Ja maar hier thuis heb ik al helemaal niets te vertellen dus probeer het hier maar zo af en toequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Wees dan af en toe niet zo tegen draads![]()
En Gert heeft nog wel 2 keer te stemmen........ moet dat op aparte stembiljetten, want zo blijft het spannend of die snel genoeg isquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
Gert en Demins mogen wel opschieten, straks is het stembureau gesloten en gelden hun stemmen niet meer![]()
Ik ook van jou hoor, val op vrouwen met een grote brommertquote:
Hij is te laat!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En Gert heeft nog wel 2 keer te stemmen........ moet dat op aparte stembiljetten, want zo blijft het spannend of die snel genoeg is![]()
Wie nomineer je?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Ik ga stemmen
precies.. jammer danquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is te laat!!!!!![]()
Heeft Kribbet wel gestemd??![]()
'quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
NOG 4 MINUTEN
ga jij ff lekker minpunten gevenquote:
yepsquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Ik ga stemmen
Nee, hoor niet de tijd van de aankondiging telt, maar de tijd van het posten van het stembiljet!quote:
Jezus, wat heeft dat wijf gepresteert om in zo'n programma te mogen?quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Om die tijd had zijn stem hier moeten staanquote:
Als hij het daar dan post ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, hoor niet de tijd van de aankondiging telt, maar de tijd van het posten van het stembiljet!
Met dit weer is schuilen niet echt overdrevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dus je schuild je nu achter de tegenstanders van de tegenstanders![]()
Dalijk ben je nog een middenstander![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |