Ik geef het op. Jij bekijkt Lieske door zo'n gigantische roze bril dat er niet normaal over te praten is.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is soms nog een beetje een kind ja. Dat geeft ze net zelf ook toe. Is volgens mij ook helemaal niets mis mee. Zelfstandig ben je denk ik wel als je zo jong al bij je ouders weg gaat, maar ze heeft wel graag mensen/vrienden om zich heen.
helemaal niets mis mee. leuk meisjequote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is soms nog een beetje een kind ja. Dat geeft ze net zelf ook toe. Is volgens mij ook helemaal niets mis mee. Zelfstandig ben je denk ik wel als je zo jong al bij je ouders weg gaat, maar ze heeft wel graag mensen/vrienden om zich heen.
Weinig streamen de komende dagen, dus!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Is iedereen klaar voor nog een week liefde-streams tussen Roel en Dido?
Je moet evem je ogen open doen. Joost jankt bij iedereen die er uit gaat, Misschien niet in het begin maar wel sinds Menno vertrek. Lieske huilt nu oprecht. OPEN JE OGEN. vindt jou nou zielig dat je zo denkt!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
De anderen zijn nu redelijk opgeknapt.
Lieske zit er even doorheen. Dat is zielig.
Net als Joost zielig was toen Menno ging, en Dido toen Tanja's baby ging.
Ze hoeft van mij nooit en te nimmer te winnen, maar nu is ze zielig.
Eigelijk niet... Ik had gehoopt er sinds donderdagavond van afgeweest te zijn... maar ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Is iedereen klaar voor nog een week liefde-streams tussen Roel en Dido?
Hear hearquote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet toch iémand nomineren? Dat hoeft niet te betekenen dat je iemand dan ook gelijk niet mag.
Hoe moeten ze zich dán opstellen tegen Lieske: ik heb je genomineerd dus troost ik je niet en zoek je het lekker allemaal zelf maar uit?
Dát zou ik pas schofterig vinden. Ze heeft het nu natuurlijk zwaar, en wordt gesteund. Niet hypocriet maar menselijk.
Same here. Viel mij ook al opquote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Ik geef het op. Jij bekijkt Lieske door zo'n gigantische roze bril dat er niet normaal over te praten is.
Ik denk dat het nog wel meevalt met het verdriet als je jezelf nog druk kan maken over je make-up koffertje en of je make-up doorgelopen is.
Dat zou het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik verdriet had en make-up zou dragen.
Ik draag dus nooit make-up.
Nee, maar ze wil natuurlijk niet uit de toon vallen bij het dido-roel-clubjequote:
Me too...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eigelijk niet... Ik had gehoopt er sinds donderdagavond van afgeweest te zijn... maar ja.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel meevalt met het verdriet als je jezelf nog druk kan maken over je make-up koffertje en of je make-up doorgelopen is.
eensquote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Je moet toch iémand nomineren? Dat hoeft niet te betekenen dat je iemand dan ook gelijk niet mag.
Hoe moeten ze zich dán opstellen tegen Lieske: ik heb je genomineerd dus troost ik je niet en zoek je het lekker allemaal zelf maar uit?
Dát zou ik pas schofterig vinden. Ze heeft het nu natuurlijk zwaar, en wordt gesteund. Niet hypocriet maar menselijk.
Ik ook. Zou wel sneu zijn als Lieske dan zou vertrekken, en in het voorbijgaan Ingrid ziet komen... Of blijft Ingrid niet tot volgende week donderdag in het huisje?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me er nu al enorm op verheugen als Ingrid terug komt
[afbeelding]
ik hoor callimero net zeggen dat ze erg benieuwd is wie er genomineerd is...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Hear hear
Ow ennuh... spuit 11 misschien... maar weten de bewoners nou zelf al wie er genomineerd zijn eigenlijk en hoe hebben ze dat dan te horen gekregen?![]()
We komen er welquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, er zijn er steeds meer.
Rob![]()
Spuit 12: nee, nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Hear hear
Ow ennuh... spuit 11 misschien... maar weten de bewoners nou zelf al wie er genomineerd zijn eigenlijk en hoe hebben ze dat dan te horen gekregen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |