mijn idee ook en dat moet zelfs Hummie ook snappen!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn mening moet iemand van het trio DidoRoelNathalie eruit. Dat zal voor de meeste opschudding zorgen en daar kijken we BB voor. Helaas denk ik dat Ingrid en Lieske de meeste kans maken om eruit te gaan.
Ik zou het niet anders onder woorden kunnen brengenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn mening moet iemand van het trio DidoRoelNathalie eruit. Dat zal voor de meeste opschudding zorgen en daar kijken we BB voor. Helaas denk ik dat Ingrid en Lieske de meeste kans maken om eruit te gaan.
Ingrid eruit.. Die is het minste kleurrijk.. al mag ik haar wel !!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan best zijn dat er gewoon over 2 weken pas weer iemand uitknaltquote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Alleen als de eerste stand direct de eindstand is omdat ze ook nog willen nomineren dàn weet ik het 100% zeker.
dat is ook afgezaagd, been there did that... laat Joost vanaf volgende week maar met 2 foto's in bad gaan...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
Joost en Nathalie zitten weer op een exit dag met Connie in het bad.
[afbeelding]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is ook afgezaagd, been there did that... laat Joost vanaf volgende week maar met 2 foto's in bad gaan...
Lezen. Dat nomineren wordt vermoed, dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan best zijn dat er gewoon over 2 weken pas weer iemand uitknalt
hergroeperen moeten ze ook als NatteLie eruit vliegt... en please: laat ons de wraak van Menno zoet smaken!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lezen. Dat nomineren wordt vermoed, dat weet ik niet zeker.
Dido is niet het type om te hergroeperen, die zondert zich alleen maar meer af met nathelie en Rob..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand isquote:
Nee, denk het niet. Het groepje Rob/Roel/Dido blijft dan gewoon bestaan, net als de groep Chantal/Ingrid/(Lieske). Joost blijft van 2 kanten snoepen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
hergroeperen moeten ze ook als NatteLie eruit vliegt... en please: laat ons de wraak van Menno zoet smaken!!!
Ja,. Lieske dus, als jou goed begrijp.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand is
En ik denk dat iedereen dan wel weet wie er dan uitvliegt.
Dan word het idd Lieske of Ing iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand is
En ik denk dat iedereen dan wel weet wie er dan uitvliegt.
Wie van de drie ook eruit gaat zal verder geen hergroepering tot gevolg hebben. Waarom zou het? Als Nathalie eruit gaat verandert er niks. Als Dido/Roel eruit gaat wordt Nathalie de tweede Joost. Voor de rest niks lijkt mij. Enkel als Chantal eruitvliegt zie ik hergroeperingen plaatsvinden want zij is de leider van een groep en Ingrid kan haar niet overnemen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Als Chantal weg is, gaat dat ook zeker gebeuren. En dat mag echt niet!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Chantal moet eruit dan probeert Rob daar de macht te grijpen. Dat zou pas mooie tv zijn.
Viel mij ook op, was een spelletje aan het spelen en ik ging het geluid steeds harder zetten omdat ik niets meer hoorde. Duurde even voor het kwartje viel dat het geluid op mute was gezet ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Geluid op 1 is nu even op mute gezet ik hoor namelijk niets
ROB!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Als Chantal weg is, gaat dat ook zeker gebeuren. En dat mag echt niet!!!!
Denk dat het dan juist saai word.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Chantal moet eruit dan probeert Rob daar de macht te grijpen. Dat zou pas mooie tv zijn.
Ja dan kan Rob z'n spel geheel uitspelen. Die heeft geen enkel gevoel van affectie voor wie dan ook in het huis, dat heeft tot nu toe niemand in de gaten.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nou, dit is nét een tikkeltje overdreven, maar ik ben nogal eens op het forum bezig, en kijk dan niet naar de streams maar heb wel het geluid aanstaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:56 schreef Cherryman het volgende:
[..]
En niet alleen buiten...Ze is zelfs telekenetish begaafd ... zelfs de sfeer in mijn huiskamer verkilt als zij door de speakers klinkt.. De lichtval uit mijn monitor.. als er maar een fractie chantal in beeld is.. is genoeg om weer nieuwe bloemen ta halen... Zefls het eten smaakt anders!
Precies. Hij bespeelt ze allemaal en ze hebben hem niet eens door.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dan kan Rob z'n spel geheel uitspelen. Die heeft geen enkel gevoel van affectie voor wie dan ook in het huis, dat heeft tot nu toe niemand in de gaten.
Raar gevoel, hè? Het was eerder zo makkelijk om Rob eruit te willen, en nu weet ik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is voor iedereen die exit gaat wel wat te zeggen, dus leuk wordt het sowieso wel![]()
Van Rob hebben Dido en nathalie en roel (als hij niet afwezig aan Dido denkt) het redelijk door!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp trouwens echt niet dat de bewoners rob en chantal niet doorhebben...ongelofelijk
Zou het komen door het 'kijk, ik ben al 44/40 jaar, blablabla'?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp trouwens echt niet dat de bewoners rob en chantal niet doorhebben...ongelofelijk
Ik voel me een beetje dom nu, maar ik snap er geen bal van.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef Isabeau het volgende:
eh, nee, niet Lieske of Ingrid dusJe moet alleen stemmen voor Lieske om een Menno/Linda situatie te voorkomen.
Eigenlijk mag iedereen er van mij uitvliegen, behalve Lieske
Ja, de camera draaide daarnet duidelijk hoorbaar naar haar toe, waarna ze direct haar act van de vrolijke jofele mokumse inzette.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
Chantal vrolijk aan het fluiten en nuriën
Ik bedenk net dat Nathalie van de week wel een opmerking tegen Dido maakte, dat Rob echt met het spel bezig was. Maar dat ging ws. over het 'versieren' van Ingrid. (quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Hij bespeelt ze allemaal en ze hebben hem niet eens door.
Eensch.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef Isabeau het volgende:
eh, nee, niet Lieske of Ingrid dusJe moet alleen stemmen voor Lieske om een Menno/Linda situatie te voorkomen.
Eigenlijk mag iedereen er van mij uitvliegen, behalve Lieske
Dat is een "wie wil je eruit hebben" poll en zegt geen reet over wie er ook daadwerkelijk uit zal gaan. Eén persoon staat op de plek waar ik hem/haar verwacht bij de eerste tussenstandquote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef mazaru het volgende:
Aan de poll te zien wordt het toch waarschijnlijk Nattelie
Roel 3.2% 11 stemmen
Ingrid 7.7% 26 stemmen
Chantal 19.8% 67 stemmen
Dido 9.4% 32 stemmen
Lieske 6.5% 22 stemmen
Nathalie 53.4% 181 stemmen
Keep Channie in da house!!! die zorgt tenminste nog voor de nodige opschudding!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Als Chantal weg is, gaat dat ook zeker gebeuren. En dat mag echt niet!!!!
Hoeveel Geld zoudenb ze tegenkomen ?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef Foreverblue het volgende:
Met 6 exits worden de klerenkasten wel een keer goed opgeruimd
Prille ongeluk bedoel jequote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef farceman het volgende:
Regie: weg bij die zeekoe van een Chankwal en naar het prille geluk in het badje
Het doet er weinig toe wie laagst staat. Diegene zal na de eerste tussenstand een heleboel stemmen genereren van mensen die haar er niet uit willen hebben. Ik geloof dus nooit dat ze er ook daadwerkelijk uitgaatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:21 schreef Gert het volgende:
Ik voel me een beetje dom nu, maar ik snap er geen bal van.
Wie staat er momenteel het laagste dan?
Hmm..zal wel een foutje zijn, iig zou dat betekenen dat vanavond een bungeejump geplanned staat (was ook in BB2 dacht ik eens gebeurd), wel weet ik mocht het gebeuren dat iedereen wel een jumpje gaat makenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sassefras het volgende:
weet iemand waar de poll van talpa op slaat??
deze dus:
Wat denk jij?
Gaan de Bewoners vanavond bungeejumpen?
ja nee
maar dat hoeven wij niet te zien... rest de vraag: wie verdient het van dit groepje roddelswansen om te winnen???quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ROB!!![]()
Maargoed, aangezien de finale al bijna om de hoek is maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit wie er vertrekt, de groep ziet elkaar na BB toch wel weer dus het verdriet zal een stuk minder zijn
De bewoners mochten gisteren aangeven wat ze wilden doen op hun potentiële laatste avond in het huis. Lieske (geloof ik) wou bungeejumpen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sassefras het volgende:
deze dus:
Wat denk jij?
ja nee
ze mochten allemaal vertellen wat ze de dag voor de exit wilde doenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sassefras het volgende:
deze dus:
Wat denk jij?
ja nee
er zijn er juist steeds meer die hem WEL doorkrijgen!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Hij bespeelt ze allemaal en ze hebben hem niet eens door.
oww oke! lijkt me wel lachen eigenlijk... zie je chantal al bungy jumpen???quote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
De bewoners mochten gisteren aangeven wat ze wilden doen op hun potentiële laatste avond in het huis. Lieske (geloof ik) wou bungeejumpen.
Overigens zijn alleen de wensen van Roel en Dido vervuld.
1. Joostquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar dat hoeven wij niet te zien... rest de vraag: wie verdient het van dit groepje roddelswansen om te winnen???
nee nathalie wilde bericten van thuis ,die hebben ze ook gehadquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
De bewoners mochten gisteren aangeven wat ze wilden doen op hun potentiële laatste avond in het huis. Lieske (geloof ik) wou bungeejumpen.
Ik neig toch naar Joostquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar dat hoeven wij niet te zien... rest de vraag: wie verdient het van dit groepje roddelswansen om te winnen???
2 zielen een gedachte.. ??quote:Op donderdag 24 november 2005 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil Chantal wel eens zien bungeejumpen
Jaquote:
Dat is waar. Maar ik denk dat die berichten er sowieso wel kwamen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee nathalie wilde bericten van thuis ,die hebben ze ook gehad
Waren ook de meest haalbare wensenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
nee hor dido en natalie hadden Rob zijn spelletjes laatst ook al door en die laten zich echt niet commanderen door Rob. Ingrid en lIESKE DAARINTEGEN ZIJN HEEL GEVOELIG VOOR DEZE SCHIJNVERTONING EN ZULLEN MET HEM meelullen om hem vervolgens als judassen in de rug te steken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef stil het volgende:
[..]
Denk dat het dan juist saai word.
Rob die de baas is in huis, eniedereen maar doet wat hij zegt.
En een Rob niet niet op de bank komt.
Volgens mij niet. Roel wilde wel maar Dido niet. Er is alleen maar 'geknuffeld' en saai geluldquote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb dus ook geen idee of ze nu wel of niet 'geneukt' hebben. Dat er iets is geweest, dat moge duidelijk zijn...
mij ook! denk ook die zij er het meeste moeite mee heeft..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar die lijkt me het meest hilarisch
![]()
Ben zo vrij geweest het even te verbeteren, dit bedoelde je tochquote:
quequote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
nee hor dido en natalie hadden Rob zijn spelletjes laatst ook al door en die laten zich echt niet commanderen door Rob. Ingrid en lIESKE DAARINTEGEN ZIJN HEEL GEVOELIG VOOR DEZE SCHIJNVERTONING EN ZULLEN MET HEM meelullen om hem vervolgens als judassen in de rug te steken.![]()
Zie je Rob al jumpen met 1 poot dan ?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:27 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oww oke! lijkt me wel lachen eigenlijk... zie je chantal al bungy jumpen???
ben al aan het zoeken wie wat vroeg ze stonden op de talpa site maar kan even niet meer vinden waarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik denk dat die berichten er sowieso wel kwamen.
Neem aan dat ze al langer opgenomen waren en de bewoners mochten pas gisteren hun wensen aangeven.
Chantal is juist degene die er absoluut in moet blijven voor de betere televisie ....quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar zit jouw verstand? Joost is misschien wel de gluiperigste van het hele stel.quote:
minus Chantal jaquote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ben zo vrij geweest het even te verbeteren, dit bedoelde je toch![]()
Jemig, spuit 11... dat is een snelle reactiequote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Roel wilde wel maar Dido niet. Er is alleen maar 'geknuffeld' en saai geluld
Wbquote:Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel is vanalles van plan
[afbeelding]
Ik kan niet aan de gang blijven hoor.quote:
Zou welleuk zijn : Rob springt en het elastiek zit alleen vast aan zijn nepbeenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm..zal wel een foutje zijn, iig zou dat betekenen dat vanavond een bungeejump geplanned staat (was ook in BB2 dacht ik eens gebeurd), wel weet ik mocht het gebeuren dat iedereen wel een jumpje gaat maken
de grote opruiming gaat nu beginnenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is voor iedereen die exit gaat wel wat te zeggen, dus leuk wordt het sowieso wel![]()
Zo teleurgesteld als ik was bij Linda en Menno zal ik niet meer zijn. Dus eindelijk een leuke exitavond!quote:
Nou..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jemig, spuit 11... dat is een snelle reactie
Die kastnicht begint me echt gruwelijk op de zenuwen te werken met z'n "ijdeltuiterij-met-een-olijke-knipoog".quote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Joost had graag kleding die hem stoer maakt
Lékker hè!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
Ik was even boodschappen doen, en waar hadden de meiden kassières het over : BB!
Ze haten allemaal Chantal, ze zijn weg van Dido , ze vinden Lieske dom , nou dat was het wel
Maar mijn hemel, Chantal, ik kon hun van achter in de winkel horen gaan "Ik haaaaaaat dat mens! echt zo vreselijk!!!!!!!! heb je gezien hoe ze zat te ......... etc etc etc"
in een gezellige multiculti wijk ergens aan de rand van De Haagquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Lékker hè!
Waar is dat, ik moet ook nog boodschappen doen.![]()
Mag ik jou mijn lijstje meegeven Gertquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
Waar is dat, ik moet ook nog boodschappen doen.![]()
En terechtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
Nathalie is écht heel bang dat ze vanavond naar huis moet
ik zal ook handenwrijvend op de bank zitten kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld als ik was bij Linda en Menno zal ik niet meer zijn. Dus eindelijk een leuke exitavond!
Naar buiten jij!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik jou mijn lijstje meegeven Gertkan ik binnen blijven zitten ipv door de regen te gaan!
Voor mij is het toch heel anders. De exit van Menno en Linda boeide me niet zo veel. Als het vanavond blijkt te kloppen dat BB Lieske eruit wil en als dat ook nog lukt, dan is het alles behalve een leuke exit avond. Vooral omdat ik dan alleen Roel nog een beetje te pruimen vind en de anderen echt trieste figuren. Ik ben bang dat ik echt de zin niet meer kan opbrengen om nog regelmatig te gaan kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld als ik was bij Linda en Menno zal ik niet meer zijn. Dus eindelijk een leuke exitavond!
En terechtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
Nathalie is écht heel bang dat ze vanavond naar huis moet
ja maar.. ja maar... vooruit dan maarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Naar buiten jij!
![]()
Een echte die-hard golfer die durft best door dit weer te gaan...
Iedereen uit haar directe omgeving, uit angst dat z eterugkomt waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen (althans ik dan) wie er allemaal zo gek zijn om op Chantal te stemmen...
Hee JustMe, long time no see.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik jou mijn lijstje meegeven Gertkan ik binnen blijven zitten ipv door de regen te gaan!
Ze stopt nep-maden in de kip.quote:
Ik vrees het ook. Bij het nominatiespel heb ik zelfs haar gekozen als exit...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Snaptnix het volgende:
En terecht![]()
Maar zal Lieske wel gaan worden helaas. Zou geheel in stijl van deze BB zijn, iedereen die ik wil zien blijven vliegt eruit![]()
![]()
![]()
Hummie ... maar dan wel heéél veel keerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen (althans ik dan) wie er allemaal zo gek zijn om op Chantal te stemmen...
Ohhhh neem voor mij even een zak Always Ultra maandverband mee?!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee JustMe, long time no see.
Is goed hoor, maar ik koop geen tampons,condooms of aambeienzalf!![]()
Ja ik weet het Gert, ik moet weer eens bij de "buren" langs! Weet je wat ik haal die boodschappen zelf welquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee JustMe, long time no see.
Is goed hoor, maar ik koop geen tampons,condooms of aambeienzalf!![]()
En jij hebt sowieso een leuke exit avondquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Bij het nominatiespel heb ik zelfs haar gekozen als exit...
Ik kan me daar echt niéts bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Nee die dingen ook niet!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh neem voor mij even een zak Always Ultra maandverband mee?!!![]()
Nou ja, ik hoop maar dat Lieske blijft gezien haar positie in de lijst...dat ze dus veel stemmen krijgt bij de tussenstanden.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
En jij hebt sowieso een leuke exit avond
Jij bent echt niet lief voor mij hoorquote:
Denk jij dat Roel gaat????quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat staat al klaar.
[afbeelding]
als we dat nu allemaal doen!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Ik ben van plan om voor iedereen 1 smsje te sturen, behalve voor Nathalie.
je bedoelt die achter het geopende deurtje?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat staat al klaar.
[afbeelding]
ik heb net een sms voor lieske gestuurd... terwijl ik me zo had voorgenomen om het niet te doen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Zo hey, dat wordt duurquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
als we dat nu allemaal doen!!!
en blijven doen na de tussenstanden komt het vast wel goed!!!
Lekker!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ga thee zetten, iemand anders nog trek?![]()
Ik heb geen idee, ik kan het nooit lezen wat eronder staatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Chantal heeft een groot voordeel eraan dat ze qua 'persoonlijkheid' duidelijk een 'eigen' uitstraling heeft, en een eigen doelgroep zal aanspreken, zeker nu de andere 'oudere' Rob niet genomineerd staat ... ze zal het moeten hebben van kijkers die het niet hebben op het overschot aan 'hippe jongeren' (en dat is toch niet een te onderschatten doelgroep, die ook sterk meestemt, denk ook aan de grote scores voor Rob)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Zeebankt, ik kom ook thee drinken!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa, ik wil ook graag thee
Ik heb hier wel wat voro bij de thee. Chocola, kaakjes, gevulde speculaas en zeebanket
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Of je leent het befkeffertje van de buurvrouw.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt niet lief voor mij hoor
Nou, gelukkig heb ik genoeg papieren zakdoekjes in de kast liggen
1 tochquote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je krijgt geloof ik nog 2 sms-jes terug.
Er is ook een groot verschil tussen de mensen hier op Fok en de mensen die alleen tv kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Chantal heeft een groot voordeel eraan dat ze qua 'persoonlijkheid' duidelijk een 'eigen' uitstraling heeft, en een eigen doelgroep zal aanspreken, zeker nu de andere 'oudere' Rob niet genomineerd staat ... ze zal het moeten hebben van kijkers die het niet hebben op het overschot aan 'hippe jongeren' (en dat is toch niet een te onderschatten doelgroep, die ook sterk meestemt, denk ook aan de grote scores voor Rob)
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeebankt, ik kom ook thee drinken!!
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Day het volgende:
Hey, voor de Menno-fans. Hij komt vrijdag om 2 uur weer chatten!
Wat koste dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb 1 keer gesms't... voor Menno. Kreeg toen 1 bericht terug...
niet helemaal... het was "stom dat je hierin trapt. Maar bedankt voor het spekken van onze kas!"quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Isabeau het volgende:
En dat bericht was "sorry, je stem is helaas verloren gegaan?"
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Helaas wonen we erg ver uit elkaar.....
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Kleintje het volgende:
niet helemaal... het was "stom dat je hierin trapt. Maar bedankt voor het spekken van onze kas!"
Dat vind ik zo egoïstisch. Laat anderen er ook lekker van genieten....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]stuur je dan wat zeebanket op? isabeau@fok.nl...
of bellen... krijg je niets terug!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...
Ik krijg liever nog iets terug. Dan hoor ik PIEP PIEP van mijn telefoon... dan lijkt het of ik vrienden hebquote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
of bellen... krijg je niets terug!
Oh, dan kan ik rustig sms-en want ik heb geen hartquote:Op donderdag 24 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pijn in mijn hart omdat het voor niets was...
nee vrijdag komt ie weer hier op Fok "chatten" staat op z'n paginaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...
Op Fok!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef stil het volgende:
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef stil het volgende:
[..]
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.
Tssk, nog steeds geen foto's in je fotoalbumquote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt op een geweldig tijdstip meldde hij het... de nachtbraker.
Heb gisteren iets op zijn site gepleurd dat ie hier weer eens moest komen.
Het klonk als een heel lief kleinemeisjesachtigfangedrag....
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Maar je bent toch ook een lief klein meisjefan, Kleintje
Wat voor foto's wil je hebbuh?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef doka het volgende:
[..]
Tssk, nog steeds geen foto's in je fotoalbum
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
Wat denk je zelf? Niet die van je paardquote:Op donderdag 24 november 2005 16:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat voor foto's wil je hebbuh?
en Tanjalies heeft toch inside info??quote:Op donderdag 24 november 2005 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
pffffffffff, valt niet mee als je argeloos je streams aanzet en je belandt op stream 1
Gelukkig voorspelt Tanjalies min of meer de exit van Dido
Oh mijn godquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef Kleintje het volgende:
Doka.... your wish is my command....
Take a look...
En Nathalie komt ook behoorlijk alleen te staanquote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef ART het volgende:
Dido weg zal oorlog geven in het huis.
Dat gaat Roel het anti-dido-front niet vergeven...
Je onderschat Chantal denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef ART het volgende:
Dido weg zal oorlog geven in het huis.
Dat gaat Roel het anti-dido-front niet vergeven...
ja hoor.. tot natte lie uit het zicht is waarschijnlijk....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef liesje72 het volgende:
Die Dido is echt walgelijk..,misschien vertrekt haar *beste* dinnetje Naat wel...ik zie haar de hele dag al zeiken,snolluh,janken,overdrijven bij Roel..en geeft haar dinnetje niks geen aandacht..goh wat een egoistische draak is Dido toch, zal ze vanaaf janken als Naat vertrekt?
zichzelf aan het opgeilen doordat ze aan haar eigen lichaam zit. Ze is immers verliefd op zichzelf!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Nathalie toch allemaal aan het doen![]()
![]()
Ze geeft een showtje weg voor ons.... (leer mij vrouwen kennen!)quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Nathalie toch allemaal aan het doen![]()
![]()
Dat is al weer ruim een maand geleden. Misschien heeft BB inmiddels de draaiboeken wel aangepast en zijn ze erachter dat Lieske moet blijven.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:35 schreef Sassefras het volgende:
tanjalies zei toch dat lieske eruit zou gaan?
Tanjalies weet het ook niet. Talpa weet het niet eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:35 schreef Sassefras het volgende:
tanjalies zei toch dat lieske eruit zou gaan?
`quote:Op donderdag 24 november 2005 16:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoor.. tot natte lie uit het zicht is waarschijnlijk....
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze geeft een showtje weg voor ons.... (leer mij vrouwen kennen!)
Ik hoop het met je meequote:Op donderdag 24 november 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al weer ruim een maand geleden. Misschien heeft BB inmiddels de draaiboeken wel aangepast en zijn ze erachter dat Lieske moet blijven.
Ik hoop 't... Rest maakt me allemaal niet zoveel uit, maar Lieske moet blijven vandaagquote:Op donderdag 24 november 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al weer ruim een maand geleden. Misschien heeft BB inmiddels de draaiboeken wel aangepast en zijn ze erachter dat Lieske moet blijven.
Als ze het wél doet is het een hypocriete aanstelster, en als ze het niét doet is het een harteloos ijskonijn. Dus wát ze ook doet, het is nooit goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef liesje72 het volgende:
Die Dido is echt walgelijk..,misschien vertrekt haar *beste* dinnetje Naat wel...ik zie haar de hele dag al zeiken,snolluh,janken,overdrijven bij Roel..en geeft haar dinnetje niks geen aandacht..goh wat een egoistische draak is Dido toch, zal ze vanaaf janken als Naat vertrekt?
Jaaaaaa.. vroeger als kind was zwemmen in het openluchtbad als het stortregende altijd een sensátie!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat lijkt me dat lekker...in de stortregen in een bubbelbad
Ja. maar dan wel een schoon bubbelbadquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat lijkt me dat lekker...in de stortregen in een bubbelbad
Welnee, ze geeft een showtje voor haarzelf weg, die griet is zo geil op derzelfquote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze geeft een showtje weg voor ons.... (leer mij vrouwen kennen!)
Hmm eigenlijk is het best een lekker wijf. Goed zat om es effe lekker te naaien.quote:
Lieske speelt geen rol van betekenis in het huis. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of ze weggaat of nog een tijdje in het huis blijft. Het een noch het ander zal echt opvallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik hoop 't... Rest maakt me allemaal niet zoveel uit, maar Lieske moet blijven vandaag![]()
Alles beter dan die neger die "koep!?" zegt..quote:Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou me niets verbazen als Nattelie na BB een prachtig aanbod krijgt om in een reclamefilmpje voor Kip(filets) mee te doen.
Vol overtuiging zal zij daarin met haar calimero-stemmetje zeggen: "Kip, het meest veelzijdige stukje vlees... Kip!"
Gert heeft we gelijk. Lieske speelt een minimale rol in het huis en kan gemakkelijk gemist worden. Alleen is er dan niemand over die ik de overwinning gun en dat maakt BB voor mij dan weer frustrerend.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Lieske speelt geen rol van betekenis in het huis. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of ze weggaat of nog een tijdje in het huis blijft. Het een noch het ander zal echt opvallen.
Maar aangezien ik verreweg de meest van de huidige bewoners absoluut de overwinning niet gun, hoop ik dat Lieske in ieder geval de finale haalt.
Ja leuk, lig je d'r net te palen, klinkt het ineens in je oor: "Piep piep hállo!"quote:Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk is het best een lekker wijf. Goed zat om es effe lekker te naaien.
Wil je een mokkende Scanman dan, als Lieske eruit gaat?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gert heeft we gelijk. Lieske speelt een minimale rol in het huis en kan gemakkelijk gemist worden. Alleen is er dan niemand over die ik de overwinning gun en dat maakt BB voor mij dan weer frustrerend.
Violgens mij heeft ze ook onder jongeren erg veel fans. Bij mijn dochter op school zijn ze ook bijna allemaal voor Lieske. Ik denk dat het Talpa kijkers kan gaan kosten als ze na Menno opnieuw een favoriet eruit laten gaan. Het zal de vele mensen die Lieske de leukste vinden in het huis wel degelijk opvallen als ze weg gaat.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske speelt geen rol van betekenis in het huis. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of ze weggaat of nog een tijdje in het huis blijft. Het een noch het ander zal echt opvallen.
Die mond heb je natuurlijk afgeplakt met ducttape.. na het pijpen.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leuk, lig je d'r net te palen, klinkt het ineens in je oor: "Piep piep hállo!"
Tja, ik betwijfel dat hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Violgens mij heeft ze ook onder jongeren erg veel fans. Bij mijn dochter op school zijn ze ook bijna allemaal voor Lieske. Ik denk dat het Talpa kijkers kan gaan kosten als ze na Menno opnieuw een favoriet eruit laten gaan. Het zal de vele mensen die Lieske de leukste vinden in het huis wel degelijk opvallen als ze weg gaat.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die mond heb je natuurlijk afgeplakt met ducttape.. na het pijpen.
Lieske gaat er niet uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Violgens mij heeft ze ook onder jongeren erg veel fans. Bij mijn dochter op school zijn ze ook bijna allemaal voor Lieske. Ik denk dat het Talpa kijkers kan gaan kosten als ze na Menno opnieuw een favoriet eruit laten gaan. Het zal de vele mensen die Lieske de leukste vinden in het huis wel degelijk opvallen als ze weg gaat.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die mond heb je natuurlijk afgeplakt met ducttape.. na het pijpen.
Wie zou moeten winnen is ben ik bang heel wat anders dan wie gaat winnen.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef riri het volgende:
eerst vanavond maar eens de exit afwachten
denk dat bb de bewoners het de laatste weken steeds moeilijker en zwaarder zal maken en dat je dan vanzelf de echte ware aard van velen zult gaan zien....kom je er vanzelf achter wie het beste deze bb zou moeten winnen
100% zeker ben ik nooit bij BB, maar het lijkt me ook sterk.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:53 schreef riri het volgende:
[..]
Lieske gaat er niet uit.
Ben ik 100% zeker van.
50% kans denk ik dan maar. Voorgaande 4 edities won 2 keer de juiste in mijn ogen. Dus 50% score is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Wie zou moeten winnen is ben ik bang heel wat anders dan wie gaat winnen.
*proest*quote:Op donderdag 24 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leuk, lig je d'r net te palen, klinkt het ineens in je oor: "Piep piep hállo!"
BB moet uitkijken. Menno was een favoriet bij velen en dat is Lieske ook. Zeer zeker onder de internetters (op zo ongeveer alle polls staat ze hoog of zelfs bovenaan). Als nu ook nog Lieske eruit vliegt zijn ze al 2 favorieten kwijt. Het kan haast niet anders dan dat dat kijkers gaat kosten.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
100% zeker ben ik nooit bij BB, maar het lijkt me ook sterk.
BB is toe aan wat heibel in de tent, wat nieuwe ontwikkelingen, en een vertrek van Lieske zal geruisloos verlopen. Iedereen haalt de schouders op, zegt een keer dat Lies "een leuke meid is die er wel komt" en dat soort teksten, en dan gaat het ouwe leventje weer verder daar.
Dus tenzij Lieske dramatisch laag scoort, zal BB haar niet laten gaan denk ik en de voorkeur geven aan een andere exit.
Ik ga maar effe naar de afhaalindo chinees.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb gedoucht... ben klaar voor de exit. Een feestmaal, drank in huis...
Dit gaat een topavond worden!
Je hebt helemaal gelijk. Datzelfde heb ik ook met Chantal. Als die weg moet wordt het behoorlijk saai.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB moet uitkijken. Menno was een favoriet bij velen en dat is Lieske ook. Zeer zeker onder de internetters (op zo ongeveer alle polls staat ze hoog of zelfs bovenaan). Als nu ook nog Lieske eruit vliegt zijn ze al 2 favorieten kwijt. Het kan haast niet anders dan dat dat kijkers gaat kosten.
Als ik dan bedenk wie er nog allemaal over zijn, dan bekruipt mij vast ook niet meer de drang om de streams aan te zetten en geen aflevering meer te missen. Het tegenovergestelde zelfs. En het lijkt me sterk dat ik daarin uniek zal zijn.
Ik denk niet dat ze daar wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB moet uitkijken. Menno was een favoriet bij velen en dat is Lieske ook. Zeer zeker onder de internetters (op zo ongeveer alle polls staat ze hoog of zelfs bovenaan). Als nu ook nog Lieske eruit vliegt zijn ze al 2 favorieten kwijt. Het kan haast niet anders dan dat dat kijkers gaat kosten.
Als ik dan bedenk wie er nog allemaal over zijn, dan bekruipt mij vast ook niet meer de drang om de streams aan te zetten en geen aflevering meer te missen. Het tegenovergestelde zelfs. En het lijkt me sterk dat ik daarin uniek zal zijn.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
Ik ga maar eens op mijn gemak eten.
Tot na de live-uitzending.
Toedeledoki.
Daarom Dido er maar uit.... dan slaat Roel op hol... Naat wordt ook gek... en Lieske kan dan Roel inpikken van Dido.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Datzelfde heb ik ook met Chantal. Als die weg moet wordt het behoorlijk saai.
Dan zal het wel een stinkbom zijn... dat als die zijn hoofd op zijn kussen legt... krakquote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef Sassefras het volgende:
ik lees net in de streamverslagen dat Ingrid iets bij Rob in bed gelegd heeft.
had Rob ingrid niet genomineerd?
en weet ingrid dat niet?
dat is de 'manipulatieve truc' die BB natuurlijk toepast met diegenen die ze wegsturen ...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Gert het volgende:
Dus tenzij Lieske dramatisch laag scoort, zal BB haar niet laten gaan denk ik en de voorkeur geven aan een andere exit.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
hé, ik heb niet eens een hond......quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je leent het befkeffertje van de buurvrouw.![]()
Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Kijkers zijn heilig. Daar draait het immers allemaal om.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef Gert het volgende:
Er moeten nu eenmaal mensen uit, en als sommige mensen daar zo verzuurd van raken dat ze niet meer kijken, dan is dat maar zo. Dat hoort bij een afvalrace.
Nee, ik kan de triomfantelijke blik van Chantal niet verdragen als Dido er uit moet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daarom Dido er maar uit.... dan slaat Roel op hol... Naat wordt ook gek... en Lieske kan dan Roel inpikken van Dido.
Toen Rob eigenlijk eruit vloog, stond Menno ook genomineerd hoor! Je hebt gelijk dat toen het bellen tijdens de live uitzending nog niet was geweest, dus met zekerheid valt het niet te zeggen, maar feit is dat hij lager stond dan Menno.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:07 schreef RM-rf het volgende:
net zoals Menno er niet uitging in een direkte confrontatie met Rob, maar wel toen Roel óók genoineerd was (gelijke types)
De komende 4 donderdagen vliegt er iemand uit, te beginnen met vanavond. Dan zijn er in de finale week nog 4 mensen over.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:10 schreef Bocaj het volgende:
Met nog +- 4 weken voor de boeg vind ik 8 man er nog in wel veel... of vergis ik mij?
Dan begrijp jij niet wat ik wil zeggen: bij een afvalrace vallen er nu eenmaal mensen af. Degen die het minst populair is (dus: waar de minste kijkers nog behoeft aan hebben om te zien) die valt af. Dat is inherent aan het spel en niet te voorkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Kijkers zijn heilig. Daar draait het immers allemaal om.
Dus als kijkers opeens afhaken, reken er dan maar op dat ze daarmee in de maag zitten. Dat zullen ze dan ook zeker proberen te voorkomen.
Dacht het nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:10 schreef stil het volgende:
Heeft Rob De nep maden al ondekt?
Ja Dido er uit, veel drank in huis vanavond, kan Roel zijn verdriet weg drinken, en dan Lieske die hem Troostquote:Op donderdag 24 november 2005 17:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daarom Dido er maar uit.... dan slaat Roel op hol... Naat wordt ook gek... en Lieske kan dan Roel inpikken van Dido.
Jij zegt dus dat het helemaal eerlijk gaat. Zo niet, dan klopt die stelling dus niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan begrijp jij niet wat ik wil zeggen: bij een afvalrace vallen er nu eenmaal mensen af. Degen die het minst populair is (dus: waar de minste kijkers nog behoeft aan hebben om te zien) die valt af. Dat is inherent aan het spel en niet te voorkomen.
ja hoor, dream on.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef stil het volgende:
[..]
Ja Dido er uit, veel drank in huis vanavond, kan Roel zijn verdriet weg drinken, en dan Lieske die hem Troost
Da's zeker op je gemakquote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Ik denk inderdaad dat het er min of meer eerlijk aan toe gaat. Dat lijkt me alleen maar logisch. Ik geloof Tanjalies in deze. Die beweert dat het bijna altijd eerlijk gaat, behalve in uitzonderlijke gevallen, als er nog een grote verhaallijn op de plank ligt e.d.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat het helemaal eerlijk gaat. Zo niet, dan klopt die stelling dus niet.
Chantal's lover verhaallijn is weg... dus...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het min of meer eerlijk gaat. Dat lijkt me alleen maar logisch. Ik geloof Tanjalies in deze. Die beweert dat het bijna altijd eerlijk gaat, behalve in uitzonderlijke gevallen, als er nog een grote verhaallijn op de plank ligt e.d.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Chantal's lover verhaallijn is weg... dus...
Hij heeft zijn bril ook niet op...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Kleintje het volgende:
ahaha... Natasja...
Rob heeft die maden echt niet door...
Nou dan hoef ik van die vent dus echt ammenever nooit geen vlees te eten.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Kleintje het volgende:
ahaha... Natasja...
Rob heeft die maden echt niet door...
Je moet er toch niet aan denken dat het echt was.... brrrrquote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft zijn bril ook niet op...
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Vandaag 14 jaar geleden dat Freddie overleed, dus:
[afbeelding]
Off-topic, maar ach
De een zal blij zijn dat ze eruit ligt de ander nietquote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Kijkers zijn heilig. Daar draait het immers allemaal om.
Dus als kijkers opeens afhaken, reken er dan maar op dat ze daarmee in de maag zitten. Dat zullen ze dan ook zeker proberen te voorkomen.
RadioGNAGNAquote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Off-topic, maar ach
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Freddyquote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Off-topic, maar ach
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen combinatie tussen een van de grootste zangers ooit en een verlopen, amsterdamse trol.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |