ja, maar dat vertelde je er niet bij...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde de tv op de achtergrond en die werkt toch echt niet op gas.
En ik denk dat ze het me ook wel verteld had als ze bij kaarslicht zat.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Nou ik wil mn kite(grote vlieger) die je normaal gebruik met kitesurfen op het water, nu gebruiken maar dan met mn snowboard, dus t liefst een grote licht heuvelig landschap zou perfect zijn.
Dat parcour klinkt wel goed volgens mij! Vet!![]()
Natte prut idd, en wat 'gematigde' windvlagen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:48 schreef liquid-orange het volgende:
Sneeuw? Hier ligt helemaal niks. De zon heeft vanmiddag nog geschenen aan een blauwe lucht. Alleen nu komt er wat natte prut uit de lucht, maar voor de rest hebben we hier in Grunn mooi weer gehad.
Wow...quote:
dat was vorig jaar ook zo he. toen lag er in het noorden een halve meter en hier (eindhoven) niksquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow...
Onvoorstelbaar dat de landelijke verschillen zo groot zijn!
In Rotterdam alleen maar regen, geen vlok te zien! En in het Noorden was het nog net geen terrasweer vandaag.
ermelo in drenthequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:26 schreef basst2005 het volgende:
hier nu zo'n 7 CM (Ermelo).
Mijn uitzicht @ 17:15 uur.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef Herkauwer het volgende:
niets, alleen maar regen
2 auto's ingereden, 1 vertrokkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef BrauN het volgende:
Zo was het rond een uur of 5:
[afbeelding]
En zo is het nu:
[afbeelding]
Tilburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |