre openbaring![]()
![]()
Als je maar weet dat je altijd mijn alsikgascheidenbenikergerdeluldanjou-buddy zal blijven!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haat ken ik niet hoorWel een soort van walging
![]()
Maar ik heb nog een uurtje![]()
Dat heeft me de afgelopen weken al meerdere keren geholpen om de nacht door te komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je altijd mijn alsikgascheidenbenikergerdeluldanjou-buddy zal blijven!![]()
En mijn photoshop werkte niet mee... Achterlijk baggerpakketquote:
Wat heb jij een mazzel dat je niet op de bank zit jongen..........quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
is "inzentijd" in bepaalde kringen een synoniem voor kringspier of zo?
met dit soort "leuke" reacties ga je het echt niet redden
Er is al iemand bezigquote:
maakt nie uit, mocht ik er toch uit moeten dan kunnen we altijd stemafspraken makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heeft me de afgelopen weken al meerdere keren geholpen om de nacht door te komen![]()
![]()
Maar of dat nu een reden is om jou een paar punten te geven?
Pesies.. snappen doen ze het niet hequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef Jappie het volgende:
Thanx Hobje....laat die 2 jonge lullen maar honden honden maar lullen ....is allemaal sjalouzie![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje
Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij![]()
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie--->8
Maurisico--------> 8
Lees jij ff 6 pagina's terug skele...dan ga ik ondertussen ff stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
ter herinnering:
BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!
Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!
Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!
Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen![]()
EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Ik heb Jappie deze uitdaging nog niet aan zien nemen.....angst?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
De winnaar is geworden de inzending van Gert
[afbeelding]
Gert je mag een extra stem uitbrengen die je niet hoeft te motiveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |