Ik denk zelf dat het in de tweede ronde nog niet beslist was, en er een derde ronde nodig wasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef jette het volgende:
Ik denk dit:
lieske: 1. roel 2. dido
rob: 1. lieske 2. dido
roel: 1. lieske 2. joost
joost: 1. roel 2. lieske
dido: 1. lieske 2. rob
nathalie: 1. lieske 2. rob
dat kan juist wel in haar voordeel werkenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat lullig het zou dus kunnen zijn dat ze met zn allen op lieske hebben gestemd![]()
agosse , ik zit nu echt met Lieske mee te huilen en niet omdat Chantal weg is , maar omdat zij zo verdrietig is ...quote:
Supermom et moi, de enige Ingridfans?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
En ja Ingrid alleen in het huisje? Die gaat flippen joh, die kan helemaal niet tegen alleen zijn die onzekere muts ipv het harde masker wat ze opzet (en daarom vind ik haar leuk)
lieske is liefquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Waarom vind iedereen Lieske zielig en de andere genomineerden niet![]()
Vanwege haar gejank?
Dat is helemaal schijnheilig van die eikel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Toch Rob weer die even bij Lies gaat kijken.
Daar gaat het niet om slimpie.. Lieske is dr twee vriendinnen kwijt..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
Zij is de benjamin, misschien daarom? Ik heb altijd wel symphatie voor de benjamin, zeker als die zich niet hufterig gedraagt. En dat doet Lieske, in mijn ogenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Deju vu... geheime opdracht voor Lieske om Ingrid van voedsel te voorzien
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Deju vu... geheime opdracht voor Lieske om Ingrid van voedsel te voorzien
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Supermom et moi, de enige Ingridfans?
Tis ook zo'n lieverd...
*Meldt*quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Supermom et moi, de enige Ingridfans?
Gelukkig waren wij er voor jequote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Sjet het volgende:
Ben weer te laat met mijn Lieske caps.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |