zeker voor Zeeland ziet het er bagger uit, dus dat wordt bier iddquote:Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, een noordwester storm.
Ik vermoed dat we straks maar bier gaan drinken ipv trainen, zaterdag toch vrij...
Hier (Hellevoetsluis) giet het ook ergquote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker voor Zeeland ziet het er bagger uit, dus dat wordt bier idd
Mooi man.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef golfer het volgende:
Kan vanavond hier aan de kust in Noord-Holland dus flink gaan spoken.
yep, en als ik de radar moet geloven zitten de eerste buien al bij Bloemendaal.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef golfer het volgende:
Kan vanavond hier aan de kust in Noord-Holland dus flink gaan spoken.
mooi man, blijft je bier lekker koud tijdens het drinkenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:51 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
Biertje.
Net handschoenen gekocht.
ik zou toch maar wat zandzakken en een sneeuwschuiver aanschaffenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef JaWi het volgende:
Volgensmij zit ik hier midden in het land wel veilig voor het weer.
Ligt eraan, heb al iemand anders die kaarten wilt op mijn scc...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan jij even kaarten regelen voor nac - ajax?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
He, mafkees, rot jij weer even lekker op?
B-Side / Vak G: ¤ 25 via Service- & Informatiedeskquote:
Jij moet even een kaart regelen voor zondagquote:Op donderdag 24 november 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gegroet allen.
Ik heb schijt. Ik ga wel naar NAC en óók naar Vitesse. Maar wel duur dus
Ik werd gisteren nog door 2 mensen gevraagd of ik een kaart wou, maar ik ga niet, 6.00 uur lig ik in m'n nest en dan paar uur later weer naar de Domstad zekerquote:Op donderdag 24 november 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij moet even een kaart regelen voor zondag.
Maar goed, zoveel scheelt het inderdaad niet!
Verdomme, kan ik es een biertje krijgen omdat ik geen Jood ben, moet ik ook nog tof zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Het stinkt hier een beetje naar Joden!
Doe maar een rondje voor de toffe mensen in de kroeg!
Dankjequote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Jij mag een BaCootje op mijn kosten!quote:
Ja, dat heb ik toch ook..quote:Op donderdag 24 november 2005 18:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik werd gisteren nog door 2 mensen gevraagd of ik een kaart wou, maar ik ga niet, 6.00 uur lig ik in m'n nest en dan paar uur later weer naar de Domstad zeker![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaat er nog iemand uit naar Arsenal trouwens?
Gisteren geboekt met ryanbabelairquote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaat er nog iemand uit naar Arsenal trouwens?
Vergeet niet een extra lever in te pakken!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Het stinkt hier een beetje naar Joden!
Tis niet bestquote:
Ik hoop dat Barry van Galen z'n vishengel bij zich heeft!quote:
Hey, willen jullie deze keer wel die sneeuw in het noorden houden?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis niet best
Hier valt het vooralsnog wel mee met het weer, maar we twijfelen nog wel. Wel of niet de stad in na het het eten voor sint-inkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |