Klopt, Groot Hellevoet is een regionale bladquote:Op donderdag 24 november 2005 13:36 schreef Lionheaad het volgende:
@ _moder8or_
de groot hellevoet = dagblad?
bouw => functie?
AH => functie?
computer => functie?
Yep, dat mag....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren boek gekocht.
Dubbel.
Teruggebracht.
Krijg geen geld terug maar een tegoedbon
Mag dat?
Zet de funcies maar in je CV, er zit namelijk geen logisch verloop inquote:Geachte mevrouw Moerman,
Klantvriendelijk, behulpzaam en leergierig zijn enige steekwoorden die betrekking hebben op mij.
Daarom vond ik de advertentie in dagblad de Groot-Hellevoet, waarin u op zoek bent naar een fulltime meubelbezorger, goed bij mij passen. Middels deze weg wil ik daarom graag naar deze functie solliciteren.
Door enige jaren ervaring in de bouw ben ik in bezit van voldoende kennis en ervaring over het dragen van zware en grote objecten. Verder heb ik gewerkt bij de Albert Heijn in de Struytse Hoeck en heb enige tijd in de computerverkoop gezeten.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar de bijgevoegde CV. Mijn sollicitatie kom ik graag mondeling toelichten.
Ik zie uw reactie tegemoed.
Hoogachtend,
(voorletters) Willems
Tel:( telefoon thuis??)
e-mail: willemsjeffrey1984[at]gmail[dot]com
ik had ooit zoiets met een plantenzaak. Kreeg ik ook een tegoedbon, is een week later die zaak wegquote:Op donderdag 24 november 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren boek gekocht.
Dubbel.
Teruggebracht.
Krijg geen geld terug maar een tegoedbon
Mag dat?
Wow, die is echt heel netjes Lionhead.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zet de funcies maar in je CV, er zit namelijk geen logisch verloop in
idd. ruilen is een service.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Yep, dat mag....
Ze hoeven dát zelfs niet te doen...
In mn nieuwe huisje kregen we het maar niet voor mekaar, nu via buren geregeldquote:Op donderdag 24 november 2005 14:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom had je geen internet? Storingne?
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In mn nieuwe huisje kregen we het maar niet voor mekaar, nu via buren geregeld
Graag gedaan, af en toe vind ik het gewoon leuk om te doenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow, die is echt heel netjes Lionhead.Dankjewel !!
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Graag gedaan, af en toe vind ik het gewoon leuk om te doen
Ik heb nu ook wireless. Erg relaxedquote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Uiteraard wireless
Heerlijk, alleen is mn pc wat oud aant worrden
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef DarkShine het volgende:
Sta ik net in de stad in een kledingwinkel en wil ik gaan passen. Trek ik met me slaperige kop een hok open waar een of ander lelijk wijf zich aan het omkleden was...
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef DarkShine het volgende:
Sta ik net in de stad in een kledingwinkel en wil ik gaan passen. Trek ik met me slaperige kop een hok open waar een of ander lelijk wijf zich aan het omkleden was...
dank uquote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef tong80 het volgende:
TV-Tip : Om 15.20 uur een documentaire over Louis van Gaal op Nederland-1. Herhaling van gisteravond.
ik neem ook maar een pint....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef DIGGER het volgende:
Nou, een laatste rondje op George Best dan maar...
tanden?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij mis ik iets....
bij sommige bedrijven niet.quote:
dit moet vaktaal zijn want ik snap er niets vanquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bij sommige bedrijven niet.
we hebben weleens een koffieautomaat op een preferente (lees: altijd spanning) moeten zetten. Zodat ze altijd koffie adden![]()
stopcontact zit op een bepaalde groep.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dit moet vaktaal zijn want ik snap er niets vansorry.....
correct.quote:
Nee, jij bent moeders mooiste.quote:
quote:
Goed gesprek geweest, maar afwachten verder.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goed gevoel aan overgehouden?
In het soort functies die ik altijd bekleed heb is het nou eenmaal gebruikelijk wel in pak en stropdas te werken. (Sales Manager)quote:btw meteen een vraagje, waarom pak en stropdas aangetrokken als je dat straks bij het bedrijf ook niet zult gaan dragen (correct me if i'm wrong...)?
Fijn dat het goed gingquote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed gesprek geweest, maar afwachten verder.
[..]
In het soort functies die ik altijd bekleed heb is het nou eenmaal gebruikelijk wel in pak en stropdas te werken. (Sales Manager)
Ze stapt eindelijk op?quote:
Ja, lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
Koekje erbij??
de huisgenoot van de wekker?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dondert net mn huisgenoot 2 trappen naar beneden, wordt nu naar de EHBO gebracht met een dikke enkel door een andere huisgenoot.
Ging op een rondslingerende tennisbal staan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dondert net mn huisgenoot 2 trappen naar beneden, wordt nu naar de EHBO gebracht met een dikke enkel door een andere huisgenoot.
Auw.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vroege sinterklaasquote:Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week komen de meubelsssss!![]()
![]()
Als zwarte piet maar thuis blijft!quote:
ze bezorgen toch eerste de verkeerdequote:Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week komen de meubelsssss!![]()
![]()
die kun je juist voor het tillen gebruikenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als zwarte piet maar thuis blijft!![]()
![]()
Ik ben ook een Sales Manager, maar in de Maritieme Sector is het altijd net ff wat minder met de pakken en de dasjes, wel zo prettig.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef golfer het volgende:
In het soort functies die ik altijd bekleed heb is het nou eenmaal gebruikelijk wel in pak en stropdas te werken. (Sales Manager)
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens op weg naar Nijmegn, op cadeautjes jacht
zwaai je ff Lionheaad?
nee niet voor sinterklaas, voor een verjaardag zaterdagquote:
Hoe moet ik dat nou weten, ik woon in Arnhemquote:Op donderdag 24 november 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
weet je dat niet?
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef rubbereend het volgende:
boven de waal hoeft dat ook niet bekend te zijn
Nee, was het maar waarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de huisgenoot van de wekker?
studenten van tegenwoordigquote:Op donderdag 24 november 2005 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar
Zijn overigens nog niet terug, en het ziekenhuis is maar 10 minuutjes rijden vanaf hier, dus er zal allicht iets aan de hand zijn. De tennisbal is inmiddels door een andere huisgenoot in de benzine gedoopt en ritueel verbrand
En het wordt nog veel ergerquote:
Hagel, sneeuw. stormquote:Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
En het wordt nog veel erger
en bedanktquote:
wrijf het er maar weer in hoor !quote:Opruimen afsluiten en genieten van mijn 5 dagen vrij![]()
Kan je weer terugquote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Harry Potter 4 is trouwens wel aardig!
Godverdomme, net door de kou bier gehaald, ships en nootjes vergeten!
Ergste is nog dat zowel de AH als de Edah slechts 5 minuten loopafstand zijn, waarvan 2 minuten door verwarmd winkelcentrum......quote:
Maar dan heb je wel chips en nootjesquote:Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ergste is nog dat zowel de AH als de Edah slechts 5 minuten loopafstand zijn, waarvan 2 minuten door verwarmd winkelcentrum......
.... maar dat zijn nog 3 minuten door de kou!![]()
2 handjes aan 't stuur dan maar.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:10 schreef DarkShine het volgende:
Het regent en is 1graad buiten, wordt lekker glad op de terugweg van me werk straks...
zeker voor Zeeland ziet het er bagger uit, dus dat wordt bier iddquote:Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, een noordwester storm.
Ik vermoed dat we straks maar bier gaan drinken ipv trainen, zaterdag toch vrij...
Hier (Hellevoetsluis) giet het ook ergquote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker voor Zeeland ziet het er bagger uit, dus dat wordt bier idd
Mooi man.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef golfer het volgende:
Kan vanavond hier aan de kust in Noord-Holland dus flink gaan spoken.
yep, en als ik de radar moet geloven zitten de eerste buien al bij Bloemendaal.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef golfer het volgende:
Kan vanavond hier aan de kust in Noord-Holland dus flink gaan spoken.
mooi man, blijft je bier lekker koud tijdens het drinkenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:51 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
Biertje.
Net handschoenen gekocht.
ik zou toch maar wat zandzakken en een sneeuwschuiver aanschaffenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef JaWi het volgende:
Volgensmij zit ik hier midden in het land wel veilig voor het weer.
Ligt eraan, heb al iemand anders die kaarten wilt op mijn scc...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan jij even kaarten regelen voor nac - ajax?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
He, mafkees, rot jij weer even lekker op?
B-Side / Vak G: ¤ 25 via Service- & Informatiedeskquote:
Jij moet even een kaart regelen voor zondagquote:Op donderdag 24 november 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gegroet allen.
Ik heb schijt. Ik ga wel naar NAC en óók naar Vitesse. Maar wel duur dus
Ik werd gisteren nog door 2 mensen gevraagd of ik een kaart wou, maar ik ga niet, 6.00 uur lig ik in m'n nest en dan paar uur later weer naar de Domstad zekerquote:Op donderdag 24 november 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij moet even een kaart regelen voor zondag.
Maar goed, zoveel scheelt het inderdaad niet!
Verdomme, kan ik es een biertje krijgen omdat ik geen Jood ben, moet ik ook nog tof zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Het stinkt hier een beetje naar Joden!
Doe maar een rondje voor de toffe mensen in de kroeg!
Dankjequote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Jij mag een BaCootje op mijn kosten!quote:
Ja, dat heb ik toch ook..quote:Op donderdag 24 november 2005 18:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik werd gisteren nog door 2 mensen gevraagd of ik een kaart wou, maar ik ga niet, 6.00 uur lig ik in m'n nest en dan paar uur later weer naar de Domstad zeker![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaat er nog iemand uit naar Arsenal trouwens?
Gisteren geboekt met ryanbabelairquote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaat er nog iemand uit naar Arsenal trouwens?
Vergeet niet een extra lever in te pakken!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Het stinkt hier een beetje naar Joden!
Tis niet bestquote:
Ik hoop dat Barry van Galen z'n vishengel bij zich heeft!quote:
Hey, willen jullie deze keer wel die sneeuw in het noorden houden?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis niet best
Hier valt het vooralsnog wel mee met het weer, maar we twijfelen nog wel. Wel of niet de stad in na het het eten voor sint-inkopen...
Je doelt op vorig jaar?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hey, willen jullie deze keer wel die sneeuw in het noorden houden?![]()
Voor morgen alvast.![]()
quote:Mogelijk wéér sneeuw bij NAC - grunn
Het begint op een traditie te lijken, een wit bedekt veld in ons mooi Rat Verleghstadion bij de wedstrijd NAC - grunn.
Voor vrijdag hebben de metereologen dan ook voor de verandering sneeuw voorspeld.
Alsof de duvel er mee speelt; twee seizoenen geleden kwam grunn naar Breda gereden om een competitiewedstrijd af te werken. Halverwege de rit begon het te sneeuwen en eenmaal in Breda zag de wereld al helemaal wit. Er werd destijds nog wel geprobeerd om te voetballen, maar na een stief kwartiertje hield de scheids het voor gezien. Een maand later, op 25 februari 2004 zou het duel worden ingehaald. En dus togen de poolcirkelbewoners andermaal met de bus richting het zuiden. In Brabant aangekomen bleek het echter wederom te sneeuwen! Opnieuw volgden er discussies of de wedstrijd wel doorgang zou kunnen vinden. Aangezien de sneeuwval dit keer minder zwaar was, en veel natter van aard dan in januari, besloot de scheidsrechter het treffen door te laten gaan. Naarmate de wedstrijd vorderde nam de sneeuwval af en konden de negentig minuten worden volgemaakt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Superheld het volgende:
2 seizoenen geleden alweer dacht ik.
[..]
* FrankyMcG gaat NU!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Komt als een verzopen kat de kroeg binnen
Ik moest ook nog chips en nootjes halen, en het regende
quote:
Ligt eraan hoeveel dorst je hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Da_Sandman, wat kost dat nou allemaal. Een dag CL in London?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel dorst je hebt.
54 euro. Oorspronkelijk dan. Maar Sandman heeft vast meer betaald? En ik ga even shoppen in Londen dus ik neem bakken met geld mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat kaartje, hoeveel heb je er voor moeten dokken?
Valt dus nog wel mee. Maarja, alles daaromheen hè. Dat nekt je.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
54 euro. Oorspronkelijk dan. Maar Sandman heeft vast meer betaald? En ik ga even shoppen in Londen dus ik neem bakken met geld mee.
En Jawi hij blijft leuk
Als hij het leuk vindt moet hij zo doorgaanquote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is wel grappig
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind? Die wedstrijd van AZ is ook maar een grote glijpartij zegquote:Op donderdag 24 november 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Chips & Nootjes in de house.
Doe maar een BaCootje op kosten van een van de joden hier!
Doet me denken aan Feyenoord vs. Basel (geloof ik) van enkele jaren terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind? Die wedstrijd van AZ is ook maar een grote glijpartij zeg
Thnx, smaakt weer goed!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind?
Staatsloterij toevallig?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze net op, een of ander wijf, 'namens ajax' of ze paar vragen mogen stellen![]()
Hoeren.
Zullen ze je wel een VI abbo willen aansmeren!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze net op, een of ander wijf, 'namens ajax' of ze paar vragen mogen stellen![]()
Hoeren.
Inmiddels loopt ie dus zielig te doen op krukken, hij heb zn enkelband gescheurd, issie mooi minimaal 8 weken zoet meequote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die belden mij ook!quote:
Whehe, zo ging het bij mij ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die belden mij ook!
'U bent fanatiek Ajax supporter?'
'Eh ja eh'
'Mag ik u dan wat vragen stellen namens de Staatsloterij?'
'Nee!'
![]()
* Boezje geeft Clauwtje een lekkere warme omhelzende knuffel *quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
* Boezje geeft Clauwtje een lekkere warme omhelzende knuffel *
Gaat ie weer een beetje, mevrouw Noca![]()
Avond! Ik heb een doelpunt nodig voor Hertha tegen Lensquote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
Een goedenavond!
PSV heeft gisteren mijn mega-bet verknald.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Avond! Ik heb een doelpunt nodig voor Hertha tegen Lens
Dat is dan het enige goede aan gisterenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
PSV heeft gisteren mijn mega-bet verknald.
Ik ging voor een gelijkspel, dan had ik 80 euro gewonnen en dan had er misschien voor jou ook een rondje in gezeten!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige goede aan gisteren
Oke, natuurlijk is het jammer, 80 euro is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ging voor een gelijkspel, dan had ik 80 euro gewonnen en dan had er misschien voor jou ook een rondje in gezeten!
Slaanquote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Zal ik mijn (beide) buren eerst waarschuwen, of meteen de stereo inslaan
![]()
![]()
Jazeker. Nu maar wachten op een andere reden voor een rondje.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, natuurlijk is het jammer, 80 euro is altijd mooi meegenomen
De naamgever van jouw award verjaart vandaag, is dat geen goede reden voor een rondjequote:Op donderdag 24 november 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jazeker. Nu maar wachten op een andere reden voor een rondje.
Is wel een optie inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
Ga pokeren boez, dan heb je in ieder geval nog enig idee dat je invloed op je geld hebt.
Oe. Lees het nu pas, issie nog warm?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom Clauschat, we gaan saampjes BB in Bad kijken
* Bluezz laat heet water erbij lopenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Oe. Lees het nu pas, issie nog warm?
dat is klote, ik had laatst bij een freeroll dat bij een AA van mij de boel bleef hangenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef Noca het volgende:
Pokeren is leuk! Helaas heb ik te vaak een slechte verbinding met de server van MrB.
Biertje graagquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:chantal eruit zie ik net, rondje van mij
Dat ken ikquote:Op donderdag 24 november 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is klote, ik had laatst bij een freeroll dat bij een AA van mij de boel bleef hangen
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz laat heet water erbij lopen
* golfer springt bij Clauwtje het bad in.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer springt bij Clauwtje het bad in.
quote:Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: ijsmeis.zip
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
voor de mensen die nog niet gestemd hebben: [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
[..]![]()
Ik vond Julia in Pretty Woman meerquote:
quote:
Juist mooi man. Al die gladgestreken huidjes zijn toch nep.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
dank je JaWinu ga ik de hele tijd op dat putje letten
Julia is wel aardig, alleen die mondquote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef JaWi het volgende:
Krullen van Julia Roberts in Pretty Woman![]()
.
Maar uhhm, eend, kijk dan:
http://tinypic.com/hrn7nl.jpg
het valt op.
Heb je nog een plaatsje om op te 'mikken'quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
dank je JaWinu ga ik de hele tijd op dat putje letten
Hetzelfdequote:Op donderdag 24 november 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]meisjes met krullen, daar heb ik altijd een zwak voor
Ja, en die put is een krater van haar onplofde hindoestipquote:Op donderdag 24 november 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Julia is wel aardig, alleen die mondgroter dan de ingang van de kanaaltunnel
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en die put is een krater van haar onplofde hindoestip![]()
![]()
![]()
Daar niet alleen voor, het hoeft maar wat vrouw te zijn en je bent verkocht.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]meisjes met krullen, daar heb ik altijd een zwak voor
ik krijg nu wel de hele tijd zin om een golfclub te pakken en te gaan pottenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en die put is een krater van haar onplofde hindoestip![]()
![]()
![]()
Dat is een I.P.H.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef Noca het volgende:
Zo ze is wel klein volgens mij, klein maar fijn
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Bean. het volgende:
Wat een mooi putje in haar voorhoofd.
dat is het richtpuntquote:Op donderdag 24 november 2005 22:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik vond Julia in Pretty Woman meer.
Shakira heeft trouwens een put in dr kop.
Neuh, is over het algemeen ook best gezellig...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammers. Maar werken hoeft ook niet verkeerd te zijn,
even doorgebladerd en ik heb gewoon 2 stemmen... heeft het inlikken bij SCH toch geholpenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
voor de mensen die nog niet gestemd hebben: [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Sponsorloterij...quote:
Puur toeval.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey -Vaduz-.
Die avatar past goed bij je kleur
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer weten we nou wie er blauw wordt? Ik zit namelijk met heel veel dreigmailtjes nav de noteringen van verschillende mensen
Dag Vaduzquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Puur toeval.
Ik ga holwaarts, welterusten!
Jij weet het he..quote:
Ssstttt, je lektquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij weet het he..
Je wordt het zelf!!!
Hoeft golfer de knopjes de knopjes iig niet te missen
was voor dat andere konijnquote:
Bluezzquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik word genegeerd, alleen maar omdat ik nog wel blauw ben![]()
![]()
Ik ben toch helemaal geen crew meerquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal ik morgen naar school gaan of niet?
Effe voten mensen
Vote dan ook maar even voor mij, ik twijfel eigenlijk ook wel...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal ik morgen naar school gaan of niet?
Effe voten mensen
Wat was er allemaal met Shak vanavond>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |