Ik denk niet dat ze daar wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB moet uitkijken. Menno was een favoriet bij velen en dat is Lieske ook. Zeer zeker onder de internetters (op zo ongeveer alle polls staat ze hoog of zelfs bovenaan). Als nu ook nog Lieske eruit vliegt zijn ze al 2 favorieten kwijt. Het kan haast niet anders dan dat dat kijkers gaat kosten.
Als ik dan bedenk wie er nog allemaal over zijn, dan bekruipt mij vast ook niet meer de drang om de streams aan te zetten en geen aflevering meer te missen. Het tegenovergestelde zelfs. En het lijkt me sterk dat ik daarin uniek zal zijn.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
Ik ga maar eens op mijn gemak eten.
Tot na de live-uitzending.
Toedeledoki.
Daarom Dido er maar uit.... dan slaat Roel op hol... Naat wordt ook gek... en Lieske kan dan Roel inpikken van Dido.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Datzelfde heb ik ook met Chantal. Als die weg moet wordt het behoorlijk saai.
Dan zal het wel een stinkbom zijn... dat als die zijn hoofd op zijn kussen legt... krakquote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef Sassefras het volgende:
ik lees net in de streamverslagen dat Ingrid iets bij Rob in bed gelegd heeft.
had Rob ingrid niet genomineerd?
en weet ingrid dat niet?
dat is de 'manipulatieve truc' die BB natuurlijk toepast met diegenen die ze wegsturen ...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Gert het volgende:
Dus tenzij Lieske dramatisch laag scoort, zal BB haar niet laten gaan denk ik en de voorkeur geven aan een andere exit.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
Ik ga maar eens op mijn gemak eten.
Tot na de live-uitzending.
Toedeledoki.
hé, ik heb niet eens een hond......quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je leent het befkeffertje van de buurvrouw.![]()
Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Kijkers zijn heilig. Daar draait het immers allemaal om.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef Gert het volgende:
Er moeten nu eenmaal mensen uit, en als sommige mensen daar zo verzuurd van raken dat ze niet meer kijken, dan is dat maar zo. Dat hoort bij een afvalrace.
Nee, ik kan de triomfantelijke blik van Chantal niet verdragen als Dido er uit moet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daarom Dido er maar uit.... dan slaat Roel op hol... Naat wordt ook gek... en Lieske kan dan Roel inpikken van Dido.
Toen Rob eigenlijk eruit vloog, stond Menno ook genomineerd hoor! Je hebt gelijk dat toen het bellen tijdens de live uitzending nog niet was geweest, dus met zekerheid valt het niet te zeggen, maar feit is dat hij lager stond dan Menno.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:07 schreef RM-rf het volgende:
net zoals Menno er niet uitging in een direkte confrontatie met Rob, maar wel toen Roel óók genoineerd was (gelijke types)
De komende 4 donderdagen vliegt er iemand uit, te beginnen met vanavond. Dan zijn er in de finale week nog 4 mensen over.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:10 schreef Bocaj het volgende:
Met nog +- 4 weken voor de boeg vind ik 8 man er nog in wel veel... of vergis ik mij?
Dan begrijp jij niet wat ik wil zeggen: bij een afvalrace vallen er nu eenmaal mensen af. Degen die het minst populair is (dus: waar de minste kijkers nog behoeft aan hebben om te zien) die valt af. Dat is inherent aan het spel en niet te voorkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Kijkers zijn heilig. Daar draait het immers allemaal om.
Dus als kijkers opeens afhaken, reken er dan maar op dat ze daarmee in de maag zitten. Dat zullen ze dan ook zeker proberen te voorkomen.
Dacht het nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:10 schreef stil het volgende:
Heeft Rob De nep maden al ondekt?
Ja Dido er uit, veel drank in huis vanavond, kan Roel zijn verdriet weg drinken, en dan Lieske die hem Troostquote:Op donderdag 24 november 2005 17:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daarom Dido er maar uit.... dan slaat Roel op hol... Naat wordt ook gek... en Lieske kan dan Roel inpikken van Dido.
Jij zegt dus dat het helemaal eerlijk gaat. Zo niet, dan klopt die stelling dus niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan begrijp jij niet wat ik wil zeggen: bij een afvalrace vallen er nu eenmaal mensen af. Degen die het minst populair is (dus: waar de minste kijkers nog behoeft aan hebben om te zien) die valt af. Dat is inherent aan het spel en niet te voorkomen.
ja hoor, dream on.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef stil het volgende:
[..]
Ja Dido er uit, veel drank in huis vanavond, kan Roel zijn verdriet weg drinken, en dan Lieske die hem Troost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |