Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!
Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!
Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!
Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen![]()
EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Ja Jo, kom effe melden waar je kerel in de vangrail hangt.quote:
Hij staat vast ergens het verkeer te ontregelen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja Jo, kom effe melden waar je kerel in de vangrail hangt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:29 schreef demins het volgende:
Hij staat vast ergens het verkeer te ontregelen!![]()
Slijmbal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Jappie het volgende:
BTW....mag ik hier nog even mijn oprechte verwondering uitspreken over het stemgedrag van Wickedangel.........van jou heb ik tot nu toe werkelijk geen hol begrepen
*I like that*![]()
No harm done....hij de punten ik je liefdequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil eigenlijk Jappie en Bommie allebei 1 punt geven, maar waarschijnlijk mag dat niet.
Duh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
Bommie woont in amsterdam? Dat lijkt me stug. Hoewel, hij heeft al wel vaker blijk gegeven van een leugenachtige nietsontziende mentaliteit.
Maar voor zover ik weet woont-ie in Utreg en werkte-ie vandaag in Arnhem. Es ff kijken... A12.. dat is dan... 31 kilometer file.![]()
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
Bommie woont in amsterdam? Dat lijkt me stug. Hoewel, hij heeft al wel vaker blijk gegeven van een leugenachtige nietsontziende mentaliteit.
Maar voor zover ik weet woont-ie in Utreg en werkte-ie vandaag in Arnhem. Es ff kijken... A12.. dat is dan... 31 kilometer file.![]()
Ja maar, ik ga al trouwen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
No harm done....hij de punten ik je liefde![]()
Isa vroeg jou gister ten huwelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja maar, ik ga al trouwen...
Met BBMenno en Isa.
Isa heb ik gisteren ten huwelijk gevraagd en Menno vandaag...
En ze zeiden ja!
Still no harm done...zij de liefde ik de hartstochtelijke sexquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja maar, ik ga al trouwen...
Met BBMenno en Isa.
Isa heb ik gisteren ten huwelijk gevraagd en Menno vandaag...
En ze zeiden ja!
Maakt niet uit!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Isa vroeg jou gister ten huwelijk![]()
Wees gerust... Ik moet nog stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
2. ik sta door vier lousy stemmen al met een half kunstbeen in de sneeuw.....![]()
Neuh, ik wacht nog even met stemmen tot het hersenloze gepeupel gestemd heeft, misschien kan ik dan nog wat rechttrekken met mijn donkerbruine stemgeluid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
als ik zo die punten zie constateer ik twee dingen:
1. het spel kakt in...
2. ik sta door vier lousy stemmen al met een half kunstbeen in de sneeuw.....![]()
Duh...jij bent tot over je oren op Bommie...wat heb Mau daar nou an ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wees gerust... Ik moet nog stemmen![]()
Ga je mond spoelen brutale vlerk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef Jappie het volgende:
Duh...jij bent tot over je oren op Bommie
Willen wij dat horen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht nog even met stemmen tot het hersenloze gepeupel gestemd heeft, misschien kan ik dan nog wat rechttrekken met mijn donkerbruine stergeluid.
HAHAHA, HIJ HEP HET VERANDERT EN NU LIJKT HET NET OF MIJN STEM EEN SCHEET IS!!!!!!111111quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Jappie het volgende:
Ik bedoel...dat je poep praat wist ik al een tijdje, maar dit is toch net weer ff een brug verder![]()
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen brutale vlerk!![]()
![]()
![]()
Brug verder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Willen wij dat horen ?![]()
Ik bedoel...dat je poep praat wist ik al een tijdje, maar dit is toch net weer ff een brug verder![]()
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Jappie het volgende:
Face it CC...je bent volledig in de ban van die utrechtse loverboy![]()
Wat ben jij een achterbakse lammergier!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
HAHAHA, HIJ HEP HET VERANDERT EN NU LIJKT HET NET OF MIJN STEM EEN SCHEET IS!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
Doe dat nou niet...straks post die dwaas nog een foto van zijn gereedschap.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...![]()
Als je mij wilt bekoren moet je wel wat meer in huis hebben dan een vlotte babbel...![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Jappie het volgende:
Doe dat nou niet...straks post die dwaas nog een foto van zijn gereedschap.![]()
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.quote:
Relaxxxxxxxquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Jappie het volgende:
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.![]()
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef demins het volgende:
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef demins het volgende:
![]()
Ik heb ook nog diversen drank in huis!
![]()
Die zijn momenteel bezig de innerlijke Jap te versterken; bedankt voor jouw oprechte belangstellingquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!![]()
Reed zeker voor aan in de file...quote:
Ik moest toch meer in huis hebben dan een vlotte babbel, muts!quote:
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef demins het volgende:
Ik moest toch meer in huis hebben dan een vlotte babbel, muts!![]()
Die ga ik niet inkoppen hoor....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...![]()
Hoeft ook niet... kansloze actie!quote:
Maar het is een begin! Zoveel is duidelijk! Je mag je verlanglijstje indienen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...![]()
Goh...je bent ook geboren in rotjeknor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...![]()
Als je mij wilt bekoren moet je wel wat meer in huis hebben dan een vlotte babbel...![]()
Hoeveel dagen hou je het vol?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef demins het volgende:
Maar het is een begin! Zoveel is duidelijk! Je mag je verlanglijstje indienen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |