Yepp, alles eruit. Geen Net5quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:20 schreef Fezzizzel het volgende:
Sneeuw ja hoor hier genoeg. Meer mensen die geen tv hebben? Rtl 4 5 7 sbs net5 enzo liggen er hier uit. Meer mensen problemen??
Eindhoven en omstreken is een kwartiertje geleden een sneeuwstorm begonnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:20 schreef Fezzizzel het volgende:
Sneeuw ja hoor hier genoeg. Meer mensen die geen tv hebben? Rtl 4 5 7 sbs net5 enzo liggen er hier uit. Meer mensen problemen??
* Jaloers isquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:24 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
Mensen hebben moeite om te parkeren in mijn straat
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eindhoven en omstreken is een kwartiertje geleden een sneeuwstorm begonnen.
Tot op heden nog alle TV-Zenders actief![]()
Ik hoop dat jet hetzelfde krijgt als hier (Hengelo), 1 grote teringbende. Geen OV en fietsen zit er ook niet in. Ga voor de gein maar eens een keer ploeteren door zo'n laag van pak em beet 25 cm sneeuw...quote:
Inderdaad regen genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
0,0 in R'dam.
mm's regen daarentegen.
Ja ER stond hier ook op de planningquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:22 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Yepp, alles eruit. Geen Net5Geen ER
Waar ligt Delden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:35 schreef Stienn het volgende:
15 cm in delden!
Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:42 schreef DaRKoNe het volgende:
Denk hier iets van 20-25cm, in ieder geval 20cm (Enschede)![]()
Niet leuk meer.. even naar de winkel lopen zit er al niet meer in..
Als je wil snowboarden dan raad ik je Markelo aan met z'n heuvelachtige landschap. De Friezenberg en de Herikerberg. Op de Herikerberg heb je mooi parcours die eigenlijk bedoeld zijn voor de motorcross. Een aanrader! Vraag anders naar de leemkuil. De locals hier weten wel welke plek bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
jup en ruim 700 km file
Zijn dr een beetje weilanden in enschede ?
Nou ik wil mn kite(grote vlieger) die je normaal gebruik met kitesurfen op het water, nu gebruiken maar dan met mn snowboard, dus t liefst een grote licht heuvelig landschap zou perfect zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je wil snowboarden dan raad ik je Markelo aan met z'n heuvelachtige landschap. De Friezenberg en de Herikerberg. Op de Herikerberg heb je mooi parcours die eigenlijk bedoeld zijn voor de motorcross. Een aanrader! Vraag anders naar de leemkuil. De locals hier weten wel welke plek bedoeld wordt.
Hier leek het even te knipperen een tijdje geleden, maar tot nu toe geen hinder gehad. Raar dat het in omliggende steden wel zo erg is qua stroomuitval.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
En het licht flippert, ik hoorde dat in apeldoorn de stroom er al 3x was afgeweest en dan zutphen helemaal zonder zit
En ik had net mn tante aan de foon en die woont in Zutphen en die haalde net een pizza'tje uit de oven, dus dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
En het licht flippert, ik hoorde dat in apeldoorn de stroom er al 3x was afgeweest en dan zutphen helemaal zonder zit
* Sylvana ook uit Deventer komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
Wij hebben net 2x 5min zonder stroom gezetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
Lijkt wel een heel ander land, hier stormt het alleen maar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef MaPo het volgende:
Markelo (Twente) centimetertje of 15![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hier (in de buurt van Zutphen) is het een paar minuten weggeweest en af en toe knippert het nu nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
Tsjek mijn foto!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef RemCOW het volgende:
Groningen - 0 cm
Oven kan ook op gas werken..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik had net mn tante aan de foon en die woont in Zutphen en die haalde net een pizza'tje uit de oven, dus dat valt nog wel mee.
Nou, ik hoorde de tv op de achtergrond en die werkt toch echt niet op gas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oven kan ook op gas werken..
even in het algemeen:
mooie foto's trouwens, toch ben ik blij dat de wereld er hier niet zo uit ziet!
ja, maar dat vertelde je er niet bij...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde de tv op de achtergrond en die werkt toch echt niet op gas.
En ik denk dat ze het me ook wel verteld had als ze bij kaarslicht zat.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Nou ik wil mn kite(grote vlieger) die je normaal gebruik met kitesurfen op het water, nu gebruiken maar dan met mn snowboard, dus t liefst een grote licht heuvelig landschap zou perfect zijn.
Dat parcour klinkt wel goed volgens mij! Vet!![]()
Natte prut idd, en wat 'gematigde' windvlagen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:48 schreef liquid-orange het volgende:
Sneeuw? Hier ligt helemaal niks. De zon heeft vanmiddag nog geschenen aan een blauwe lucht. Alleen nu komt er wat natte prut uit de lucht, maar voor de rest hebben we hier in Grunn mooi weer gehad.
Wow...quote:
dat was vorig jaar ook zo he. toen lag er in het noorden een halve meter en hier (eindhoven) niksquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow...
Onvoorstelbaar dat de landelijke verschillen zo groot zijn!
In Rotterdam alleen maar regen, geen vlok te zien! En in het Noorden was het nog net geen terrasweer vandaag.
ermelo in drenthequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:26 schreef basst2005 het volgende:
hier nu zo'n 7 CM (Ermelo).
Mijn uitzicht @ 17:15 uur.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef Herkauwer het volgende:
niets, alleen maar regen
2 auto's ingereden, 1 vertrokkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef BrauN het volgende:
Zo was het rond een uur of 5:
[afbeelding]
En zo is het nu:
[afbeelding]
Tilburg.
oh ja, dat was maartquote:
Ga slowchatten in plaats van mij belachelijk te maken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
2 auto's ingereden, 1 vertrokken
hou ons op de hoogte
je bedoeld zeker 3 auto's ingereden, 2 vertrokken...?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
2 auto's ingereden, 1 vertrokken
hou ons op de hoogte
Wij ook hier op de tafel in de tuin buiten (ook Hengelo). Beetje geflikker met de lichten, maar nog niks uitgevallen. Kreeg het wel beetje koud toen ik stond te douchen, toen ben ik er maar onderuit gestapt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Bravebart het volgende:
Hier in Hengelo (Twente) heb ik op zn max 25,6 cm gemeten
![]()
En het licht is de hele tijd aan het knipperen en dan valt voor het gemak ook gelijk mijn router+modem uit![]()
Bij nader inzien wil ik dit advies weer intrekken aangezien het een zeer bosrijk gebied is. Er zijn heleboel vallende takken en zelfs complete bomen. Het is daar nu levensgevaarlijk en ik ben bang dat het afgesloten zal zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Dat parcour klinkt wel goed volgens mij! Vet!![]()
Thnx, ik zorg dan ook dat mijn ouders hem goed onderhoudenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
Wat een gezellige achtertuin !
Die van mij ligt er compleet verzopen en verwaaid bij.
Alle blaadjes van Rotterdam liggen tegen de voordeur.
En waar is u?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
Sinds zo'n half uurtje is de sneeuw ook tot hier door gedrongen...
Zuid-Limburgquote:
In Gelderland/Utrecht en Noord-Brabant is het het ergst (hier in Den Bosch zo'n 10 cm)quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Waaa ik wordt gek, ben benieuwd hoe het morgen wordt!!!
Maar waar liggen die pakken sneeuw? Brabant, limburg, enschede ?
Zuid-oosten van Brabant hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Waaa ik wordt gek, ben benieuwd hoe het morgen wordt!!!
Maar waar liggen die pakken sneeuw? Brabant, limburg, enschede ?
10 cm is ni zoveel, vanmiddag lag dr in enschede 30 cm ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Gelderland/Utrecht en Noord-Brabant is het het ergst (hier in Den Bosch zo'n 10 cm)
Sorry, overijssel ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
10 cm is ni zoveel, vanmiddag lag dr in enschede 30 cm ofzo
Sneeuwt het nu/vannacht nog in enschede/achterhoek ? of alleen brabant en noord limburg?
Op zich blijft het nu wel redelijk liggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Roosendaal meldt 20 cm, begint nu al wel een beetje te dooien.
Misschien moet je ff kijken of daar geen hond in zit verstopt ofzo..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef HyperViper het volgende:
sneeuwballen van 20 kilo
Af en toe, maar laatste uur volgens mij niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Op zich blijft het nu wel redelijk liggen.
Heb jij ook al last gehad van geknipper?
Zou maarzo kunnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Misschien moet je ff kijken of daar geen hond in zit verstopt ofzo..
Ziet er niet naar uit dat jij sneeuw krijgt, maargoed ik geniet morgen nog wel even van het dikke pak wat hier ligt, terwijl jij onderregent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef space-kees het volgende:
Rotterdam:
24uurs update
uur 1 - Hagel & onweer
uur 2 t/m 10 - Regen
11 t/m 14 - wind wind & REGEN
15 t/m 15.05 - natte sneeuw + wind
15.06 t/m 24 - regen regen regen
Ik WIL en MOETl sneeuw
quote:
Hier in Avenhorn, onder Hoorn zie ik mensen buiten vrolijk fietsen enz....hier helemaal niks, geen wind, geen regen en geen sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Niks. Alleen maar een hevige storm gehad en veel regen.
dat hoorde ik ook, iedereen ree dan ook 20 op een provinciale weg. waarom snap ik niet helemaal. er lag wel sneeuw maar met 60 a 70 km/uur kon je er nog redelijk goed over heen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Nuna het volgende:
Zeker 20 cm in Oldenzaal (dichtbij Enschede). Over een stukje van een half uur met de auto deed je gisteren zeker 2 uur.
niet iedereen kan goed met gladheid rijdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef danko het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook, iedereen ree dan ook 20 op een provinciale weg. waarom snap ik niet helemaal. er lag wel sneeuw maar met 60 a 70 km/uur kon je er nog redelijk goed over heen.
daar komen de meesten pas achter als het te laat isquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:47 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
niet iedereen kan goed met gladheid rijden
tuurlijk >> ik heb gewoon geen rijbewijs (jaaaaaaaa ik moet het nog halen)quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:49 schreef Classics het volgende:
[..]
daar komen de meesten pas achter als het te laat is
ti's ook een kwestie van op-het-juiste-moment-op-de-verkeerde-plek zijn![]()
ja hier ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:52 schreef Des het volgende:
in Amsterdam is het al sinds gistermiddag droog en schijnt de zon
Dankje wel...quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef SureZal het volgende:
Nog ff een paar fotos van de sneeuw in Enschede.
(speciaal voor space-kees)
[foto;s]
Zoals je ziet is het best veel![]()
![]()
het zou kunnen dat 70km/uur op dat moment onverantwoord was maar dat idee had ik absoluut niet. kon de auto goed onder controle houden. je moet dan natuurlijk niet plotseling aan het stuur trekken of vol op de rem stampen, dan schuif je zo de berm in (of tegen een boom of andere weggebruiker).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:49 schreef Classics het volgende:
[..]
daar komen de meesten pas achter als het te laat is
Hier in Geleen ook veel blubber op de wegen.. Maar voor de rest ligt de sneeuw er nog gewoon. Ik hoop echt dat t goed gaat sneeuwen vandaag, morgen, overmorgen enz...quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef miki het volgende:
Hier in Maastricht een centimeter of 3. Wel veel blubber en veel van de sneeuw is al verdwenen. Misschien gaat het vanavond weer lekker sneeuwen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[[url=http://img515.imageshack.us/img515/9513/afb0154lb.jpg]afbeelding][/URL]
Rotterdam nu. Hoeveel centimeter denken jullie?![]()
Je mag echt alles wel hebben wat hier ligtquote:
Van mijn werk naar huis deed ik een uur terwijl ik normaal gesproken vijf minuten onderweg benquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Nuna het volgende:
Zeker 20 cm in Oldenzaal (dichtbij Enschede). Over een stukje van een half uur met de auto deed je gisteren zeker 2 uur.
max 500 breed, en zo klein mogelijk qua kilobytesquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe groot mogen de foto's zijn? Kan ik even wat resizen
Tsjah, volgens mij is Enschede de enige plek die écht zwaar de lul is.quote:
Dat vind ik dan wel weer ironischquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:38 schreef Skv het volgende:
en gisteren ging Holiday on Ice ook niet door..
Nee, dat kon écht niet. Dat was vrijdag en in een hele korte tijd was er superveel sneeuw gevallen. Je kon er ook niet tegen strooien, dus er lag gewoon echt sneeuw op de wegen (ook niet van dat natte drek ofzo, echt sneeuw).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef danko het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook, iedereen ree dan ook 20 op een provinciale weg. waarom snap ik niet helemaal. er lag wel sneeuw maar met 60 a 70 km/uur kon je er nog redelijk goed over heen.
Hier ook niet en ook niks in aantocht.quote:
whahahaaahaquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef grolschtukker2 het volgende:
Hier een berichtje uit het koude en stroomloze Haaksbergen...
hoe tik je een brichiequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef grolschtukker2 het volgende:
Hier een berichtje uit het koude en stroomloze Haaksbergen...
Tjeezus, nog steeds geen stroom?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:31 schreef grolschtukker2 het volgende:
Tja... noodgenerators draaien hier. Wij hebben allemaal oudjes (75+) in de straat, en die kregen prioriteit.
85% heeft nog geen stroom.
klote kust klimaat ook!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef leonieke het volgende:
Hier (Dadizele, West-Vlaanderen, België) geen milimeter sneeuw
Ik ben onsterfelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Goh je leeft nog
Maar idd zo'n 25 cm
Deventer is gewoon hipquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Sylvana het volgende:
wat een boel mensen uit Deventer hier trouwens
quote:
als het aan mij ligt komt er geen sneeuw in Zwolle.. ( en Groningen)quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef Chanandler het volgende:
Wanneer valt er nou godverdomme sneeuw in Zwolle
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 27 november 2005 16:06 schreef -AnneX- het volgende:
vanacht komt hier nog meer sneeuw
in e'de
Lievelde! das nog geen 10 km bij mij vandaan!! end at stoplicht! das nog geen 4 km!!quote:Op zondag 27 november 2005 16:25 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Zijn dan gisteren heel vroeg een roadtrip begonnen met snowboard en kites in de auto richting het oosten en wezen Snowkiten, uiteindelijk op een weiland van een boer beland in Lievelde, vlakbij winterswijk, was echt super cool!Die boer had ons zelf uitgenodigd, dr lagen alleen flink wat vlaaien omdat ie zn koeien de vorige dag dr af gehaald had. Er lag zeker 40 cm sneeuw op dat weiland en was super sticky sneeuw. Er stond alleen niet heel veel wind maar het ging net.
linkje met wat fotos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |