Nee, dat kon écht niet. Dat was vrijdag en in een hele korte tijd was er superveel sneeuw gevallen. Je kon er ook niet tegen strooien, dus er lag gewoon echt sneeuw op de wegen (ook niet van dat natte drek ofzo, echt sneeuw).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef danko het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook, iedereen ree dan ook 20 op een provinciale weg. waarom snap ik niet helemaal. er lag wel sneeuw maar met 60 a 70 km/uur kon je er nog redelijk goed over heen.
Hier ook niet en ook niks in aantocht.quote:
whahahaaahaquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef grolschtukker2 het volgende:
Hier een berichtje uit het koude en stroomloze Haaksbergen...
hoe tik je een brichiequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef grolschtukker2 het volgende:
Hier een berichtje uit het koude en stroomloze Haaksbergen...
Tjeezus, nog steeds geen stroom?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:31 schreef grolschtukker2 het volgende:
Tja... noodgenerators draaien hier. Wij hebben allemaal oudjes (75+) in de straat, en die kregen prioriteit.
85% heeft nog geen stroom.
klote kust klimaat ook!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef leonieke het volgende:
Hier (Dadizele, West-Vlaanderen, België) geen milimeter sneeuw
Ik ben onsterfelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Goh je leeft nog
Maar idd zo'n 25 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |