mijn idee ook en dat moet zelfs Hummie ook snappen!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn mening moet iemand van het trio DidoRoelNathalie eruit. Dat zal voor de meeste opschudding zorgen en daar kijken we BB voor. Helaas denk ik dat Ingrid en Lieske de meeste kans maken om eruit te gaan.
Ik zou het niet anders onder woorden kunnen brengenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn mening moet iemand van het trio DidoRoelNathalie eruit. Dat zal voor de meeste opschudding zorgen en daar kijken we BB voor. Helaas denk ik dat Ingrid en Lieske de meeste kans maken om eruit te gaan.
Ingrid eruit.. Die is het minste kleurrijk.. al mag ik haar wel !!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan best zijn dat er gewoon over 2 weken pas weer iemand uitknaltquote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Alleen als de eerste stand direct de eindstand is omdat ze ook nog willen nomineren dàn weet ik het 100% zeker.
dat is ook afgezaagd, been there did that... laat Joost vanaf volgende week maar met 2 foto's in bad gaan...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
Joost en Nathalie zitten weer op een exit dag met Connie in het bad.
[afbeelding]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is ook afgezaagd, been there did that... laat Joost vanaf volgende week maar met 2 foto's in bad gaan...
Lezen. Dat nomineren wordt vermoed, dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan best zijn dat er gewoon over 2 weken pas weer iemand uitknalt
hergroeperen moeten ze ook als NatteLie eruit vliegt... en please: laat ons de wraak van Menno zoet smaken!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lezen. Dat nomineren wordt vermoed, dat weet ik niet zeker.
Dido is niet het type om te hergroeperen, die zondert zich alleen maar meer af met nathelie en Rob..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand isquote:
Nee, denk het niet. Het groepje Rob/Roel/Dido blijft dan gewoon bestaan, net als de groep Chantal/Ingrid/(Lieske). Joost blijft van 2 kanten snoepen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
hergroeperen moeten ze ook als NatteLie eruit vliegt... en please: laat ons de wraak van Menno zoet smaken!!!
Ja,. Lieske dus, als jou goed begrijp.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand is
En ik denk dat iedereen dan wel weet wie er dan uitvliegt.
Dan word het idd Lieske of Ing iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand is
En ik denk dat iedereen dan wel weet wie er dan uitvliegt.
Wie van de drie ook eruit gaat zal verder geen hergroepering tot gevolg hebben. Waarom zou het? Als Nathalie eruit gaat verandert er niks. Als Dido/Roel eruit gaat wordt Nathalie de tweede Joost. Voor de rest niks lijkt mij. Enkel als Chantal eruitvliegt zie ik hergroeperingen plaatsvinden want zij is de leider van een groep en Ingrid kan haar niet overnemen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Als Chantal weg is, gaat dat ook zeker gebeuren. En dat mag echt niet!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Chantal moet eruit dan probeert Rob daar de macht te grijpen. Dat zou pas mooie tv zijn.
Viel mij ook op, was een spelletje aan het spelen en ik ging het geluid steeds harder zetten omdat ik niets meer hoorde. Duurde even voor het kwartje viel dat het geluid op mute was gezet ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Geluid op 1 is nu even op mute gezet ik hoor namelijk niets
ROB!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Als Chantal weg is, gaat dat ook zeker gebeuren. En dat mag echt niet!!!!
Denk dat het dan juist saai word.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Chantal moet eruit dan probeert Rob daar de macht te grijpen. Dat zou pas mooie tv zijn.
Ja dan kan Rob z'n spel geheel uitspelen. Die heeft geen enkel gevoel van affectie voor wie dan ook in het huis, dat heeft tot nu toe niemand in de gaten.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nou, dit is nét een tikkeltje overdreven, maar ik ben nogal eens op het forum bezig, en kijk dan niet naar de streams maar heb wel het geluid aanstaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:56 schreef Cherryman het volgende:
[..]
En niet alleen buiten...Ze is zelfs telekenetish begaafd ... zelfs de sfeer in mijn huiskamer verkilt als zij door de speakers klinkt.. De lichtval uit mijn monitor.. als er maar een fractie chantal in beeld is.. is genoeg om weer nieuwe bloemen ta halen... Zefls het eten smaakt anders!
Precies. Hij bespeelt ze allemaal en ze hebben hem niet eens door.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dan kan Rob z'n spel geheel uitspelen. Die heeft geen enkel gevoel van affectie voor wie dan ook in het huis, dat heeft tot nu toe niemand in de gaten.
Raar gevoel, hè? Het was eerder zo makkelijk om Rob eruit te willen, en nu weet ik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is voor iedereen die exit gaat wel wat te zeggen, dus leuk wordt het sowieso wel![]()
Van Rob hebben Dido en nathalie en roel (als hij niet afwezig aan Dido denkt) het redelijk door!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp trouwens echt niet dat de bewoners rob en chantal niet doorhebben...ongelofelijk
Zou het komen door het 'kijk, ik ben al 44/40 jaar, blablabla'?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp trouwens echt niet dat de bewoners rob en chantal niet doorhebben...ongelofelijk
Ik voel me een beetje dom nu, maar ik snap er geen bal van.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef Isabeau het volgende:
eh, nee, niet Lieske of Ingrid dusJe moet alleen stemmen voor Lieske om een Menno/Linda situatie te voorkomen.
Eigenlijk mag iedereen er van mij uitvliegen, behalve Lieske
Ja, de camera draaide daarnet duidelijk hoorbaar naar haar toe, waarna ze direct haar act van de vrolijke jofele mokumse inzette.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
Chantal vrolijk aan het fluiten en nuriën
Ik bedenk net dat Nathalie van de week wel een opmerking tegen Dido maakte, dat Rob echt met het spel bezig was. Maar dat ging ws. over het 'versieren' van Ingrid. (quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Hij bespeelt ze allemaal en ze hebben hem niet eens door.
Eensch.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef Isabeau het volgende:
eh, nee, niet Lieske of Ingrid dusJe moet alleen stemmen voor Lieske om een Menno/Linda situatie te voorkomen.
Eigenlijk mag iedereen er van mij uitvliegen, behalve Lieske
Dat is een "wie wil je eruit hebben" poll en zegt geen reet over wie er ook daadwerkelijk uit zal gaan. Eén persoon staat op de plek waar ik hem/haar verwacht bij de eerste tussenstandquote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef mazaru het volgende:
Aan de poll te zien wordt het toch waarschijnlijk Nattelie
Roel 3.2% 11 stemmen
Ingrid 7.7% 26 stemmen
Chantal 19.8% 67 stemmen
Dido 9.4% 32 stemmen
Lieske 6.5% 22 stemmen
Nathalie 53.4% 181 stemmen
Keep Channie in da house!!! die zorgt tenminste nog voor de nodige opschudding!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Als Chantal weg is, gaat dat ook zeker gebeuren. En dat mag echt niet!!!!
Hoeveel Geld zoudenb ze tegenkomen ?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef Foreverblue het volgende:
Met 6 exits worden de klerenkasten wel een keer goed opgeruimd
Prille ongeluk bedoel jequote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef farceman het volgende:
Regie: weg bij die zeekoe van een Chankwal en naar het prille geluk in het badje
Het doet er weinig toe wie laagst staat. Diegene zal na de eerste tussenstand een heleboel stemmen genereren van mensen die haar er niet uit willen hebben. Ik geloof dus nooit dat ze er ook daadwerkelijk uitgaatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:21 schreef Gert het volgende:
Ik voel me een beetje dom nu, maar ik snap er geen bal van.
Wie staat er momenteel het laagste dan?
Hmm..zal wel een foutje zijn, iig zou dat betekenen dat vanavond een bungeejump geplanned staat (was ook in BB2 dacht ik eens gebeurd), wel weet ik mocht het gebeuren dat iedereen wel een jumpje gaat makenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sassefras het volgende:
weet iemand waar de poll van talpa op slaat??
deze dus:
Wat denk jij?
Gaan de Bewoners vanavond bungeejumpen?
ja nee
maar dat hoeven wij niet te zien... rest de vraag: wie verdient het van dit groepje roddelswansen om te winnen???quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ROB!!![]()
Maargoed, aangezien de finale al bijna om de hoek is maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit wie er vertrekt, de groep ziet elkaar na BB toch wel weer dus het verdriet zal een stuk minder zijn
De bewoners mochten gisteren aangeven wat ze wilden doen op hun potentiële laatste avond in het huis. Lieske (geloof ik) wou bungeejumpen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sassefras het volgende:
deze dus:
Wat denk jij?
ja nee
ze mochten allemaal vertellen wat ze de dag voor de exit wilde doenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sassefras het volgende:
deze dus:
Wat denk jij?
ja nee
er zijn er juist steeds meer die hem WEL doorkrijgen!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Hij bespeelt ze allemaal en ze hebben hem niet eens door.
oww oke! lijkt me wel lachen eigenlijk... zie je chantal al bungy jumpen???quote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
De bewoners mochten gisteren aangeven wat ze wilden doen op hun potentiële laatste avond in het huis. Lieske (geloof ik) wou bungeejumpen.
Overigens zijn alleen de wensen van Roel en Dido vervuld.
1. Joostquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar dat hoeven wij niet te zien... rest de vraag: wie verdient het van dit groepje roddelswansen om te winnen???
nee nathalie wilde bericten van thuis ,die hebben ze ook gehadquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
De bewoners mochten gisteren aangeven wat ze wilden doen op hun potentiële laatste avond in het huis. Lieske (geloof ik) wou bungeejumpen.
Ik neig toch naar Joostquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar dat hoeven wij niet te zien... rest de vraag: wie verdient het van dit groepje roddelswansen om te winnen???
2 zielen een gedachte.. ??quote:Op donderdag 24 november 2005 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil Chantal wel eens zien bungeejumpen
Jaquote:
Dat is waar. Maar ik denk dat die berichten er sowieso wel kwamen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee nathalie wilde bericten van thuis ,die hebben ze ook gehad
Waren ook de meest haalbare wensenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
nee hor dido en natalie hadden Rob zijn spelletjes laatst ook al door en die laten zich echt niet commanderen door Rob. Ingrid en lIESKE DAARINTEGEN ZIJN HEEL GEVOELIG VOOR DEZE SCHIJNVERTONING EN ZULLEN MET HEM meelullen om hem vervolgens als judassen in de rug te steken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef stil het volgende:
[..]
Denk dat het dan juist saai word.
Rob die de baas is in huis, eniedereen maar doet wat hij zegt.
En een Rob niet niet op de bank komt.
Volgens mij niet. Roel wilde wel maar Dido niet. Er is alleen maar 'geknuffeld' en saai geluldquote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb dus ook geen idee of ze nu wel of niet 'geneukt' hebben. Dat er iets is geweest, dat moge duidelijk zijn...
mij ook! denk ook die zij er het meeste moeite mee heeft..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar die lijkt me het meest hilarisch
![]()
Ben zo vrij geweest het even te verbeteren, dit bedoelde je tochquote:
quequote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
nee hor dido en natalie hadden Rob zijn spelletjes laatst ook al door en die laten zich echt niet commanderen door Rob. Ingrid en lIESKE DAARINTEGEN ZIJN HEEL GEVOELIG VOOR DEZE SCHIJNVERTONING EN ZULLEN MET HEM meelullen om hem vervolgens als judassen in de rug te steken.![]()
Zie je Rob al jumpen met 1 poot dan ?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:27 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oww oke! lijkt me wel lachen eigenlijk... zie je chantal al bungy jumpen???
ben al aan het zoeken wie wat vroeg ze stonden op de talpa site maar kan even niet meer vinden waarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik denk dat die berichten er sowieso wel kwamen.
Neem aan dat ze al langer opgenomen waren en de bewoners mochten pas gisteren hun wensen aangeven.
Chantal is juist degene die er absoluut in moet blijven voor de betere televisie ....quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar zit jouw verstand? Joost is misschien wel de gluiperigste van het hele stel.quote:
minus Chantal jaquote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ben zo vrij geweest het even te verbeteren, dit bedoelde je toch![]()
Jemig, spuit 11... dat is een snelle reactiequote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Roel wilde wel maar Dido niet. Er is alleen maar 'geknuffeld' en saai geluld
Wbquote:Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel is vanalles van plan
[afbeelding]
Ik kan niet aan de gang blijven hoor.quote:
Zou welleuk zijn : Rob springt en het elastiek zit alleen vast aan zijn nepbeenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm..zal wel een foutje zijn, iig zou dat betekenen dat vanavond een bungeejump geplanned staat (was ook in BB2 dacht ik eens gebeurd), wel weet ik mocht het gebeuren dat iedereen wel een jumpje gaat maken
de grote opruiming gaat nu beginnenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is voor iedereen die exit gaat wel wat te zeggen, dus leuk wordt het sowieso wel![]()
Zo teleurgesteld als ik was bij Linda en Menno zal ik niet meer zijn. Dus eindelijk een leuke exitavond!quote:
Nou..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jemig, spuit 11... dat is een snelle reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |