en Tanjalies heeft toch inside info??quote:Op donderdag 24 november 2005 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
pffffffffff, valt niet mee als je argeloos je streams aanzet en je belandt op stream 1
Gelukkig voorspelt Tanjalies min of meer de exit van Dido
Oh mijn godquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef Kleintje het volgende:
Doka.... your wish is my command....
Take a look...
En Nathalie komt ook behoorlijk alleen te staanquote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef ART het volgende:
Dido weg zal oorlog geven in het huis.
Dat gaat Roel het anti-dido-front niet vergeven...
Je onderschat Chantal denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef ART het volgende:
Dido weg zal oorlog geven in het huis.
Dat gaat Roel het anti-dido-front niet vergeven...
ja hoor.. tot natte lie uit het zicht is waarschijnlijk....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef liesje72 het volgende:
Die Dido is echt walgelijk..,misschien vertrekt haar *beste* dinnetje Naat wel...ik zie haar de hele dag al zeiken,snolluh,janken,overdrijven bij Roel..en geeft haar dinnetje niks geen aandacht..goh wat een egoistische draak is Dido toch, zal ze vanaaf janken als Naat vertrekt?
zichzelf aan het opgeilen doordat ze aan haar eigen lichaam zit. Ze is immers verliefd op zichzelf!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Nathalie toch allemaal aan het doen![]()
![]()
Ze geeft een showtje weg voor ons.... (leer mij vrouwen kennen!)quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Nathalie toch allemaal aan het doen![]()
![]()
Dat is al weer ruim een maand geleden. Misschien heeft BB inmiddels de draaiboeken wel aangepast en zijn ze erachter dat Lieske moet blijven.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:35 schreef Sassefras het volgende:
tanjalies zei toch dat lieske eruit zou gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |