quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Kleintje het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje
Maurisico----------------->
Jappie---------------------> Wickedangel, Cuall
Motivatie:
Ik wil eigenlijk Jappie en Bommie allebei 1 punt geven, maar waarschijnlijk mag dat niet.
Dus dan trek ik de stand maar gelijk. Jappie en Bommie allebei 4 punten.
Ze mogen allebei niet weg!
De nieuwe stand is dan:
Versabommie---> 4
Jappie------------> 4
Maurisico--------> 0
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Doe je plasje wel daar achter in die hoek graag...ja precies daar...daar bij de schutting.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef versabommie het volgende:
HEY een nieuw topic! ff bevlekken!
Tegen pseudo-bitches: zolang als ik wil, met twee vingers in mijn neus! Een interessantere vraag is hoe lang jij het volhoudt. Niet lang meer, denk ik...quote:
psssssssssssssst! kijk eens onder je dekbed?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe je plasje wel daar achter in die hoek graag...ja precies daar...daar bij de schutting.![]()
Ik heb een hele lange adem... Ik doelde meer op het opnoemen van mijn verlanglijstje...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:16 schreef demins het volgende:
Een interessantere vraag is hoe lang jij het volhoudt. Niet lang meer, denk ik...
Wijn en voor de gasten bier... of koffie.... of thee...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:16 schreef demins het volgende:
Wat heb jezelf trouwens in huis, onder de schedelpan?![]()
Ik weet genoeg!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een hele lange adem... Ik doelde meer op het opnoemen van mijn verlanglijstje...
[..]
Wijn en voor de gasten bier... of koffie.... of thee...
Ben je het nu al zat?quote:
Dat zijn nou details waar ik nog niet op zit te wachten...quote:
Splaakgeblekje?quote:Ik doelde meer op het opnoemen van mijn verlanglijstje...
Een lekker soepje in die kop van jou! Maar onder een leuke coiffure!quote:Wijn en voor de gasten bier... of koffie.... of thee...
Niet alles meteeen negatief voor jezelf uitleggen, daar word je depressief van!quote:
Owwww vluchtgedlag...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:27 schreef demins het volgende:
Dat zijn nou details waar ik nog niet op zit te wachten...
Splaakgeblekje?
Een lekker soepje in die kop van jou! Maar onder een leuke coiffure!
sambal bij ?quote:
Doe je mond eens dicht... Je kwijlt!quote:
Solly!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe je mond eens dicht... Je kwijlt!![]()
* geeft snel een slabbertjequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
Snel!!! Je weet hoe ik kan kwijlen!![]()
Mag ik je veel wijsheid toewensen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef ChantalC het volgende:
Als dat watje niet gaat stemmen, dan stem ik wel...
ga je gangquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef ChantalC het volgende:
Als dat watje niet gaat stemmen, dan stem ik wel...
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Motivatie:
Versabommie, wat moet ik daarover zeggen? Slijmt teveel om stemmen te krijgen. No way, dat sta ik niet toe...![]()
In your dreams.... Duhhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehe
in YOUR dreams beeb!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In your dreams.... Duhhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
in YOUR dreams beeb!
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Motivatie:
Jappie, vond ik echt een misstap maken door aan te nemen dat ik stapelgek op Bommie zou zijn. IQ heeft ie dus niet...![]()
* versabommie high fived Jappiequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehe
nee tutje de klemtoon!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...![]()
Het plagierend karakter van de heer V. Bommie was al eerder het onderwerp van verontwaardigde discussies in fora over de ganse wereld!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...![]()
OK Jap! Notitie gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Noobody calls me tutje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
nee tutje de klemtoon!
Wie bedoelt u allemaal! Lijsten wil ik zien!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Stelletje niksnutten... Jullie kunnen gewoon niet tegen een afwijzing en draaien het dan maar om dat ik het niet wil toegeven.... Bah bah bah... Dat zijn Sjankwal/Ingrid praktijken!
Afwijzing? ik hen niet eens een toenadering overwogen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Stelletje niksnutten... Jullie kunnen gewoon niet tegen een afwijzing en draaien het dan maar om dat ik het niet wil toegeven.... Bah bah bah... Dat zijn Sjankwal/Ingrid praktijken!
Ach Jappie en Versa zitten op een roze wolk en kunnen dus niet objectief reageren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben de Aquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Nooboddy en Bommie bedoel jequote:
nee deze: [BB] user servival game # 37b [i]de cirkel is rond[/i]quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef demins het volgende:
[..]
Jawel, hoor! [BB] user servival game # 37b [i]de cirkel is rond[/i]![]()
Notitie gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben een A![]()
We hebben een P![]()
We hebben een E![]()
We hebben een N![]()
We hebben een L![]()
We hebben een I![]()
We hebben een E![]()
We hebben een F![]()
We hebben een D![]()
We hebben een E![]()
We hebben eerlijke ouwerwetse onvervalste A P E N L I E F D E![]()
![]()
![]()
Leve de primatenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben eerlijke ouwerwetse onvervalste A P E N L I E F D E![]()
![]()
![]()
Het buurtvader project start steeds vroeger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef PC eend het volgende:
STEMBILJET
![]()
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje
Maurisico-----------------> ChantalC
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl
Motivatie:
Ik heb niet voor niets in het Jappie promotie team gezeten
Jappie moet winnen
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 2
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |