Ja ER stond hier ook op de planningquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:22 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Yepp, alles eruit. Geen Net5Geen ER
Waar ligt Delden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:35 schreef Stienn het volgende:
15 cm in delden!
Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:42 schreef DaRKoNe het volgende:
Denk hier iets van 20-25cm, in ieder geval 20cm (Enschede)![]()
Niet leuk meer.. even naar de winkel lopen zit er al niet meer in..
Als je wil snowboarden dan raad ik je Markelo aan met z'n heuvelachtige landschap. De Friezenberg en de Herikerberg. Op de Herikerberg heb je mooi parcours die eigenlijk bedoeld zijn voor de motorcross. Een aanrader! Vraag anders naar de leemkuil. De locals hier weten wel welke plek bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
jup en ruim 700 km file
Zijn dr een beetje weilanden in enschede ?
Nou ik wil mn kite(grote vlieger) die je normaal gebruik met kitesurfen op het water, nu gebruiken maar dan met mn snowboard, dus t liefst een grote licht heuvelig landschap zou perfect zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je wil snowboarden dan raad ik je Markelo aan met z'n heuvelachtige landschap. De Friezenberg en de Herikerberg. Op de Herikerberg heb je mooi parcours die eigenlijk bedoeld zijn voor de motorcross. Een aanrader! Vraag anders naar de leemkuil. De locals hier weten wel welke plek bedoeld wordt.
Hier leek het even te knipperen een tijdje geleden, maar tot nu toe geen hinder gehad. Raar dat het in omliggende steden wel zo erg is qua stroomuitval.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
En het licht flippert, ik hoorde dat in apeldoorn de stroom er al 3x was afgeweest en dan zutphen helemaal zonder zit
En ik had net mn tante aan de foon en die woont in Zutphen en die haalde net een pizza'tje uit de oven, dus dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
En het licht flippert, ik hoorde dat in apeldoorn de stroom er al 3x was afgeweest en dan zutphen helemaal zonder zit
* Sylvana ook uit Deventer komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
Wij hebben net 2x 5min zonder stroom gezetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
Lijkt wel een heel ander land, hier stormt het alleen maar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef MaPo het volgende:
Markelo (Twente) centimetertje of 15![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hier (in de buurt van Zutphen) is het een paar minuten weggeweest en af en toe knippert het nu nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
10-15cm in deventer.
Tsjek mijn foto!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef RemCOW het volgende:
Groningen - 0 cm
Oven kan ook op gas werken..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik had net mn tante aan de foon en die woont in Zutphen en die haalde net een pizza'tje uit de oven, dus dat valt nog wel mee.
Nou, ik hoorde de tv op de achtergrond en die werkt toch echt niet op gas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oven kan ook op gas werken..
even in het algemeen:
mooie foto's trouwens, toch ben ik blij dat de wereld er hier niet zo uit ziet!
ja, maar dat vertelde je er niet bij...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde de tv op de achtergrond en die werkt toch echt niet op gas.
En ik denk dat ze het me ook wel verteld had als ze bij kaarslicht zat.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Nou ik wil mn kite(grote vlieger) die je normaal gebruik met kitesurfen op het water, nu gebruiken maar dan met mn snowboard, dus t liefst een grote licht heuvelig landschap zou perfect zijn.
Dat parcour klinkt wel goed volgens mij! Vet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |