Ik denk zelf dat het in de tweede ronde nog niet beslist was, en er een derde ronde nodig wasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef jette het volgende:
Ik denk dit:
lieske: 1. roel 2. dido
rob: 1. lieske 2. dido
roel: 1. lieske 2. joost
joost: 1. roel 2. lieske
dido: 1. lieske 2. rob
nathalie: 1. lieske 2. rob
dat kan juist wel in haar voordeel werkenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat lullig het zou dus kunnen zijn dat ze met zn allen op lieske hebben gestemd![]()
agosse , ik zit nu echt met Lieske mee te huilen en niet omdat Chantal weg is , maar omdat zij zo verdrietig is ...quote:
Supermom et moi, de enige Ingridfans?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
En ja Ingrid alleen in het huisje? Die gaat flippen joh, die kan helemaal niet tegen alleen zijn die onzekere muts ipv het harde masker wat ze opzet (en daarom vind ik haar leuk)
lieske is liefquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Waarom vind iedereen Lieske zielig en de andere genomineerden niet![]()
Vanwege haar gejank?
Dat is helemaal schijnheilig van die eikel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Toch Rob weer die even bij Lies gaat kijken.
Daar gaat het niet om slimpie.. Lieske is dr twee vriendinnen kwijt..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
Zij is de benjamin, misschien daarom? Ik heb altijd wel symphatie voor de benjamin, zeker als die zich niet hufterig gedraagt. En dat doet Lieske, in mijn ogenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Deju vu... geheime opdracht voor Lieske om Ingrid van voedsel te voorzien
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Supermom et moi, de enige Ingridfans?
Tis ook zo'n lieverd...
*Meldt*quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig waren wij er voor jequote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Sjet het volgende:
Ben weer te laat met mijn Lieske caps.....![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
agosse , ik zit nu echt met Lieske mee te huilen en niet omdat Chantal weg is , maar omdat zij zo verdrietig is ...
Zou het?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ga gerust je gang. Leef je lekker uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Sinds vanavond heb ik een bloedhekel aan Rob.
Moet mezelf in houden om geen verkeerde dingen te zeggen.
Ik snap het ook niet? Misschien omdat ze erg jong is?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
Het is mij niet echt opgevallen dat Chantal en Ingrid dikke vriendinnen van Lieske waren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om slimpie.. Lieske is dr twee vriendinnen kwijt..
Ja, onvoorstelbaar. Misschien ook wel veelzeggend.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Wup het volgende:
Joost vraagt waarom Lieske verdriet heeft
tjsa hij is het zelf allang vergeten natuurlijk
Gewoon doen.... de grens ligt bij crackhoerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Nu pas.. heb al een hekel aan die man sinds zn menno-obsessie was begonnenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Toch kan dit nog eens positief zijn voor Lieske. Underdog he, daar houden Nederlanders vanquote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Eigenlijk onbewust (waarschijnlijk) best een rotstreek van BB.
De anderen zijn nu redelijk opgeknapt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
De bewoners denken dat ze ook echt exit is... maar ze zit in het geheime huisje en kan het huis daar zien op een plasmascherm. Ze komt terug op een nader bepaald moment.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, ik heb de live-uitzending gemist en de streamverslagen gelezen. Maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nu met Ingrid gebeurt is. Kan iemand het heel even in het kort vertellen?
Vooral de laatste weken gingen ze veel met elkaar om. Ze hebben vannacht ook met zijn drietjes naast elkaar gelegen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef style het volgende:
[..]
Het is mij niet echt opgevallen dat Chantal en Ingrid dikke vriendinnen van Lieske waren.![]()
En ze kan dan wel de benjamin zijn, maar ze is 19 jaar en geen klein kind meer volgens mij.
Het zal wel aan mij liggen
Dat ligt dan aan jou ben ik bang, want Chantal en Ingrid waren wel degelijk haar maatjes. Dat hoorde je Chantal ook zeggen in de studio.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef style het volgende:
[..]
Het is mij niet echt opgevallen dat Chantal en Ingrid dikke vriendinnen van Lieske waren.![]()
En ze kan dan wel de benjamin zijn, maar ze is 19 jaar en geen klein kind meer volgens mij.
Ik begrijp het ook helemaaaaala niet Scanman???quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, maar dan moet ze toch echt een keer door iemand genomineerd worden. Het is toch van de gekke dat Nathalie nog geen enkele keer genomineerd is. Al wel twee keer via een list van BB op de bank terecht gekomen, maar nog nooit genomineerd. Terwijl zo ongeveer 90% van de internetters haar niet kan luchten of zien. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan??
Er was zogenaamd een gelijke stand. Eerst Chantal exitquote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, ik heb de live-uitzending gemist en de streamverslagen gelezen. Maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nu met Ingrid gebeurt is. Kan iemand het heel even in het kort vertellen?
Diegene met de meeste stemmen zou een paar naar het huisje gaan waar Rob ook in heeft gezeten.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
En ze wordt nu ook nog even afgezeken dat het allemaal haar eigen schuld is.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon doen.... de grens ligt bij crackhoer![]()
Bank of niet: uiteindelijk beslissen de kijkers, in de finale.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nathalie heeft nog nooit op de bank gezeten door een nominatie, daarom acht ik de kans aanwezig dat ze een kans maakt om te winnen
Dat ben ik met je eens, maar toen werden we hier (gelukkig!) niet doodgegooid met huilende Joost caps en nu wel met die huilende Lieske caps.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
De anderen zijn nu redelijk opgeknapt.
Lieske zit er even doorheen. Dat is zielig.
Net als Joost zielig was toen Menno ging, en Dido toen Tanja's baby ging.
Ze hoeft van mij nooit en te nimmer te winnen, maar nu is ze zielig.
Hey Lellebel, ik riep je!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*Meldt*
Maf wijf, haar humor is meestal ook de mijne.
aaaaaaaaah gelukkig dat met jou en pinkplatinum er super er meer mensen zijn die zien dat er in ingrid een warm hartelijk mens schuil gaat onder een frisse hartelijke dosis humor!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*Meldt*
Maf wijf, haar humor is meestal ook de mijne.
Heel grappig, ja. Dat was Gert z'n sig.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon doen.... de grens ligt bij crackhoer![]()
Je kunt de conspiracy theories ook te ver doorvoeren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
een huilende lieske is niet goed voor BB
Dat gaat haar teveel stemmen opleveren dus krijgt ze een peptalk
Ik ben ook 19quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef style het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan hem sinds dag 1. En ik denk dat Ingrid best sterk staat als ze weer terug het huis in gaat, doordat ze alles kan zien. Als Lieske inderdaad een geheime opdracht krijgt, houdt ze dat niet vol denk ik. Die verlult zich, net als met die 5000 euro toen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nu pas.. heb al een hekel aan die man sinds zn menno-obsessie was begonnen![]()
Dat ze elkaar graag mochten heb ik ook gezien. Maar dat ze echte maatjes waren zoals bijvoorbeeld Nathalie en Dido is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou ben ik bang, want Chantal en Ingrid waren wel degelijk haar maatjes. Dat hoorde je Chantal ook zeggen in de studio.
Als mannen daar gevoelig voor zijn, dan moet dat meteen weer met de borsten te maken hebben?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef style het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toen werden we hier (gelukkig!) niet doodgegooid met huilende Joost caps en nu wel met die huilende Lieske caps.
Zijn mannen blijkbaar toch gevoelig voor: huilende meisjes met grote borsten.
Alleen als ze een parkeerplaats kan vinden voor haar bezemsteel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
Wat ik me afvraag is: zou Hummie nu wel op visite komen bij Ingrid in het huisje?
Nee, haar moeder mag komen in het huisje...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
Wat ik me afvraag is: zou Hummie nu wel op visite komen bij Ingrid in het huisje?
Gelul!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
een huilende lieske is niet goed voor BB
Dat gaat haar teveel stemmen opleveren dus krijgt ze een peptalk
Ik ben geen man hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef style het volgende:
Ja ingrid kan behoorlijk wijs worden door haar dagen in het huisje..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan hem sinds dag 1. En ik denk dat Ingrid best sterk staat als ze weer terug het huis in gaat, doordat ze alles kan zien. Als Lieske inderdaad een geheime opdracht krijgt, houdt ze dat niet vol denk ik. Die verlult zich, net als met die 5000 euro toen.
Waar is hij... je forumlover?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel grappig, ja. Dat was Gert z'n sig.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bewoners denken dat ze ook echt exit is... maar ze zit in het geheime huisje en kan het huis daar zien op een plasmascherm. Ze komt terug op een nader bepaald moment.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er was zogenaamd een gelijke stand. Eerst Chantal exitDaarna Ingrid. Maar die zit in hetzelfde huisje als Rob destijds en heeft ook live streams. Mag niet nonimeren of genomineerd worden, want de bewoners denken immers dat ze weg is. Gaat paar dagen duren.
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Diegene met de meeste stemmen zou een paar naar het huisje gaan waar Rob ook in heeft gezeten.
Zij kan daar precies zien en horen wat de anderen in het huis zeggen.
Zij komt waarschijnlijk zaterdag weer terug want tot die tijd mogen de bewoners niet in de tuin komen.
Godzijdank niet zeg. Dat kleffe gedoe komt me ook meters de strot uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef style het volgende:
[..]
Dat ze elkaar graag mochten heb ik ook gezien. Maar dat ze echte maatjes waren zoals bijvoorbeeld Nathalie en Dido is me niet opgevallen.
Zeker weten als ze gewoon blijft doen dan kan het in haar voordeel werken.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef melke het volgende:
[..]
Toch kan dit nog eens positief zijn voor Lieske. Underdog he, daar houden Nederlanders van
Misschien omdat er hier niet zo gereageerd wordt als Dido huilt?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mannen daar gevoelig voor zijn, dan moet dat meteen weer met de borsten te maken hebben?![]()
Hmmmm, wat heeft hij dan met Naath?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een belachelijke reacties hier soms
Omdat Rob Lies heeft genomineerd, moet hij haar nu maar meteen helemaal links laten liggen en negeren? Wat een onzin. Je moet daar íemand nomineren, en hij heeft haar genomineerd. Dat is het spel. En niet omdat hij haar haat ofzo, maar omdat hij met haar minder heeft dan de rest. Dan mag ie haar toch best ff troosten als ze huilt?
Wat een overtrokken gedoe zeg, ik denk dat Lieske een stuk minder kwaad op hem is als blijkt dat hij haar genomineerd heeft, als dat jullie zijn
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
Doe ik zo m'n best voor je, lees je het niet eensquote:Op donderdag 24 november 2005 22:56 schreef doka het volgende:
[..]
HuhIk check net in? Wat is er met Ingrid?
Hoi SuperMOM
De bewoners denken dat Ingrid eruit is, maar ze zit in het huisje, over een paar dagen komt ze weer terug. Dat weten de bewoners niet. Ingrid kan alles zien en horen wat de bewoners doen en zeggen. Dit even heel in het kort.
En Ingrid die speciaal nog even terugrende om Lieske te knuffelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou ben ik bang, want Chantal en Ingrid waren wel degelijk haar maatjes. Dat hoorde je Chantal ook zeggen in de studio.
Ja hoor. Maar dan niet zeggen, wat hij dus heeft gedaan: "Ik zal LIeske NOOIT nomineren."quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
Omdat Rob Lies heeft genomineerd, moet hij haar nu maar meteen helemaal links laten liggen en negeren? Wat een onzin. Je moet daar íemand nomineren, en hij heeft haar genomineerd. Dat is het spel. En niet omdat hij haar haat ofzo, maar omdat hij met haar minder heeft dan de rest. Dan mag ie haar toch best ff troosten als ze huilt?
Als ze lacht dan moet ik altijd meelachen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaaah gelukkig dat met jou en pinkplatinum er super er meer mensen zijn die zien dat er in ingrid een warm hartelijk mens schuil gaat onder een frisse hartelijke dosis humor!
![]()
![]()
Ze hebben gewoon de nominaties over gedaan en toen hebben waarschijnlijk opeens 2 mensen hun stem veranderd. Heel vreemd dat ze dat gedaan hebben trouwensquote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef bunnyma het volgende:
Rob wil niet vertellen op wie hij heeft gestemd.
Hij heeft dus op Lieske gestemd en op wie nog meer?
Zal toch niet gebeuren Bommie?? Jij en ik??quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis ook zo'n lieverd...
D'r is niks liefs aan, maar ze heeft wel humor.quote:
Ik vind die lui (Roel, Naat, Roel en Rob) nu wel erg huichelachtig doen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze wordt nu ook nog even afgezeken dat het allemaal haar eigen schuld is.
Doka is een blinde ki-hip!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Doe ik zo m'n best voor je, lees je het niet eens![]()
![]()
en Ingrid komt straks terug, zij heeft lieske ook zien snotterenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef regenworm het volgende:
Zeker weten als ze gewoon blijft doen dan kan het in haar voordeel werken.
En dan kunnen in de tv uitzendingen niet om haar heen.
Gut, dan heb ik dus veel meer maatjes dan ik dacht als je het zo ziet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank niet zeg. Dat kleffe gedoe komt me ook meters de strot uit.
Nee scan, ze hebben een tweede ronde gedaan en daar moesten ze nog een naam zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de nominaties over gedaan en toen hebben waarschijnlijk opeens 2 mensen hun stem veranderd. Heel vreemd dat ze dat gedaan hebben trouwens
Jij vindt het stiekem leuk hè, als Wicked en ik zoenen.quote:
En dat heeft met de tieten te maken?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef style het volgende:
[..]
Misschien omdat er hier niet zo gereageerd wordt als Dido huilt?![]()
Jammer dat je weer te laat bent, maar we hebben net al gewipt.quote:
Hij heeft vorige week in het badje tegen haar gezegd dat hij haar nooit zou nomineren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een belachelijke reacties hier soms
Wat een overtrokken gedoe zeg, ik denk dat Lieske een stuk minder kwaad op hem is als blijkt dat hij haar genomineerd heeft, als dat jullie zijn
Ze is erg populair op dit forum, waarom weet ik ook niet, misschien wat jij zegt, of doordat ze zo weinig durft te zeggen, wekt dat misschien het idee dat ze eerlijker en liever is dan de rest. Wat heel anders zou zijn, als ze haar bij haar studentenverenigingetje zouden zien..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef style het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toen werden we hier (gelukkig!) niet doodgegooid met huilende Joost caps en nu wel met die huilende Lieske caps.
Ik ook, heerlijk zo'n geniepige lach, af en toe knort ze d'r ook nog bij.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als ze lacht dan moet ik altijd meelachen.![]()
Duizendvoudige excusesquote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Doe ik zo m'n best voor je, lees je het niet eens![]()
![]()
Rob kan van mij doodvallen met dat ge commandeer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan hem sinds dag 1. En ik denk dat Ingrid best sterk staat als ze weer terug het huis in gaat, doordat ze alles kan zien. Als Lieske inderdaad een geheime opdracht krijgt, houdt ze dat niet vol denk ik. Die verlult zich, net als met die 5000 euro toen.
Gooi het er maar uitquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Dat kan natuurlijk ook ja. Ze hebben dus ieder 2 namen moeten noemen. Dat is inderdaad wel logischerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee scan, ze hebben een tweede ronde gedaan en daar moesten ze nog een naam zeggen.
Weet je hoe dat heet. Egoistisch! Lieske heeft vedriet, tja dat is haar eigen schuld volgens Roel. Ze heeft zich in het groepje Chantal/Ingrid gestort. Ga toch weg, alsof ze een kans had bij de anderen. En Dido's reactie dan, ja jammer, het is een spel het hoort erbij. Jeeez mens, als Roel of Nathalie eruit waren gegaan had ze wel anders gepraat. Wat ik ook vreeeselijk vond is dat ze stond te glimlachen toen Chantal naar haar koffer ging. Hummie mag ik ff de microfoon! Ik moet iets zeggen tegen die gasten daar!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Sjet het volgende:
Spuug wat ze nu ook weer zeggen.... Lieske mag dan niet zeggen dat ze nu helemaal niemand meer heeft........... wat een huichelaars zeg
![]()
Het is nu eenmaal zo.
Als hij zich tegen Naat zou richten, dan raakt hij de steun van Dido en Roel kwijt, zo dom is hij nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hmmmm, wat heeft hij dan met Naath?
Tuurlijk! Rob-fan! Eindelijk! Die zijn er niet veel. Willem Ruis, kapitein Rob. En heb je die dochter gezien; ronduit magnifiek!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
By the way: ik ben ook Rob fan hoor![]()
Owww....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vindt het stiekem leuk hè, als Wicked en ik zoenen.
Wicked, lieffie:![]()
Dat zei Lieske ook tegen Dido drie weken terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week in het badje tegen haar gezegd dat hij haar nooit zou nomineren.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaaah gelukkig dat met jou en pinkplatinum er super er meer mensen zijn die zien dat er in ingrid een warm hartelijk mens schuil gaat onder een frisse hartelijke dosis humor!
![]()
![]()
Sinds vanavond pas??quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Mee eens [bluf mode aan] als moet ik met een shovel het huis in rijden om die scheefsmoel persoonlijk uit het huis te halen!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Bank of niet: uiteindelijk beslissen de kijkers, in de finale.
En die gaat Nathalie nóóit winnen.
Oooooooooooooo nee! [afbeelding]
Begrijp me niet verkeerd, dat snap ik OOK niet!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hmmmm, wat heeft hij dan met Naath?
En je wilt niet weten hoe wicked Wicked is!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer dat je weer te laat bent, maar we hebben net al gewipt.
Volgens mij ziet Ingrid maar 1 stream. Ik weet eigenlijk niet of ze zelf kan zappen tussen de 4 streams.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef vw_caddy het volgende:
Wel raar dat Ingrid nu exact het zelfde kan zien als wat wij nu zien.
Ik betaal de diesel wel!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens [bluf mode aan] als moet ik met een shovel het huis in rijden om die scheefsmoel persoonlijk uit het huis te halen!![bluf mode uit]
Echt wel, er zijn er steeds meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Rob-fan! Eindelijk! Die zijn er niet veel.
Ironie toch ditquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook ja. Ze hebben dus ieder 2 namen moeten noemen. Dat is inderdaad wel logischer
Maar heeft Roel dan geen van keren Joost genoemd?
Excuus aanvaardquote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef doka het volgende:
[..]
Duizendvoudige excuses![]()
Maar moet ze echt een paar dagen in dat huisje zitten? Wat wreed![]()
Heeft hier iemand een teiltje?quote:
Ja Rob kun je echt blind vertrouwen op zijn woordquote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week in het badje tegen haar gezegd dat hij haar nooit zou nomineren.
Hartstikke leuk! Eindelijk iemand die de ware aard van iedereen zietquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef vw_caddy het volgende:
Wel raar dat Ingrid nu exact het zelfde kan zien als wat wij nu zien.
Niet alleen. Waarschijnlijk ook met het feit dat Lieske zichzelf (ondanks haar leeftijd) erg kinderlijk en onzelfstandig gedraagt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat heeft met de tieten te maken?![]()
Wil je de naam van Willem Ruis ajb niet onteren door deze held te vergelijken met die manke malloot??quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Tuurlijk! Rob-fan! Eindelijk! Die zijn er niet veel. Willem Ruis, kapitein Rob. En heb je die dochter gezien; ronduit magnifiek!![]()
Mafkees.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef doka het volgende:
[..]
En CartWOman is een enge blauwerik
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef style het volgende:
[..]
Gut, dan heb ik dus veel meer maatjes dan ik dacht als je het zo ziet.
Ik ook weer blij.![]()
Als dat zo is, dan is dat niet netjes.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hierzo... het is wel het teiltje dat Menno al heeft gebruikt en is sindsdien niet schoongemaakt.quote:
* meldt zich ook aanquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef superhero87 het volgende:
ik ben ook een ingridfan hoor, sinds menno eruit is![]()
Zag er volgens mij een afstandsbediening liggen, maar kan het verkeerd gezien hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet Ingrid maar 1 stream. Ik weet eigenlijk niet of ze zelf kan zappen tussen de 4 streams.
Zou best kunnen dat ze wel kan zappen, denk zomaar dat er een Versatel box staat maar dan wel afgeschermd op BB (dus geen andere kanalen)quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet Ingrid maar 1 stream. Ik weet eigenlijk niet of ze zelf kan zappen tussen de 4 streams.
Rob moet gewoon euhEen chronische phantoompijn krijgen aan zijn afgezette dikke teenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Ik haat iedereen daar. Nou ja, behalve Lieske.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Fan ben ik zeker niet. Maar het is wel degene waar ik mezelf het minst aan erger in dit huis.quote:
Hij bespeelt ze ALLEMAAL, maar is nu toch genomineerd... er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef superhero87 het volgende:
Degenen die voor Rob zijn hebben gewoon niet door hoe erg hij NIET zichzelf is. Hij gedraagt zich zoooo vaak ongewoon en nep. Oja en vooral heel erg Slijmerig
echt nietquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef sleepy1958 het volgende:
Ze hebben het nu ook toch wel door dat ze de eerste keer werkelijk allemaal op
Lieske hebben gestemd. Ik voel een soort plaatsvervangende schaamte in de
groep opkomen.
MAAR: als wij tussen dido/roel/naat/rob/joost hadden gezeten hadden we ALLEMAAL
op lieske gestemd. Doe nou niet huichelachtig.
Expres niet jezelf zijn, is ook een karaktertrek.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef superhero87 het volgende:
Degenen die voor Rob zijn hebben gewoon niet door hoe erg hij NIET zichzelf is. Hij gedraagt zich zoooo vaak ongewoon en nep. Oja en vooral heel erg Slijmerig
Ik mag Rob niet, maar dat hij als eerste bij Lieske ging kijken was klasse!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef Loesje29 het volgende:
Voordat iedereen denkt dat ik Rob als winnaar zie... da´s niet het geval. Ik zie liever Lieske winnen bijvoorbeeld. Maar ik snap niet die haatreacties hier als hij iets aardigs tegen Lieske zegt, nadat hij haar heeft genomineerd.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef superhero87 het volgende:
Die is mooi jaquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Tuurlijk! Rob-fan! Eindelijk! Die zijn er niet veel. Willem Ruis, kapitein Rob. En heb je die dochter gezien; ronduit magnifiek!![]()
Uit het diepste van mijn hart.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Dido heeft dit dus doorquote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij bespeelt ze ALLEMAAL, maar is nu toch genomineerd... er is dus nog hoop.![]()
Zeg, wat zijn dat voor Roel-de-psycholoog-termen?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
cognitieve distantie van Lieske: er is niemand dood
eensquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef Loesje29 het volgende:
Voordat iedereen denkt dat ik Rob als winnaar zie... da´s niet het geval. Ik zie liever Lieske winnen bijvoorbeeld. Maar ik snap niet die haatreacties hier als hij iets aardigs tegen Lieske zegt, nadat hij haar heeft genomineerd. Je hoeft diegene niet meteen maar links te laten liggen. Hij is tenminste nog iemand die zich dan een béétje om haar bekommerd.
Ze hebben hem allemaal al doorgehad, maar trappen er steeds weer opnieuw in.quote:
Ik niet, Lieske kan bij mij niet veel verkeerd doen. Ze lijkt dan ook wel op mijn dochterquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef sleepy1958 het volgende:
Ze hebben het nu ook toch wel door dat ze de eerste keer werkelijk allemaal op
Lieske hebben gestemd. Ik voel een soort plaatsvervangende schaamte in de
groep opkomen.
MAAR: als wij tussen dido/roel/naat/rob/joost hadden gezeten hadden we ALLEMAAL
op lieske gestemd. Doe nou niet huichelachtig.
ik heb al een hekel aan die malloot sinds de 2e of 3e avond dat ik de streams keek.. maar heel even was ik blij toen hij weer terugkwam in het huis omdat ik wel spannende tv verwachtte als hij uitgekotst zou worden door de groep.. Helaas dusquote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag Rob niet, maar dat hij als eerste bij Lieske ging kijken was klasse!
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Ze zal dat Versatel pakket wel hebben op tv. Dus 4 streams.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zag er volgens mij een afstandsbediening liggen, maar kan het verkeerd gezien hebben.
Je bent er van op de hoogte dat dit een van de snelste en minst pijnlijke manieren is om iemand om zeep te helpen?quote:
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is uiterlijk. Innerlijk 2 werelden uiteraard. Aantal benen ook. Vergeet de aantrekkelijkheid van hun dochter(s) niet! Zo leuk was Willem Ruis nou ook weer niet hoor!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wil je de naam van Willem Ruis ajb niet onteren door deze held te vergelijken met die manke malloot??
Dat schijnheilige gedrag nu tegen haar, van sommigen. M'n hart gaat echt naar haar uit. Lieske is zo verandert de laatste tijd, sinds ze met Chantal en Ing omging... ze mag van mij zeker in de finale komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Het is eigenlijk ongelooflijk laf van die gasten om Lieske te laten vallen als een baksteen.
Je zit drie maanden met elkaar in het huis.
Wat een ratten zijn het.
Ze is soms nog een beetje een kind ja. Dat geeft ze net zelf ook toe. Is volgens mij ook helemaal niets mis mee. Zelfstandig ben je denk ik wel als je zo jong al bij je ouders weg gaat, maar ze heeft wel graag mensen/vrienden om zich heen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef style het volgende:
[..]
Niet alleen. Waarschijnlijk ook met het feit dat Lieske zichzelf (ondanks haar leeftijd) erg kinderlijk en onzelfstandig gedraagt.
ik hoop van niet, ik mag Lieske maar in dat geval......quote:Op donderdag 24 november 2005 23:29 schreef regenworm het volgende:
Joost is toch weer de enige die met haar praat.
Die zullen de komende week veel met elkaar optrekken.
die methode valt dus afquote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat dit een van de snelste en minst pijnlijke manieren is om iemand om zeep te helpen?
hihi, het blijft leukquote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef teamlead het volgende:Donderschok uit heldere hemel....
Ik zou Rob ook niet in mijn kennissenkring willenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag Rob niet, maar dat hij als eerste bij Lieske ging kijken was klasse!
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Is iedereen klaar voor nog een week liefde-streams tussen Roel en Dido?
NEEquote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
getuigt niet echt van goede smaakquote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
NEE [[url=http://www.my-smileys.de/smileys2/10_2_6[1].gif]afbeelding[/url]]
Rob's dochter in de decembereditie van de Playboy, dat is nog eens een leuk kadootje voor met de kerst, of tijdens zijn exit, want die gaat zeker komen!quote:
Je moet toch iémand nomineren? Dat hoeft niet te betekenen dat je iemand dan ook gelijk niet mag.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat schijnheilige gedrag nu tegen haar, van sommigen. M'n hart gaat echt naar haar uit. Lieske is zo verandert de laatste tijd, sinds ze met Chantal en Ing omging... ze mag van mij zeker in de finale komen.
ik heb haar nooit met Roel gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 23:32 schreef superhero87 het volgende:
Nathalie had het net over het feit dat ze het verschrikkelijk zou vinden als 'haar twee maatjes' dido en ROEL weg zouden gaan.
What about Joost? ik dacht dat ze daar heel wat meer mee optrok dan met Roel...
Ik geef het op. Jij bekijkt Lieske door zo'n gigantische roze bril dat er niet normaal over te praten is.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is soms nog een beetje een kind ja. Dat geeft ze net zelf ook toe. Is volgens mij ook helemaal niets mis mee. Zelfstandig ben je denk ik wel als je zo jong al bij je ouders weg gaat, maar ze heeft wel graag mensen/vrienden om zich heen.
helemaal niets mis mee. leuk meisjequote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is soms nog een beetje een kind ja. Dat geeft ze net zelf ook toe. Is volgens mij ook helemaal niets mis mee. Zelfstandig ben je denk ik wel als je zo jong al bij je ouders weg gaat, maar ze heeft wel graag mensen/vrienden om zich heen.
Weinig streamen de komende dagen, dus!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Je moet evem je ogen open doen. Joost jankt bij iedereen die er uit gaat, Misschien niet in het begin maar wel sinds Menno vertrek. Lieske huilt nu oprecht. OPEN JE OGEN. vindt jou nou zielig dat je zo denkt!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
De anderen zijn nu redelijk opgeknapt.
Lieske zit er even doorheen. Dat is zielig.
Net als Joost zielig was toen Menno ging, en Dido toen Tanja's baby ging.
Ze hoeft van mij nooit en te nimmer te winnen, maar nu is ze zielig.
Eigelijk niet... Ik had gehoopt er sinds donderdagavond van afgeweest te zijn... maar ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Hear hearquote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet toch iémand nomineren? Dat hoeft niet te betekenen dat je iemand dan ook gelijk niet mag.
Hoe moeten ze zich dán opstellen tegen Lieske: ik heb je genomineerd dus troost ik je niet en zoek je het lekker allemaal zelf maar uit?
Dát zou ik pas schofterig vinden. Ze heeft het nu natuurlijk zwaar, en wordt gesteund. Niet hypocriet maar menselijk.
Same here. Viel mij ook al opquote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Ik geef het op. Jij bekijkt Lieske door zo'n gigantische roze bril dat er niet normaal over te praten is.
Ik denk dat het nog wel meevalt met het verdriet als je jezelf nog druk kan maken over je make-up koffertje en of je make-up doorgelopen is.
Dat zou het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik verdriet had en make-up zou dragen.
Ik draag dus nooit make-up.
Nee, maar ze wil natuurlijk niet uit de toon vallen bij het dido-roel-clubjequote:
Me too...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eigelijk niet... Ik had gehoopt er sinds donderdagavond van afgeweest te zijn... maar ja.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel meevalt met het verdriet als je jezelf nog druk kan maken over je make-up koffertje en of je make-up doorgelopen is.
eensquote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Je moet toch iémand nomineren? Dat hoeft niet te betekenen dat je iemand dan ook gelijk niet mag.
Hoe moeten ze zich dán opstellen tegen Lieske: ik heb je genomineerd dus troost ik je niet en zoek je het lekker allemaal zelf maar uit?
Dát zou ik pas schofterig vinden. Ze heeft het nu natuurlijk zwaar, en wordt gesteund. Niet hypocriet maar menselijk.
Ik ook. Zou wel sneu zijn als Lieske dan zou vertrekken, en in het voorbijgaan Ingrid ziet komen... Of blijft Ingrid niet tot volgende week donderdag in het huisje?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me er nu al enorm op verheugen als Ingrid terug komt
[afbeelding]
ik hoor callimero net zeggen dat ze erg benieuwd is wie er genomineerd is...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Hear hear
Ow ennuh... spuit 11 misschien... maar weten de bewoners nou zelf al wie er genomineerd zijn eigenlijk en hoe hebben ze dat dan te horen gekregen?![]()
We komen er welquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, er zijn er steeds meer.
Rob![]()
Spuit 12: nee, nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Hear hear
Ow ennuh... spuit 11 misschien... maar weten de bewoners nou zelf al wie er genomineerd zijn eigenlijk en hoe hebben ze dat dan te horen gekregen?![]()
Dat vond ik ook een misselijke streek.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Ik geef het op. Jij bekijkt Lieske door zo'n gigantische roze bril dat er niet normaal over te praten is.
Dat zou het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik verdriet had en make-up zou dragen.
Marijke Helwegequote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef Arliator het volgende:
Lieske: Mondje getuit, borstjes vooruit![]()
hey ga ergens anders persoonlijk doen. het gaat hier over de mensen in BBquote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef redhair het volgende:
[..]
Je moet evem je ogen open doen. Joost jankt bij iedereen die er uit gaat, Misschien niet in het begin maar wel sinds Menno vertrek. Lieske huilt nu oprecht. OPEN JE OGEN. vindt jou nou zielig dat je zo denkt!
beetje jammer dit ja...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat dit een van de snelste en minst pijnlijke manieren is om iemand om zeep te helpen?
Oke, dankjewel!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoor callimero net zeggen dat ze erg benieuwd is wie er genomineerd is...
Dus ze weten het nog niet
ik gok op zaterdagquote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef Pimtendo het volgende:
Ik ook. Zou wel sneu zijn als Lieske dan zou vertrekken, en in het voorbijgaan Ingrid ziet komen... Of blijft Ingrid niet tot volgende week donderdag in het huisje?
Die is in ieder geval net zo overdreven als Lieskequote:
dan heb je de goede keuze gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Oke, dankjewel!
(Mijn computer is zo gammel dattie maar één ding tegelijk aan kan. Fokken betekent dus dan NIET streams kijken)
zou het niet weet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef superhero87 het volgende:
FF een vraagje tussendoor:
Hebben Roel en dido eigenlijk al gesext
Verdriet is sowieso een te groot woord bij alle tranen die daar vloeien.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
En ik denk dat jij niet helemaal doorhebt hoe een forum werkt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef redhair het volgende:
[..]
Je moet evem je ogen open doen. Joost jankt bij iedereen die er uit gaat, Misschien niet in het begin maar wel sinds Menno vertrek. Lieske huilt nu oprecht. OPEN JE OGEN. vindt jou nou zielig dat je zo denkt!
Gelukkig denken veel mensen daar toch heel anders over.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee. leuk meisje, maarre alsjeblieft niet in BB
![]()
Als zij praat dan ga je automatisch![]()
Ze ziet hen toch door de roze bril die ze al op heeft na drie maanden. En ze is bovendien niet al te slim.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
Hopen dat Ingrid goed ziet wat voor spelletjes er gespeeld worden door Rob enzo en dat ze samen met Lieske de boel nog op stelten kan gaan zetten.
Kans is klein ja, maar dromen mag he.
Dan moet ie wel knettergammel zijn, wat voor een is het dan? Win95 zeker?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
(Mijn computer is zo gammel dattie maar één ding tegelijk aan kan. Fokken betekent dus dan NIET streams kijken)
Dat mag, ik hoop dat ze haar duim lang genoeg uit haar mond kan krijgen om duidelijk (quote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
Hopen dat Ingrid goed ziet wat voor spelletjes er gespeeld worden door Rob enzo en dat ze samen met Lieske de boel nog op stelten kan gaan zetten.
Kans is klein ja, maar dromen mag he.
Mag ik je teiltje even lenen?quote:
Jep, net als met Rob toen, ergens in de middag ofzoquote:
Gewoon deur open en deur weer dichtquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze Ingrid weer terug laten gaan.
frankly my damn I don't give a dearquote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef superhero87 het volgende:
I knew it!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan heb je de goede keuze gemaakt![]()
Dit ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]Zielig wordt het pas als iemand door de hele groep wordt uitgekotst. Ik vond Menno zielig, gelukkig kon hij het hebben.
Ik meen dat Ruud het had over 2 dagen. Later begon hij opeens weer geheimzinnig over de duur te doen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Ik ook. Zou wel sneu zijn als Lieske dan zou vertrekken, en in het voorbijgaan Ingrid ziet komen... Of blijft Ingrid niet tot volgende week donderdag in het huisje?
Ik vond Dido bijna sympathiek vanavondquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals Dido al tijdens de live zei: dat huis is helemaal je wereldje en elke verandering brengt je uit balans.
In nietszeggendheid.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske overstijgt wat mij betreft de anderen veruit!
In principe ja.... maar in de praktijk....mwhoah...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
En ik denk dat jij niet helemaal doorhebt hoe een forum werkt.
Daar behandel je andere users gewoon met respect al heb je een andere mening.
Ja het moet wel spannend blijven zodat de mensen blijven kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Ruud het had over 2 dagen. Later begon hij opeens weer geheimzinnig over de duur te doen.
Een beetje off-topic, maar ja dacht ik. Afgelopen nacht. Het daadwerkelijk in- en uitgaan van den erecte penis van Roel is helaas aan de streamers voorbij gegaan ben ik bang! Maar voor zover ik uit de context kan opmaken, ja dus...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef superhero87 het volgende:
Net als bij Rob denk ik... gewoon door de deur ineens.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze Ingrid weer terug laten gaan.
Tot nu toe heeft ze nog niets negatiefs kunnen zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze ziet hen toch door de roze bril die ze al op heeft na drie maanden. En ze is bovendien niet al te slim.
In praktijk ook. Mensen die dat niet kunnen, zouden een andere vorm van vermaak moeten zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
In principe ja.... maar in de praktijk....mwhoah...
Dat stemmetje. DAT STEMMETJE!!! Ik zou binnen twee minuten gék worden van dat mormel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
I knew it!!!![]()
Ik zit nu te dubben wat ik erger vind... nog zeker een week tegen kleffe setje aankijken, of nog zeker TWEE weken dat kloterige Calimero stemmetje aanhoren![]()
Oehwww wat jammer dat Naat niet genomineerd staat!
Zolang je voor Fok kiest heb je van allebei geen lastquote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
I knew it!!!![]()
Ik zit nu te dubben wat ik erger vind... nog zeker een week tegen kleffe setje aankijken, of nog zeker TWEE weken dat kloterige Calimero stemmetje aanhoren![]()
Oehwww wat jammer dat Naat niet genomineerd staat!
Ik ook!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
In principe ja.... maar in de praktijk....mwhoah...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
In praktijk ook. Mensen die dat niet kunnen, zouden een andere vorm van vermaak moeten zoeken.
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het viel me trouwens op dat Ruud vanavond een hoop FOK!-achtige dingen zei tijdens de uitzending.
Kijk dan maar niet op stream 3, daar liggen ze alweer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef weyden het volgende:
schijtziek wordt ik van dat gezeur van Lieske. Ik vond haar reactie heel mooi toen Chantal en Ingrid weggingen, maar nu is ze het echt aan het uitbuiten...TOCH???
Dat is ook het enige momenteel om naar uit te kijken....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En weet je wat het erge is? Ze slapen nu op 1 kamer... dus van stream wisselen heeft geen zinquote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Huh? alleen omdat we van mening veranderen? zijn we dan geen vrienden meer?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel mensen daar toch heel anders over.
Wij zullen deze editie geen vriendjes worden ben ik bang. Lieske overstijgt wat mij betreft de anderen veruit!
Dat dacht ik ook, want ze is nu weer helemaal hieperdepiepquote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien heeft Lieske te horen gekregen om haar emoties wat te bedaren dat Ingrid er nog is en mogelijk zit er dezelfde opdracht aan gekoppeld als toen met Rob dat Joost hem van eten moest voorzien
LOLquote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
Gaan [afbeelding] en [afbeelding] nog[afbeelding]
Dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net als bij Rob denk ik... gewoon door de deur ineens.
Ik vraag me af of Lieske dan net zo geëmotioneerd op Ingrid afrent als Joost toen op Rob.
"ING... ING.... ING.... wat goed!!!!!"![]()
Hij had het over Nathalie d'r trutbek en dat stemmetje en hij begon over Prinses Dido en ehhhh.... nog wat meer wat ik kwijt ben.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Ruud is zooooooooooooo.... QUASI... hip
Wie dan wel?????????quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
In nietszeggendheid.
Ik vind het een lief meisje hoor, en daarom mag ze van me in de finale komen.
Maar erg boeiend is ze niet.
Ik vind haar ook niet echt boeiend, maar ik moet het 19 jarige meisje nog tegen komen dat wel boeiend is trouwens. Maar misschien ontmoet ik te weinig mensenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
In nietszeggendheid.
Ik vind het een lief meisje hoor, en daarom mag ze van me in de finale komen.
Maar erg boeiend is ze niet.
Ik wordt echt kotsberoerd van die lui....... en dan dat nep-stemmetje van NatteLie op de achtergrond en Dido die heel nep aan het lachen is......quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet op stream 3, daar liggen ze alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |