Vind ik ook wel logisch hoor, ze heeft nu eigenlijk niemand meer...quote:
Dido is heel geraffineerd bezig.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt dat ze tactisch gestemd heeft... Dus Dido heeft op Rob gestemd
Alsof dat wat uitmaakt. Ze bedoelde gewoon dat zij drieen er nog in zaten. Of Ingrid er nog in zit, maakt voor dat plaatje geen verschil.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Apie74 het volgende:
Hahah dido, Roel en naat blijven alleen over. Dido zegt meteen...'wat ben ik blij dat het zo is afgelopen"
Ze moest eens weten dat Ingrid er gewoon nog is
Ingrid snottert vast wel met haar mee:)quote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef pinkplatinum het volgende:
Die lieske.. zielig zeg.. maar als er iemand in dat huis is die het verdient om te winnen dan is zij het wel..
De nieuwe Nominaties zijn bekendIn de internet-uitzending wordt de uitslag van de Nominatie, die de Bewoners meteen hebben moeten doen, bekend gemaakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo, waar staat dat ze nog een keer moesten nomineren dan? Ik zou het pertinent weigeren om dat voor BB op een ander te gaan stemmen. Ik kan me ook niet ovorstellen dat dat gebeurd is.
Mij ook maarquote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
Voor Lieske en Regenworm
[afbeelding]
Nathalie heeft nog nooit op de bank gezeten door een nominatie, daarom acht ik de kans aanwezig dat ze een kans maakt om te winnenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast niet. Joost of Rob misschien. Ik schat momenteel Dido's kansen heel hoog in.
Doe es niet zo engquote:Op donderdag 24 november 2005 23:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nathalie heeft nog nooit op de bank gezeten door een nominatie, daarom acht ik de kans aanwezig dat ze een kans maakt om te winnen
Wat lullig het zou dus kunnen zijn dat ze met zn allen op lieske hebben gestemdquote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
De nieuwe Nominaties zijn bekendIn de internet-uitzending wordt de uitslag van de Nominatie, die de Bewoners meteen hebben moeten doen, bekend gemaakt.
Wie op wie heeft gestemd en waarom wordt nog niet gezegd, maar we weten wel al dat er twee stemrondes zijn geweest. Na de eerste stemronde waren er maar twee mensen genomineerd en Big Brother heeft de regel dat er tenminste drie Bewoners op de Bank moeten zitten. Nadat iedereen twee keer heeft gestemd, zijn de volgende mensen genomineerd: Dido, Roel, Lieske en Rob.
bron: Talpa http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |