dat hoorde ik ook, iedereen ree dan ook 20 op een provinciale weg. waarom snap ik niet helemaal. er lag wel sneeuw maar met 60 a 70 km/uur kon je er nog redelijk goed over heen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Nuna het volgende:
Zeker 20 cm in Oldenzaal (dichtbij Enschede). Over een stukje van een half uur met de auto deed je gisteren zeker 2 uur.
niet iedereen kan goed met gladheid rijdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef danko het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook, iedereen ree dan ook 20 op een provinciale weg. waarom snap ik niet helemaal. er lag wel sneeuw maar met 60 a 70 km/uur kon je er nog redelijk goed over heen.
daar komen de meesten pas achter als het te laat isquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:47 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
niet iedereen kan goed met gladheid rijden
tuurlijk >> ik heb gewoon geen rijbewijs (jaaaaaaaa ik moet het nog halen)quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:49 schreef Classics het volgende:
[..]
daar komen de meesten pas achter als het te laat is
ti's ook een kwestie van op-het-juiste-moment-op-de-verkeerde-plek zijn![]()
ja hier ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:52 schreef Des het volgende:
in Amsterdam is het al sinds gistermiddag droog en schijnt de zon
Dankje wel...quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef SureZal het volgende:
Nog ff een paar fotos van de sneeuw in Enschede.
(speciaal voor space-kees)
[foto;s]
Zoals je ziet is het best veel![]()
![]()
het zou kunnen dat 70km/uur op dat moment onverantwoord was maar dat idee had ik absoluut niet. kon de auto goed onder controle houden. je moet dan natuurlijk niet plotseling aan het stuur trekken of vol op de rem stampen, dan schuif je zo de berm in (of tegen een boom of andere weggebruiker).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:49 schreef Classics het volgende:
[..]
daar komen de meesten pas achter als het te laat is
Hier in Geleen ook veel blubber op de wegen.. Maar voor de rest ligt de sneeuw er nog gewoon. Ik hoop echt dat t goed gaat sneeuwen vandaag, morgen, overmorgen enz...quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef miki het volgende:
Hier in Maastricht een centimeter of 3. Wel veel blubber en veel van de sneeuw is al verdwenen. Misschien gaat het vanavond weer lekker sneeuwen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[[url=http://img515.imageshack.us/img515/9513/afb0154lb.jpg]afbeelding][/URL]
Rotterdam nu. Hoeveel centimeter denken jullie?![]()
Je mag echt alles wel hebben wat hier ligtquote:
Van mijn werk naar huis deed ik een uur terwijl ik normaal gesproken vijf minuten onderweg benquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Nuna het volgende:
Zeker 20 cm in Oldenzaal (dichtbij Enschede). Over een stukje van een half uur met de auto deed je gisteren zeker 2 uur.
max 500 breed, en zo klein mogelijk qua kilobytesquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe groot mogen de foto's zijn? Kan ik even wat resizen
Tsjah, volgens mij is Enschede de enige plek die écht zwaar de lul is.quote:
Dat vind ik dan wel weer ironischquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:38 schreef Skv het volgende:
en gisteren ging Holiday on Ice ook niet door..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |