Rob moet gewoon euhEen chronische phantoompijn krijgen aan zijn afgezette dikke teenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Ik haat iedereen daar. Nou ja, behalve Lieske.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Fan ben ik zeker niet. Maar het is wel degene waar ik mezelf het minst aan erger in dit huis.quote:
Hij bespeelt ze ALLEMAAL, maar is nu toch genomineerd... er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef superhero87 het volgende:
Degenen die voor Rob zijn hebben gewoon niet door hoe erg hij NIET zichzelf is. Hij gedraagt zich zoooo vaak ongewoon en nep. Oja en vooral heel erg Slijmerig
echt nietquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef sleepy1958 het volgende:
Ze hebben het nu ook toch wel door dat ze de eerste keer werkelijk allemaal op
Lieske hebben gestemd. Ik voel een soort plaatsvervangende schaamte in de
groep opkomen.
MAAR: als wij tussen dido/roel/naat/rob/joost hadden gezeten hadden we ALLEMAAL
op lieske gestemd. Doe nou niet huichelachtig.
Expres niet jezelf zijn, is ook een karaktertrek.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef superhero87 het volgende:
Degenen die voor Rob zijn hebben gewoon niet door hoe erg hij NIET zichzelf is. Hij gedraagt zich zoooo vaak ongewoon en nep. Oja en vooral heel erg Slijmerig
Ik mag Rob niet, maar dat hij als eerste bij Lieske ging kijken was klasse!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef Loesje29 het volgende:
Voordat iedereen denkt dat ik Rob als winnaar zie... da´s niet het geval. Ik zie liever Lieske winnen bijvoorbeeld. Maar ik snap niet die haatreacties hier als hij iets aardigs tegen Lieske zegt, nadat hij haar heeft genomineerd.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef superhero87 het volgende:
Die is mooi jaquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Tuurlijk! Rob-fan! Eindelijk! Die zijn er niet veel. Willem Ruis, kapitein Rob. En heb je die dochter gezien; ronduit magnifiek!![]()
Uit het diepste van mijn hart.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Dido heeft dit dus doorquote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij bespeelt ze ALLEMAAL, maar is nu toch genomineerd... er is dus nog hoop.![]()
Zeg, wat zijn dat voor Roel-de-psycholoog-termen?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
cognitieve distantie van Lieske: er is niemand dood
eensquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef Loesje29 het volgende:
Voordat iedereen denkt dat ik Rob als winnaar zie... da´s niet het geval. Ik zie liever Lieske winnen bijvoorbeeld. Maar ik snap niet die haatreacties hier als hij iets aardigs tegen Lieske zegt, nadat hij haar heeft genomineerd. Je hoeft diegene niet meteen maar links te laten liggen. Hij is tenminste nog iemand die zich dan een béétje om haar bekommerd.
Ze hebben hem allemaal al doorgehad, maar trappen er steeds weer opnieuw in.quote:
Ik niet, Lieske kan bij mij niet veel verkeerd doen. Ze lijkt dan ook wel op mijn dochterquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef sleepy1958 het volgende:
Ze hebben het nu ook toch wel door dat ze de eerste keer werkelijk allemaal op
Lieske hebben gestemd. Ik voel een soort plaatsvervangende schaamte in de
groep opkomen.
MAAR: als wij tussen dido/roel/naat/rob/joost hadden gezeten hadden we ALLEMAAL
op lieske gestemd. Doe nou niet huichelachtig.
ik heb al een hekel aan die malloot sinds de 2e of 3e avond dat ik de streams keek.. maar heel even was ik blij toen hij weer terugkwam in het huis omdat ik wel spannende tv verwachtte als hij uitgekotst zou worden door de groep.. Helaas dusquote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag Rob niet, maar dat hij als eerste bij Lieske ging kijken was klasse!
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat Rob.
Ze zal dat Versatel pakket wel hebben op tv. Dus 4 streams.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zag er volgens mij een afstandsbediening liggen, maar kan het verkeerd gezien hebben.
Je bent er van op de hoogte dat dit een van de snelste en minst pijnlijke manieren is om iemand om zeep te helpen?quote:
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is uiterlijk. Innerlijk 2 werelden uiteraard. Aantal benen ook. Vergeet de aantrekkelijkheid van hun dochter(s) niet! Zo leuk was Willem Ruis nou ook weer niet hoor!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wil je de naam van Willem Ruis ajb niet onteren door deze held te vergelijken met die manke malloot??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |