Natte prut idd, en wat 'gematigde' windvlagen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:48 schreef liquid-orange het volgende:
Sneeuw? Hier ligt helemaal niks. De zon heeft vanmiddag nog geschenen aan een blauwe lucht. Alleen nu komt er wat natte prut uit de lucht, maar voor de rest hebben we hier in Grunn mooi weer gehad.
Wow...quote:
dat was vorig jaar ook zo he. toen lag er in het noorden een halve meter en hier (eindhoven) niksquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow...
Onvoorstelbaar dat de landelijke verschillen zo groot zijn!
In Rotterdam alleen maar regen, geen vlok te zien! En in het Noorden was het nog net geen terrasweer vandaag.
ermelo in drenthequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:26 schreef basst2005 het volgende:
hier nu zo'n 7 CM (Ermelo).
Mijn uitzicht @ 17:15 uur.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef Herkauwer het volgende:
niets, alleen maar regen
2 auto's ingereden, 1 vertrokkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef BrauN het volgende:
Zo was het rond een uur of 5:
[afbeelding]
En zo is het nu:
[afbeelding]
Tilburg.
oh ja, dat was maartquote:
Ga slowchatten in plaats van mij belachelijk te maken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
2 auto's ingereden, 1 vertrokken
hou ons op de hoogte
je bedoeld zeker 3 auto's ingereden, 2 vertrokken...?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
2 auto's ingereden, 1 vertrokken
hou ons op de hoogte
Wij ook hier op de tafel in de tuin buiten (ook Hengelo). Beetje geflikker met de lichten, maar nog niks uitgevallen. Kreeg het wel beetje koud toen ik stond te douchen, toen ben ik er maar onderuit gestapt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Bravebart het volgende:
Hier in Hengelo (Twente) heb ik op zn max 25,6 cm gemeten
![]()
En het licht is de hele tijd aan het knipperen en dan valt voor het gemak ook gelijk mijn router+modem uit![]()
Bij nader inzien wil ik dit advies weer intrekken aangezien het een zeer bosrijk gebied is. Er zijn heleboel vallende takken en zelfs complete bomen. Het is daar nu levensgevaarlijk en ik ben bang dat het afgesloten zal zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Dat parcour klinkt wel goed volgens mij! Vet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |