Ik denk zelf dat het in de tweede ronde nog niet beslist was, en er een derde ronde nodig wasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef jette het volgende:
Ik denk dit:
lieske: 1. roel 2. dido
rob: 1. lieske 2. dido
roel: 1. lieske 2. joost
joost: 1. roel 2. lieske
dido: 1. lieske 2. rob
nathalie: 1. lieske 2. rob
dat kan juist wel in haar voordeel werkenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat lullig het zou dus kunnen zijn dat ze met zn allen op lieske hebben gestemd![]()
agosse , ik zit nu echt met Lieske mee te huilen en niet omdat Chantal weg is , maar omdat zij zo verdrietig is ...quote:
Supermom et moi, de enige Ingridfans?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
En ja Ingrid alleen in het huisje? Die gaat flippen joh, die kan helemaal niet tegen alleen zijn die onzekere muts ipv het harde masker wat ze opzet (en daarom vind ik haar leuk)
lieske is liefquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Waarom vind iedereen Lieske zielig en de andere genomineerden niet![]()
Vanwege haar gejank?
Dat is helemaal schijnheilig van die eikel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Toch Rob weer die even bij Lies gaat kijken.
Daar gaat het niet om slimpie.. Lieske is dr twee vriendinnen kwijt..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
Zij is de benjamin, misschien daarom? Ik heb altijd wel symphatie voor de benjamin, zeker als die zich niet hufterig gedraagt. En dat doet Lieske, in mijn ogenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Deju vu... geheime opdracht voor Lieske om Ingrid van voedsel te voorzien
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Supermom et moi, de enige Ingridfans?
Tis ook zo'n lieverd...
*Meldt*quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Supermom et moi, de enige Ingridfans?
Gelukkig waren wij er voor jequote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Sjet het volgende:
Ben weer te laat met mijn Lieske caps.....![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
agosse , ik zit nu echt met Lieske mee te huilen en niet omdat Chantal weg is , maar omdat zij zo verdrietig is ...
Zou het?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ga gerust je gang. Leef je lekker uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Sinds vanavond heb ik een bloedhekel aan Rob.
Moet mezelf in houden om geen verkeerde dingen te zeggen.
Ik snap het ook niet? Misschien omdat ze erg jong is?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
Het is mij niet echt opgevallen dat Chantal en Ingrid dikke vriendinnen van Lieske waren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om slimpie.. Lieske is dr twee vriendinnen kwijt..
Ja, onvoorstelbaar. Misschien ook wel veelzeggend.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Wup het volgende:
Joost vraagt waarom Lieske verdriet heeft
tjsa hij is het zelf allang vergeten natuurlijk
Gewoon doen.... de grens ligt bij crackhoerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Nu pas.. heb al een hekel aan die man sinds zn menno-obsessie was begonnenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Toch kan dit nog eens positief zijn voor Lieske. Underdog he, daar houden Nederlanders vanquote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Eigenlijk onbewust (waarschijnlijk) best een rotstreek van BB.
De anderen zijn nu redelijk opgeknapt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef style het volgende:
Vanwege haar gejank?
De bewoners denken dat ze ook echt exit is... maar ze zit in het geheime huisje en kan het huis daar zien op een plasmascherm. Ze komt terug op een nader bepaald moment.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, ik heb de live-uitzending gemist en de streamverslagen gelezen. Maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nu met Ingrid gebeurt is. Kan iemand het heel even in het kort vertellen?
Vooral de laatste weken gingen ze veel met elkaar om. Ze hebben vannacht ook met zijn drietjes naast elkaar gelegen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef style het volgende:
[..]
Het is mij niet echt opgevallen dat Chantal en Ingrid dikke vriendinnen van Lieske waren.![]()
En ze kan dan wel de benjamin zijn, maar ze is 19 jaar en geen klein kind meer volgens mij.
Het zal wel aan mij liggen
Dat ligt dan aan jou ben ik bang, want Chantal en Ingrid waren wel degelijk haar maatjes. Dat hoorde je Chantal ook zeggen in de studio.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef style het volgende:
[..]
Het is mij niet echt opgevallen dat Chantal en Ingrid dikke vriendinnen van Lieske waren.![]()
En ze kan dan wel de benjamin zijn, maar ze is 19 jaar en geen klein kind meer volgens mij.
Ik begrijp het ook helemaaaaala niet Scanman???quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, maar dan moet ze toch echt een keer door iemand genomineerd worden. Het is toch van de gekke dat Nathalie nog geen enkele keer genomineerd is. Al wel twee keer via een list van BB op de bank terecht gekomen, maar nog nooit genomineerd. Terwijl zo ongeveer 90% van de internetters haar niet kan luchten of zien. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan??
Er was zogenaamd een gelijke stand. Eerst Chantal exitquote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, ik heb de live-uitzending gemist en de streamverslagen gelezen. Maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nu met Ingrid gebeurt is. Kan iemand het heel even in het kort vertellen?
Diegene met de meeste stemmen zou een paar naar het huisje gaan waar Rob ook in heeft gezeten.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef doka het volgende:
En ze wordt nu ook nog even afgezeken dat het allemaal haar eigen schuld is.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon doen.... de grens ligt bij crackhoer![]()
Bank of niet: uiteindelijk beslissen de kijkers, in de finale.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nathalie heeft nog nooit op de bank gezeten door een nominatie, daarom acht ik de kans aanwezig dat ze een kans maakt om te winnen
Dat ben ik met je eens, maar toen werden we hier (gelukkig!) niet doodgegooid met huilende Joost caps en nu wel met die huilende Lieske caps.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
De anderen zijn nu redelijk opgeknapt.
Lieske zit er even doorheen. Dat is zielig.
Net als Joost zielig was toen Menno ging, en Dido toen Tanja's baby ging.
Ze hoeft van mij nooit en te nimmer te winnen, maar nu is ze zielig.
Hey Lellebel, ik riep je!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*Meldt*
Maf wijf, haar humor is meestal ook de mijne.
aaaaaaaaah gelukkig dat met jou en pinkplatinum er super er meer mensen zijn die zien dat er in ingrid een warm hartelijk mens schuil gaat onder een frisse hartelijke dosis humor!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*Meldt*
Maf wijf, haar humor is meestal ook de mijne.
Heel grappig, ja. Dat was Gert z'n sig.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon doen.... de grens ligt bij crackhoer![]()
Je kunt de conspiracy theories ook te ver doorvoeren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
een huilende lieske is niet goed voor BB
Dat gaat haar teveel stemmen opleveren dus krijgt ze een peptalk
Ik ben ook 19quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef style het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan hem sinds dag 1. En ik denk dat Ingrid best sterk staat als ze weer terug het huis in gaat, doordat ze alles kan zien. Als Lieske inderdaad een geheime opdracht krijgt, houdt ze dat niet vol denk ik. Die verlult zich, net als met die 5000 euro toen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nu pas.. heb al een hekel aan die man sinds zn menno-obsessie was begonnen![]()
Dat ze elkaar graag mochten heb ik ook gezien. Maar dat ze echte maatjes waren zoals bijvoorbeeld Nathalie en Dido is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou ben ik bang, want Chantal en Ingrid waren wel degelijk haar maatjes. Dat hoorde je Chantal ook zeggen in de studio.
Als mannen daar gevoelig voor zijn, dan moet dat meteen weer met de borsten te maken hebben?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef style het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toen werden we hier (gelukkig!) niet doodgegooid met huilende Joost caps en nu wel met die huilende Lieske caps.
Zijn mannen blijkbaar toch gevoelig voor: huilende meisjes met grote borsten.
Alleen als ze een parkeerplaats kan vinden voor haar bezemsteel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
Wat ik me afvraag is: zou Hummie nu wel op visite komen bij Ingrid in het huisje?
Nee, haar moeder mag komen in het huisje...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
Wat ik me afvraag is: zou Hummie nu wel op visite komen bij Ingrid in het huisje?
Gelul!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
een huilende lieske is niet goed voor BB
Dat gaat haar teveel stemmen opleveren dus krijgt ze een peptalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |