mijn idee ook en dat moet zelfs Hummie ook snappen!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn mening moet iemand van het trio DidoRoelNathalie eruit. Dat zal voor de meeste opschudding zorgen en daar kijken we BB voor. Helaas denk ik dat Ingrid en Lieske de meeste kans maken om eruit te gaan.
Ik zou het niet anders onder woorden kunnen brengenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn mening moet iemand van het trio DidoRoelNathalie eruit. Dat zal voor de meeste opschudding zorgen en daar kijken we BB voor. Helaas denk ik dat Ingrid en Lieske de meeste kans maken om eruit te gaan.
Ingrid eruit.. Die is het minste kleurrijk.. al mag ik haar wel !!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan best zijn dat er gewoon over 2 weken pas weer iemand uitknaltquote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Alleen als de eerste stand direct de eindstand is omdat ze ook nog willen nomineren dàn weet ik het 100% zeker.
dat is ook afgezaagd, been there did that... laat Joost vanaf volgende week maar met 2 foto's in bad gaan...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
Joost en Nathalie zitten weer op een exit dag met Connie in het bad.
[afbeelding]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is ook afgezaagd, been there did that... laat Joost vanaf volgende week maar met 2 foto's in bad gaan...
Lezen. Dat nomineren wordt vermoed, dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan best zijn dat er gewoon over 2 weken pas weer iemand uitknalt
hergroeperen moeten ze ook als NatteLie eruit vliegt... en please: laat ons de wraak van Menno zoet smaken!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lezen. Dat nomineren wordt vermoed, dat weet ik niet zeker.
Dido is niet het type om te hergroeperen, die zondert zich alleen maar meer af met nathelie en Rob..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Nathalie eruit en velen met mij. Maar aan de andere kant. Wat voor effect heeft dat? Nathalie is behoorlijk nietszeggend. We zullen er een paar uur, een dag van genieten dat ze opgerot is, maar voor het spel maakt het niet zoveel uit (denk ik). Het beste zou zijn als Roel/Dido er uit gaat. Dat gaat het meeste invloed hebben op de groep. Dan moet er weer gehergroepeerd worden.
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand isquote:
Nee, denk het niet. Het groepje Rob/Roel/Dido blijft dan gewoon bestaan, net als de groep Chantal/Ingrid/(Lieske). Joost blijft van 2 kanten snoepen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
hergroeperen moeten ze ook als NatteLie eruit vliegt... en please: laat ons de wraak van Menno zoet smaken!!!
Ja,. Lieske dus, als jou goed begrijp.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand is
En ik denk dat iedereen dan wel weet wie er dan uitvliegt.
Dan word het idd Lieske of Ing iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie eruit vliegt als de huidige stand ook direct de eindstand is
En ik denk dat iedereen dan wel weet wie er dan uitvliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |