Gut, dan heb ik dus veel meer maatjes dan ik dacht als je het zo ziet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank niet zeg. Dat kleffe gedoe komt me ook meters de strot uit.
Nee scan, ze hebben een tweede ronde gedaan en daar moesten ze nog een naam zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de nominaties over gedaan en toen hebben waarschijnlijk opeens 2 mensen hun stem veranderd. Heel vreemd dat ze dat gedaan hebben trouwens
Jij vindt het stiekem leuk hè, als Wicked en ik zoenen.quote:
En dat heeft met de tieten te maken?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef style het volgende:
[..]
Misschien omdat er hier niet zo gereageerd wordt als Dido huilt?![]()
Jammer dat je weer te laat bent, maar we hebben net al gewipt.quote:
Hij heeft vorige week in het badje tegen haar gezegd dat hij haar nooit zou nomineren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een belachelijke reacties hier soms
Omdat Rob Lies heeft genomineerd, moet hij haar nu maar meteen helemaal links laten liggen en negeren? Wat een onzin. Je moet daar íemand nomineren, en hij heeft haar genomineerd. Dat is het spel. En niet omdat hij haar haat ofzo, maar omdat hij met haar minder heeft dan de rest. Dan mag ie haar toch best ff troosten als ze huilt?
Wat een overtrokken gedoe zeg, ik denk dat Lieske een stuk minder kwaad op hem is als blijkt dat hij haar genomineerd heeft, als dat jullie zijn
Ze is erg populair op dit forum, waarom weet ik ook niet, misschien wat jij zegt, of doordat ze zo weinig durft te zeggen, wekt dat misschien het idee dat ze eerlijker en liever is dan de rest. Wat heel anders zou zijn, als ze haar bij haar studentenverenigingetje zouden zien..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef style het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toen werden we hier (gelukkig!) niet doodgegooid met huilende Joost caps en nu wel met die huilende Lieske caps.
Zijn mannen blijkbaar toch gevoelig voor: huilende meisjes met grote borsten.
Ik ook, heerlijk zo'n geniepige lach, af en toe knort ze d'r ook nog bij.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als ze lacht dan moet ik altijd meelachen.![]()
Duizendvoudige excusesquote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Doe ik zo m'n best voor je, lees je het niet eens![]()
![]()
Rob kan van mij doodvallen met dat ge commandeer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan hem sinds dag 1. En ik denk dat Ingrid best sterk staat als ze weer terug het huis in gaat, doordat ze alles kan zien. Als Lieske inderdaad een geheime opdracht krijgt, houdt ze dat niet vol denk ik. Die verlult zich, net als met die 5000 euro toen.
Gooi het er maar uitquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Sinds vanavond heb ik een bloedhekel aan Rob.
Moet mezelf in houden om geen verkeerde dingen te zeggen.
Dat kan natuurlijk ook ja. Ze hebben dus ieder 2 namen moeten noemen. Dat is inderdaad wel logischerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee scan, ze hebben een tweede ronde gedaan en daar moesten ze nog een naam zeggen.
Weet je hoe dat heet. Egoistisch! Lieske heeft vedriet, tja dat is haar eigen schuld volgens Roel. Ze heeft zich in het groepje Chantal/Ingrid gestort. Ga toch weg, alsof ze een kans had bij de anderen. En Dido's reactie dan, ja jammer, het is een spel het hoort erbij. Jeeez mens, als Roel of Nathalie eruit waren gegaan had ze wel anders gepraat. Wat ik ook vreeeselijk vond is dat ze stond te glimlachen toen Chantal naar haar koffer ging. Hummie mag ik ff de microfoon! Ik moet iets zeggen tegen die gasten daar!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Sjet het volgende:
Spuug wat ze nu ook weer zeggen.... Lieske mag dan niet zeggen dat ze nu helemaal niemand meer heeft........... wat een huichelaars zeg
![]()
Het is nu eenmaal zo.
Als hij zich tegen Naat zou richten, dan raakt hij de steun van Dido en Roel kwijt, zo dom is hij nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hmmmm, wat heeft hij dan met Naath?
Tuurlijk! Rob-fan! Eindelijk! Die zijn er niet veel. Willem Ruis, kapitein Rob. En heb je die dochter gezien; ronduit magnifiek!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
By the way: ik ben ook Rob fan hoor![]()
Owww....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vindt het stiekem leuk hè, als Wicked en ik zoenen.
Wicked, lieffie:![]()
Dat zei Lieske ook tegen Dido drie weken terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week in het badje tegen haar gezegd dat hij haar nooit zou nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |