Die kastnicht begint me echt gruwelijk op de zenuwen te werken met z'n "ijdeltuiterij-met-een-olijke-knipoog".quote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Joost had graag kleding die hem stoer maakt
Lékker hè!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
Ik was even boodschappen doen, en waar hadden de meiden kassières het over : BB!
Ze haten allemaal Chantal, ze zijn weg van Dido , ze vinden Lieske dom , nou dat was het wel
Maar mijn hemel, Chantal, ik kon hun van achter in de winkel horen gaan "Ik haaaaaaat dat mens! echt zo vreselijk!!!!!!!! heb je gezien hoe ze zat te ......... etc etc etc"
in een gezellige multiculti wijk ergens aan de rand van De Haagquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Lékker hè!
Waar is dat, ik moet ook nog boodschappen doen.![]()
Mag ik jou mijn lijstje meegeven Gertquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
Waar is dat, ik moet ook nog boodschappen doen.![]()
En terechtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
Nathalie is écht heel bang dat ze vanavond naar huis moet
ik zal ook handenwrijvend op de bank zitten kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld als ik was bij Linda en Menno zal ik niet meer zijn. Dus eindelijk een leuke exitavond!
Naar buiten jij!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik jou mijn lijstje meegeven Gertkan ik binnen blijven zitten ipv door de regen te gaan!
Voor mij is het toch heel anders. De exit van Menno en Linda boeide me niet zo veel. Als het vanavond blijkt te kloppen dat BB Lieske eruit wil en als dat ook nog lukt, dan is het alles behalve een leuke exit avond. Vooral omdat ik dan alleen Roel nog een beetje te pruimen vind en de anderen echt trieste figuren. Ik ben bang dat ik echt de zin niet meer kan opbrengen om nog regelmatig te gaan kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld als ik was bij Linda en Menno zal ik niet meer zijn. Dus eindelijk een leuke exitavond!
En terechtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
Nathalie is écht heel bang dat ze vanavond naar huis moet
ja maar.. ja maar... vooruit dan maarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Naar buiten jij!
![]()
Een echte die-hard golfer die durft best door dit weer te gaan...
Iedereen uit haar directe omgeving, uit angst dat z eterugkomt waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen (althans ik dan) wie er allemaal zo gek zijn om op Chantal te stemmen...
Hee JustMe, long time no see.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik jou mijn lijstje meegeven Gertkan ik binnen blijven zitten ipv door de regen te gaan!
Ze stopt nep-maden in de kip.quote:
Ik vrees het ook. Bij het nominatiespel heb ik zelfs haar gekozen als exit...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Snaptnix het volgende:
En terecht![]()
Maar zal Lieske wel gaan worden helaas. Zou geheel in stijl van deze BB zijn, iedereen die ik wil zien blijven vliegt eruit![]()
![]()
![]()
Hummie ... maar dan wel heéél veel keerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen (althans ik dan) wie er allemaal zo gek zijn om op Chantal te stemmen...
Ohhhh neem voor mij even een zak Always Ultra maandverband mee?!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee JustMe, long time no see.
Is goed hoor, maar ik koop geen tampons,condooms of aambeienzalf!![]()
Ja ik weet het Gert, ik moet weer eens bij de "buren" langs! Weet je wat ik haal die boodschappen zelf welquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee JustMe, long time no see.
Is goed hoor, maar ik koop geen tampons,condooms of aambeienzalf!![]()
En jij hebt sowieso een leuke exit avondquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Bij het nominatiespel heb ik zelfs haar gekozen als exit...
Ik kan me daar echt niéts bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Nee die dingen ook niet!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh neem voor mij even een zak Always Ultra maandverband mee?!!![]()
Nou ja, ik hoop maar dat Lieske blijft gezien haar positie in de lijst...dat ze dus veel stemmen krijgt bij de tussenstanden.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
En jij hebt sowieso een leuke exit avond
Jij bent echt niet lief voor mij hoorquote:
Denk jij dat Roel gaat????quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat staat al klaar.
[afbeelding]
als we dat nu allemaal doen!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Ik ben van plan om voor iedereen 1 smsje te sturen, behalve voor Nathalie.
je bedoelt die achter het geopende deurtje?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat staat al klaar.
[afbeelding]
ik heb net een sms voor lieske gestuurd... terwijl ik me zo had voorgenomen om het niet te doen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Zo hey, dat wordt duurquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
als we dat nu allemaal doen!!!
en blijven doen na de tussenstanden komt het vast wel goed!!!
Lekker!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ga thee zetten, iemand anders nog trek?![]()
Ik heb geen idee, ik kan het nooit lezen wat eronder staatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Chantal heeft een groot voordeel eraan dat ze qua 'persoonlijkheid' duidelijk een 'eigen' uitstraling heeft, en een eigen doelgroep zal aanspreken, zeker nu de andere 'oudere' Rob niet genomineerd staat ... ze zal het moeten hebben van kijkers die het niet hebben op het overschot aan 'hippe jongeren' (en dat is toch niet een te onderschatten doelgroep, die ook sterk meestemt, denk ook aan de grote scores voor Rob)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Zeebankt, ik kom ook thee drinken!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa, ik wil ook graag thee
Ik heb hier wel wat voro bij de thee. Chocola, kaakjes, gevulde speculaas en zeebanket
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Of je leent het befkeffertje van de buurvrouw.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt niet lief voor mij hoor
Nou, gelukkig heb ik genoeg papieren zakdoekjes in de kast liggen
1 tochquote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je krijgt geloof ik nog 2 sms-jes terug.
Er is ook een groot verschil tussen de mensen hier op Fok en de mensen die alleen tv kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Chantal heeft een groot voordeel eraan dat ze qua 'persoonlijkheid' duidelijk een 'eigen' uitstraling heeft, en een eigen doelgroep zal aanspreken, zeker nu de andere 'oudere' Rob niet genomineerd staat ... ze zal het moeten hebben van kijkers die het niet hebben op het overschot aan 'hippe jongeren' (en dat is toch niet een te onderschatten doelgroep, die ook sterk meestemt, denk ook aan de grote scores voor Rob)
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeebankt, ik kom ook thee drinken!!
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Day het volgende:
Hey, voor de Menno-fans. Hij komt vrijdag om 2 uur weer chatten!
Wat koste dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb 1 keer gesms't... voor Menno. Kreeg toen 1 bericht terug...
niet helemaal... het was "stom dat je hierin trapt. Maar bedankt voor het spekken van onze kas!"quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Isabeau het volgende:
En dat bericht was "sorry, je stem is helaas verloren gegaan?"
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Helaas wonen we erg ver uit elkaar.....
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Kleintje het volgende:
niet helemaal... het was "stom dat je hierin trapt. Maar bedankt voor het spekken van onze kas!"
Dat vind ik zo egoïstisch. Laat anderen er ook lekker van genieten....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]stuur je dan wat zeebanket op? isabeau@fok.nl...
of bellen... krijg je niets terug!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...
Ik krijg liever nog iets terug. Dan hoor ik PIEP PIEP van mijn telefoon... dan lijkt het of ik vrienden hebquote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
of bellen... krijg je niets terug!
Oh, dan kan ik rustig sms-en want ik heb geen hartquote:Op donderdag 24 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pijn in mijn hart omdat het voor niets was...
nee vrijdag komt ie weer hier op Fok "chatten" staat op z'n paginaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...
Op Fok!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef stil het volgende:
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef stil het volgende:
[..]
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.
Tssk, nog steeds geen foto's in je fotoalbumquote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt op een geweldig tijdstip meldde hij het... de nachtbraker.
Heb gisteren iets op zijn site gepleurd dat ie hier weer eens moest komen.
Het klonk als een heel lief kleinemeisjesachtigfangedrag....
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Maar je bent toch ook een lief klein meisjefan, Kleintje
Wat voor foto's wil je hebbuh?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef doka het volgende:
[..]
Tssk, nog steeds geen foto's in je fotoalbum
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
Wat denk je zelf? Niet die van je paardquote:Op donderdag 24 november 2005 16:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat voor foto's wil je hebbuh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |