Je blijft mooi van Jappie af jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Het buurtvader project start steeds vroeger.![]()
Alle hersenloze amsterdommers hebben ook hun stem nog niet uiitgebracht.![]()
Ik wacht toch nog even zodat ik roet in het een of andere eten kan gooien.![]()
Een goede daad blijft nooit ongestraftquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef PC eend het volgende:
Motivatie:
Ik heb niet voor niets in het Jappie promotie team gezeten
Jappie moet winnen
hehehe : http://joecartoon.atomfilms.com/pages/monkeylooker/ wel ff reclame uitzitten!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben de A![]()
We hebben de P![]()
We hebben de E![]()
We hebben de N![]()
We hebben de L![]()
We hebben de I![]()
We hebben de E![]()
We hebben de F![]()
We hebben de D![]()
We hebben de E![]()
We hebben eerlijke ouwerwetse onvervalste A P E N L I E F D E![]()
![]()
![]()
Welk eten? Ze zouden allemaal moeten blijven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:24 schreef Coos het volgende:
Ik wacht toch nog even zodat ik roet in het een of andere eten kan gooien.![]()
Nee, ik wil weten wie ik moet afzeiken trutquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoezo, wil je naar de baan solliciteren?
Wel als het aan cruela zou liggen. Slechte Hummie is dat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Welk eten? Ze zouden allemaal moeten blijven.
Mail Cuall effe dan om er nog even een nieuw regeltje in te passen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Welk eten? Ze zouden allemaal moeten blijven.
Alleen deze nominatie hequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goede daad blijft nooit ongestraft![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel als het aan cruela zou liggen. Slechte Hummie is dat!
Je bent veel te softquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan je even niet volgen Bommeltje, verklaar je nader?
Neuh. Ik ga aan de siesta en mijn telefoon -die gisteren is natgeregend en niet meer PRRRRT! PRRRRRT! doet- is mijn wekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:30 schreef Coos het volgende:
Mail Cuall effe dan om er nog even een nieuw regeltje in te passen.![]()
Fuck...dat is kut voor je Bommiequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
Ja ik wacht ook eens een keer tot het laatst.
Hopelijk valt er dan nog een verschil te maken, want het lijkt me heerlijk om een bepaald iemand over de rand te douwen.
Dat ziet er inderdaad slecht uit voor hem, ik moet ook nog stemmen.quote:
Rond 22.00 uur?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VOOR IEDEREEN MET STEMRECHT
![]()
Rond 22.00 uur komt er een dag-opdracht.
Met deze opdracht is een extra stem te winnen
EINDE MEDEDELING
![]()
nou Isa... wat een complimenten! Pas maar op, straks zeggen de andere servival gamers dat je niet objectief bent..quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl
Motivatie:
Ik heb niet voor niets heel veel plusjes uitgegeven aan MaurisicoMaurisico is gewoon leuk, charmant, grappig en intelligent. Go Maurisico Go!
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 4
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
als ik die pics zie.. moet dat wel op Jappie zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding] IK GA VANDAAG NOG STEMMEN! [afbeelding]\
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding] IK GA VANDAAG NOG STEMMEN! [afbeelding]\
Dan zou ik toch graag willen wijzen op Joohanna!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Coos het volgende:
Heb net even het smoelenboek zitten kijken.![]()
Ik denk dat ik op niemand ga stemmen!!![]()
denk dat ik nog eerder op jou stem.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als ik die pics zie.. moet dat wel op Jappie zijn...zulke dreigende pics kun je toch onmogelijk bedoelen voor je maat Maurisico...
![]()
Dat vind ik altijd zo makkelijk, om lullig te doen over foto's van iemand, terwijl je zelf niet het lef hebt om je porem te laten zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Coos het volgende:
Heb net even het smoelenboek zitten kijken.![]()
Ik denk dat ik op niemand ga stemmen!!![]()
Nog ouder dan ik gedacht had!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo makkelijk, om lullig te doen over foto's van iemand, terwijl je zelf niet het lef hebt om je porem te laten zien.
Daarom hier een foto van Coos:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo makkelijk, om lullig te doen over foto's van iemand, terwijl je zelf niet het lef hebt om je porem te laten zien.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
ach, wat zeg ik... zat nog in mijn hoofd met nominaties... zit het hele spel al op de bank.. dus raak en beetje van het padje... overigens: 3 december Willem II tegen Foeke Booij en de hele teringzooi! Kom je kijken? Heb nog een kaartje over!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik nog eerder op jou stem.....
Al wil ik met Jappie nog wel ff de zondag door!
Dankjewel!quote:
graag! Ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach, wat zeg ik... zat nog in mijn hoofd met nominaties... zit het hele spel al op de bank.. dus raak en beetje van het padje... overigens: 3 december Willem II tegen Foeke Booij en de hele teringzooi! Kom je kijken? Heb nog een kaartje over!
Versa, ik dank u...moet overigens ook nog stemmen.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
STEMBILJET
![]()
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl
Motivatie:
Er zijn van die dagen dat je gaat nadenken. Vandaag is er niet zo 1 echter ik moet nog wel punten geven. Mezelf punten geven is me de eer te na, dus moest ik maar eens gaan overzien wie we tegen hebben.
Jappie, die me al dagen semi-uitdaagt maar vaak snel wegloopt zoals het een goed ammerdammer behoort en Mauriscio, een aardige vent, zoon van de duivel en niet vies van een wereldwijde genocide.
Echter ik ga ervanuit dat Jappie en ik de strijdbijl nog moeten handhaven en onze wedstrijd ver-pissen nog moet komen. Ik hoop dan ook dan we die kans krijgen middels het koppelen van ons persoontje aan Utreg danwel Ajax.
Ik wil echter niet de indruk wekken dat ik middels dit goedkope spelletje snel Mauridiablo buitenspel wil zetten en om mijn oprechtheid in deze kracht bij te zetten schenk ik Mauriscio mijn 2 punten, daarmee misschien wel mijn eigen einde bezegelend, maar hey ik ben Utregter…. de dood of de gladiolen dus!
Mocht ik bezwijken aan dit nobele gebaar dan hoop ik dat Gert mijn dagelijkse taak, te weten het bed van Jappie onderschijten, over wil nemen!
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 6
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Je bedoelt je vragen aan CU-Hummie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
MAAR KRIJG IK NOG ANTWOORD?
Heb nog veel meer prangende vragen! De tijd dringt!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Mocht ik bezwijken aan dit nobele gebaar dan hoop ik dat Gert mijn dagelijkse taak, te weten het bed van Jappie onderschijten, over wil nemen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat Kwall CU-Hummie nu moet komen met de opdracht. Niet tijdrekken tot er niemand meer kan stemmen!
Beetje jammer dit weer. Ik ben de enige die nog de moeite neemt om een enigzins redelijke motivatie op papier te zetten en juist 2 lousy (ping) lijntjes aan Gert pikt ze eruit!quote:
Kribbet...snel ......kom kijken........je had gelijk.........die lulhannes heeft zojuist echt zijn eigen exodus in gang gezet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Motivatie:
Er zijn van die dagen dat je gaat nadenken. Vandaag is er niet zo 1 echter ik moet nog wel punten geven. Mezelf punten geven is me de eer te na, dus moest ik maar eens gaan overzien wie we tegen hebben.
Jappie, die me al dagen semi-uitdaagt maar vaak snel wegloopt zoals het een goed ammerdammer behoort en Mauriscio, een aardige vent, zoon van de duivel en niet vies van een wereldwijde genocide.
Echter ik ga ervanuit dat Jappie en ik de strijdbijl nog moeten handhaven en onze wedstrijd ver-pissen nog moet komen. Ik hoop dan ook dan we die kans krijgen middels het koppelen van ons persoontje aan Utreg danwel Ajax.
Ik wil echter niet de indruk wekken dat ik middels dit goedkope spelletje snel Mauridiablo buitenspel wil zetten en om mijn oprechtheid in deze kracht bij te zetten schenk ik Mauriscio mijn 2 punten, daarmee misschien wel mijn eigen einde bezegelend, maar hey ik ben Utregter…. de dood of de gladiolen dus!
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 6
je lacht wel, maar je ogen doen niet mee, renkoekoek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kribbet...snel ......kom kijken........je had gelijk.........die lulhannes heeft zojuist echt zijn eigen exodus in gang gezet...![]()
![]()
Hips... van dronkenschap... hipsquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat Kwall nu moet komen met de opdracht. Niet tijdrekken tot er niemand meer kan stemmen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit weer. Ik ben de enige die nog de moeite neemt om een enigzins redelijke motivatie op papier te zetten en juist 2 lousy (ping) lijntjes aan Gert pikt ze eruit!
Een wijze man zei ooit:quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
je lacht wel, maar je ogen doen niet mee, renkoekoek!
quote:"nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest!!"
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit weer. Ik ben de enige die nog de moeite neemt om een enigzins redelijke motivatie op papier te zetten en juist 2 lousy (ping) lijntjes aan Gert pikt ze eruit!
Je hoopt stiekum dat ik er voor zondag uitlig zodat je niet bang hoeft te zijn voor wat komen gaat!quote:
Ik zit met grote ogen te kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kribbet...snel ......kom kijken........je had gelijk.........die lulhannes heeft zojuist echt zijn eigen exodus in gang gezet...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoopt stiekum dat ik er voor zondag uitlig zodat je niet bang hoeft te zijn voor wat komen gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |