jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Motivatie:
Versabommie, wat moet ik daarover zeggen? Slijmt teveel om stemmen te krijgen. No way, dat sta ik niet toe...![]()
In your dreams.... Duhhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehe
in YOUR dreams beeb!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In your dreams.... Duhhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
in YOUR dreams beeb!
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Motivatie:
Jappie, vond ik echt een misstap maken door aan te nemen dat ik stapelgek op Bommie zou zijn. IQ heeft ie dus niet...![]()
* versabommie high fived Jappiequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
jajaja je wil de bomster, maar om het niet toe te geven ga je mauridiablo punten geven whehehehehe
nee tutje de klemtoon!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...![]()
Het plagierend karakter van de heer V. Bommie was al eerder het onderwerp van verontwaardigde discussies in fora over de ganse wereld!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dames en heren: we hebben hier te maken met de utrechtse na-aap kakatoe...![]()
OK Jap! Notitie gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Noobody calls me tutje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
nee tutje de klemtoon!
Wie bedoelt u allemaal! Lijsten wil ik zien!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Stelletje niksnutten... Jullie kunnen gewoon niet tegen een afwijzing en draaien het dan maar om dat ik het niet wil toegeven.... Bah bah bah... Dat zijn Sjankwal/Ingrid praktijken!
Afwijzing? ik hen niet eens een toenadering overwogen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Stelletje niksnutten... Jullie kunnen gewoon niet tegen een afwijzing en draaien het dan maar om dat ik het niet wil toegeven.... Bah bah bah... Dat zijn Sjankwal/Ingrid praktijken!
Ach Jappie en Versa zitten op een roze wolk en kunnen dus niet objectief reageren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben de Aquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef ChantalC het volgende:
Nooboddy en Bommie bedoel jequote:
nee deze: [BB] user servival game # 37b [i]de cirkel is rond[/i]quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef demins het volgende:
[..]
Jawel, hoor! [BB] user servival game # 37b [i]de cirkel is rond[/i]![]()
Notitie gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben een A![]()
We hebben een P![]()
We hebben een E![]()
We hebben een N![]()
We hebben een L![]()
We hebben een I![]()
We hebben een E![]()
We hebben een F![]()
We hebben een D![]()
We hebben een E![]()
We hebben eerlijke ouwerwetse onvervalste A P E N L I E F D E![]()
![]()
![]()
Leve de primatenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben eerlijke ouwerwetse onvervalste A P E N L I E F D E![]()
![]()
![]()
Het buurtvader project start steeds vroeger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef PC eend het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje
Maurisico-----------------> ChantalC
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl
Motivatie:
Ik heb niet voor niets in het Jappie promotie team gezeten
Jappie moet winnen
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 6
Versabommie---> 4
Maurisico--------> 2
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |